فورد

فورد فوکوس 2015 خوش تیپ می‌شود

فیس لیفت جدید فورد فوکوس که در نمایشگاه ژنو گذشته رونمایی شده بود در ادامه به نسخه سدان هم رسیده و هفته آینده در نمایشگاه نیویورک رونمایی می‌شود. مدل سدان ۲۰۱۵ فوکوس مجموعه ای از به‌روزرسانی ها در طراحی را شامل می‌شود که آن را بیشتر شبیه برادر بزرگ‌تر خود یعنی فورد فیوژن نموده است.

2015 Ford Focus Sedan
۲۰۱۵ Ford Focus Sedan
طراحی چراغ‌های باریک‌تر و کشیده‌تر جلو، کاپوت جدید، سپر و جلو پنجره، چراغ‌های عقب و درب صندوق عقب از موارد تجدید نظر شده می‌باشند.

در داخل کابین هر دو مدل سدان و هاچ بک استفاده از مواد جدید، صندلی‌های جدید، فرمان دوباره طراحی شده، تزئینات کرومی کنسول جدید و جای لیوانی‌های قابل تنظیم جلب توجه می‌کنند.

2015 Ford Focus Sedan Interior
۲۰۱۵ Ford Focus Sedan Interior
در بخش فن آوری، فورد با کمک سیستم‌های کمک راننده از جمله دوربین دید عقب استاندارد با صفحه نمایش ۴.۲ اینچی و ۸ اینچی لمسی مجهز به برنامه MyFord و سیستم نمایش نقاط کور، نگه داشتن خودرو درون خط مستقیم و هشدار خروج از خط و همچنین همگام سازی برنامه‌های متصل برای نمایش اطلاعاتی نظیر سرعت، شتاب، کیلومتر شمار و اطلاعات مربوط به مکان و رمز عبور صوتی، این خودرو را بروز نگاه داشته است.

2015 Ford Focus
۲۰۱۵ Ford Focus
فورد با بهینه سازی شاسی فوکوس و اصلاحاتی در سیستم تعلیق و کمک فنرها و همچنین اصلاح و بهبود فرمان الکتریکی، بهبود آرامش داخلی و احساس هماهنگی با جاده را در هم آمیخته است. مشتریان جدید فوکوس از آرامش و سکوت بیشتری به واسطه عایق‌های ضخیم‌تر و افزایش قطر شیشه‌ها منتفع خواهند شد. [دانلود ویدئوی فورد فوکوس سدان] [jwplayer mediaid=”69679″] در زیر هود فوکوس ۲۰۱۵ یک موتور ۱.۰ لیتری اکوبوست فورد پنهان شده است. پیشرانه ای که با کمک نیروی توربوشارژر می‌تواند ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. این موتور با یک گیربکس شش سرعته دستی به صورت استاندارد ارائه می‌شود و فورد امیدوار است بتواند رکورد مصرف سوخت پایین در بین خودروهای غیر هیبریدی را با این موتور از آن خود نماید. [دانلود ویدئوی فورد فوکوس هاچ بک] [jwplayer mediaid=”69680″] مدل SE فوکوس هم با پکیج و کیت اسپرت ارائه خواهد شد. رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی با چرخ‌های ۲۱۵/۵۰ HR-17 و پدال شیفترهای تغییر دنده در پشت فرمان برای مدل‌های اتوماتیک از جمله ویژگی‌های این مدل‌ها خواهد بود. یک سال بعد نیز مدل‌های ST و همچنین یک مدل تمام الکتریکی از فوکوس معرفی خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. کیان

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    شما حدس میزنید مصرفش چقدر باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    اخه من نمیدونم جنسیس مکه تو کلاس اینه، عجب حرفایى میزنن دوستان!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ناشناس

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    اینو باید با تویوتا کرولا و لنسر و اینجور ماشینا مقایسه کنى

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی رضاcar

    ۱ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    کیاسراتو جدید چقدر شبیه اینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا