صنایع هوایی

بهترین صندلی‌ها در خطوط هوایی جهان

بعد از صرف زمان زیاد برای گذشتن از کنترل‌های امنیتی، احتمالاً دیگر به خوب بودن مسافرت با هواپیما، فکر نخواهید کرد. با این حال، شرکت‌های هواپیمایی سعی دارند با کمترین دریافت پول، بهترین خدمات را برای شما انجام دهند. در ادامه ۱۰ نمونه از این شرکت‌ها را مرور خواهیم کرد. واضح است که ما به دنبال قسمت فرست کلاس نرفته ایم!

Best Airline Coach Seats
Best Airline Coach Seats
۱۰. TAP پرتغال.
با وجود شرایط بد اقتصاد پرتغال و وضع رو به ورشکستگی این کشور، TAP هنوز سر پاست و کارش را به خوبی انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین! مزیت‌های این خطوط هوایی این است که همراه با سرو غذا از قاشق و چنگال فلزی استفاده می‌کنند و این موضوع برای کسانی که از وسایل یک بار مصرف فراری‌اند، بسیار مناسب است. روزنامه و مجلات روز نیز برای مسافران ارائه می‌شود.

TAP Portugal
TAP Portugal
۹. هواپیمایی فرونتیر (Frontier Airlines).
طبیعتاً نمی‌توان از کیک‌های شکلاتی فرونتیر گذشت. فرونتیر یکی از بهترین سرویس‌های هوایی در ایالات متحده را دارد. از جمله امتیازهای آن می‌توان از صندلی‌های بزرگ، فضای زیاد برای پاها و البته، کیک‌های شکلاتی گرم! نام برد. سرویس‌های بهداشتی مناسب از دیگر نقاط قوت این شرکت هواپیمایی است.

Frontier Airlines
Frontier Airlines
۸. هواپیمایی کانادا.
کانادا که به نوعی کلاه قاره امریکا محسوب می‌شود، این روزها خطوط هواپیمایی مناسبی دارد. البته صندلی‌ها تا حدودی کوچک هستند، ولی انسان با نشستن در آن‌ها، اذیت نمی‌شود. این صندلی‌ها، با خم شدن خود، برای مسافری که در عقب نشسته، مزاحمت ایجاد نمی‌کنند و همچنین، در کناره‌ها، تکیه‌گاه‌هایی برای سر دارند. هر مسافر یک تلویزیون مخصوص به خود دارد که می‌تواند از فیلم‌ها و سریال‌های روز، انتخاب کند. این نمایشگرها، همچنین می‌توانند اطلاعاتی را در مورد پرواز ارائه دهند؛ اطلاعاتی از قبیل: سرعت، ارتفاع، زمان رسیدن به مقصد و مکان جغرافیایی.

Air Canada
Air Canada
۷. جت‌بلو (JetBlue).
تلویزیون ماهواره‌ای رایگان، یکی از خدمات اولیه این شرکت هواپیمایی است. فضای پاهای زیاد، مسافرت با این هواپیمایی را، هرچند به تعداد کم، لذت‌بخش می‌کند. همچنین در تلویزیون آن، هر برنامه‌ای را می‌توان یافت؛ حتی پخش مستقیم‌های فوتبال که امتیاز پخش‌های آن بسیار گران تمام می‌شود. پروازهای مستقیم ارزان از جمله مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شوند.

Air New Zealand
Air New Zealand
۶.هواپیمایی نیوزیلند.
مسافرت با این هواپیمایی و مخصوصاً در صندلی‌های اکونومی، آن قدر راحت است که برخی ممکن است آن را با خانه اشتباه بگیرند.

British Airways
British Airways
۵. هواپیمایی بریتیش (British Airways).
مواقعی که برف در راه نیست، بریتیش یکی از بهترین انتخاب‌هاست. در این شرکت، از هواپیماهایی مانند ۷۴۷ و ۷۸۷ دریم‌لاینر استفاده می‌شود و مسافرت آرام و بی‌صدا و لذت بخش است. دسر عالی، پخش فیلم‌های جدید و بازی‌هایی مثل تتریس و بتل‌شیپ که می‌تواند به صورت شبکه با دیگر مسافران انجام شود، از ویژگی‌های جالب توجه پروازها به شمار می‌روند.

Virgin
Virgin
۴. ویرجین (Virgin).
امریکا یا آتلانتیک برای «ویرجین» اهمیتی ندارد؛ ریچارد برندسون، رئیس ویرجین، کارش را به خوبی می‌داند. هواپیمایی ویرجین، از بهترین صندلی‌ها استفاده می‌کند. آن‌ها یکی از معدود شرکت‌های هستند که برای مسافران خود، تلویزیون‌های ماهواره‌ای رایگان و همچنین اینترنت Wifi فراهم می‌کنند.

Lufthansa
Lufthansa
۳. لوفتهانزا (Lufthansa).
لوفتهانزا یا هر هواپیمایی دیگری در اروپا مانند هواپیمایی سوئیس و یا هواپیمایی برلین، همیشه برای مسافران غذا فراهم می‌کنند، حتی اگر مسافرت تنها یک ساعت باشد. با این که صندلی‌های آن‌ها به خوبی شرکت‌های هواپیمایی امریکایی نیست، ولی خدماتی که ارائه می‌شود، ارزشش را دارد.

Qatar Airways
Qatar Airways
۲. هواپیمایی قطر.
در هواپیمایی قطر، همه‌چیز سر جای خود قرار گرفته است. صندلی‌ها مانند بخش فرست کلاس هستند. بخش فرست کلاس آن، شبیه سرزمین عجایب است!

Emirates
Emirates
۱. هواپیمایی امارات.
هواپیمای امارات، یک صفحه نمایشگر لمسی ۱۰/۶ اینچی در اختیار هر مسافر قرار می‌دهد که بیش از ۱۲۰۰ کانال موزیک، فیلم و تلویزیون‌های مختلف جهان را در خود دارد. با این نمایشگر می‌توان به صورت زنده، تصاویر سه دوربینی را که نماهایی از اطراف هواپیما نشان می‌دهند، مشاهده کرد. اخبار نیز به صورت مداوم، به‌روز می‌شوند. برای شارژ کردن وسایل و همچنین پورت‌های USB، درگاه‌هایی پیش‌بینی شده است.
کادر جوان و خوش‌برخورد این هواپیمایی، می‌توانند به زبان‌های مختلف صحبت کنند و در همان اول پرواز برای شما حوله گرم می‌آورند. غذا نیز کیفیت بسیار مناسبی دارد. همچنین فاصله ۳۲ اینچی بین ردیف‌ها، برای مسافران آرامش‌بخش است.

بد نیست نظر خود را درباره خطوط هوایی داخلی و سرویسها و راحتی آن با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    دوستان توجه کنید وجود شرکت های خصوصی در میان این لیست واقعا نشاون دهنده ی قدرت و مدیریت قوی این شرکت هاست.چون اکثر شرکت های هوایی حامل پرچم دولتی هستند و تقریبا هر سال از بودجه ثابتی برخوردار هستند.ولی شرکت های خصوصی این طور نیست.
    اینکه ویرجین بتونه در چنین جایگاهی و در میان ایرلاین هایی قرار بگیره که هیچ مشکل مالی ندارن و همیشه تامیین هستند بسیار شگفت انگیزه .مدیریت تونسته باعث این موفقیت بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      هواپیمایی ایرانی به درد نمی خوره!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ایرانی

        ۲۶ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (258 ديدگاه)

        هواپیمایی ایرانی ارزش بحث نداره…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. موتور جستجوگر هیوندا و تویوتا

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    فقط توپولف روسی!
    اینا رو نیگا هواپیماهای ما رو نیگا!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کمیل

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    تو ایران ماهان از همه بهتره که اونم کیفیت صندلیش در حد اتوبوس‌های بین شهری :D ایران ایر و آتا و کیش هم که امیدوارم قسمت هیچ‌کس نشه که قبلش باید حتما وصیت نامه‌اتون رو بنویسید، حالا امکانات پیش کش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. km

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    آخه چرا اینا رو به ما نشون میدید!! تو ایران که همچین چیزی نیست، کاش که این نبود و حداقل مسافر امنیت رو تو هواپیما حس می کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. زیگما

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    بذارین تجربم هم از سفر با چند ایرلاین رو بنویسم. :D البته ایرلاین های ایرانی :|
    اول از همه شرکت زاگرس و سفر از اصفهان به کیش. هواپیما بویینگ ام دی 80 بود,این هواپیما جایگاه خاصی در بین ایرلاین های ارزان قیمت داره. اصلا هدف ساختش هم همین بود . این هواپیمایی که زاگرش داشت از نظر ظاهری خوب بود.رنگ آمیزی خارجی بسیار خوب بود و نشانه از قدمت زیاد هواپیما به چشم نمیخورد .شروع پرواز و تیکاف به خوبی و راحتی انجام شد .ساعت پرواز 2 بعد از ظهر بود.در حین پرواز پذیرایی مناسب و بسیار بسیار بهتر از پذیرایی ها انجام گرفته توسط هما در پرواز های داخلی بود. با این حال مهماندار ها خیلی خشک بودن ولی به واسطه لباس های تنگ 3 مهماندار خانم از خشکی سفر کاسته میشد :D و اما بشنو قسمت بدشو.هنگام فرود در فرودگاه کیش به واسطه خلبان بسیار ماهر هواپیما با سرعت بسیار زیادی(زیاد تر از حدمعمول) فرود اومد و همین باعث وارد شدن ضربه به مسافران شد و بنده به شخصه در کمرم احساس درد شدید کردم.هم چنین در هنگام همون فرود پرخطر صدای مانند کنده شدن و افتادن یک قطعه فلز روی باند شنیده شد .
    در کل من انتظاری از ایرلاین ایرانی ندارم.لذا قضاوتی هم نمیکنم.ولی هواپیمای بوئینگ ام دی 80 که من سوار شدم و قدمتش حدودا 20 سال بود بسیار سرحال بود.هرچند صدای زیادی در کابین میومد ولی بازم برای یه جت 20 ساله خوب بود.موتور های این هواپیما از نوع JT8D ساخته شرکت امریکایی
    Pratt & Whitney هست که خودش زیرمجموعه کمپانی بزرگ امریکایی United Technologies Corporation هست
    سفر دومم مربوط میشه به سفر از تهران به اصفهان با هواپیمای نسبتا روسی “ایران 140”.شاید خیلی ها اسمشو شنیده باشین.معروف ترین پروازی هم که انجام میده پرواز تهران اصفهان هست.
    هواپیما در واقع همون Antonov An-140 اوکراینی (یا شاید هم روسی!!) هست. موتور های این هوپیما و قطعات مهم الکترونیکی از کمپانی اصلی به ایران وارد میشه و ما هم صندلیشو و چیز های سادشو میسازیم و افتخارم میکنیم بهش!!!این هواپیما در واقع یک شکست بسیار بزرگ بود.چون از سال 1997 تا الان در کل 28 تا ازش ساختن.در صورتی که هواپیما هایی با این ابعاد معمولا گزینه اول ایرلاین های ارزان قیمت هستند و معمولا فروش خیلی خیلی بالایی دارند.
    در هنگامی که چشمم بهش افتاد حسی بدی بهم دست داد. هواپیمای ایرباس و بوئینگ توی ایران به این راحتی سقوط میکنه.هواپیما های روسی که که بدتر.حالا که محصول مشترک دو کشور مخ هست دیگه چی میشه.بگذریم.وارد که میشین اول از همه فضای کم بالای سرتون آزارتون میده.صندلی ها تفاوت زیادی با صندلی های اتوبوس های بنز بین شهری که ایران خودرو میزنه نداره!محل اتصال صندلی که به بدنه هواپیما به طور نفرت انگیزی عریان هست!!(باید ببینید تا بفهمید چی میگم)سیستم تهویه بالای سرتون چیزی شبیه همونی هست که تو همون اتوبوس های بنز قدیمی می دیدید.کیفیت پلاستیک بکار برده شده خودش جای بحث داره.شروع پرواز:برخلاف هواپیما های جت این ملخی ها هنگامی که ایستادن کاملا خاموش هستن و هیچ صدایی نمیدن.ولی وقتی موتورارو روشن کنن اونجاست که برای بار چندم از اینکه میخواهید یک هواپیمای جدیدو امتحان کنین پشیمون میشی.
    صدای فوق العاده زیادی وارد کابین میشد .اینجاست که از خودتون میپرسید “چطوری باید این صدارو تحمل کنم؟”ولی مشکلی نیست چون عادت میکنین.پذیرایی فرق زیادی با بقیه ایرلاین های داخلش نداشت.فرود راحتی داشت.مهماندارای زنش هم زیاد خوشگل نبودن.لباس هاشون هم خوب نبود :D
    همین!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اسی

      ۳ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (13 ديدگاه)

      سلام
      شانس آوردی با ایران140 پرواز کردی و زنده موندی
      خدا رو شکر کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. موتور جستجوگر هیوندا و تویوتا

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    عجب تجربه طولانیییییییییییییییییییییییییی!
    فقط همین دو خط اخر که نوشتی مهماندارای زنشم زیاد خشگل نبودنو شد خوند!
    اخه تو چشم بود :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محسن.د

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    با این وجود باز من خیلی از سوارشدن هواپیما میترسم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. زیگما

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    یه چیز دیگه هم بگم و دیگه ساکت میشم
    قسمت فرست کلاس امریکن ایرلاین دوش آبگرم داره.برین با هماتون حال کنین. : )))))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. VAHID JINPACHI

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    جای هواپیما های ایرانی هم خالیه….
    هه هه هه هه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. رضا 2272

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    مگه ما چی از عربا کم داریم؟ دارن دنیا رو میگیرن دستشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ناشناس

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (205 ديدگاه)

    کیفیت نخواستیم ولی خواهش میکنم صندلی هایی که جلوی درب خروج اضطراری گذاشتن رو بردارن.هواپیما چهار درب خروج اضطراری داره (حداقل) ، در ایران برای سوار کردن مسافر بیشتر جلوی همه درها صندلی گذاشتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. slr722

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    باور کنید اتوبوس راحت تر و جادار تر از هواپیما های ایرانه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    من اگرم بخوام مسافرت برم و وضع مالیم خوب بود فقط با لوفتانزای المان میرم.حتی اگه بخوام به بهشت یا جهنم یرم.

    ولی من تو ایرانی ها ماهان رو بیشتر قبول دارم.ولی کلا تو هواپیماهای ایرانی صدای موتور خیلی زیاده.همچنین لرزش اتاق.

    اتوبوس هم فقط VIP.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Sina.fb

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    زیگما فکر کنم به کتاب می نوشتی به هممون پست می کردی بهتر بود.ولی داستان جالبی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Sina.fb

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خاک به سر ایران. فرغون آلمان بهتر از هواپیمای ایرانه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان 16v

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (133 ديدگاه)

    ای خدا دق کش میشم اینا رو میبینم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Sina.fb

    ۳۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    فکر کنم یه ایرانی سوار این هواپیما بشه دیگه دلش نمیخواد از هواپیما پیاده بشه وتمام تعطیلات و مسافرتشو اونجا میگذرونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مرتضی

    ۳۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    بهترین خطوط هوایی جهان لوف هانزاست با کمترین تعداد سقوط!!!!! و اما نمیدونم دوستان رو چه حسابی ماهان رو بهترین میدونند!!!!! اشغال تر از ماهان من تجربه پرواز نداشتم!! همون هما رو بین داخلی ها ترجیح میدم! خیلی کثیف نگه میدارند هواپیمارو نمیدونم چرا؟؟ اما با تجربه ترین خلبان ها رو دارند خلبان های ماهان طبق تجربه شخصی و نظرخواهی از بقیه دوستان!! حکم راننده کامیون های بی سوات!! رو بین بقیه خلبان ها دارند با امارات پرواز نداشتم ندارم نخواهم داشت! لوفتهانزا یه بار کاری کرد همه از گبر و مسلمون اشهد خوندند اما به خیر گذشت فکر کنم اسمون ترکیه بود دقیق یادم نیست(2001/2 بود) و مقصد کلن بود!!! خودتون مجسم کنین ولی باز انتخاب اولمه و بعد با فاصله زیاد هما بعد اگه از جونم سیر شده باشم اسمان با فوکرهای… داغونش. و در اخرین انتخاب ممکن ماهان اشغال رو انتخاب که نه…. خطوط هواپیمای ترکیه هم تمیز بود از استانبول به تهران یه بار سوار شدم چند سال قبل ولی کلا هربار پرواز میکنم استرس زیادی بهم وارد میشه بخصوص پرواز داخلی ماهان بدترین پروازم تا امروز بوده چه از نظر کیفیت تغذیه!! چه صعود و فرود ناشیانه خلبان و … زیگما ایکاش یه کم ادبیاتت رو مودبانه تر میکردی بعضی حرفات خیلی بی ادبانست هنوز اینطور نگاه ها تو ایران هست بعد این همه سال؟؟ مدتها بود اینجور بی حیایی در مورد زنان در نوشتن رو کسی ندیده بودم فکر میکردم منقرض شده اینجور ….. بگذریم به عنوان کسی که شاید کمی بزرگتر باشه بی پرده انتقادم رو گفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. رضا

    ۳۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    دمت گرم زیگمااااااااااااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. I Love Ferrari

    ۳۰ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (153 ديدگاه)

    یعنی Delta Airlines و Air France جزو اینا نبودن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ESI

    ۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    با وجود این همه امکانات نمیدونم چی بگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. e.scamp

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1887 ديدگاه)

    آقا ما عید امسال رفتم انتالیا نمیدونم کدوم شرکت بود البته فرقی نداره همشون تقریبا یکی هستن اقا فاصله صندلی ها در حد فاصله همبرگر با نون تو هبرگر زغالی اندازه صندلی هم; هم اندازه ی صندلی کودک ردیف عقب تعداد مسافرم در حد شلوغ تترین ساعت متروی آزادی به شهرک غرب خدماتم که دیگه نگو مثل ساندویچی اضغر کپک و دوستان خلاصه که حال گیری بود در حد ارسال به فضا(بیشتر از تیم ملی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. amin

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    ما هیچی از عرب ها کم نداریم جز یکم غیرت ولی اونا دوتا چیز از ما کمتر دارن اونم دزد و هارتو پورت اضافیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      یه چیز دیگه هم کم داریم …. امارات و طرایرویز رو آمریکایی ها تاسیس کردن آموزش دادن ادارش هم میکنن ، اصلا عرب کمترین تعداد رو بین کادر پروازشون داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. مهدی

    ۱۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    اما تجمل .راحتی.امکانات.رو دیدین میگفت قیمت مناسب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. محسن

    ۲۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    من پرواز تهران_لندن رو با ایرباسِ ایران ایر رفتم و واقعا راضی بودم.کیفیت غذای ایران ایر واقعا خوبه.کمتر ایرلاینی میشه پیدا کرد که غذاهاش باب میل ما ایرانیا باشه .در این بین لوفتهانزا و ترکیش ایرویز بیشتر باب طبعِ ما هستن.شاید غذا برای سفرهای کوتاه خیلی مهم نباشه اما برای پروازای طولانی مدت که دو سه وعده غذا سرو میشه مطمئنا مهمه!!….تجربه سفرای من با ایرلانای مختلف بدین شرحه:
    1.ایران ایر:غذای خوب،پرسنل خوب،سرگرمی افتضاح(فقط پشت سر هم فیلمای بدرد نخور ایرانی پخش میکنن)
    2.امارات:سرویس دهی بسیار خوب،کیفیت غذای متوسط(تند و پر ادویه،باب میل هندیا)،سرویس سرگرمی بسیار بسیار خوب(پخش جدید ترین فیلمها،سریال ها،مستند ها،موزیک،بازی و… و آرشیو بزرگی از فیلمها و م.زیک ها سال های قبل …اما از نظر من مهمترینش پخش فبلمایی که تازه از روی پرده های آمریکا برداشته شدن و حتی بعضی هاشون هنوز روی پرده هستند)
    3.یونایتد ،دِلتا( وکلا ایرلاینای آمریکایی):سرویس دهی خوب،کیفیت غذای متوسط،سرویس سرگرمی متوسط، و اما مهمترین حُسنشون صندلیهای جادارتر نسبت به ایرلاینای کشورای دیگه
    4.لوفتهانزاو KLM:کیفت سرویس دهی بسیار خوب،سرویس سرگرمی خوب،غذای خوب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. P.G

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    از لحاظ امار ایمن ترین خطوط هوایى دنیا Qantasاسترالیاست بدون سانحه،بزرکترین شرکت هوابیمایى Deltaامریکاست با بیش از ٨٠٠ فروند،
    جاى تاسفه روزى ایران ایر دومین ایرلاین ایمن جهان وسریع ترین رشد در جهان داشته اما امروز…….!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. علی

    ۲۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پدرمن که روسیه رفته بود گفته درروسیه قانون هست که اگر هواپیمابیشتراز2ساعت تخیرداشت شرکت باید50درصد پول بلیت روبه مسافربرگردونه ودرروسیه تاخیرازیک ساعت بیشتر نمیشه امادرهواپیمایی ایران گفته شده که حتاتا13ساعت تاخیرهم دیده شده واصولن رضایت ممسافر دردرجه ی اخر قرار می گیرد.نمیدونم چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Mahtab

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من بلیط لوفتهانزا تهیه کردم به مقصد امریکا
    صندلی مورد نظرمم پیدا کردم ولی نمیدونم کی و از چه طریق رزروش کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. احمد

    ۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قطری از لحاظ پرواز و هواپیما فوق العاده
    غذای اکونومی در حد ماهان دقیقا
    ترکیش پرواز معمولی
    هواپیما در حد ایران ایر
    غذا قابل قبول

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Golesang

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهترین ها امارات و قطر هستند من پروازهای طولانی باهاشون رفتم با اینکه 16ساعت توی هواپیما بودم ولی احساس خستگی نکردم برخورد مهماندارهاشون عالیه تو پرواز امارات از دوبی به آمریکا مهماندارها به 16 زبان دنیا صحبت میکردن و خیلی مهربون و خوش برخورد بودن سرویس دهی هم عالی بود در عوضش لوفتانزا با تمام اسم و رسمی که داره به معنای واقعی آشغاله من از مشکلات و دردسرهایی که با پرواز لوفتانزا داشتم میتونم یه طومار بنویسم و دیگه هرگز با لوفتانزا سفر نخواهم کرد هواپیماهاش در مقابل امارات و قطر واقعی قدیمی هستند یکبار هم تو زندگیم سوار هواپیمای ایران ایر شدم اونم تازه پرواز خارجیشو دیگه توبه کردم که سفر هواپیماهای ایرانی نشم موقع لندینگ چرخ هواپیما باز نمیشد موقع پیاده شدن در هواپیما باز نمیشد موقع تحویل بار یکساعت منتظر موندیم گفتن در قسمت بار باز نمیشه خلاصه پرواز با خطوط ایرانی تجربه ترس و هیجانه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا