بررسی فولکس‌واگن CC مدل ۲۰۱۵

فولکس‌واگن CC که در سال ۲۰۰۹ معرفی شده، در حال حاضر آن‌قدر سن و سال دارد که از کانسپت جایگزین آن در نمایشگاه‌های اتومبیل رونمایی می‌شود. این خودروی نمایشگاهی به نوعی احیای مدل «چهار در کوپه» است که بازار کنونی آن را تقریباً از سال ۲۰۱۳ کنار گذاشته است. در این مدل، سومین کمربند ایمنی به صندلی‌های عقب افزوده شده و در طراحی آن، برخی زمینه‌های مشترک با پاسات نسخه تولیدی در امریکا دارد. با این حال، در زیر پوست این خودرو، شرایط با «پاسات» متفاوت است و بنابراین نام پاسات از روی آن افتاده و در حال حاضر، فقط با عنوان CC شناخته می‌شود. بازاریاب‌های فولکس‌واگن از این مدل، به‌عنوان یک سدان اسپرت متوسط با ظاهری فوق‌العاده و «حیرت‌آور» نام می‌برند.

2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport

با این طراحی ظاهری شاید آن‌چنان «حیرت‌آور» نباشد، ولی هنوز از شرایطی مناسب برخوردار است و از تغییرات ساده جلوپنجره و سیستم روشنایی در چند سال پیش بهره می‌برد. این مدل ۴ در ساخت آلمان، قطعات پاسات ساخت تنسی امریکا را به شیوه خودش در کنار هم قرار داده است. فولکس‌واگن CC، با ارتفاعی پایین‌تر، ظاهری فریبنده‌تر ایجاد کرده و هیجان بیشتری از خود نشان می‌دهد. داخل کابین نیز هنوز جذابیت‌های خودش را دارد و کنترل‌های موجود در آن، به‌آسانی قابل‌دسترسی و استفاده هستند. البته تریم متالیک نواری بر روی داشبورد چندان دل‌چسب نیست و طراحی محل قرارگیری کنترل‌ها، نشان از عمر بالای این مدل دارند. با این حال، این سادگی نسبت به مجموعه ابزارهای پیچیده در طراحی‌های مدرن، برای بسیاری می‌تواند یک مزیت به حساب بیاید. همچنین رانندگی با CC بیشتر از یک سدان خانوادگی استاندارد درگیر کننده است؛ چیزی که باید هم از مدلی که قیمت پایه‌اش ۵۰ درصد نسبت به پاسات بالاتر است، انتظار داشته باشید.

2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport

مدل پایه CC که در اینجا نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است، شرایط متفاوتی دارد. امکانات اولیه برای راحتی راننده درنظر گرفته شده‌اند، ولی در عین حال، خبری از حواس‌پرتی‌های غیرضروری نیست. خودروی تست‌شده به‌صورت رسمی کی مدل اسپورت 2.0T است که در آن از گیربکس ۶ دنده دستی استفاده شده است. برچسب قیمت ۳۳۵۵۰ دلاری در این مدل، نشان می‌دهد که خبری از هیچ آپشن اضافه‌ای نیست. CC در گذشته، شروع قیمتی پایین‌تر از این داشته، ولی باید توجه داشت که در مدل جدید، امکانات استانداردی مانند صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی، سیستم راهبری، یک دوربین نمای عقب و چراغ‌های نوربالای انطباقی زنون به آن اضافه شده‌اند. آمار تست‌های این تست، کمابیش مشابه مدل اتوماتیک تست‌شده در سال ۲۰۱۳ است. در این مدل، ۶/۵ ثانیه طول می‌کشد تا سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شود؛ مسیر چهارم مایل در ۱۵/۱ ثانیه طی می‌شود، آن هم در حالی که سرعت در انتهای مسیر برابر ۱۵۱/۲ کیلومتر بر ساعت است؛ توقف کامل از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در فاصله ۵۱/۲ متر رخ می‌دهد؛ و چسبندگی جانبی در پیچ برابر 0.86g است. همین آمار کافی است تا بدون آن که جلب توجه زیادی داشته باشید، از رانندگی لذت ببرید.

2015 Volkswagen CC Sport Interior
2015 Volkswagen CC Sport Interior
2015 Volkswagen CC Sport Interior
2015 Volkswagen CC Sport Interior
2015 Volkswagen CC Sport Interior
2015 Volkswagen CC Sport Interior

2015 Volkswagen CC Sport Interior
2015 Volkswagen CC Sport Interior

تعادل مناسب بین هندلینگ و سواری راحت، بازخورد خوب و کنترل در پدال‌ها و شیفترها، و واکنش مناسب موتور که در بسیاری از محصولات فولکس‌واگن زبانزد است، از جمله خصوصیات بارز CC است. در همین حال، شاید بهتر بود حسَ فرمان بالاتری در آن داشته باشیم. البته CC یکی از اولین مدل‌هایی بود که از سیستم دستیار الکتریکی فرمان در جای درست با واکنش‌هایی متناسب و قابل پیش‌بینی استفاده کرد.

2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport

2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport

با پرداخت ۱۲۸۰ دلار اضافه می‌توانید به نسخه R-Line با اندکی تغییرات ظاهری دسترسی داشته باشید. تنها تغییر کاربردی در این مدل، چرخ‌های ۱۸ اینچی به جای نمونه ۱۷ اینچی آنها در مدل پایه است. همچنین اگر آپشن گیربکس اتوماتیک DSG را انتخاب کنید، می‌توانید از امکان پدل‌شیفتر نیز استفاده کنید. تریم سطح بالای «اکزکوتیو» به همراه این موتور، گیربکس DSG با پدل‌شیفتر را اضافه می‌کند و امکاناتی را مانند یک صفحه نمایش ۶/۵ اینچی لمسی، ورودی بدون کلید، طراحی چرم داخلی و یک تریم چوبی در اختیار قرار می‌دهد. در همین حال، می‌توانید به سطح ۴۵ هزار دلار سرک بکشید و در تریم «اکزکوتیو لوکس» که امکاناتی چون حسگرهای پارکینگ، ماساژور صندلی‌ها و … دارد، از یک موتور ۳/۶ لیتری VR6 با قدرت ۲۸۰ اسب‌بخار و دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک فورموشن استفاده کنید. در همین حال، مدل اسپورت 2.0T می‌تواند به عنوان یک جایگزین قابل‌اتکا برای سدان‌های خانوادگی متوسطی چون هوندا آکورد، مزدا 6 یا هم‌تیمی کاربردی‌ترش، پاسات درنظر گرفته شود.


مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۳۳۵۵۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۳۳۵۵۰ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف، با خنک‌کننده داخلی و دو توربوشارژر، بدنه آهنی و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۱۹۸۴ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۰۰ اسب بخار در ۵۱۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۲۸۰/۶۵ نیوتن‌متر در ۱۷۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته دستی.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۷۱ متر.
  • طول ماشین: ۴/۸۰۳ متر.
  • عرض: ۱/۸۵۴ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۱۷ متر.
  • وزن کلی: ۱۵۲۱ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۷/۳ ثانیه.
  • صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۲۷/۲ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۱ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۵/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۱/۲۸ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی): ۱۹۹/۵۶ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۱/۲۰۶ متر.
  • چسبندگی در پیچی به قطر ۳۰۰ فوت: 86g.

2015 Volkswagen CC Sport
2015 Volkswagen CC Sport

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۱/۲ لیتر در شهر و ۷/۳۵ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۹/۰۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

50 دیدگاه

  1. مهدی
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    سلام.چند سالیه که به ماشین ها واقعا علاقه مند شدم و در موردشون مطالعه خاص دارم. باید بگو با در نظر نگرفتن جلو بندی و نمای بغلش که طراحی ساده ای داره واقعا یعنی واقعا تمام عیاره تو این رنج قیمتی و با این قابلیت ها فوق العاده است.به نظر من خیلی از هوندا اکورد وکمری و مزدا 6 از همه جهت به جز طول عمر بهتره

    پاسخ
    1. Archi khan
      سوابق: (1660 دیدگاه) ,

      دوستان ببخشید که اینجا پیام میزارم.
      خبر جدید پورشه فراری ، ساخت چین را شنیدید !
      یه سرچ در موردش بکنین…
      ای خدا…

      پاسخ
    2. یک ایتالیایی
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      طراحیش قدیمیه حالا عقبش یکم خوبه.ولی در کل 33 تا نمی ارزه.با 33 تا میشه یه ماکسیما جدید خرید ..

      پاسخ
    3. zippo
      سوابق: (239 دیدگاه) ,

      طراحی فولوکس وتویوتا واقعا زشت وناهمگونه
      طراحی فقط کیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ
      1. farzam
        سوابق: (105 دیدگاه) ,

        در مورد اینکه تو بحث بین ژاپن و آلمان از کره صحبت کنی به قول جرمی کلارکسون مثل این میمونه تو دعوای هفت تیر کشی چاقو بیاری(فقط این جمله آخرو جرمی گفته)

        پاسخ
  2. milad
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    از ccو شیروکو بخاطر طراحی تخم مرغی شون خوشم میاد .از بس که محصولات vwجعبه ای شکلن…

    پاسخ
    1. علي
      سوابق: (903 دیدگاه) ,

      دوست عزیز میلاد در پاسخ به نظرت باید اینطور دیدگاه خودمو بگم که بیشتر ماشینهای دنیا طراحی گرد و بیضی مانند دارند و ماشینهایی مثل کادیلاک یا آئودی یا فولکس بخاطر کمی به قول خودت مکعبی با لبه های تیز تر لاکچری تر و شیکترند بمانند بیشتر ساعتها که گرد ساخته میشوند ولی مستطیلها شیکترند و خاص تر و کمتر . پس طراحی مکعبی لیموزین تر و لاکچری پسندانه تره. با تشکر

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل "Amir"
    "Amir"
    سوابق: (448 دیدگاه) ,

    چند وقت پیش یدونه شبیه اینو دیدم تو سعادت آباد ، رخ خوبی داشت ، الانم که عملکرد و بازدهی موتورش رو دیدم فکم خورد زمین…

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل ShoMpeT
      ShoMpeT
      سوابق: (120 دیدگاه) ,

      پس خودرو های کجا حرفی برای گفتن دارند؟
      حالا اگر شما طرفدار پراید باشی، باید بیای بگیر خودروهای ایران بهترین هستند و دیگران حرفی برای گفتن ندارند؟

      پاسخ
    2. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      باشه با حرف شما از همین الان خودروسازهاشون میکشن کنار چون حرفی واسه گفتن ندارن پدال با این نظر الان چهارمین باره که چاپ نمیکنی نظراتمو نمیدونم مشکلتون با آلمانی ها چیه؟!!!

      پاسخ
  4. خاوری
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    خیلی خودروی خوبیه و فک کنم چراغای عقبشو از رو بی ام و سری 6 اسکی رفته

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل صادق
      صادق
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      به به به به، داش خاوری گل؟؟

      بابا کجایی نامرد؟!؟!؟!؟ دل تنگت شدیم!

      بیشتر سر بزن بمون، اصلا یه وقت خالی کن یه اختلاط بزنیم

      پاسخ
  5. سارا
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    آدم نگاش میکنه افسردگی میگیره … خدایا فولکس واگن را چه میشود آیا !

    پاسخ
  6. رامکال
    سوابق: (196 دیدگاه) ,

    خیلی خوبه به مانند دیگر محصولات گروه فولکس واگن.
    فقط من نمیدونم چرا ایران به دنبال مونتاژ چنین محصولاتی نمیره!؟؟؟؟؟

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل mahdi-ms
    mahdi-ms
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    طراحیش خوبه ولی به پویایی ماشین های هم کلاسش نیست. مزدا 6 شاید طراحی جوان پسند تری داشته باشه نسبت به cc ولی درکل وقتی به ماشین نگاه میکنی باوقار و قابل اطمینان خودشو نشون میده.

    پاسخ
  8. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    نماینده رسمی هوندا در ایران داره هوندا CR-V مدل 29 هزار دلاری رو 243 میلیون میفروشه.دقیقا چطور حساب کتاب کرده؟

    پاسخ
  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .
    چند روز پیش تو خیابان انقلاب یدونه سفید با پلاک سیاسی ازش دیدم . عالی بود . خیلی گیرا بود .

    پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود . قربونت . درگیر اون مسأله بودم .

        پاسخ
  10. Archi khan
    سوابق: (1660 دیدگاه) ,

    ماشین استخوون داریه…
    در کیفیت اش شکی نباید کرد.

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل فرید
    فرید
    سوابق: (788 دیدگاه) ,

    بعد جالبه طراحی تویوتا رو مسخره میکنند…ماشین های وولکس واگن هم که شبیه هم هستند و از فقر طراحی رنج میبرند…
    این ماشین نه طراحی خارجی خوبی داره…طراحی داخلیش هم که افتضاحه…کیفیت هم که تعطیل…
    توی یه وولکس واگن پاسات نشستم…فقط تنها مزیتش بزرگیش بود…سفت بود…صدا میداد تو دست اندازا…امکاناتم که هیچی نداشت ساده ساده به کنسولش نگاه میکیردی یاد پراید میوفتادی……کلا مفت نمیارزید…کلا از یه برند آلمانی بیشتر از این انتظار نمیشد داشت.

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      آلمان تک قطب صنعت اتومبیله … اگه نباشه صنعت اتومبیل پیشرفتی نداره ژاپنم تویه این صنعت جز درجه سه ها هست تو خودتم بکشی در پدال بازم درجه سه ای بیش نیست پس زیاد جوش نزن ژاپن صد سال بعدم به پایه آلمان نمیرسه

      پاسخ
      1. مایکل جکسون thriller
        سوابق: (584 دیدگاه) ,

        آقا شایان توی همین خیال واهی واسه خودت سیر کن که ژاپن درجه سه است و صد سال بعد هم به به پای آلمان نمیرسه . تو خودتم بکشی فقط توی رویا میتونی ببینی تویوتا را بد نام میکنی . خیلی خیلی دلم برات میسوزه و امیدوارم هر چه زودتر به راه راست هدایت بشی و دست از سر کچل اصطلاحاتی مثل تک قطب و درجه سه و جوش نزدن و برو عمو و … برداری . راستی برای اون 7 نفری که بهت لایک دادن واقعا خیلی متاسفم . چون بابت حرفی بهت لایک دادن که شایعه و دروغی بیش نیست . سعی کن واقعیت را بیان کنی نه شایعه .

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          واقعیت اینه که ژاپنی ها خوب پیشرفت کردن بازار آمریکا و قبضه کردن فروششون خوبه کیفیتشون خوبه همه چی عالی ولی در حد و قواره خودش ژاپن کشور فوق العاده ایه به نظرم از لحاظ تکنولوژی چند سالی از آمریکا هم جلوتره ولی خب هنوز وزنه سنگسنشو نشون نداد اینم بگم ژاپنی های ها از لحاظ فرهنگی و علمی و… در بالاترین سطح در جهان قرار دارن با اختلاف زیاد از کشورهایه آسیایی رقیب ولی اروپائی ها یه چیزه دیگن آمریکایی هم بماند

        2. مایکل جکسون thriller
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          آقا شایان عذر میخوام چایی نخورده پسرخاله میشم . ولی دمت واقعا گرم و الحق که حرفی را زدی که خیلیها از زدنش ناتوانن . ایول به شما که گل گفتی . به حرفت میگن منطق . با حرفت موافقم که میگی اروپاییها یه چیز دیگن . البته هر کشوری در حد و قواره خودش عالیه و زمانی که بحث مقایسه وسط بیاد خب هر کشور برتریها و مزیتهای خاص خودش رو داره که توی یه مقایسه جدی خیلی تاثیر گذاره . صنعت اتومبیلسازی آلمان چندین ساله که تکنولوژیهای خوبی ارائه میده و از برترین خودروسازای دنیاست . مثلا توی یه نشریه ای خوندم که مرسدس بنز دهه 80 از اولین خودروسازانی بوده که تونست چند نمونه محدود از خودروهایی که قابلیت هدایت خودکار { دقیقا مثل همون نوآوری که روی کشنده کانسپت فرایت لاینر نصب کرده } رو ارائه داده بود و چون اون زمان کسی از این ایده استقبال نمیکرد مرسدس بنز هم این نوآوری را کنار گذاشت . آقا شایان درسته آلمان کشور عالیه ولی ژاپن در مقایسه با ماشینای آلمانی حرفهای زیادی برای گفتن داره . در این زمینه تحقیق کردن از بهترین کارهاست ولی باور کن ژاپن فراتر از مرزهای کشورش و آمریکا توانایی رقابت داره و اگه این توانایی را نداشت هیچ نشریه و سایتی ماشینای ژاپنی را با آلمانیها و انگلیسیها و ایتالیاییها و … مقایسه نمیکرد .

      2. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        یه سر به جی دی پاور و کانسومر ریپورت بزن تا ببینیو قطب قطب نکنی…
        شما در رویای خودت خوش باش…

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .
          راه های زیادی برای اظهار وجود هست . در مقایسه بعدی بهت میگم قطب کجاست .

        2. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          مایکل جان بحث با این متعصبین چند شخصیته مثل اینه که در حالی که داری توی سنگ میخ میکوبی با اون دستت هم تو هاون داری اب بازی میکنی…طرف اومده قورباغه رو با تویوتا مقایسه کرده…بگو اینجا بحث ماشیناستا بحث حیوانات نیست 😀 😀 😀 😀

        3. مایکل جکسون تریلر
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          آقا فرید آیا بیتل را قورباقه خطاب کنیم واقعا قورباقه میشه ؟ نه . آیا مسخره کردن یه ماشین که قورباقه نیست و خودروئه کار درستیه ؟ معلومه که نه . باور کن بیتل قورباقه نیست و ماشینه . اصطلاحایی مثل متعصب و … پرست معنیش این نیست که طرف مقابلمان واقعا متعصب یا … پرسته . بلکه اینا فقط بهانه هستن برای بازی کردن با اعصاب اون شخص و هیچوقت و تحت هیچ شرایطی واقعی نیستن و چیزی در حد اصطلاح و مثال هستن . یه ایرانی مسلمان اصلا ماشین پرست نمیشه و فقط خدا را میپرسته . یه خودرو ارزش پرستیدن نداره چون چیزیه که نه وجود داره و نه ما انسانها رو به وجود آورده . این ما آدمهاییم که وسایل اطرافمان را میسازیم پرستیدن ماشین کاری بی نتیجه و غیر عقلانیه . حتی به کار بردن لفظ ْ فلانی آلمانی پرسته ْْ هم بسیار بیهوده است . مثلا به کار بردن چند شخصیته برای کسی نادرسته و چه من و شما و چه دیگران اصلا و ابدا قبلا چند شخصیته نبودیم و الان هم نیستیم و از این به بعد هم نخواهیم بود . افراد چند شخصیته محدود به فیلمها { مثل سری فیلمهای دکتر جکیل و میستر یا مستر هاید } و کتابها هستند و در دنیای واقعی بعید میدونم این جماعت وجود داشته باشند .

        4. مایکل جکسون تریلر
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          نظرم چرا تایید نمیشه ؟ بگذریم . در ضمن به کار بردن تمامی این مثالها { متعصب و آلمانی پرست و دو یا چند شخصیته و … } نه تنها هیچ سودی نداره بلکه ضرره . فقط و فقط ضرر . همین .

        5. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          مایکل جان من هیچوقت الکی حرفی رو نمیزنم همیشه با دلیل و مدرکم میگم که اینا متعصب هستند…طرف بیرو از این سایت حرفات رو قبول داره میاد تو این سایت میزنه زیر حرفات…شما با امثال این ها برخورد نداشتی ولی من داشتم و بی دلیل نمیگم اینا چند شخصیته هستند…تعصب هم که دیگه نگو…
          متعصب دیگه خیلی کمه واسه اینا باید دنبال یه واژه دیگه گشت.

      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .
        بارها شده دوستمون بهزاد جواب این اقا رو داده . اما اونجا هم چون به نفعش نبوده . جواب نداده .
        ایشون دنبال چیز دیگریست .

        پاسخ
      4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .
        شایان جان خداشاهده یدونه فولکس بیتل رو بذاری کنار اریون . اونوقت میفهمن کدوم جذاب تره . همون فولکس سی سی رو از نزدیک ندیده . ایشون تک بعدیه .
        با منطقی های ژ اپنی بحث کن .

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          آره خدایش من نمیدونم چطوری روشون میشه این حرفا رو میزنن مقایسه ماشین آلمانی و ژاپنی مثل مقایسه فوتبال اروپا و آسیاست

        2. مایکل جکسون thriller
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          آقا میلاد خیلی تابلوئه کدوم جذابتره . خب معلومه دیگه اریون { لابد متعصبین آلمانی پرست میان دیسلایک میدن } . همون اریون که میگی مزیتهاش خیلی زیاده که مقایسه اش با بیتل را بیهوده جلوه میده . مثلا چهار در بودن و بزرگتر بودن اریون فضای کافی را در اختیار سرنشیناش قرار میده . ولی بیتل چی ؟ انقدر فضای عقبش تنگه که آدم رو برای نشستن روی صندلیهای عقب پشیمون میکنه . از نظر ظاهری هم یه سر و گردن از بیتل بالاتره . بیتل که اصلا حرفش را هم نزن . وقتی میبینیش یاد بیتلهای جنگ جهانی دوم میوفتی . ولی باز هم همون اریون انقدر ضاهر خوب و جذابی داره که بیتل همونا رو هم نداره . درسته که هر دو پیشرانه ضعیفی دارن ولی از هر نظر که نگاه کنی میبینی اریون از بیتل سرتره . شاید بیتل از نظر شتاب صفر تا صد یا حداکثر سرعت به دلیل وزن سبک چابک باشه ولی برگ برنده دست اریونه که قدرتش بیشتره و حرفهای زیادی برای گفتن داره . در انتها باید بگم این راهی که برای بالاتر نشون دادن آلمان از ژاپن انتخاب کردید شوسه و خاکیه . بهتره برگردید به جاده آسفالت صاف .

        3. مایکل جکسون thriller
          سوابق: (584 دیدگاه) ,

          راستی بحث کابین شد درسته صندلیهای جلو بیتل جادار و عالیه ولی برای استفاده خانواده چندان گزینه مناسبی نیست و صندلیهای عقبش بیشتر به درد این میخوره دو نفر سوارش بشن و روی صندلی عقبش اسباب و وسایل سفر بزاری . ولی اریون صندوق عقب داره و راحت میشه با خانواده 4 یا 5 نفره باهاش رفت مسافرت .

  12. تصویر پروفایل Erfan
    Erfan
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    طراحی خیلی خوبی داره. باید سواریش هم خوب باشه. کلا محصولات فولکس واگن موقع رانندگی یه حس خیلی خوبی رو به آدم منتقل میکنن. من که این مدل به دلم خیلی نشست.

    پاسخ
  13. مهدی
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    زیاددخوشم نیامد….به نظرم محصول مزدا 6 یا هوندا آکورد و ماکسیمای جدید خیلی بهتر از این فولوکس واگن هستن

    پاسخ
  14. رهگذر
    سوابق: (343 دیدگاه) ,

    داشبوردش بر عکس تویوتا که چندشه و بی ریخت زیبا و با کیفیته ایکاش بقیه هم یاد بگیرن این داشبورد رو بزارین کنار ماشینایی مثل کرولا و کرونا و یاریس و پاریس و ……. میفهمین در طراحی کابین ژاپنی ها چقدر شلخته هستند

    پاسخ
  15. هیوا
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    یک مهندسی بینظیر از غول خودروسازی جهان البته در آینده نزدیک!

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل BMW7
    BMW7
    سوابق: (69 دیدگاه) ,

    نمای عقب ماشین کپی از یه مدل بی ام و هستش خوب دقت کنین،من فقط اینو میدونم ک ماشین های اروپایی عمری بیشتر از ماشین های آسیایی دارن و دیرتر از ریخت می افتن،برای مدت زیادی بدون خرج عمر میکنن تازه بعد از یه مدت هم یه دستی به سر گوشش بکشی تا نوه و نتیجه آدمم میتونه ازش استفاده کنه،البته اگه به فکر استفاده از تکنولوژی های جدیدتر از اون نباشه

    پاسخ
  17. آبين
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    اتفاقا فامیل همسایه ما که اهل جمهوری آذربایجانه با یک مدل 2013 cc اومده بود برای دیدن فامیلاش تو ارومیه از نزدیک کامل این ماشین رو دید زدم سفید رنگ هم بود در عین سادگی خیلی زیبا و چابک به نظر میرسید . خصوصا طرح چراغهای جلوش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.