فیات

کاهش قیمت فیات 500 برای مدل ۲۰۱۷

گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای است که برای موفقیت در یک زمینه باید از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد؛ موضوعی که برای مدل‌های هاچ‌بک ۵۰۰ و کانورتیبل ۵۰۰C در فیات اتفاق افتاده است. این برند ایتالیایی با ساده‌سازی تریم‌ها و آپشن‌های مختلف برای مدل ۲۰۱۷، قیمت پایه آن را به میزان ۱۱ درصد کاهش داده است.

2017 Fiat 500c
مدل پایه فیات ۵۰۰ پاپ ۲۰۱۷ با شروع قیمتی برابر ۱۵ هزار و ۹۹۰ دلار، به میزان ۲ هزار دلار نسبت به سال قبل ارزان‌تر شده است. این در حالی است که در این سطح ۵۰۰ پاپ، تجهیزاتی مانند یک مجموعه عقربه‌های دیجیتالی ۷ اینچی، چرخ‌های ۱۵ اینچی آلیاژ آلومینیومی و الگوهای کرومی در طراحی بدنه اضافه شده‌اند. همچنین با حذف تریم «ایزی»، مدل ۲۰۱۷ از ۵۰۰ پاپ را می‌توان با تجهیزات آپشنی مانند سیستم ناوبری، یک سانروف اتوماتیک و سیستم صوتی پرمیوم Beats همراه کرد؛ تجهیزاتی که قبل از این در سطح تریم پایه در دسترس نبوده‌اند. در همین حال، یک پکیج جدید «ظاهر اسپورت» جایگزین مدل «۵۰۰ اسپورت» شده است. البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که مدل ۲۰۱۷ با نسخه توربوشارژر «۵۰۰ توربو» با قدرت ۱۳۵ اسب‌بخار خداحافظی کرده است.

2017 Fiat 500c
همانند مدل پایه ۵۰۰ پاپ، نسخه لوکس‌تر «۵۰۰ لانج» نیز به میزان ۲ هزار دلار کاهش قیمت پیدا کرده و از سطح قیمت ۲۱۳۹۰ دلار به سطح در دسترس‌تر ۱۹ هزار و ۳۹۰ دلار رسیده است. مدل لانج  علاوه یک سری جدید از چرخ‌های ۱۵ اینچی، از تجهیزات استانداردی چون چراغ‌های مه‌شکن، یک پنل سقفی شیشه‌ای ثابت، کنترل هوای اتوماتیک و صندلی‌های چرمی بهره می‌برد. بالاترین سطح فیات ۵۰۰، مدل با سطح عملکرد بالا و ۱۶۰ اسب‌بخاری ۵۰۰ آبارث است که حال قیمتی برابر ۲۰۹۹۰ دلار پیدا کرده است؛‌ یعنی ۲۸۵۰ دلار پایین‌تر از مدل سال گذشته. این در حالی است که ۵۰۰ آبارث مدل ۲۰۱۷ یک طرح جدید چرخ‌های ۱۶ اینچی و یک سیستم دستیار پارکینگ عقب صوتی به لیست تجهیزات استانداردش افزوده است.

2017 Fiat 500

2017 Fiat 500
در این میان، شاید مشتریانی به دنبال رانندگی در هوای باز باشند که در این صورت، گزینه فیات ۵۰۰C مدل ۲۰۱۷ با بدنه کانورتیبل برای آنها تدارک دیده شده است. این فرم بدنه در هر کدام از سطوح تریم، ۱۴۹۵ دلار به قیمت‌های ۵۰۰ می‌افزاید. برخلاف سال گذشته، ۵۰۰C کانورتیبل مدل ۲۰۱۷ در مزینه تجهیزات و آپشن‌ها  کاملاً با هاچ‌بک هم‌خانواده‌اش مطابقت می‌کند. نسبت به سال قبل، کاهش قیمت ۵۰۰C بین ۳۹۰۵ دلار برای مدل پایه «پاپ» و ۵۲۰۵ دلار برای مدل مسابقه‌ای «آبارث» کانورتیبل متغیر است.

2017 Fiat 500c

2017 Fiat 500c
فروش خودروهای کوچک ۵۰۰ تا میانه سال به اندازه ۵۰ درصد نسبت به سال قبل افت داشته که بیشتر ناشی از ارائه مدل جدید ۵۰۰X کراس‌اور، یک مدل بزرگتر و کاملاً‌ مستقل بوده است. امّا فیات در تلاش برای دمیدن روحی تازه به آمار فروش ۵۰۰ هاچ‌بک و ۵۰۰C کانورتیبل، دست به تغییرات در مدل ۲۰۱۷ زده است. باید منتظر ماند و دید که چقدر این اقدام فیات می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. آنچه از هم‌اکنون مشخص است، این است که فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۱۷ شرایط بهتری نسبت به مدل ۲۰۱۶ دارد.

2017 Fiat 500c

منبع: roadandtrack

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Matador

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    کاش فیات 500 و فولکس واگن بیتل وارد میشدن و با یک قیمت مناسب ( مثلا 60 میلیون تومن ) به فروش میرفتن. واقعا هالی هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. PlymouthBarracuda

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (130 ديدگاه)

    مرسی فیات…
    عاشق این ماشینم مخصوصا رنگ قرمزش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. uss zumwalt DDG-1000

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    کاهش خیلی برای خریدار حال میده

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    فیات 500 ماشین خیلی خوشگلی هست ولی قیمتش خیلی بیشتر از یه ماشین اکونومیک هست مثل بیتل که اصولا باید اکونومیک باشه ولی از گلف گرون تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مجید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    ناجی فیات و یکی از بهترین سوپر مینی کار بازار!!!!!!!!!!نکته مهم اینه که علاوه بر تخفیف قیمت آپشن و مدل ها رو بهینه کرده تا فروشش بهتر بشه!به این میگن مدیریت نه مثل ایران که تا یه محصول جا میافته قیمتش بالا میره و کیفیتش افت میکنه مثال این که:
    “همینه که هست میخوای بخر………….!!!!!!!!!!!!!”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کلا با این جور طراحی و این جور ماشینا حال نمیکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا