جنگ اگزوزها: F430 یا 458 اسپایدر [ویدئو]

مقایسه امروز ما میان دو برادر قرمزپوش ایتالیایی است که یکی بعنوان جانشین دیگری آمده؛ فراری F430 در 5 سالی که در خط تولید مارانللو بود، در مدل های استاتدارد با انجین 4.3 لیتری V8 با قدرت 483 اسب و همچنین با قیمت متوسط 200,000 دلار بدست مشتریان می رسید.

بعد از F430 نوبت به 458 ایتالیا رسید که هرچند امسال او هم پنجمین سال حضورش را در بازارهای جهانی تجربه می کند اما فراری فعلا قصد خداحافظی با آن را ندارد! تولید مدلهای 458 اسپایدر هم از 2011 شروع شد؛ خودرویی با انجین 4.5 لیتری V8 با قدرت 562 اسبی که هم اکنون در حدود 257,000 دلار قیمت دارد. حالا ببینیم ازمیان این دو برادر کدامیک صدای اگزوز بهتری دارند . . .

[jwplayer mediaid=”72073″]

25 دیدگاه

    1. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      ماشین باید نرم و بیصدا باشه مثل تیبا
      اینا چیه هی گاز میدن سروصدا میکنن….

      پاسخ
  1. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    پدال جان این اینا جنگ اگزوز بودن یا جنگ اعصاب!!؟؟!

    واقعا نمیدونم کدومشون، به خدا وقتی گاز میدادن از خود بی خود شده بودم، ولی با این اوصاف فک کنم با 458 بیشتر حال کردم.

    پاسخ
  2. نیهاش آنتونیو تابارز
    سوابق: (3141 دیدگاه) ,

    هر دوشون عالین.
    اما فراری F430 واقعا یه اسطوره هستش.

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      نیهاش زیباترین صداها به نظر من پورشه کررا جی تی-پاگانی زوندا-لکسوس lfa-و اونتادور
      شما چطوررررررررررررر؟

      پاسخ
      1. نیهاش آنتونیو تابارز
        سوابق: (3141 دیدگاه) ,

        رضا جون،آونتادور و لکسوس رو به شدت باهات موافقم.البته صدای موتور استون رو هم دوست دارم.

        پاسخ
    2. Zonda R
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      @.F
      شاهین عزیز
      هر چه هست کمال همنشینه
      مستدام باشی
      (در مورد پست مادرید)

      پاسخ
      1. نیهاش آنتونیو تابارز
        سوابق: (3141 دیدگاه) ,

        ارادت دارم داداشم.سربلند و پیروز باشی زوندا جون.

        پاسخ
  3. ROLSE ROISE
    سوابق: (190 دیدگاه) ,

    عشق است!!!!!!!!!!!!!!

    اما به پای اونتادور نمی رسن!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  4. sasan
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    f430روبیشتردوست دارم اما کلا” صدای اکزوز اونتادور رودست نداره بااون بک فایر محشرش مثل شلیک دوشکا میمونه لامصب

    پاسخ
  5. کافر مقدس
    سوابق: (498 دیدگاه) ,

    فراری تو اونجا از یه پرادوVXــــــه تو اینجا ارزونترـه 😀

    پاسخ
  6. Mohammad XX
    سوابق: (202 دیدگاه) ,

    صدای هر دوشون جذابه.
    ولی صدای فراری F12 یه چیز دیگست: سمفونی دوازده سیلندر !

    پاسخ
  7. کاظم قاقی
    سوابق: (41 دیدگاه) ,

    بینم حقیقت داره فولکس واگن زیرمجموعه اونتادوره؟

    پاسخ
    1. نیهاش آنتونیو تابارز
      سوابق: (3141 دیدگاه) ,

      کمپانی ایتالیایی لامبورگینی سال 1963 میلادی توسط Ferruccio Lamborghini برای رقابت با مدل های جی تی فراری تاسیس شد. این کمپانی سال 1978 کاملا ورشکسته شد و سال 1987 نیز کرایسلر مالکیت آنرا تا سال 1994 بر عهده گرفت که مهم ترین نتیجه این کار به تولید رسیدن دوج وایپر بود. سال 94 کمپانی به یک شرکت مالزیایی فروخته شد ولی آنها از عهده مدیریت لامبورگینی برنیامدند تا آنکه در نهایت سال 1998 آئودی مالکیت آنرا در اختیار گرفت. لامبورگینی سال 2010 مالک استودیوی طراحی Italdesign Giugiaro و سال 2012 نیز مالک دوکاتی شد.
      ارادتمندم.

      پاسخ
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    کلا صدای اینجور ماشینا زیباست .

    سلیقه ایی هست . نمیشه گفت کدام بهترن .

    ادم یک منبع برا پراید میندازه صداش خوب میشه . چه برسه به اینها .

    پاسخ
  9. un4given
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    بنظر من هرچی صدای تولیدی بم تر باشه بهتره. اما خوب بود بسی لذت بردیم .

    پاسخ
  10. مرتضی
    سوابق: (83 دیدگاه) ,

    خدای منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.