درگ ناموفق ماستنگ در برابر کامارو [ویدئو]

ویدئویی که در ادامه می بینیم در جریان مسابقات ویل استند در پیست Huntsville Dragway در شهر Huntsville ایالت آلاباما گرفته شده؛ ماستنگ نسل چهارم که در اینجا باید با کاماروی نسل اول رقابت کند کمتر از چند ثانیه بعد از شروع مسابقه، بدلیل شکستن میله های ویلی بار (Wheelie Bar) آن که در قسمت عقبی و برای عدم چرخش خودرو جاسازی شده، کنترلش را از دست می دهد تا بدین ترتیب همه چیز به نفع کامارو تمام شود . . .

[jwplayer mediaid=”88755″]

30 دیدگاه

      1. DRAGONBORN
        سوابق: (1887 دیدگاه) ,

        آبروی هرچی ماستانگه برد

        پاسخ
      1. DRAGONBORN
        سوابق: (1887 دیدگاه) ,

        با وجود ماشینهای روز دیگه نیازی به این کلاسیک ها نیست.

        پاسخ
    1. "Amir"
      سوابق: (446 دیدگاه) ,

      فقط کامارو،درگ مسخرس؟؟؟!!!!

      پاسخ
    2. سوابق: (3 دیدگاه) ,

      تو دوس نداري؟؟؟
      پس چرا نگاه ميكني؟

      پاسخ
    1. تصویر پروفایل Farzad
      Farzad
      سوابق: (181 دیدگاه) ,

      چرا دیس لایک میکنین؟بعضی ها نخونده دیس میکنن واقعا براشون متاسفم که عقده ای هستن

      پاسخ
  1. ASTON MARTin
    سوابق: (825 دیدگاه) ,

    موتورا عقبن؟
    عجب چیزی بود! کسی میدونه چطوری این کارو میکنن ” تک یا دو چر زدن ” ؟
    چون ماشینای قدیمی بی ترمزن با چتر نگه داشتن؟

    پاسخ
    1. "Amir"
      سوابق: (446 دیدگاه) ,

      آخه كدوم ترمزي ميتونه اون سرعت و قدرتو خنثي كنخه؟؟واس همين چتر
      ميزارن،البته فك كنم اينجوري باشه !!!
      اون تك چرخ زدنم واس شتاب بالا و وزن كم قسمت جلو هست،بازم فك كنم

      پاسخ
      1. "Amir"
        سوابق: (446 دیدگاه) ,

        البته یکی دیگه از دلایل تک چرخ زدن میتونه دیفرانسیل عقب بودن این نوع ماشینا باشه،حالا باز بچه ها اگه دیدن من اشتباه میکنم تصحیح کنن

        پاسخ
      1. ASTON MARTin
        سوابق: (825 دیدگاه) ,

        wow!
        میتونی رقم گشتاورشو بگی؟

        پاسخ
  2. تصویر پروفایل M Power///
    M Power///
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    آقا اومدم اول بگم کلا سیستم تایید کامنت پدال با من مشکل داره و کامنت هام رو تایید نمی کنه. دوم این راننده چرا اینجوری بود اول درگ هنگ کرد و بعد از اینکه به خودش اومد و شروع به حرکت کرد تعجب و ترس رو با هم تجربه کرد. سوم نمی دونم چی بگم بخاطر همین می گم سلام و خداحافظ ما رفتیم.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل M Power///
      M Power///
      سوابق: (416 دیدگاه) ,

      سلام من برگشتم. که بگم دمت گرم پدال و سیستم تایید کامنت. بسیار متشکرم.

      پاسخ
    2. "Amir"
      سوابق: (446 دیدگاه) ,

      سیستم تایید کامنت پدال با همه مشکل داره

      پاسخ
  3. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
    سوابق: (811 دیدگاه) ,

    خدا وکیلی اسم کامارو رو میشنوی یاد موستانگ هم میفتی.نا سلامتی نیم قرنه با هم کل کل دارن.
    عاشقتم کامارو.اگه کامارو دوست هستی بزن لایکو.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
      Carbonado Aventador
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      من کامارو رو دوست دارم ولی به احترام حرفت که خیلی برام عزیزه لایک دادم!!!

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل محمدحسین پورکیوان
        محمدحسین پورکیوان
        سوابق: (71 دیدگاه) ,

        اول که سلام کربونادوی عزیز وفتی اسمتو دیدم خوشحال شدم.
        دوم اینکه منم به خاطر عشق به کامارو و احترام به موستانگ و به دوست خوبم باربد لاک دادم.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3637 دیدگاه) ,

          درود محمد حسین جان!
          خوشحالم که لودن من کسی دو خوشحال می کنه!
          در ضمن من همیشه کامنت های شما بزرگواران رو دنبال می کنم!
          بازم ممنونم از شما !

        2. "Amir"
          سوابق: (446 دیدگاه) ,

          آقا محمد حسین عاشق اون آواتار با عظمتتم

        3. ASTON MARTin
          سوابق: (825 دیدگاه) ,

          کاربنادو منظورت دوست ندارم بود؟

          اخ اخ منم بدجور عاشق کاماروام
          لامصب ابوهتش یه چیز دیگس! بنظرم موستانگ یه اوخده متین تره! گاهی حتی خانومانه میزنه(!)
          دادج هم خوبه ولی دیگه کلاسیک شده و یه تکون اساسی میخواد
          اما کامارو جسارت در عین روی مد و مدرنیته بودن رو داره!
          یه چیز دیگست
          نی؟

    2. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
      Carbonado Aventador
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      در ضمن من موستانگ رو دوست دارم!
      کامارو طراحیش خیلی زشت و زنندس !
      (شوخی با باربد عزیز)
      حالا 1-1 شدیم داش باربد ،!!!
      ارادت

      پاسخ
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        قربانت محمد حسین جان.
        شما نظرت و سلیقت قابل احترامه.
        خداییش طراحی سلیقه ایست بین موستانگ و کامارو و چلنجر و هر خودروی دیگری اما در کل کامارو بهتر عمل کرده نسبت به دوتای دیگه(سایت های معتبر موتور ترند و کار اند درایور گواه این مدعاست).

        پاسخ
  4. تصویر پروفایل datsun
    datsun
    سوابق: (592 دیدگاه) ,

    امریکایی ها آخه چقدر ماشیناشون رو تویون می کنن و به این کارا علاقه دارن ؟

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل 4MATIC
    4MATIC
    سوابق: (1057 دیدگاه) ,

    کاملا معلومه که این ماشینا استاندارد تیونینگ نمی شن
    ولی درکل من کاماروssروبیشترازموستانگ دوست دارم

    پاسخ
  6. GHOST AMIR
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من کلا از تمام نسلای ماستانگا خوشم میاد الا این یکی.اگه نسل چهارم نبود راننده ماستانگو له میکردم…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.