فولکس واگن

فولکس‌واگن در تدارک عرضه آماروک در ایالات‌متحده

علیرغم رسوایی دیزل گیت فولکس‌واگن که باعث ضرر و زیان هنگفت این شرکت به ویژه در ایالات‌متحده شده، فولکس قطعاً از بازار پا پس نخواهد کشید. در واقع این شرکت در نظر دارد تا پیکاپ آماروک خود را وارد ایالات‌متحده بکند.

Volkswagen Amarok 2017
Volkswagen Amarok 2017
اینکه آمریکایی‌ها پیکاپ تراک ها را دوست دارند یک واقعیت واضح است اما آماروک فعلی در این کشور در دسترس نیست. البته با عرضه‌ی نسل بعدی این پیکاپ شرایط تغییر خواهد کرد.

Amarok_20160605_004
مدیر ارشد اجرایی فولکس آمریکا در خلال مصاحبه‌ای با کار اند درایور گفته که این پیکاپ سگمنت B به عنوان رقیب مدل‌هایی چون شورلت کلرادو و تویوتا تاکوما در نظر گرفته شده است.

2015-volkswagen-amarok-102
اگرچه که این مدیر بلندپایه جزئیات بیشتری را راجع به این موضوع بیان نکرده اما ادعا کرده که عرضه‌ی آماروک در آمریکا در صدر کارهای فولکس‌واگن قرار ندارد. به جای این موضوع فولکس انرژی بیشتر خودرو را روی بازار کراس اوورها و شاسی بلندها متمرکز کرده و به همین خاطر شاسی‌بلند ۷ نفره جدید این شرکت یعنی اطلس برای بازار آمریکا توسعه یافته است.

2017-vw-amarok-2

منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Mehdi TuRbO

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1924 ديدگاه)

    خوشگل ای کاش از توشم عکس گذاشته بودید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید عباسی انبوهی

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (43 ديدگاه)

      netcarshow.com

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ارش

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    دوستان اگه قسمت باری پیکاپ های دو کابین رو کمی طویل تر بسازن چه اشکالی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (848 ديدگاه)

      طول ماشین از ی حد استانداردی بیشتر بشه مشکل پارک وخطر منحرف شدن داره. این سبک ماشینا بیشتر به جاده ها و اتوبانهای کانادا و آمریکا و کمی استرالیا سازگار داره بخاطر جا پارکهای بزرگتری که محاسبه کردن ولی در اروپا و آسیا( غیر از کشورهای عربی) اصلا.
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کامیاب

      ۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      طول بیشتر،احتمالا کلاسی که خودرو توش هست رو عوض میکنه،دلیل دیگش ناپایدار شدن ماشین و یه دلیل منطقی تر بنظرم کاهش زاویه ورود خروج هست که تو آفرود یا بارسنگین تو مناطق خارج جاده ای بیشتر نمود پیدا میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سینا

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (347 ديدگاه)

    وقتی سیلورادو و فورد اف و رم هس کی میره سراغ این

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mph

      ۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (251 ديدگاه)

      متنو بخون رقباشو نوشته
      هیچ کدوم از اینایی که گفتی رقیبش نیستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سید امین فاخر

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    خیلی بزرگ نمایی کردن مدیر ارشد وولکس واگن
    آخه این اس یو ویِ پیکاب نما کجا توکامو کجا کلورادو کجا این باید با داستر پیکاب و هوندا ریج لاین مقایسه بشه
    خیلی گنده گ…..زیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا