فورد

فروش آخرین دستگاه فورد F-150 رپتور 2017

فورد F-150 رپتور ۲۰۱۷ در زمان تولید بهای ۴۸۸۶۰ دلاری داشت اما آخرین دستگاه از آن که مدل ۲۰۱۷ دارد بیش از ۳ برابر گران‌تر است! این خودرو در چهل و ششمین حراج سالانه‌ی Barrett-Jackson با بهای ۱۵۷ هزار دلار زیر چکش رفت. همه‌ی عواید حاصل از فروش این خودرو به موسسه جهانی JDRF پرداخت خواهد شد تا صرف مبارزه با بیماری دیابت نوع ۱ شود. همچنین کمک قابل‌توجه ۵۰ هزار دلاری نیز در زمان حراج به این موسسه اهدا شد بنابراین بهای کلی خودرو به منظور اهداف انسان دوستانه به ۲۰۷ هزار دلار رسید.

last-2017-ford-f-150-raptor
سام پک مدیرعامل شرکت خود برنده‌ی این حراج بود و او رنگ F-150 رپتور جدید خود را انتخاب خواهد کرد. این تراک پرفورمنس به لطف پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی خود قدرت ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۹۱ نیوتون متری دارد.

2017-ford-f-150-raptor-first-drive
تمام قدرت یاد شده از طریق گیربکس ۱۰ سرعته ای به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. ظرفیت بار مدل SuperCab حدود ۴۵۳ کیلوگرم و ظرفیت مدل SuperCrew برابر با ۵۴۴ کیلوگرم است. مدل اولی همچنین ظرفیت یدک کشی ۲۷۲۱ کیلویی و مدل دومی نیز توانایی یدک کشی ۳۶۲۸ کیلوگرم را دارد.

2017-ford-f-150-raptor-01
زمانی که فورد F-150 رپتور ۲۰۱۷ در دسترس بود ما از طریق سایت شرکت گران‌ترین مدل را انتخاب کردیم. این خودرو از نوع SuperCrew و با تمامی تجهیزات و آپشن ها بوده و بهای ۷۲۹۶۵ دلاری را نشان می‌داد. این قیمت هنوز هم کمتر از نصف بهای آخرین رپتور ۲۰۱۷ فروخته شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. صابر

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوتا از اینا تو تبریز هستش
    غول بی شاخ و دمی هستش واس خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (6790 ديدگاه)

      داش صابر
      بزرگ ترین وانت فوردی که دیدم برا یکی از امریکایی بازهای کرج هستش که یدنه f 250 مدل 1972 داره و عظمتی هست برا خودش رنگش هم ابی مات هست و بسیار عالی جم شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. هادی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ای بابا…. خیلی ماشین باحالیه…
    خیلی دوست داشتم تویوتا دهن این فورد رو گل میگرفت.. میدونم تواناییش هم داره… نمیدونم چرا نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اسطوره

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      در بازار به این عظمت برای تراک های بی نظیر تویوتا و فورد ، هر دو ، جا و فضای کافی برای رقابت و فروش هست. F-15 0 رپتور هم ماشین کمی نیست.

      نیاز به گل کاری و گل بازی نیست دوست عزیز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. كوروش

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    خیلی خوبه
    بخصوص اینکه واسه کار خیر هزینه شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MPH

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (418 ديدگاه)

      .
      آره.باشه که ذخیره آخرت هنری فورد بشه!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ساسان

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (99 ديدگاه)

    سلام دوستان این همه بحث که لازم نیست همه عالم و آدم میدونن که آمریکا به لحاظ تکنولوژی و علم حداقل 50 سال از کل اروپا و سایر کشورهای دنیا جلوتره خب معلومه که صنعت خودرو ش هم برتره براتون یه مثال میزنم. هواپیمای اف 117 آمریکا از هواپیماهای پیشرو رادارگریز گذشته بوده که اواسط دهه نود وارد خدمت شد و طراحیش ماله خیلی قبل تر بود و به خاطر معرفی هواپیماهای رادارگریزی مثل اف 22 که سال 2007 وارد خدمت شد از رده خارج شده اما با وجود اینکه رادار گریزی اف 22 شاید 100 برابر بهتر از اف 117 هست کشورهای اروپایی منظورم کل اروپاست نه فقط یه کشور کوچک مثل آلمان یا فرانسه که اندازه یه ایالت آمریکا هستن امید وارند که اون هم قطعی نیست و فقط امیدوارند تا سال 2025 بتونند یه هواپیما جنگی بسازن که رادارگریزیش در حد هواپیمای اف 117 آمریکایی باشه که طراحیش احتمالا به دهه هفتاد یا هشتاد میلادی برمیگرده اونم امیدوارند و هنوز مطمین نیستند که بتونن بسازن. پس لطفا انقدر از تکنولوژی و مهندسی آلمان در برابر آمریکا صحبت نکنید چون کل اروپا با هم 50 سال بیشتر از آمریکا عقب هستن چه برسه به آلمان یا ژاپن;که به تنهایی بخوان با آمریکا رقابت کنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حسین

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داش من تو تبریز هستم و میخوام یکیشو بخرم با مالیات و نمیدونم هزینه گمرک و فلان چن در میاد؟ البته مدل ۲۰۱۷

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. يوسف

    ۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر شما اف ١۵٠ خودرویه که نمیشه با تویوتا یا دیگر خودرو ها مقایسه کرد بخصوص فورد اف ١۵٠ باجا با ٧۵٠ اسب بخار رپتور شلبی باجا یه خودرو بی همتاس فک نکنم فعلا مجوز ورود بگیره اگه اجازه واردات بدن اولین هستم خودروی هس که از تمام لحاظ ادمو ارضا میکنه با هیچ خودرو پیکاپی نمیشه مقایسه کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا