رونمایی از نسل چهارم ون فولکس کدی

نسل جدیدی از خودروهای مینی ون تجاری شهری فولکس‌واگن کدی (Caddy) با ویژگی‌ها، امکانات و طراحی به‌روز شده، پرده‌برداری شد.

2015 VW Caddy
2015 VW Caddy

با وجودی که طراحی این خودرو نسبت به مدل قدیمیان تفاوت‌های اساسی ندارد، با این وجود، چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره، سپرها و جزئیات آن با تغییراتی همراه بوده‌اند.

2015 VW Caddy
2015 VW Caddy

تغییرات مهم‌تر در داخل کابین به وقوع پیوسته‌اند. جایی که داشبورد کاملاً از نو طراحی شده و کنسول وسط، دریچه‌های هوا، پنل درب‌ها و ابزارهای جدید همراه با نسل جدیدی از تجهیزات برای آن درنظر گرفته شده‌اند.

2015 VW Caddy Interior
2015 VW Caddy Interior
2015 VW Caddy Interior
2015 VW Caddy Interior

2015 VW Caddy Interior
2015 VW Caddy Interior

بدیهی است که مشتریان کدی به دنبال خودرویی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی می‌باشند. به همین دلیل است که چهار موتور دیزلی این خودرو همچنان به ایفای نقش خود مشغول خواهند بود. البته کمی در قوای تولیدی این موتورها، افزایش دیده می‌شود. همه این موتورها با قدرت تولیدی 75 تا 150 اسب بخار با ظرفیت 2.0 لیتر و با استاندارد یورو 6 می‌باشند.

2015 VW Caddy
2015 VW Caddy

قهرمان اقتصادی کدی، مدل بلوموشن است که کمتر از 4 لیتر در صد کیلومتر، مصرف سوخت دارد. موتور بنزینی 1.2 لیتری TSI با قدرت 84 اسب بخار و موتور سه سیلندر 1.0 لیتری TSI با قدرت 102 اسب بخار و همچنین موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 125 اسب بخار، گزینه‌های دیگر می‌باشند. یک مدل 1.4 لیتری TGI با مصرف 4.1 کیلوگرم گاز طبیعی در هر صد کیلومتر نیز قابل انتخاب است که مصرف آن 28 درصد کمتر از مدل پیشین خود است.

2015 VW Caddy
2015 VW Caddy

ون جدید کدی از ایمنی و آسایش بیشتری نیز بهره می‌برد. سیستم جلوگیری از برخورد و مانیتورینگ اطراف خودرو همراه با کروز کنترل تطبیقی با ترمز اضطراری و هشدار راننده و کیسه هوای جانبی پرده ای از موارد قابل ذکر در بخش ایمنی این خودرو می‌باشند.

2015 VW Caddy
2015 VW Caddy

2015 VW Caddy
2015 VW Caddy

قیمت یک فولکس کدی در آلمان از 14780 یورو برای پنل ون و 15330 یورو برای مدل Conceptline شروع می‌شود.

29 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
    K.MAK.MISEL
    سوابق: (2630 دیدگاه) ,

    یک ون کاملا اقتصادی و خوب و سگ جون
    موتور1.4 لیتریش 125 اسب تولید میکنه
    یعنی چیزی حدود قدرت موتور لیفان 620 اونم با موتور1.8
    تازه اون عد هم واقعی نیست!
    خیلی ماشین به صرفه و اقتصادی و خوبیه برای خانواده های پر جمعیت

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
    K.MAK.MISEL
    سوابق: (2630 دیدگاه) ,

    15 هزار دلار میشه چیزی حدود55تومن ما
    اونم تازه با دلار3500 تومنی
    انوقت اگر این بیاد ایران
    بالای155 تومن قیمت میخوره

    پاسخ
    1. باربد★فقط GM★فقط کامارو★
      سوابق: (811 دیدگاه) ,

      کسری جان 15 هزار یورو هست نه دلار.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
        K.MAK.MISEL
        سوابق: (2630 دیدگاه) ,

        درود
        درسته
        من اشتباه کردم
        ولی حدودا همون حول و حوش در میاد
        میشه 59.5 با یورو

        پاسخ
    2. reza
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      کمپانی فلوکس رو با چه کمپانی درپیتی مقایسه میکنید

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
    K.MAK.MISEL
    سوابق: (2630 دیدگاه) ,

    ولی چرا نمیدونم هنوز با اینکه جدید چراغای عقبش به ماشینای1980 به قبل خیلی میاد!
    چراغای جلوش ولی بروزه و زیبا
    داخلش هم برای یه ماشین15 هزار دلاری عالیه مخصوصا با تریم قرمز رنگش!

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
    K.MAK.MISEL
    سوابق: (2630 دیدگاه) ,

    بچه ها توجه کردین؟
    یه عمو دیسلایکی اومده تو پدال اصن نگاهم نمیکنه ادم چی نوشته و فقط دیس میزنه
    باشه عمو اگر عقده هات خالی میشه بزن…
    بزن دیسلایکو!

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
    K.MAK.MISEL
    سوابق: (2630 دیدگاه) ,

    رنگ مشکیش و رنگ ابیش اصلا قشنگ نمیشه
    ولی برعکس رنگ قرمز و رنگ طوسی و نوک مدادی خیــــــــــــــلی بهش میاد.
    امیدوارم موفق بشه در سرتاسر دنیا

    پاسخ
  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    من واقعا این مدلهارو دوست دارم . فضای عالی . امکانات خوب . موتور خوب .

    عاشقشم .

    فولکس = بابا .

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
      K.MAK.MISEL
      سوابق: (2630 دیدگاه) ,

      راستی میلاد جان…
      چرا برای اواتارت ازAMG GT استفاده نمیکنی؟
      همش جی کلاس و یا ای کلاس و یا اس کلاس

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود . کسری من ارادت ویژه ایی به جی کلاس . اس کلاس 1978 . 230

        دانشجویی و بنز ایی کلاس 2005 دارم . بیشتر با اینا حال میکنم .

        پاسخ
  7. علی - کیوج
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    موتورش قیمتش طراحیش کاراییش… کلا همه چیش خوبه واسه کسی که میخواد باهاش کار کنه.

    پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        تو کشورهای دیگه چکار میکنن ؟؟؟

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل TerraByte
          TerraByte
          سوابق: (116 دیدگاه) ,

          V-CLASS بله!!
          ولی شما این تیپ ماشینها توی ایران رو ببین! بجز مسافرکشی به هیچ دردی نمیخورن 😐
          شما این ماشینارو با بنز مقایسه میکنی؟!! O_o

        2. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
          Reza :: Deutschland :: Mercedes
          سوابق: (2173 دیدگاه) ,

          حالا بنز لوکس تر اینا اقتصادی تر
          اصل قضیه مهمه
          کاربرد اینا خیلی بیشتر از مسافر کشیه
          اینم که میگی این تیپ تو ایران فقط به درد مسافر کشی میخوره…همینه که دلم رو به درد میاره 🙁
          حیف این کلاس…حیف…

    1. مرتضی
      سوابق: (849 دیدگاه) ,

      این از اون مدلهاست که خودش پول خودشو در میاره!!

      پاسخ
  8. hero
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    شکل عجیبی داره!
    مثل ماشینای نعش کش

    پاسخ
  9. مرتضی
    سوابق: (849 دیدگاه) ,

    کیه که مدلهای تی 2 تی 3 و تی 4 فولکس رو بتونه از یاد ببره و منکرش شه؟؟ ماشینهای فوقالعاده که الگویی برای بقیه ماشین سازها بودن و هستند

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.