جگوارطراحی

خودروی لیزری جگوار برای دوسالانه طراحی لندن

تاکنون دیده‌اید خودرویی از نور ساخته شده باشد؟ خوب، این واقعاً یک خودرو نیست، ولی یک اثر هنری سه بعدی است که طراحی پایهٔ یک خودرو را تداعی می‌کند.

Jaguar-Laser-5
این پروژهٔ مسحور کننده توسط تیم طراحی جگوار برای نمایش در مراسم افتتاحیهٔ دو سالانهٔ طراحی لندن ساخته شده است، یک نمایشگاه سه هفته‌ای در خانهٔ سومرسِت که هنرمندان و طراحانی از بیش از ۳۰ کشور جهان دور هم برای نمایش آخرین آثار خود جمع می‌شوند.

Jaguar-Laser-2
تیم پشت پردهٔ این پروژه که رهبری آن بر عهدهٔ یان کالوم، رئیس بخش طراحی جگوار می‌باشد، این تصویر آینده نگرانه را با استفاده از تکنولوژی نور لیزری برای به تصویر کشیدن گذشته، حال و آیندهٔ این خودروساز بریتانیایی ایجاد کرده‌اند.

Jaguar-Laser-4
این تصویر سه بخشی در یک نمایش خاص ارائه شد که با تاریخ غنی این خودروساز آغاز گشت، سپس با یک نمایش نوری که با کمک لیزر انجام شد ادامه یافت که طراحی خلاقانهٔ جگوارهای مدرن را به تصویر می‌کشید، در نهایت با یک مجسمهٔ لیزری که برداشت نوآورانهٔ کالوم را در خودروی ایده آل آینده نشان می‌داد این نمایش ویژه به اوج خود رسید. هر چند خیلی سخت می‌تواند از جگوار انتظار داشت که چنین طراحی زاویه داری را در خودروهای خود استفاده کند.

Jaguar-Laser-9
کالوم در مورد این برنامه می‌گوید:

ما بسیار هیجان زده هستیم که توانستیم پروژهٔ خود را در دو سالانهٔ طراحی لندن در خانهٔ سومرست به نمایش گذاشتیم تا نشان دهیم آینده برای ما در جگوار چگونه به نظر می‌رسد. علاوه بر این که پروژهٔ خود را موفق شدیم در این مراسم به عموم مردم نمایش دهیم، حضور در اینجا فرصتی برای ما است تا از کارهای هنرمندان دیگر از اقصی نقاط جهان مواردی را یاد بگیریم و ببینیم آن‌ها چه چیزهایی در چنته دارند، که برای ما هم جالب توجه و هم ارزشمند است. آخرین المانی که به عنوان بخشی از پروژهٔ ما در اینجا رونمایی خواهد شد تصور ما از آینده‌ای است که حس روح، حرکت و خوش بینی را ارائه می‌نماید.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. بنتلی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    امیدوارم حالا ک وضه فروش و درامد جگوار خوب شده ب فکر تولید یه هایپرکار باشه،البته درسته جدیدا cx75 رو ساخته ولی منظورم خودرویی قدرتمندتر از xj220 هس ک مثه اون فوق العاده باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Parker

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    چه ایده ی جالبی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علي

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    خوب که چی این لوس بازیا ؟ برای اینکه یکی یا دو تا دونه بیشتر بفروشند دست به چه کارهایی میزنن. فولکس با اون رسوایی تونست فروش اول جهان رو بدست بیاره . یعنی طرفداراش کم نشدن هیچ بلکه فروششم بیشتر شد. دنبال لیزر بازی هم نبود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا