فولکس واگن

فولکس‌واگن پولو 218 با تن‌پوش آرتئون!

طبق شایعات موجود فولکس‌واگن پولوی جدید اواخر سال جاری معرفی خواهد شد؛ و این خبر خوبی است زیرا یکی از کوچک‌ترین خودروهای فولکس نیازمند رایحه‌ای تازه بوده است. هنرمندان اروپایی به منظور ارائه‌ی تصویری ذهنی و خیالی از این خودرو رندرهای زیبایی را تدارک دیده‌اند.


این خودرو تلاش هنرمندان Autoforum.cz است. در این تصاویر شاهد طراحی راضی کننده تری از پولو هستیم. اگرچه ما خودروی واقعی را تقریباً بدون هیچ پوششی در آفریقای جنوبی دیده‌ایم اما این رندرها نیز ظاهر یک هاچبک سطح بالا را تداعی می‌کنند.


در طراحی رندرهای یاد شده می‌توان الهام گیری واضح از آرتئون را دید. در بخش عقب برخی از شاخصه‌های نسل قبلی پولو باقی مانده اما حالت کلی مدرن‌تری دارد. در کل به نظر می‌رسد این رندرها به هدف خود دست پیدا کرده باشند.


هنوز نمی‌دانیم این خودرو چه ظاهری خواهد داشت و باید تا نمایشگاه خودروی فرانکفورت صبر کنیم. قبلاً در پدال خبری منتشر کردیم که پولوی فول GTI از پیشرانه ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخار استفاده خواهد کرد. همه‌ی مدل‌ها از پیشرانه‌های ۳ و ۴ سیلندر سود خواهند برد.


فولکس پولوی جدید از پلتفرم MQB گروه استفاده کرده است. این پلتفرم در سئات ایبیزای جدید نیز بکار رفته و با استفاده از آن شاهد کابین بزرگ‌تر هستیم. شاسی جدید این خودرو باعث کاهش وزن نسبت به نسل قبلی می‌شود. انتظار می‌رود فولکس‌واگن پولو پذیرای عضوی بلندقدتر (کراس اوور) در اواخر سال ۲۰۱۸ باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امپراتور لامبورگینی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هنوز دقیقاً معلوم نیست قیافه‌ی نسل بعد پولو می‌خواد چجوری باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SRT VIPER

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    آره بنظر منم مهندسان وولکس واگن
    طراحی نهایی رو انتخاب نکردن
    ولی هر چی بشه تو سگمنت bبهترین میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا