لینکلن

لینکلن و بازگشت به بازار 2012

اختصاصی از نمایشگاه لس‌آنجلس: هم سدان MKS و هم کراس‌اور MKT از سری محصولات لینکلن، مدل‌هایی هستند که برای سال آینده میلادی و به عنوان مدل ۲۰۱۳ مهیا شده‌اند . . .

Lincoln 2013 MKS

جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر و البته جدیدتر، رینگ‌های جدید ۱۹ و ۲۰ اینچی، تغییر طراحی نحوه باز و بسته شدن درب صندوق، چراغ‌های عمودی LED دار جدید در عقب و نهایتا بکارگیری خطوط مواج بدنه که از ستون A شروع و به عقب خودرو منتقل شده از مهم‌ترین مشخصه‌های نسل جدید MKS ، این سدان لوکس آمریکایی است.

هر دو مدل به صورت استاندارد دارای پیشرانه‌ای ۳/۷ لیتری شش سیلندر خواهند بود. این پیشرانه با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخاری خود، در MKT  به میزان ۳۲ اسب‌بخار و همچنین در MKS به میزان ۲۷ اسب‌بخار نسبت به گذشته افزایش توان داشته است. مصرف سوخت نیز با این پیشرانه بهبودیافته بگونه‌ای که این میزان در MKT در هر مایل یک گالن و در MKS نیز در هر مایل ۳ گالن کاهش یافته‌ است.

اما نمونه‌های دودیفرانسیل برای هر دو مدل نیز همچون گذشته دارای موتوری ۳/۵ لیتری توربو اکوبوست با قدرت ۳۵۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتن‌متر خواهند بود.

 

Lincoln 2013 MKS
Lincoln 2013 MKS
Lincoln 2013 MKS
Lincoln 2013 MKS
Lincoln 2013 MKT
Lincoln 2013 MKT

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    باید دید رضایت مشتریان رو به خودش جلب می کنه؟؟؟……….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا