صنایع هوایی

زیباترین نمایش هوایی شبانه

نمایشگاه هوایی سالیانه EAA در اوشکوش ویسکانسین شاهد یک برنامه شبانه آکروباتیک زیبا با آتش‌بازی و جرقه اضافه بود. برای ایجاد این افکت‌های زیبا، فشفشه‌ها و لوازم تولید جرقه مخصوصی به زیر بدنه و انتهای بال‌های هواپیماها متصل شده بود که در بطن تاریکی شب، جلوه‌هایی زیبا خلق می‌کرد. [دانلود ویدئو]

نمایش هوایی شبانه در نمایشگاه EAA AirVenture
نمایش هوایی شبانه در نمایشگاه EAA AirVenture
نمایش هوایی شبانه
تیم آکروباتیک Aeroshell با سابقه ۲۵ ساله با هواپیماهای AT-6 Texans
هواپیمای آکروباتیک AT-6 Texans با پوسته موتور نورپردازی شده
هواپیمای آکروباتیک AT-6 Texans با پوسته موتور نورپردازی شده
 خودروی راکتی روی باند و آتشی که از آن زبانه می‌کشد
خودروی راکتی روی باند و آتشی که از آن زبانه می‌کشد
هواپیمای دو باله آکروباتیک در پشت دود و شعله‌های آتش
هواپیمای دو باله آکروباتیک در پشت دود و شعله‌های آتش
پرواز مت یانکین با هواپیمای Beech 18
پرواز مت یانکین با هواپیمای Beech 18
Gene Soucy ظرف 46 سال حدود 3000 اجرای آکروباتیک با 40 هواپیمای مختلف انجام داده است.
Gene Soucy ظرف ۴۶ سال حدود ۳۰۰۰ اجرای آکروباتیک با ۴۰ هواپیمای مختلف انجام داده است.
[jwplayer mediaid=”84429″]

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Ferrari

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    من همیشه از خلبانی خیلی خوشم میومد الان هم نتونستم این ویدیو رو ببینم ولی مطمئنم ویدیو جالبی بوده. چون عکس هایی که هست خیلی زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahk

      ۹ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (21 ديدگاه)

      به یاد شیردلان * تاج طلایی*…………………………………………

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. BMW4ever

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    زیبا بود من فکر نمیکردم پدال تو کار هواپیما هم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      تو بگو پدال تو کار چی نیست !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید صالحی

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        ب زودی تو کار گوشت و مرغ هم میاد.خخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. سعید صالحی

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (238 ديدگاه)

        در ضمن علت سقوط آنتانوف(قراضه ی قاتل)معلوم نشد؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2820 ديدگاه)

          هواپیماش که تولید۲۰۰۵بوده و موتورش هم جت هست نه پیستونی!اونوقت چرا غراضه هست؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. P.G

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (489 ديدگاه)

          من نمیدونم این حسین آقا کى دست از تعریف و تمجید این آشغال هاى روسى برمیداره؟البته اگه همون طور که خودش تو یکى از مطالب قبلى گفته پدرش مدیرعامل هسا باشه دلیل این حمایت بدون منطق مشخص میشه!!!
          آخه برادر من این چه حرفیه تو میزنى؟ینى هر هواپیمایى پیستونى باشه قراضه است و هر هواپیمایى جت باشه خوبه؟؟؟عجب!!!
          مشخصه ایران١۴٠(آنتونف١۴٠)یه آشغال محضه!تا حالا کلاً تو ایران و اوکراین ١٨فروند از این هواپیما تولید شده که پنج تاش به دلایل نقص فنى سقوط مرگ بار داشته(٣تاش تو ایران بوده)و دهها حادثه و مشکل فنى براش پیش اومده،واقعاً میشه از این آشغال دفاع کرد؟؟؟
          موتور این هواپیما موتور هلیکوپتر بوده که براى اینکه دوباره هزینه طراحى ندن توش تغییراتى ایجاد کردن و تبدیلش کردن به موتور هواپیما که مشکلات زیادى داره و اصلاً جواب نداد و یکى از بزرگترین مشکلات ش که سانحه ساز بوده اینه که سیستم کنترل سوخت یاFCUبه طور ناگهانى موتور رو خاموش میکنه و دهها مشکل دیگه. . .
          گذشته از این ها به طور کل تکنولوژى و سرمایه گذارى طراحى و ساخت و خط تولید هواپیماهاى شرقى خیلى پایین تر از هواپیماهاى غربیه،واى به حال اینکه این هواپیماها بخوان تو ایران مونتاژ بشن!!!
          در مورد این سانحه ى آخر هم نقص فنى هواپیما واضحه،
          در وصف خیانت هایى که […]هاى ما براى آوردن خط تولید این هواپیما کردن همین رو بگم که کارخانه اى به عظمت و قدمت فوکر که به خاطر فروش هواپیما به ایران،آمریکا به ورشکستگى کشوندش حاضر بود در ازاى ۴٠٠میلیون دلار کل تکنولوژى و خط تولیدش رو منتقل کنه به ایران و کارهاى مقدماتى این انتقال هم صورت گرفته بود اما یکدفه سر از اوکراین درآوردن و با یک میلیارد دلار و با کلى کار شکنى و مشکل و تاخیر اوکراینى ها خط تولید این آشغال آوردن ایران و این نتیجه اش که میبینیم. . .
          پس خواهشاً الکى دفاع نکن!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. سعید صالحی

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (238 ديدگاه)

      حیف ک بابام پولشو نداره وگرنه میگفتمش یکی برام بخره.خوش بحال اونایی ک دارن یا میتونن بخرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. صادق

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    کلیپ بسیار زیبایی بود

    از سردبیر هم ممنون به خاطر این پست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیترپن

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (37 ديدگاه)

      صادق جان خوشحالم دوباره اون اواتار زیباتو دیدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        ممنون داداش پیترپن، لطف داری

        خیلی خیلی شرمنده میکنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. سام

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام مجدد

    فقط تو یه جمله می تونم بگم که بسیار هیجان انگیز و شورآفرین بود! آفرین به این خلبانها!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. SARD

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    پدال ممنون!
    خیلیا بجز ماشین به هواپیماها و مانور آن ها علاقمندند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. datsun

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3478 ديدگاه)

    کلیپ خیلی زیبا و هیجان انگیز بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خیلی دوس داشتنی و رویایی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سام

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با سلام مجدد

    بچه ها! کامنت من ربطی به مطلب نداره ولی یه کمی می تونه قابل تأمل باشه!
    قبلا هم این رو گفته بودم که مشتریان آمریکایی خیلی سخت گیرن،اما جدیدا مطلبی رو دیدم که نشون میده که از مرحله سخت گیری هم دیگه گذشتن! مجله معروف آمریکایی « کانسومر ریپورت » یا به فارسی « گزارش مصرف کننده » که میزان رضایت مشتریای آمریکایی از خودروهای جدید می پردازه با کمال تعجب! خودروی لکسوس IS 250 رو که جدیدا هم وارد ایران شده درلیست
    « بدترین خودروهای سال 2013 » بازار (آمریکا) قرار داده؟! خلاصه این گزارش اینجا براتون پست می کنم.

    ” همان طور که انتظار می رود رانندگی با سدان های اسپرت نسبتا بزرگ لذت بخش است. اما مدل باز طراحی شده IS 250 نه خیلی اسپرت و نه خیلی لوکس و مجلل است. شتابگیری فاقد هیجان، مصرف سوخت ناامید کننده ، سواری معمولی و کابین تنگ و کوچک ( که چندان هم ساکت و بی صدا نیست )از مهم ترین معایب این اتومبیل به شمار می روند. لکسس IS شدیدا تنگ و بسته به نظر می رسد که دارای یک کابین باریک ، کنسول مرکزی پهن، داشبورد برآمده بزرگ و صندلی عقب گرم و نرم است. مطمئنا پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای این اتومبیل راحت و بی دردسر خواهد بود.قیمت نمونه مورد آزمایش معادل 43/823 دلار است.

    ( آمریکای ها اگه پراید 28 سال پیش رو 20 میلیون می خریدن ، لکسوس رو سرشون حلوا حلوا می کردن! امان از شکم سیری! امان! ـ سام )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      سام عزیز ممنون از اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار میدید

      فقط اگه مطالبت رو آرشیو بندی کنی که به پست مربوطه هم نزدیک باشه خیلی بهتره

      بازم ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. سام

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با عرض سلام و ادب خدمت سردبیر محترم سایت پدال

    سئوالی که از شما دارم این است که چرا بعضی از دیدگاههای اینجانب که صرفا جنبه فنی و یا خبری داشت، در سایتتان منتشر نشده است. پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگذارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ASTON MARTin

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    زیبا بود
    به اندازه ی ماشین هواپیمارو هم دوست دارم
    فقط چون خیلی فاصله داشت نشد ابرازش کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا