فولکس واگن

فولکس‌واگن اسکچ‌های طراحی نسل آیندهٔ کرافتر را منتشر کرد

ون بزرگ کرافتر، آئرودینامیک‌ترین ون در کلاس خود خواهد بود

فولکس‌واگن اولین تصاویر رسمی از نسل جدید ون بزرگ خود یعنی کرافتر را منتشر کرده که البته اسکچ‌های طراحی این خودرو هستند. بااینکه ابعاد این ون نسبت به گذشته رشد داشته است اما فولکس‌واگن ادعا می‌کند که ضریب آئرودینامیک کرافتر جدید ۰.۳۳ بوده که بهترین آئرودینامیک در کلاس خودش محسوب می‌شود. فروش این ون در اروپا از پاییز امسال آغاز می‌شود.

volkswagen-crafter-3

بدون تردید شباهت‌های زیادی میان طراحی خارجی کرافتر و ترنسپورتر وجود دارد به‌طوری‌که هر دو دارای جلوپنجرهٔ بزرگی هستند که به چراغ‌های جلو متصل می‌گردند. بااین‌حال در جلوپنجرهٔ کرافتر سه‌تیغهٔ کرومی وجود دارد درحالی‌که در ترنسپورتر دو عدد است. از لبهٔ بالایی چراغ‌های جلو نیز یک خط شروع‌شده است که در کل بدنه ادامه پیداکرده است.

بااین‌وجود برای دیدن داخل کرافتر جدید باید تا رونمایی رسمی منتظر بمانیم. فولکس‌واگن برای طراحی کرافتر جدید، کارکنان خود را به دنبال صاحبان کرافتر فعلی در محل کارشان فرستاده تا نیازهای آن‌ها را بررسی کنند. سپس مهندسان فولکس‌واگن تلاش کرده‌اند تا با استفاده از این اطلاعات کرافتر را به‌گونه‌ای طراحی کنند که بیش از گذشته موردپسند کاربران قرار گیرد. اما سازنده هنوز اطلاعاتی از قوای محرکهٔ نسل جدید کرافتر منتشر نکرده است.

درحالی‌که مرسدس بنز ون اسپرینتر خود را همچنان در مکان قبلی تولید می‌کند، فولکس‌واگن قصد دارد کرافتر جدید را در جای دیگری تولید کند. این مکان جدید، کارخانه‌ای در Wrzesnia لهستان خواهد بود. قبل از رسوایی دیزلی، شایعاتی وجود داشت که ممکن است فولکس‌واگن کرافتر را در ایالات‌متحده هم عرضه کند اما در حال حاضر چیزی در رابطه با این موضوع نشنیده‌ایم؛ بنابراین بدلیل اینکه فولکس‌واگن برنامه‌های جدیدی برای بازار ایالات‌متحده دارد، احتمال می‌دهیم که عرضهٔ کرافتر در ایالات‌متحده لغو شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    دوست دارم همیشه فولکس واگن رو در اوج ببینم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      افرین به شما که نیت درست داری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    آفرین.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا