معرفی فولکس‌واگن پاسات GT کانسپت

فولکس‌واگن با معرفی نسخهٔ GT پاسات به تویوتا کمری در شمال آمریکا پاسخ داده است. فولکس‌واگن در مورد نسخهٔ اسپرت پاسات که فعلاً به‌صورت کانسپت ارائه شده گفته است که این مدل پیش‌نمایشی از یک عضو جدید در خانوادهٔ پاسات مخصوص بازار آمریکای شمالی (شامل ایالات‌متحده و کانادا) خواهد بود. این خودرو رسماً در نمایشگاه لس‌آنجلس طی چند روز آینده به نمایش درخواهد آمد.

volkswagen-passat_gt_concept-2016-1024-01

اگر شما به دنبال ارتقاء عملکرد زیر کاپوت پاسات معمولی هستید، شانس چندانی نخواهید داشت چراکه GT کانسپت مجهز به همان پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 نسخهٔ معمولی پاسات با 280 اسب بخار قدرت است که نیروی آن از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ DSG اتوماتیک دوکلاچه با قابلیت تعویض دندهٔ دستی از طریق پدال‌های پشت فرمان، به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند؛ یعنی گیربکسی که در بسیاری از مدل‌های پاسات یافت می‌شود.

volkswagen-passat_gt_concept-2016-1024-03

اما فولکس‌واگن به این مدل خاص اگزوزهای ذوزنقه‌ای دوگانه، منبع اگزوز اسپرت، رینگ‌های 19 اینچی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ را اضافه نموده و ارتفاع آن‌را 1.5 سانتیمتر کاهش داده است. همچنین در پاسات GT کانسپت تعداد انگشت‌شماری تغییرات ظاهری جزئی نسبت به نسخهٔ معمولی دیده می‌شود که عبارت‌اند از جلوپنجرهٔ لانه‌زنبوری مشکی‌رنگ با خطوط قرمز، سپر جلوی منحصربه‌فرد، سقف و اطراف پنجره‌های جانبی به رنگ مشکی، اسپویلر کوچک مشکی‌رنگ روی درِ صندوق بار، چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های عقب دودی.

volkswagen-passat_gt_concept-2016-1024-06

مهندس ارشد فولکس‌واگن در منطقهٔ شمال آمریکا «Matthias Erb» در مورد پاسات GT کانسپت گفته است:

«این پاسات GT مثال اولیه‌ای از این امر است که چگونه فولکس‌واگن به نیازها و خواسته‌های خریداران آمریکایی پاسخ می‌دهد. ما آزادی و مسئولیت شکل دادن به محصولات آیندهٔ فولکس‌واگن در آمریکای شمالی را داریم و این کار را در ایالات‌متحده توسط ترکیب مهندسی از سراسر جهان با چشم‌انداز منحصربه‌فرد ما و تیم محلی بااستعداد انجام می‌دهیم».

با توجه که این خودرو آمادهٔ تولید به نظر می‌رسد، احتمالاً پس از نمایش در لس‌آنجلس، طی چند ماه آینده به‌عنوان یک تریم جدید برای نسخهٔ آمریکایی پاسات ارائه خواهد شد.volkswagen-passat_gt_concept-2016-1024-03

 

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

11 دیدگاه

  1. ونوم
    سوابق: (404 دیدگاه) ,

    یه ماشین محافظه کار دیگه از فلوکس با پیشرانه ای مشکوک

    پاسخ
  2. sina
    سوابق: (65 دیدگاه) ,

    خععععلی سخته که سادگی و زیبایی رو توامان تو یه محصول همراه کنی.
    استاد این کاره فولکس واگن

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3776 دیدگاه) ,

      موافقم شدید.
      فولکس = سادگی + زیبایی
      آئودی = شکوه +سادگی+ زیبایی
      بنز = شکوه + زیبایی
      ب ام و = لذت + شکوه + سادگی + زیبایی

      حالا ببینید اولویت هاتون کدومه

      پاسخ
    1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1459 دیدگاه) ,

      اگر ژاپنی اسپورت بخوام که میرم سراغ مزدا 6. آکورد رو به کمری ترجیح میدم اما هر دو برای رانندگی آرام و بی دردسر خوبن.
      وگرنه پاسات یه چیز دیگس.اگر حس و حالش مثل گلف باشه بهترین این گروه میشه.

      پاسخ
    2. omid
      سوابق: (140 دیدگاه) ,

      این پاسات توی این عکسها کمی شبیه آکورد شده مخصوصا نمای جلو.

      پاسخ
  3. علیرضا4225
    سوابق: (106 دیدگاه) ,

    واقعا زیبا و ساده و بدون هیچ آرایش اضافی هست با این می گن مهندسی آلمانی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.