خشن‌ترین موستانگ لس‌آنجلس

این روزها بازار تیونینگ فورد موستانگ جدید داغِ داغ است. اما آن چیزی که گالپین اتو اسپرت در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرده، حال و هوای دیگری دارد.

Mustang Galpin Fisker Rocket
Mustang Galpin Fisker Rocket

گالپین (Galpin) شرکت تیونری مستقر در کالیفرنیاست که دست روی موستانگ 2015 گذاشته و نام راکت را برای آن انتخاب کرده است. طراحی این خودرو توسط هنریک فیسکر، طراح خودروهای ب‌ام‌و Z07 کانسپت، Z8، آستون مارتین DB9 و ونتیج V8 و البته فیسکر کارما انجام شده است.

Mustang Galpin Fisker Rocket
Mustang Galpin Fisker Rocket

اسبی که تبدیل به موشک شده، چهره‌ای خشونت‌بار و عصبی نیز دارد. بدنه این خودرو کاملاً تغییر کرده و از فیبر کربن مقاوم و سبک‌وزن ساخته شده است. می‌توان انتظار داشت که چنین کاری، چقدر قیمت آن را بالا خواهد برد.

Mustang Galpin Fisker Rocket
Mustang Galpin Fisker Rocket

جلوپنجره موستانگ راکت، کاملاً تغییر فرم داده و با یک شش ضلعی بزرگ به سبک آئودی جایگزین شده است. شکاف‌های روی کاپوت و سپر و گلگیرهای جدید نیز با دقت و زیبایی تمام طراحی شده‌اند. در دو سمت خودرو و پشت درب‌ها، شکاف‌هایی برای عبور هوا تعبیه شده است. در انتهای خودرو هم یک دیفیوزر فیبر کربنی با طراحی کلاسیک، یک اسپویلر یکپارچه با درب صندوق عقب و چهار لوله اگزوز کرومی به چشم می‌خورند. چرخ‌های این خودرو هم 21 اینچی آلیاژی با طرحی خاص و پنج پره با تایرهای پیرلی P-Zero می‌باشند. هنر طراحی هنریک فیسکر و تیونینگ گالپین، یک نقطه اوج برای ماسل‌کارهای آمریکایی را به تصویر می‌کشد.

GalpinRocket Fisker Interior
Galpin Rocket Fisker Interior
GalpinRocket Fisker Interior
Galpin Rocket Fisker Interior
GalpinRocket Fisker Interior
Galpin Rocket Fisker Interior
GalpinRocket Fisker Interior
Galpin Rocket Fisker Interior

GalpinRocket Fisker Interior
Galpin Rocket Fisker Interior

فضای داخلی خودرو با روکش‌های چرم قرمز رنگ و قطعات فیبر کربنی پوشیده شده است. صندلی‌های مسابقه‌ای ریکارو نیز جلب توجه می‌کنند. به نظر می‌رسد که در طراحی این خودرو توجه ویژه‌ای به طرح‌های کلاسیک موستانگ و ماسل‌کارها شده باشد.

Galpin Rocket Fisker
Galpin Rocket Fisker

Galpin Rocket Fisker
Galpin Rocket Fisker

در بخش عملکرد، هنوز اعدادی اعلام نشده‌اند. اما موتور V8 سوپرشارژر این خودرو قادر است 725 اسب بخار نیرو تولید کند. سیستم تعلیق نیز قابل تنظیم است و ترمزها نیز از نوع برمبو می‌باشند.

تولید گالپین راکت از ماه آینده آغاز می‌شود و از ابتدای سال 2015 نیز برای فروش عرضه خواهد شد.

25 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل M Power///
    M Power///
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    موستانگ خوب است، این تیونیگ موستانگ هم خوب است. ولی عالی نیست.

    پاسخ
  2. mory
    سوابق: (403 دیدگاه) ,

    انصافا چراغ جلوهاش خیلی خوشکلن

    جلو پپنجرش خیلی بش میاد

    و با اینکه به نظرم کامارو قشنگتره ولی این پرچم ماسل کارای آمریکاییه

    کلن اینو بیشتر تحویل می گیرن

    پاسخ
  3. سعید
    سوابق: (355 دیدگاه) ,

    عالی تیون شده ولی اصالت ظاهریشو از دست داده

    به هر حال عالیه و نباید با از دست دادن چهره ی قبلی از نظر بیفته و هر چیزی که باعث بهتر شدنه انجام بشه.

    ((( بعضی وقت ها برای پیشرفت باید پرید , باید شاخه های زیر پا را برید و گذشته را فراموش کرد )))

    پاسخ
      1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
        K.MAK.MISEL
        سوابق: (2635 دیدگاه) ,

        طراحی داخلی با اون صندلی های قرمزو عشق است!
        (ایران&المان)

        پاسخ
    1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
      K.MAK.MISEL
      سوابق: (2635 دیدگاه) ,

      بابا رضا اون اواتارتو عوض کن یه عکس درست حسابی بذار چیه اون لندکروزه انگار داره غرق میشه با چراغاش از ما کمک میخواد!!!
      یه عکس درست حسابی بذار برادر!!
      (ایران&المان)

      پاسخ
  4. یه پسر
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    جلو پنجره اش رو از رو جنسیس کپی نکردن ؟

    شوخی کردم بابا باز دکمه دیس لایک کامنتم رو نسوزونین

    ولی جدا از شوخی شاید خشن باشه اما اون مردونگی سابق رو نکه نداشته باشه ولی بیشتر پسرونه شده

    پاسخ
  5. میثم
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    جلو پنجره اصالت موستانگو نداره در کل خفنه ماشینش

    پاسخ
  6. آترون فقط ایتالیا فقط پاگانی و آلفا
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    خشمگین تر از همیشه جنون انتقام رو میشه تو چشاش دید اونم از رقبای خودش چلنجر وکامارو…

    پاسخ
  7. SRT
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    خیلی خوشگله بیشتر سرعت رو یادآوری میکنه تا خشونت اصن 15 دقیقس گریه منو در آورده ولی دست خودم نیست من با چلنجر بیشتر حال میکنم چیکار کنم خوب

    پاسخ
  8. ادوریس
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    خودروهای آمریکایی یه جور دیگه مردونس
    به نظرم یکی از راه های ارضای غیر مستقیم پرخاش و قدرت طلبی با همین ماشین های عضلانی و زیباست.

    پاسخ
  9. مجتبی(ساروی)
    سوابق: (551 دیدگاه) ,

    یعنی میشه نمیریم و اون فرمون نازشو تو دست بگیریم

    پاسخ
  10. محمدMOHAMMAD
    سوابق: (232 دیدگاه) ,

    یواش یواش اینقدر ترسناک شده که باید بچه های بالای 18 سال این موستانگ خوفناک را ببینند چون ممکنه شب بیاد به خوابشون…….

    پاسخ
  11. محمدMOHAMMAD
    سوابق: (232 دیدگاه) ,

    اگر اون نور چراغ های پشت کیلومترش ار آبی فسفری استفاده شده بود خیلی بهتر از این سبزی که الان است به بقیه جاهاش هم میومد

    پاسخ
  12. لانتا
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    موستانگ هر چقدر اسب بخارش زیاد کنن بازم به پایه خیلی از ماشینا نمیرسه چون ایرودینامیکش زیاد خوب نیست حتما با این 725 اسب بخارم باز فک نکنم بتونه شتاب 0-100 زیر 3.5 ثانیه بزنه …

    پاسخ
  13. e36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    این ماسلا همینجوری گولاخن دیگه انقد تیونینگ نمیخاد

    پاسخ
    1. ali g35
      سوابق: (584 دیدگاه) ,

      آقای e36منظورت از گولاخن دقیقا چیه ؟؟

      پاسخ
  14. ali g35
    سوابق: (584 دیدگاه) ,

    خیلی خوب شده . سوال داشتم : تیونر گالپین { با نام کامل galpin auto sports } چه سالی تاسیس شده و تا به حال چه ماشینهایی تیونینگ کرده ؟

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.