فولکس واگن

فولکس واگن پولو WRC R جدید،قوی تر از همیشه

سرانجام فولکس واگن با انتشار تصاویر و جزئیاتی از پولو R WRC،جانی دوباره به طرفداران خود بخشید.این نسخه قدرتمندترین پولویی است که تاکنون تولید شده است.

Volkswagen Polo R WRC
Volkswagen Polo R WRC

اگرچه قابلیت‌های این خودرو به برادر خود یعنی گلف GTI نزدیک است اما ظاهر آن کمی متمایز تر است،از ورودی‌های هوا و طرح‌های گرافیکی گرفته تا چراغ‌های LED DRLs،باله های عقب و رینگ‌های ۱۸ اینچی.

Volkswagen-Polo_R_WRC_2013_800x600_wallpaper_0e

    Volkswagen-Polo_R_WRC_2013_800x600_wallpaper_11 Volkswagen-Polo_R_WRC_2013_800x600_wallpaper_03

اما زیر هود این خودرو چه خبر است؟ این نسخه از پولو ۲۲۰ اسب بخار قدرت دارد که از یک موتور ۲ لیتری TSI با حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر به وجود می‌آید.حداکثر سرعت این نسخه ۲۴۳ کیلومتر و شتاب آن ۶.۴ ثانیه است که شتاب این نسخه ۰.۱ ثانیه کمتر از گلف GTI می‌باشد.

فولکس واگن به این خودروی خود اطمینان دارد و می‌خواهد ۲۵۰۰ عدد از این خودرو را با قیمت ۳۳.۹۰۰ یورو بفروش برساند،این خودرو برای اولین بار در سپتامبر امسال راهی بازار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. jaguar

    ۲۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    نمیدونم این سادگی چیه که همه رو جذب میکنه
    البته کیفیت عالی فولکس واگن هم تاثیرش اصلا کم نیست
    خودرویی که با قیمت ارزونش همه جای دنیا آمار فروشش فوق العاده اس برای ماها آرزو شده!

    +ماشالا پدال چه فعال شده.دم همه نویسنده ها گرم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. AmiR

    ۲۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا این ماشین نسبت به هرچی “ماشین ایرانیه” جذاب تر و کارایی تره. من به شخصه عشق آلفارومئو هستم به خصوص مدل 4C که واقعا یه شاهکاره ها. وقتی داشتم مشخصاتش رو مطالعه میکردم دهنم وا مونده بود… موتور 1.75 لیتری توربو دار با قدرت 240 اسب بخار!!! هنوزم میگی پراید بهتره؟!! خو حق داری بگی داداش گلم ^_^

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۲۳ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (173 ديدگاه)

      امیر با این حرفت یاد 7.8سال پیش افتادم ایران طی پیشرفت عجیبی(که احتمالا چند نفر آدم سر جا خودشون بودن!) شده بود پایگاه مونتاژ مدل های معمولی بنز که تو ایران با نام کمپرسور و.. بودن. چه بلایی سر اونا اومد!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. parsa

    ۲۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    سال82 سه مدل فولوکس اوردند نمایشگاه که در شرکت کرمان موتور مونتاژ کنند 1برا-2گل-3پولو به قیمت 7-8-9 میلیون که برا ..یا ..بورا ..آن از همه بهتر وبزرگتر بود ولی این دو تخم اجنه سایپا و ایران خودرو به مخالفت شدید بر خواستند وآخر دفعه گل که از همه بدتربود را اجازه مونتاژ دادند و از این روز دزدی ها رو هم به کرمان موتوری ها یاد دادند و این روز را کرمکان موتور هر روز جشن می گیرند به نام جشن خرما به نام مردم بدبخت شهر بم….مرگ ولعنت بر خودروساز های ایران وننگ بر همه مسولین وطن فروش انها…../>

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. tomcat

    ۲۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    وای من بدجور دیوونه گلفم…دلم خواست
    فولکس تو بیشتر کشورا (فقیر و غنی)نمایندگی داره اما تو ایران…‏‎ ‎

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا