فورد

2 دقیقه دریفت با ماستنگ RTR [ویدئو]

آقای Vaughn Gittin مالک کمپانی آمریکایی RTR در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود برای دریفت کشیدن پشت فرمان یک ماستنگ تا دندان مسلح نشسته . . . 

[jwplayer mediaid=”85739″]

این ویدئو ماه گذشته در حاشیه مسابقات Gatebil Racing در پیست Rudskogen Motorpark فیلمبرداری شده؛ این پیست قدیمی ترین پیست آسفالته نروژ است که سال ساختش به ۱۹۹۰ برمی گردد و از یک مسیری ۳.۲ کیلومتری با ۱۴ پیچ تشکیل شده است. از آنجایی که ماستنگ RTR مجهز به اگزوزهای MagnaFlow بوده و این تیزر نیز به اسپانسری MagnaFlow تهیه شده به همین دلیل هیچ موزیکی روی این ویدئو وجود ندارد! 

ماستنگ RTR یک ماستنگ نسل پنجم و مجهز به انجین ۶.۷ لیتری Ford Racing بوده که هم قدرت و هم گشتاور تولیدی آن هردو بصورت جالبی به عدد ۸۴۵ رسیده اند یعنی ۸۴۵ اسب بخار به همراه ۸۴۵ نیوتن متر. آقای Vaughn Gittin که وی را اصطلاحا با نام JR می شناسند، علاوه بر ریاست کمپانی RTR همچنین یکی از راننده های خوش سابقه مسابقات فرمولا دریفت است که از سال ۲۰۱۴ وارد مسابقات نسکار کانادا شد. [دانلود ویدئو]

Vaughn Gittin
Vaughn Gittin

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. Carbonado Aventador

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    روح و روانم شاد شد!
    ولی به نظرم اگر موزیک داشت باحال تر بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. توفیقی

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ماشینای ژاپنی بیشتر مناسب دریفتن تا آمریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. توفیقی

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    پدر ماشین دراومد.بیچاره دیفرانسیل!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ۳ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      شما ژاپنی بخر دریفت کن کلیپشو بذار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. توفیقی

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    آمریکایین دیگه مصرف گرا مثل ما ایرانی ها قانع نیستن…خراب شد یکی دیگه میخره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. توفیقی

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    این همون گروه مانستر هست که کن بلوک هم توش هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. فرید

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    واقعا جالب بود دمه رانندش وسازندش و کارخانش (ماستنگ)گرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ESI

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    845 اسب بخار به همراه 845 نیوتن متر . بابا اینا دیگه کین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. امیدبرتر

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    ولی انصافا دریفتای کن بلاک یه چیز دیگست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. e36

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    حیف ماشین خدایی چه کاریه این دریفت
    هروقت میبینم اعصابم واسه ماشین خورد میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمدرضا

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    عجب دریفتی اووووف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. صادق

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    اصن 40 شدم بقرعان

    عجب کلیپی بود

    دم سردبیر گرم به خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. datsun

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3471 ديدگاه)

    اصلا به ماستنگ نمیاد چنین دریفتی بده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. javad

    ۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیچاره ماشین ولی ماشین های امریکای دریفتشون باحال نیست اگه میشه دریفت از bmwبزارید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مجتبی (ساروی)

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    لاستیکش که مطمنم چیزی ازش باقی نمونده جیگرم واسه این ماشین کباب شد ولی دقت کردن سه تادوربین داشت اونی که از جلوش میگرفت هم به نظر راننده ی قهاری داشت جون فاصلش میلیمتری بود وهمون مانورارو باید میداد حالا اگه کلکی سوار نکرده باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. امید

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    حالا میفهمه ادم چقد مهارت میخاد دریفت خیلی سخت بنظر میرسه واقعا کارش خوب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Ahmad..F12

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    برای سر خوردن ته ماشین فقط SLS

    هرزه انگار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. mehdi

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دمش گرم دیفتش بدون اغراق واقعا زیبا بود ولی angelش زیاد خوب نبود البته این نظر شخصی من هستش…
    انشالله به زودی من هم وارد مسابقات دریفت میشم و انشالله روزی میرسه که پرچم ایران رو توی مسابقات دی وان و فرمولا دریفت به احتضار در میارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا