فولکس واگن

آیا نسل آیندهٔ گلف GTI هیبریدی خواهد بود؟

نسل آیندهٔ فولکس‌واگن گلف GTI زودتر از سه سال دیگر معرفی نخواهد شد اما به‌تازگی اخباری در مورد نسل آیندهٔ این هاچ‌بک داغ آلمانی منتشر شده که نشان از احتمال هیبریدی بودن آن دارد. با توجه به این گزارش، نسل آیندهٔ گلف GTI مجهز به یک قوای محرکهٔ هیبریدی خفیف خواهد بود که عملکرد آن‌را افزایش و مصرف سوخت را کاهش خواهد داد؛ بنابراین انتظار می‌رود قدرت گلف GTI جدید به بیش از ۲۶۰ اسب بخار برسد.

volkswagen-golf-2014-gti-05

البته انتظار می‌رود همچنان در این خودرو از همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده شود اما یک موتور الکتریکی به‌عنوان مکمل در کنار موتور بنزینی قرار خواهد گرفت و عملکرد آن‌را تقویت خواهد کرد؛ بنابراین GTI جدید مجهز به یک سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی خواهد بود درحالی‌که ممکن است توربوشارژر معمولی آن نیز با یک نمونهٔ الکتریکی جایگزین شود.

volkswagen-golf-2017-1024-0

انتظار می‌رود این سیستم الکتریکی پیشرفته در نسل هشتم گلف ارائه گردد. علاوه بر این، فولکس‌واگن در حال بهسازی پلت‌فرم MQB خود است که شامل استفاده از فلزات سبک‌تر در آن می‌شود و حدود ۵۰ کیلوگرم از وزن آن‌را کاهش خواهد داد.

volkswagen-golf-gti-06

همچنین کسانی که اطلاعاتی از طراحی بیرونی نسل جدید گلف دارند میگویند این هاچ‌بک محبوب و نمادین آلمانی دارای گلگیرهای گسترده‌تر، درِ صندوق عمودی و یک جلوپنجرهٔ افقی نازک با چراغ‌های جلوی کوچک‌تر خواهد بود. بعلاوه انتظار می‌رود تکنولوژی کنترل حرکت که پیش‌نمایش آن در نمایشگاه CES گذشته ارائه شد، در نسل جدید گلف بکار گرفته شود.

volkswagen-golf-gti-13

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    کاملا با این حرکت موافقم?
    بهترین و در دسترس‌ترین راه حل برای کاهش آلایندگی، استفاده همزمان از موتور الکتریکی برای شتاب گیری و استفاده در سرعت‌های‌ پایین و موتور بنزینی برای سرعت‌های بالاست، دقیقا مثل معماری CPU های امروزی که تعدادی هسته کم مصرف و تعدادی هسته قوی پر مصرف دارن و بسته به میزان توان مورد نیاز، هسته قوی یا ضعیف فعال میشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    بهترین کار همینه. کاملا با این ایده ی VW موافقم.
    بیش از 260 اسب بخار !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه کم کم همه مجبورن حداقل هیبریدی بشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا