فراری

انتشار جزئیاتی از پروژه Tailor

به جولای گذشته بازگردیم؛ همان زمانیکه شایعاتی در مورد پروژه‌ای با نام Tailor بر زبان‌ها افتاده بود. حال فراری دیگر از سکوت خود دست ‌برداشته و جزئیات دیگری از این پروژه را اعلام نموده است.

این پروژه در حقیقت برنامه‌ای است برای ارتقای محصولات فراری. استفاده از مواد و همچنین تریم‌های اختصاصی که در محصولات استاندارد وجود نداشته یکی از بارزترین مشخصه‌های این پروژه خواهد بود.

Ferarri 599 by Tailor Programe

مرکز طراحی فراری نیز به عنوان پشتیبان اصلی در این پروژه، سه آپشن Classica ، Scuderia و همچنین Inedita را در کلاس‌های مختلف و برای انتخاب، به مشتریان پیشنهاد می‌کند.

البته فراری هنوز از واژه تیونینگ برای این پروژه استفاده نکرده؛ این امر شاید به دلیل آنکه در برنامه « تیلور » مشخصات پیشرانه تغییر چندانی نخواهند کرد، بوده است.

طبق آنچه که تاکنون اعلام شده است، برای هر مشتری در این برنامه فردی به عنوان « طراح » مشخص خواهد شد. این فرد در تمام مراحل ساخت و تا قبل از تحویل خودرو همراه مشتری بوده تا دقیقا آنچه را که وی خواسته محقق کند.

Ferarri 599 by Tailor Program
Ferarri 599 by Tailor Program

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا