فولکس واگن

معرفی فولکس‌واگن گلف R استیشن

نمایشگاه لس آنجلس: بعد از مدت‌ها تست و بررسی در پیست نوربرگ رینگ آلمان بالاخره کمپانی فولکس‌واگن از مدل گلف R استیشن رونمائی کرد این خودرو تمام آنچه که در گلف R معمولی وجود دارد را به‌علاوه فضای داخلی بیشتر به شما هدیه می‌دهد.

VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
همزمان با معرفی این خودرو در نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس کمپانی فولکس‌واگن مشخصات فنی این خودرو را اعلام کرده است.

VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
مدل‌های مخصوص اروپا از همان موتور استفاده شده در گلف R هاچ بک و آئودی S3 استفاده می‌کند. موتوری چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو، که ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور را به‌وسیله جعبه‌دنده ۶ سرعته DSG به هر چهار چرخ می‌فرستد تا این اتومبیل شتاب صفر تا صد را در عرض ۵.۱ ثانیه به ثبت برساند. حداکثر سرعت این خودرو هم ۲۵۰ کیلومتر است.

VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
با این شرایط مدل استیشن تنها کمی نسبت به مدل هاچ بک گلف R کندتر است. در بحث فضای داخلی اما دست برتر از آن مدل استیشن است. جایی که این مدل ۶۰۵ لیتر فضای صندوق عقب در اختیار شما قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد مصرف سوخت هم نزدیک به مدل هاچ بک و حدود ۷ لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی باشد. این اتومبیل در هر کیلومتر ۱۶۳ گرم دی اکسید کربن از خود بر جای می‌گذارد.

VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
همانند مدل هاچ بک گلف R، مدل استیشن هم از سپر مخصوص R، ورودی‌های بزرگ‌تر هوا روی سپر جلو و چراغ‌های زنون بهره می‌گیرد. رینگ چرخ‌ها هم ۱۸ و ۱۹ اینچی هستند. در قسمت عقب هم چهار عدد خروجی اگزوز و اسپویلری که در امتداد سقف نصب شده، وجه تمایز این خودرو با مدل‌های عادی گلف استیشن است.

VW Golf R Variant
VW Golf R Variant
برای این اتومبیل همانند برادر هاچ‌بک آن می‌توان صندلی‌های با روکش آلکانترا یا چرم و تریم کربنی داشبورد را سفارش داد. هنوز قیمت رسمی این اتومبیل اعلام نشده ولی انتظار می‌رود حداقل ۱,۰۰۰ یورو نسبت به برادر کوچک‌تر که در بالاترین مدل ۳۰,۰۰۰ یورو قیمت دارد گران‌تر باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. جی تی ار

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    انصافا طراحی داخلی این ماشین شاهکاره.درکل باتوجه به قدرت مناسبش عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saeed.shariati

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      من عادت داشتم گلف رو هاچبک ببینم
      یا واقعا زشت شده یا خورده تو ذوق من
      ولی موتورش عالیه ۳۰۰ اسب قدرت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. e36

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (918 ديدگاه)

        کلاس این ماشین به استیشن نمیخوره ، تیپشو قدرت و ذات اسپرتش مال یه استیشن نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرامرز

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1595 ديدگاه)

          دقیقاْ! استیشن بهش نمیاد و جالب اینجاست که تو آلمان استیشنش ۱-۲ هزار یورو ارزونتره. البته من از mobile.de قیمت میگیرم و ممکنه خود فولکس واگن به خاطر هزینه تولید بالاتر قیمت بالاتری واسه استیشن لخاظ کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. "Amir"

        ۲۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        استیشن مال آدمای خستس ن برای تشنه ی سرعتا!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۲۹ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          عاشقشم!
          حتی اگر زشت و استیشن باشه!
          (دنامونو کی میدن؟)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      مارک زاکربرگ با 34 میلیارد دلار سرمایه یه گلف جی تی سوار میشه قبلا هم آکیورا و کمری داشت.

      عشق ماشین نیست عشق فضولی تو حریم شخصی آدما هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نیما

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    یعنی 31 هزار تا اونم واسه این واقعا قیمتش مناسبه برای اروپائی ها شتابش عالیه ولی سرعتش به نظرم میتونست بیشتر باشه نسبت به قدرت موتورش طرحشم که مثله همیشه خوبه مخصوصا داخلش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mostafa JR

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    فولوکس واگن واقعا عالیه…می گم چرا این قدر فروش داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sirus

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    ولگس واگن بیشتر هاچ بگ و استیشن میزنه تنوع نداره توکارشم خوبه ولی باید بیشتر به کلاس های دیگه خودرو توجه کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      دست جناب حنیفه زاده گل هم درد نکنه!
      (دنامونو کی میدن؟)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ماسل کار

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    یه کپی ناشیانه از آئودی آوانت RS6 در عقب.
    از فولکس بعید بود!!!
    Just Muscle Cars

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (522 ديدگاه)

      دوست عزیز هر شباهتی کپی کاری نیست.اونم از یک کمپانی بزرگ اروپایی.
      در ضمن به نظر من عقب خودرو بیشتر یک فولکس اصیل را تداعی میکنه تا ائودی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۲۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      درود
      دوست داره کپی کنه!
      خریدتش ایودی رو،سندشم موجوده:)
      به شما چه؟؟؟؟؟؟؟مگه شما میخوای سوار شی!
      تو برو با همون بیوک و شورلوت و فوردت حال کن حرف زیادی هم نزن درباره ی المانی ها!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ماسل کار

        ۳ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (211 ديدگاه)

        گردنم کلفته درباره آلمانی هم نظر میدم ببینم کی جلوی منو میتونه میگیره!!!!!!!!
        هنوز املای شورولت رو بلد نیستی اونموقع…
        در ضمن اینم بگم اگه فولکس مال بابامم بود اینفد ازش دفاع نمی کردم!!
        یادم بنداز یه کلاس گفتار باادب برات بزارم!!!
        من آلمان ها رو واقعا قبول دارم ولی طرفدار اینقد بی منطق!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. یه پسر

    ۲۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    دوستان استیشن چه فرق و مزیتی به جز جای بار بیشتر و قیافه مینی بوسی نسبت به سدان داره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا