تاکسی‌های فورد ترانزیت کانکت

فورد خودروهای ارزان و قابل اطمینانی تولید می‌کند که در بسیاری از کشورها به عنوان خودروی پلیس یا تاکسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. حالا تاکسی‌های جدید ترانزیت کانکت 2014 با پشتیبانی از سوخت LPG و CNG می‌توانند تایید کننده همین روند باشند.

2014 Ford Transit Connect taxi
2014 Ford Transit Connect taxi

ترانزیت کانکت با وجود طول بیشتر نسبت به اسلاف خود، از 5 صندلی و فضای جای بار وسیع در حد 1713 لیتر برخوردار است. سیستم تعلیق عقب برای آسایش بیشتر مسافران، تغییر کرده و همچنین ارتفاع سوار شدن نیز کاهش یافته و می‌توان از طریق صندلی چرخدار نیز سوار شد.

2014 Ford Transit Connect taxi
2014 Ford Transit Connect taxi

تاکسی ترانزیت کانکت (TC) در مقابل رقیب آن یعنی نیسان NV200 که به عنوان تاکسی شهر نیویورک انتخاب شده، کمی بزرگ‌تر است. فاصله بین دو محور طولانی‌تر، علاوه بر فضای بیشتر داخلی، سوار و پیاده شدن را نیز آسانتر می‌کند. در برابر پیشرانه 2.0 لیتری 4 سیلندر 131 اسبی نیسان، فورد از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با توان 175 اسب بخار و گشتاور 175 پوند فوت بهره می‌برد که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. البته این همان موتوری است که در فورد فیوژن تنها 168 اسب بخار نیرو تولید می‌کند!


تجهیزاتی نظیر دوربین دید عقب، صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی همراه با سیستم ناوبری و امکانات رفاهی دیگر در این خودرو گنجانده شده‌اند. تحویل تاکسی‌های فورد ترانزیت کانکت از اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

24 دیدگاه

  1. aventador twin turbo
    سوابق: (3637 دیدگاه) ,

    پدال جان چرا از این دست خبر ها می گذاری ؟ ناراحت نشی برای این می گویم چون از این دست خودرو ها هیچ وقت وارد ناوگان تاکسی تهران نمی شوند . خوش به حال راننده های آمریکایی . ماشین تمام اتوماتیک با صفحه ی بزرگ و مهم تر از اون امنیت و راحتی . بد به حال ما چون تا قیامت باید ماشین های آشغال با قیمت های بالا سوار شیم!!!!

    پاسخ
    1. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      ایران تنها جایی که باید همه با هم تو تاکسی بشینن…

      هیچ جای دنیا اینجوری نیست…

      پاسخ
      1. Pooya
        سوابق: (38 دیدگاه) ,

        ولي نظر خارجي هايي كه سوار تاكسي هاي ما شده اند خلاف اين است و مي گويند كه بسيار كار امد است و قيمتش بسيار مناسب تر است

        پاسخ
    2. slr722
      سوابق: (1351 دیدگاه) ,

      چون حرف تاکسی اومد میگم…

      سازمان تاکسی رانی دستور داده که راننده های تاکسی باید کولر بگیرن…

      اما من که تا الان ندیدم…

      پاسخ
    3. aventador twin turbo
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      با سلام یه سوال دارم که شاید بی ربطه . srt viper چجوری با موتور وی 10 اندازه ی مورسیلاگو قدرت تولید می کنه ؟ آیا علتش هجم موتور 8.4 لیتری اش است ؟ ممنون می شم اگه جوابم رو بدید .

      پاسخ
    4. HASSANBMW
      سوابق: (401 دیدگاه) ,

      قرار بود MVM و… تاکسی بشن چی شد؟؟؟

      پاسخ
      1. ناصر
        سوابق: (191 دیدگاه) ,

        چون من این خبر ام وی ام رو خوندم توضیحشو خدمت آقا حسن میدم:
        توی دولت قبلی یه قرارداد به میزان 10 هزار تاکسی ام وی ام 530 با چین بسته شد و مراحلش در حال اجرایی شدن بود ولی تازگی ها و با پیگیری های دولت جناب آقای دکتر روحانی مشخص شد که هم این خودروها از خودروهای معمولی ام وی ام 530 دارای ایمنی کمتری هستند و هم این که این قرار داد بر اساس زد و بند های سیاسی شکل گرفته و در اون تخلفات اقتصادی زیادی وجود داره و فعلا به مانند اکثر مصوبات غیر قانونی دولت قبلی این قرارداد هم کن لم یکن اعلام شده

        پاسخ
  2. رضا
    سوابق: (187 دیدگاه) ,

    اونا تاکسی دارن، ما هم تاکسی داریم.. هه

    پاسخ
  3. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    رقابت سالم یعنی این.حالا اگه ایران بود یک شرکت میومد همونو تولید میکرد بیشتر امکاناتشم بر میداشت که بیشتر سود کنه.

    ایران و المان.

    پاسخ
    1. sajad
      سوابق: (100 دیدگاه) ,

      دوست عزیز ای بابا این برچسب کامنتت رو منظورش رو نمیفهمم اخه اسم ایران رو برای چی نوشتی
      این تاکسی واقعا خوبه مخصوصا برای سرویس مدارس و..خوب هست در کل به نظرم همین که ارم فورد روش هست شک نکنید کیفیت فوقالعاده ای خواهد داشت

      پاسخ
      1. feri
        سوابق: (3 دیدگاه) ,

        فورد کلا توش پلاستیکه نیسان خیلی باکیفیت تره مدل ون برقی هم داره خوبه لینک نیسان هم هست باعکس داخل ماشین متریال فورد کلا پلاستیکه

        پاسخ
      2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود سجاد جان.
        این ایران و المان رو من پایین هر کامنتم میگذارم.
        چون این دو کشور را خیلی خیلی دوست دارم.
        حالا یک تغییراتی هم میخوام که تو این قسمت پایین کامنتام بدم.

        ایران و المان.

        پاسخ
      3. sajad
        سوابق: (100 دیدگاه) ,

        درود اقا میلاد نه نمیخاد تغییری بدی اخه من فکر کردم به خاطر علاقه ات به صنعت ماشین سازی ایران این اسم رو در کنار المان مینویسی چون اخه ایران اصلا صنعت ماشین سازی نداره

        پاسخ
      4. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        نه بابا سجاد جان.
        دلت خوشه!!!!
        منظورم از تغییر جملات قشنگ و کاربردی بود.

        ایران و المان.

        پاسخ
  4. amir.t.
    سوابق: (548 دیدگاه) ,

    خدایش ی نگاه به جلو داشبوردش بندازید و ی نگاه به سمند که ماشین به قول مهندیز ها با امکانات و خوبیه هم بندازید…/و باحال اینجاست این تاکسی‌های ترانزیت کانکتشون هستش.و مهندیز های ما دارن سر اسم ماشین هزاران بار جلسه میزارن.و جالب اینجاست که قبل انقلاب پیکان تاکسی بوده و الان هم تاکسی رسمی کشور هستش.هیییییییییییییییییییی به خدا دیگه بریدم اینقدر …

    پاسخ
  5. عرفان
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    erfan-s
    به نظر من اولین کاری که سازمان تاکسی رانی باید انجام بده اتومات کردن تاکسی هاست
    آخه این راننده تاکسی ها و وانتی ها تا کی باید کلاچی که با 2 پا هم فشار بدی پایین نمیره رو فشار بدن.

    من جانبازای زیادی رو دیدم که با یه پا و با ماشین دنده ای روزی 13 ساعت مسافر کشی میکردن.
    واقعا دولت مردان دلشون نمیسوزه که طرف با یه پا مسافر کشی کنه اونم با پراید؟؟؟

    پاسخ
    1. amir.t.
      سوابق: (548 دیدگاه) ,

      عرفان جون اتومات کردن ماشین ها دست کارخانه هستش نه دست تاکسیرتانی.بعدش اگه برا مثال پراید رو اتومات کنن که=قوربونت پراید میشه 100 میلیون.اینا اسمشو عوض میکنن 10 میلیون میبرن رو قیمت.دلت به حال خودت بسوزه که 15 میلیون میدی بی ی پراید …

      پاسخ
  6. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    بهتر بود یه ردیف صندلی اضافه میکردن !
    خب آخه پرایدم 5 نفر مسافرو میتونه سوار کنه

    این همه فضای بار؟ ( برای تاکسی فرودگاه عالیه )

    پاسخ
  7. آرش
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    مس ئولین ما هم به خاطر اینکه جون آدمیزاد براشون اندازه پهن گاو ارزش نداره آشغالترین خودروها را به عنوان تاکسی در اختیار مردم قرار می ده تازه آپشن های اضافی رو هم از روش بر می داره . من تو آبادان زندگی می کنم راننده تاکسی تو ظل گرمای تابستون از ترس مصرف بنزین و استهلاک از روشن کردن کولر خودداری می کنه تا چند وقت پیش ملت باید دو نفری صندلی جلو می نشستن . راه دور نمی خواد برین یه قدم بذارین اونطرف تو کشورای عربی حاشیه خلیج ببینین مردم اونا تاکسی سوار می شن ما هم خیر سرمون تاکسی سوار می شیم . خانه از پای بست ویران است …

    پاسخ
  8. عرفان
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    داش امیر چه ربطی به کاخونه داره؟؟؟؟؟

    تاکسیرانی باید درخواست بده به ایران خودرو و سایپا تا تاکسی ها رو اتومات کنن با قیمت پایین تر،کارخونه الان ماشین اتوماتیک داره تولید میکنه اما با قیمت بالا.

    امیر داداشم تو چه جوری کامنت منو خوندی که زیرش اونو نوشتی؟؟؟لطفا دقیق تر بخون.

    پاسخ
    1. amir.t.
      سوابق: (548 دیدگاه) ,

      عرفان جون تو خودت نوشتی تاکسیرانی باید تاکسی هارو اتومات کنه.بعدش هم نوشتی چه ربطی به (کارخونه) داره=وپایین ترش نوشتی باید از (ایرانخودرو و سایپا) درخواست کنه.و باز نوشتی (کارخونه) الان ماشین اتومات داره تولید میکنه.هه هه هه ای بابا.داداش گلم به همین متنی که نوشتی و متنی که نوشتم خوب دقت کن منظور منو میفهمی.داداش گلم من قصد خدای نکرده مسخره کردن تورو ندارم فقط پاسخ متنی رو که نوشتی دادم.اگه بی ادبی شده به بزرگی خودت ببخش…/با حترام …

      پاسخ
  9. حمادی
    سوابق: (304 دیدگاه) ,

    اونا چی سوار میشن ماچی(تازه تاکسی هم هست).یا محول الحال والاحوال

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.