فولکس واگن کراس آپ! مدل 2013

فولکس واگن جزئیات جدید کراس آپ! که قرارست ماه آینده در نمایشگاه ژنو 2013 رونمایی شود، اعلام کرد؛ بعد از مدل های مختلف هاچ بک آپ! این بار نوبت به قدبلندترین نسخه آن رسیده که باقیمت پایه ای 13,925 یورو یا حدود 18,600 دلار از تابستان 2013 درتمام بازارهای اروپایی قابل خریداری است . . .

2013 !Volkswagen cross up

کراس آپ! برای نخستین بار به عنوان خودرویی مفهومی مهرماه 1390 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد ولی حالا فولس واگن نسخه تولید نهایی آنرا که تقریبا هیچ تفاوتی با مدل مفهومی اش ندارد برای عرضه به بازارها آماده کرده است.

در زیر کاپوت کوچک این خودرو یک پیشرانه 74 اسبی سه سیلندر جای گرفته که به کمک گیربکس پنج سرعته دستی قدرت تولیدی اش را مانند مدل های استاندارد آپ! به چرخ های جلویی منتقل می کند. وجه تمایز کراس آپ! باسایر مدل ها وجود سپرهای جلو و عقبی است که یک روکش نقره ای رنگ به آن افزوده شده، بزرگترشدن ورودی هوای جلو، سقف نقره ای رنگ و نهایتا استفاده از زه های پلاستیکی است که در روی گلگیرها و رکاب های جانبی بکار رفته اند.

در مقایسه با نسخه های استاندارد، به ارتفاع کراس آپ! حدود 15 میلیمتر افزوده شده تا شاید وجود چهارسرنشین در آن بیشتر قابل تحمل باشد! رینگ های 16 اینچی آن مجددا طراحی شده تا بتوانند تایرهایی با سایز 185/50 را درخود جای دهند.

 

در نمای داخلی نیز از روکش چرمی برای فرمان، ترمزدستی و اهرم دنده استفاده شده و حاشیه دریچه های تهویه کروم کاری شده اند. مشتریان می توانند دو تریم خاکستری تیره و قرمز را برای کابین سفارش دهند که دراینصورت رنگ چرم صندلی ها با رنگ تریم داشبورد و تریم درب ها یکسان می شود.

12 دیدگاه

  1. عرفان
    سوابق: (91 دیدگاه) ,

    ماشین مردونه ای نیست ..
    ولی در هر صورت نمره ی قبولی و از من گرفت..
    امضا…. تایید شد

    پاسخ
  2. hesan
    سوابق: (485 دیدگاه) ,

    کوچولوی باحال , جادار , توپ , شهری , … .

    پاسخ
    1. حميد
      سوابق: (68 دیدگاه) ,

      يه ماشين معمولي مثل بقيه ماشين هاي معمولي ديگه،هيچ چيز خاصي نداره.

      پاسخ
  3. علی
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    عالیه..

    قابل توجه اون دسته از دوستانی که فقط دنبال قدرت ماشینن. یا فقط به سوپر اسپرتهایی که رنگشم نمیشه دید دل خوشن.

    بفرمایید…مقرون به صرفه بودن – آلایندگی کم- جمع و جور بودن- کم مصرف بودن و نداشتن توان بیش از حد یک ماشین شهری، در عین شتاب و سرعت قابل قبول.

    همه ی اینها امروزه بی نهایت مهمن و کار هر خودرو سازی هم نیست

    تویوتا یاریس و مزدا 2 و هیوندای آی 20 هم نمونه های دیگه ی این نوع ماشینهای خوبن.

    پاسخ
  4. کیوان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    بیسته…

    آقا حمید عزیز
    تغییر تند تند شکل و امکانات یه ماشین بیشتر کار خودرو سازهای تازه به میدون رسیده هست. برا دست و پا کردن بازار جدید.
    مثل خودرو های چینی.

    شما قیافه ی با اصالت هایی مثل پورشه و بنز و آئودی و مزدا و تویوتا رو ببینید که چقدر آهسته تغییر می دن. و گرنه اینها تغییر روز به روز براشون مثل آب خوردنه…

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (61 دیدگاه) ,

      آقا ولکس واگن آلمان داره جون تازه به طراحیاش میده و از حالت تکراری و کسلل کننده میگذره مثل نیو بیتل و….

      در مورد اصالت هم همه اونایی که گفتی اصالت دارن قبول دارم ، بغیر از تویوتا ، تا بحال اصالتی تو ماشیناش ندیدم 1 کی مثله قورباغست یکیش ملوم نیست چیه – یکیش بزور فلاپ و… طراحیسشو جمع کردن و کلا تویوتا ثبات و طراحی با اصلاتی تو دنیا نداشته تا بحال

      موفق باشید

      پاسخ
  5. امید
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    خسته شدم از اینکه همش ماشینای خارجی رو تعریف کردید!
    یکی از پای سیستم بلند شه بره ببینه شرکت ایران خودرو و سایپا چه خبره که حدود 15 الی 20 ساله هنوز روی پراید مانور میدن.
    سایپا 151 افتخاری دیگر برای مردم ایران در عرصه بین الملل!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  6. کامران
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    درسته علی جان… البته تویوتا یاریس از مزدا 2 و هیوندای آی 20 خیلی سرتره.

    پاسخ
  7. وصال
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    داشبوردش مخصوصا قسمت وسط و رادیو پخشش آدم رو یاد بنز 10 تن (همون بنز تک خودمون) میندازه… ولی هر چی باشه حتی از لوکس ترین ماشین های تولید و مونتاژ داخلی ما بهتره. هر چی باشه آلمانیه. ولی به نظرم قیمت پایش یه خورده بالاست چون از قیافه اش معلومه یه خودروی کاملا متوسطه. 14000 دلار می ارزه.

    پاسخ
  8. saeed
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    اقا لطفا به این سوال من هرچه سریعتر پاسخ دهید
    اگر قرار باشه بابت یه خودرو پول داد و خرید شما کدوم انتخاب میکنید؟
    بی ام و سری 7
    بنز سی ال اس
    از سردبیر سایت مدیر سایت تقاضا میکنم به این سوال من پاسخ دهید یا به ایمیل من ارسال کنید

    پاسخ
    1. JAGUAR
      سوابق: (184 دیدگاه) ,

      باید مورد استفادتو بگی!
      سری 7 سدان لوکس محسوب میشه ولی سی ال اس سدان کوپه اس.
      اگه به من باشه بی ام دابلیو رو انتخاب میکنم

      پاسخ
  9. عماد
    سوابق: (93 دیدگاه) ,

    خوش به حال اونایی که از نزدیک میبیننش

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.