فولکس واگن

نسخه GTi فولکس واگن آپ تا سال آینده

پس از رسوایی دیزل گیت فولکس‌واگن شاید پلن محصولات خود را از نو طراحی کرده باشد، ولی آن‌ها قصد ندارند فقط روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی تمرکز کنند.

vw_acceptancedrive_upgti_1
در واقع، آلمان‌ها در حال کار بر روی یک مدل قدرتمند از خودروی شهری کوچک Up خود می‌باشند که نام GTI را یدک خواهد کشید. اتواکسپرس که ادعا می‌کند یک مدل اولیه از این خودرو را در آفریقای جنوبی تست کرده‌اند، در مطلب خود با دید مثبت از آن صحبت می‌کنند:

فولکس‌واگن به کوچک‌ترین مدل خود یک حس و حال واقعی GTI را داده است. درست همانند گلف GTI، فولکس آپ نیز حس و حال رانندگی سریع و توانایی‌های بالای شهری را ارائه می‌دهد. تست اولیه ما از این خودرو امید پرفورمنسی خوب از آن را می‌دهد و مهم‌تر از همه کیفیت ساخت آن فوق‌العاده است. این‌که برای خرید آن باید این‌همه صبر کنیم کمی ما را ناراحت می‌کند.

vw_acceptancedrive_upgti_4
این نسخه قوی فولکس‌واگن آپ گفته شده از یک موتور سه سیلندر ۱ لیتری توربو استفاده خواهد کرد که نسبت تراکم آن افزایش یافته و از یک توربو فشار قوی در آن استفاده شده است. خروجی این موتور ۱۱۴ اسب بخار ذکر شده است که صفر تا صدی ۸.۸ ثانیه‌ای را ارائه می‌نماید. این موتور به یک گیربکس شش سرعته دستی متصل شده و هنوز مشخص نیست که گیربکس اتومات نیز برای آن ارائه خواهد شد یا نه.

vw_acceptancedrive_upgti_3
از منظر طراحی ظاهری نیز این خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نسخه GTI با یک باله کوچک عقب، سراگزوز نمایان‌تر و خطوط رنگی روی بدنه و در داخل با فرمان و دسته دنده اسپرت تر، پنل مشکی داشبورد با نقطه‌های زیر قرمز رنگ و روکش صندلی تارتان خود را از دیگر نسخه‌های فولکس‌واگن Up! متمایز کرده است.

vw_acceptancedrive_upgti_6
علاقه‌مندان این خودرو باید ۱۲ ماه دیگر تا رونمایی رسمی فولکس از آن صبر کنند. با عرضه GTI، باید منتظر ماند و دید که آیا سئات Mii و اشکودا Citigo نیز همین رویه را در پیش خواهند گرفت یا نه.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. كوروش

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    8.8 !!!!

    جدا این نخودی خودرو جالبی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. elemento

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    واقعا از همه ی جنبه ها و ابعاد قشنگ و سادست
    اینجا، جای فولکس واگن خیلی خالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. reza-a

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (420 ديدگاه)

    منتظرم نسخه gti بیاد با حال میشه این ماشین رو دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (775 ديدگاه)

    طراحی زیبای داره. کارایی خوبی هم داره و کیفیت فولکس رو هم داره ! شتابشم خوبه. اگه ازش انتظار سوپر اسپرت نداشته باشی !! خیلی هم خوب و تیزه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا