فیاتکرایسلر

پیکاپ تراک رم 1200 برای خاورمیانه

جدیدترین مدل رم که برای رسانه‌ها، توزیع‌کننده‌ها و مصرف‌کننده‌های ناوگانی کلیدی در دبی معرفی شده دارای ظاهری آشنا با نامی جدید است. پیکاپ تراک ۱۲۰۰ که برای بازار خاورمیانه تدارک دیده شده است.

2017-ram-1200
فیات کرایسلر در کنفرانس خبری خود اشاره‌ای به موضوع نکرده اما لازم نیست نگاهی عمیق بیندازید تا بفهمید که رم ۱۲۰۰ بر پایه‌ی جدیدترین نسخه‌ی میتسوبیشی L200 شکل گرفته است. در حقیقت پس از پیکاپ تراک فیات که سال پیش معرفی شد این خودرو دومین مدلی بوده که بر پایه‌ی L200 شکل گرفته است.

Mitsubishi L200
Mitsubishi L200
این مدل تجاری دارای ارتفاع و عرض ۱۷۷۵ و ۱۷۸۵ میلی‌متر و فاصله‌ی بین محورهای آن نیز ۳۰۰۰ میلی‌متر است. بسته به مدل انتخابی (تک یا دو کابین) طول این خودرو بین ۵۲۴۵ و ۵۳۷۰ میلی‌متر خواهد بود.

2017-ram-1200-0
حداکثر ظرفیت محفظه‌ی بار این خودرو ۱۱۶۵ کیلوگرم بوده و می‌تواند ۳ تن بار را بکشد. قدرت خودرو از دو نوع پیشرانه حاصل می‌شود: نسخه‌ی ۲.۵ لیتری دیزل با قدرت ۱۲۶ و ۱۳۴ اسب بخاری و نسخه‌ی ۲.۴ لیتری بنزینی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار. هر دوی این پیشرانه‌ها به‌صورت استاندارد با گیربکس دستی عرضه می‌شوند و البته به‌صورت سفارشی می‌توان از گیربکس اتوماتیک بهره برد.

رم هنوز جزئیات کامل و گالری تصاویر این پیکاپ جدید را هنوز منتشر نکرده اما گفته که نسخه‌های پایه‌ی این خودرو به‌صورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهند شد درحالی‌که مدل‌های مجهزتر از سیستم چهارچرخ محرک به همراه انتخاب کننده‌ی الکترونیکی با سه حالت رانندگی سود خواهند برد. اولین حالت به عنوان ۲H نامیده می‌شود، دومی ۴H است که تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بکار می‌رود و در راه‌های ناهموار گشتاور را به هر چهارچرخ منتقل می‌کند و سومین حالت نیز ۴L نام دارد که برای حالت‌های آفرود بکار می‌رود.

فیات کرایسلر این پیکاپ تراک جدید را سال آینده در بازارهای معینی از خاورمیانه عرضه خواهد کرد. بهای خودرو نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    چرا واقعا؟؟؟؟؟ این ماشین هیچ بویى از دوج و اون رم ها نبرده..!!!! حداقل نیسان یا تویوتا رو انتخاب میکرد به عنوان طراحى که یکم خشونت تو چهرشون باشه!! این برعکس داره میخنده.
    به هرحال امیدوارم فروش موفقى داشته باشه وبتونه بدهى هاى فیات-کرایسلر رو جبران کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GOD BLESS AMERICA

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      اینها همه اش سیاستهای همون سر جیو مارکیونه هستش که فقط به سود بیشتر فکر میکنه نه چیزی مثل هویت برندها و مدلها.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. FERRUCCIO LAMBORGHINI

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      نه خداییش اسم RAM به این قیافه میخوره ؟؟!؟
      .
      هیچ تناسب و سنخیتی نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احسان آرسنالی

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1870 ديدگاه)

    این چیه !!!!!
    سپرش رنگ شده یا پلاستیکیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (4492 ديدگاه)

      سلام احسان چطوری؟
      با توجه به رینگی که داره فکر کنم نسخه پایه و بالطبع سپر هم پلاستیکی باشه.
      مخلصم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان آرسنالی

        ۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (1870 ديدگاه)

        مرسی داداش ولی اینجور شرکت ها باید برا خودشون احترام قائل بشند دیگه زمونه سپر پلاستیکی گذشته. مثل فرمان هیدرولیک روغنی که از موتور خودرو کمک میگرفت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Nima

          ۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1658 ديدگاه)

          البته بگم توی آمریکا هم هنوز تولید میشن این ماشینا با این سپر های پلاستیکی. تمام ماشین های کاری مثل تمام مدل های تویوتا و شورولت و فورد و دوج.دیدم که میگم توی آگهی های فروششون.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. ونوم

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (543 ديدگاه)

    لعنت خدا بر سرجیو اون از وایپر که تعطیلش کرد اینم از تراک ها که اینجوری میکنه وقتی میخواستن سهام کرایسلر رو بخرن و بحث دادگاه پیش اومد چقدر دوست داشتم معامله بهم بخوره اینجوری پیش بره نسل بعدی وایپر هم با موتور دو لیتری دیزلی با بدنه ای خنده دار به بازار میاد اگهههه بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سینا

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (347 ديدگاه)

    نیسان گاوی از این بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ناشناس

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    این مدل میتسوبیشی یک از خرکارترین وانت هاست. در جنگ های خاورمیانه هم زیاد استفاده میشه. ما هم در عسلویه در سایت دو تا داشتیم. فقط از کوه پرتش نکرده بودیم هرکاری بگی ازش میکشیدن و ماشین آخ نمی گفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. a.s.m

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    آریسان از این خوش قیافه تره این کجاش رم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بهنام

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (983 ديدگاه)

    اینو فقط واسه باربری ساختن و قیمت خیلی پایین ، نوشته مخصوص خاورمیانه دیگه یعنی فقط برای این بازار و برای باربری تولید شده از عکس هاش معلومه که میخوان با کم ترین قیمت تولید بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش

      ۵ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (29 ديدگاه)

      بهنام جان ببخشیدا ولی من الان چند باره که دارم واسه شما کامنت مینویسم اما شما جوابمو نمیدین اما این دفعه هم مینویسم راستش میخوام راجبه اون کوروتی که تو اهوازه یه کم اطلاعات بهم بدی همین

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اصلا معلوم نیست چی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نوید جهرمی

    ۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3680 ديدگاه)

    نمیدونم فیات داره با کرایسلر و دوج چه میکنه. اون از خبر تموم شدن تولید وایپر. اون از خبر جایگزین نداشتن برای مدل های دارت و 200 . اینم از این وانتشون.
    فیات 124 اگر از روی میاتا ساخته شد لاقل یکم قیافشو عوض کردن و موتور خودشونو انداختن روش. اما این دیگه شاهکار بود.اگر همین کار رو خودروسازای داخلی یا چینی کرده بودن چقدر بهشون میتوپیدیم؟ واقعا سوداوری به چ قیمتی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ali

    ۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (775 ديدگاه)

    عمرا حریف تویوتا و رقیب های دیگه اش بشه.تویوتا تو خاورمیانه سلطنت میکنه! پرفروش ترین ماشین کشورهای مثل عربستان و بحرین و قطر و کشورهای افریقای هر سال تویوتا هایلوکس هست! بعدش نیسان و میتسو … خلاصه این کرایسلر فکر کرده با این ماشین به جایی میرسه ؟! خخخ. طراحی ایش هم اصلا جالب نیست …. خلاصه فیات و کرایسلر با هم اصلا در حد تویوتا و ژاپنی ها نیستن… شکستش حتمی هست…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا