فولکس واگن

سما 2013: خودنمایی گلف های فولکس

Forge Motorsports Mk1 Vw Golf
Forge Motorsports Mk1 Vw Golf
غرفه بزرگترین خودروساز اروپا با عرضه مدلهای محدودش، احتمالا جوی کم هیجان و سرد داشته! شاید به همین دلیل بوده که گلف های موجود در غرفه فولکس ، باید جور کم کاری بقیه را بکشند!
یکی از این گلف ها همین خودروست؛ یک مدل مسابقه ای از MK1 یا نسل اول که مختص شرکت در Group B مسابقات رالی ساخته شده اما جالبتر آنکه تا به امروز در هیچ مسابقه ای حضور نداشته! پیشرانه توربو ۲ لیتری این هاچبک بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد که البته اگر فشار را ۱.۰ به ۱.۸ بار برسانید قدرتش از مرز ۵۰۰ اسب هم می گذرد. این گلف مدل ۱۹۸۲ مجهز به گیربکس ۶ سرعته و سیستم ضدلغزش دیفرانسیل عقب است. می گویند فورج موتوراسپرت علاقه زیادی دارد تا این هاچبک آتشی را درسال ۲۰۱۴ راهی مسابقات Hill Climb کند.
FMS Automotive VW Jetta SE
FMS Automotive VW Jetta SE
اولین جتای FMS که برپایه نسل ششم جتا ساخته شده؛ بیشتر از آنکه یک مدل کاملا تغییر یافته باشد، یادی است از مدلهای Helios Special Edition که سال ۱۹۸۹ میلادی برای جتای GLi عرضه شد. حتی رنگ مشکی/سیاه بکار رفته روی بدنه این خودرو هم مشابه مدل ۲۴ سال پیش آن است. زیر کاپوت این جتا، پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ فولکس جاخوش کرده.
FMS Automotive VW Jetta
FMS Automotive VW Jetta
تیونر FMS بر روی پیشرانه ۲.۰ لیتری دومین جتای حاضر در نمایشگاه، کیت توربوی Stage+3 نصب کرده که با قدرت ۴۲۵ اسبی اش بیش از ۲ برابر مدلهای استاندارد جتا قدرت دارد. تعلیق H&R ، کیت ترمز برمبو و رینگهای ۱۹ اینچی TSW با تایرهای Nitto ازجمله مهم ترین مشخصه های این سدان آلمانی است. فراموش نکنید که جلوپنجره آن از جتای هیبریدی و رکاب های جانبی نیز از گلف R قرض گرفته شده اند.
H&R 2015 Golf concept
H&R 2015 Golf concept
کمپانی H&R برای تبلیغ سیستم های جدید تعلیق خود توانست نظر موافق فولکس را برای تیون نسل هفتم گلف جلب کند. آنها روی این این گلف تعلیق Street Performance نصب کرده اند که حدود ۴ سانتیمتر در محور جلو و ۴.۵ سانتیمتر در محور عقب از ارتفاع خودرو کاسته است. همچنین این گلف مجهز به کیت ترمز برمبو، رینگهای ۱۹ اینچی Rotiform و تایرهای ۲۲۵/۳۵ از مدل Pilot Super Sport ساخت میشلین است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    این آخری چه خوشگله !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. nima

      ۱۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (276 ديدگاه)

      همه از دم خوشکل اند . از سایون های اشغال 100000 برابر بهترن . المان دیگه ……

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد.فقط المان.فقط بنز.

        ۱۸ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        فولکش گلف های نسل 1 و 2 یک ایراد بزرگ داشتند.
        اون هم شاسیه اکار دئونی انها بود.
        به طوری که اگر از جلو تصادف میکردند دیگه هیچ خدایی نمیتونست اونهارو درست کنه و مثل روز اول بشه.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. LAMBORGHINI DIAM

      ۱۹ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      مساحت ای نمایشگاه چه قدره؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۴ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      این نمایشگاه تیون نیست؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. زیگما

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    دومیه رو میخوام :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2820 ديدگاه)

    اگر کسی بخواد تو ایران بده رو ماشینش توربو نصب کنند کجا باید بره که به صورت شرکتی و دقیق این کار را بکند؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی

      ۱۷ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (49 ديدگاه)

      فک نکنم تو ایران گیر بیاری،ولی اونجوری که من شنیدم(شنیدم،خودم دنبالش نرفتم) تیونینگ یاشار اسپرت تو تهران این کارو میکنه.
      شمارشو برات میزارم،زنگ بزن بپرس
      021-88752172

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Kurosh

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    امروز مگه چه خبره…!؟
    خجالتمون دادی، دمتون گرم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Kurosh

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    متنتون خیلی قشنگ وعشق ماشینی بود…
    با تشکر از نویسند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. amin

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    پس هنوز ضربه گیر درها از مد نیفتاده /// عکس دوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. amin

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    نمای پشت جتا خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محسن.د

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    جتا خیلی قشنگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کرمانشاه

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    گلف یه ماشین ماندگاره تو تاریخ درست مثل بیتل و 911 و بوگاتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. masoud v12

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    تو کلاس خودش و تو رنج قیمتش بی رقیبه از لحاظ دینامیک و راحتی رانندگی هم که خیلی خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مجتبی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    امروزه از ۱۰ خودروی پرفروش تمامی ادوار صنعت خودروسازی جهان، سه خودرو، به شرکت فولکس‌واگن تعلق داره، که عبارتند از: فولکس‌واگن پاسات، فولکس‌واگن گلف و فولکس قورباغه‌ای یا همون بیتل امروزی.این شرکت همچنین در میان تمامی خودروسازهای جهان، بیشترین میزان سرمایه‌گذاریش رو،تو بخش تحقیق و توسعه هزینه می‌کنه.
    واقعا کمپانی غولیه برا خودش،ماشیناشم که حرف نداره…
    امیدوارم یه روزی تو پارکینگای ماهم یافت همی شود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. amir.t.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    یکی از یکی بهتر.و فقط میمونه پراید که هیچ …/ببخشید دوستان میدونم خیلی در مورد پراید حرف میزنم ولی به خدا حتی تو خیابون هم که میبینمش اعصابم خراب میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (149 ديدگاه)

    خیلی عالی
    طراحی جتا خیلی شبیه آیودی A3 هست
    در ضمن اون جتای سفیده خیلی خوشگل شده لامصب!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. میلاد.فقط المان.فقط بنز.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    تو همه ی این ها فولکس جتا ها از همه بهتر بودند.
    موتور 2000 سی سی و 425 اسب بخار قدرت!!!!!سگ این فولکسه شرف داره به تویوتا کرولا.
    خیلی از کرولا سر تره.

    درود بر المان و ماشیناش.

    ((( ایران و المان )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جلال

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      سلام
      میلاد جان حالا تو چه دشمنی با تویوتا کرولا داری؟
      این همه ماشین ……
      چشم و گوش بسته قضاوت نکن عزیزم…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. LAMBORGHINI DIAM

        ۲۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        راست می گه از کرولا خیلی بهتره!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. PRC

    ۱۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    کی میدونه سیاه با مشکی دقیقا چه فرقی می کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رضا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    کاش تمام عکسهای نمایشگاه رو بصورت یه فایل زیپ بذارین که راحت دانلود کنیم.
    اگه امکانش باشه ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. jalal

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    ماشینای خوبی هستند و از نویسنده بخاطر این مطلب تشکر میکنیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. jalal

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (246 ديدگاه)

    فرق سیاه و سفید اینه که سیاه رنگی بسیار تیره و نماد= تیرگی _ پلیدی _ شب _ …می باشد اما سفید رنگی بسیار روشن و نماد= روشنی _ پاکی _ … می باشد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جلال

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      jalal جان سلام
      پسر خوب منظور دوستمون فرق سیاه با مشکی بود عزیزم نه سیاه باسفید!!!
      از شما که اسم منو داری بعیده گاف بدی داداش گلم…….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. PEUGEOT

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    عکس اولیه چقدر عجیبه
    فکر کنم برای خیابونای ما ساخته شده
    خیلی راحت سرعت گیرا رو رد می کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا