فیات

نسخه تولید محدود فیات 500X برای طرفداران تیم فولهام

شاخه‌ی بریتانیایی فیات کرایسلر در حال توسعه‌ی همکاری خود با تیم فوتبال فولهام است و این کار را با تولید نسخه‌ی مخصوصی از ۵۰۰X انجام می‌دهد.

2017-fiat-500x-fulham-fc-special-edition-1
این خودرو که بر پایه‌ی مدل Pop Star ساخته شده از استایل ظاهری متمایزی بهره برده و با رنگ‌های انحصاری سفید، مشکی و قرمز و نشان مخصوص تیم فولهام عرضه می‌شود.

این خودرو را می‌توان با ظاهر شهری یا آفرود سفارش داد و از جمله تجهیزات استاندارد آن می‌توان به رینگ‌های آلیاژی، مه شکن‌های جلو، حسگرهای پارک عقب، صفحه‌نمایش ۵ اینچی لمسی به همراه سیستم ناوبری، ورودی USB، بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع و کروز کنترل اشاره کرد.

2017-fiat-500x-fulham-fc-special-edition-2
تنها ۱۵ دستگاه از این خودرو که منحصراً برای طرفداران خاص فولهام طراحی شده تولید خواهد شد. بهای هر دستگاه ۲۱۳۶۵ پوند است.

به عنوان بخشی از این برنامه، هر طرفداری که در قرعه‌کشی برنده می‌شود خواهد توانست به مدت ۲ هفته از فیات ۵۰۰X استفاده کند. از دیگر جوایز می‌توان به پیراهن‌ها و توپ‌های امضا شده توسط بازیکنان تیم اشاره کرد.

fiat-500x-fulham-fc
مدیر ارشد Motor Village بریتانیا می‌گوید:

این یک نمونه‌ی عالی دیگر از چگونگی همکاری ما با تیم فولهام و حامیان آن است. جوایزی همچون استفاده‌ی دوهفته‌ای از فیات ۵۰۰X تولید محدود، دیدار با بازیکنان و فرصت برای خرید این خودروی خاص در نظر گرفته شده است. البته اگر فردی که بلیت‌های فولهام را نخریده اما خواهان این خودرو باشد ما می‌توانیم خواسته‌ی او را برآورده کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Ace

    ۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    فیات 500X اگر بیاد ایران خیلی طرفدار پیدا میکنه.
    از همه ی کراس اوور های زیر 200 میلیون در بازار ایران بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا