فیات

کاهش شدید قیمت مدل‌های مختلف فیات 500

به دنبال خرید فیات ۵۰۰ جدید قبل از پایان سال هستید؟ خب دست نگه دارید. فیات با آغاز سال ۲۰۱۷ در ایالات‌متحده دست به تغییرات شدید در ساختار قیمت‌گذاری خودروهای خود خواهد زد که این امر خبری خوب برای مصرف‌کنندگان است. تقریباً تمام خودروهای موجود در سبد تولیدات فیات با کاهش قیمت مواجه خواهند بود و حالا ارزان‌ترین مدل این شرکت بهای زیر ۱۵ هزار دلار خواهد داشت.

2016-fiat-500-02
طبق اسنادی که توسط اتوموتیونیوز منتشر شده چشمگیرترین تغییر به مدل پایه‌ی فیات ۵۰۰ مربوط خواهد شد که هم‌اکنون برای مدل ۲۰۱۷ بهای ۱۴,۹۹۵ دلاری خواهد داشت (بدون در نظر گرفتن هزینه‌ی ۹۹۵ دلاری تحویل). این قیمت نسبت به مدل قبلی کاهش ۲ هزار دلاری را نشان می‌دهد.

2016-fiat-500-03
مدل ۵۰۰C از طرف دیگر کاهش بهای ۵,۲۰۵ دلاری نسبت به مدل سال قبلی خواهد داشت. نسخه‌ی کانورتیبل کاهش ۱۴۹۵ دلاری خواهد داشت و مدل جذاب‌تر ۵۰۰ آبارث کابریو که بهای کنونی آن ۲۶,۶۹۵ دلار است به بهای ۲۱,۴۹۰ دلاری عرضه خواهد شد.

2016-fiat-500
کاهش بهای مدل‌های ۵۰۰ فضای بیشتر را برای جولان ۱۲۴ اسپایدر فراهم می‌کند. این خودرو بهای آغازی ۲۴,۹۹۵ دلاری داشته و فول ترین مدل آن نیز قیمت ۲۸,۱۹۵ دلاری دارد. با این تغییرات کل خط تولید تریم های کمتر و پوشش قیمتی کمتری خواهند داشت.

2016-fiat-500-04
با این کاهش قیمت فیات امیدوار است که چالش‌های نمایندگی‌های منفعل شرکت در آمریکا را رفع کند. سال پیش نمایندگی‌های فیات آمریکا تعداد ۴۲,۴۱۰ دستگاه خودرو را فروخته‌اند که حاکی از افت ۲۰ درصدی تا ماه اکتبر است.

Fiat 500X 2015
منبع: autonews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (63 ديدگاه)

    خیلی دوست داشتنی و خوبن .من به شخصه بعد از((( فولکس بیتل))) این خودرو را میپسندم . (((نوستالوژی ترین )))خودروی مدرن در حال حاضر تو کلاس خودشونن.قیمت پایین تر فروش بیشتر و به نفع((( مصرف کننده))).براوو به این دیدگاه
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. کاوه

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (18 ديدگاه)

    تشکر = لایک تچکر = دیس لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سوشا حمیدford

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (42 ديدگاه)

    هر موقع فیات500 میبینم یاد سکانسی از فیلمه اسپکتر میفتم جیمزباند با استون از پشت چسبونده بود به فیات…..چقدر خندیدم به فیات

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. یوسف

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    یه مدت قبل هم فیات قیمت مدلاشو پایین آورد، الان دوباره تخفیفای چشمگیر گذاشته، داستان چیه؟ یعنی انقد رو دستشون باد کرده؟
    هیچ شرکتی انقدر تخفیف نمیده مخصوصا اینکه مدل پرفروشی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامیاب

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (499 ديدگاه)

      سرجیو مارکیونه داره فیات کرایسلر رو نابود میکنه.
      جیپ رانگلر که داره چهار سیلندر میشه،دوج وایپر که متوقف شد ،دوج رم که افت فروش داشته،جیپ پاتریوت و کامندر که با کامپس ادغام شد،تخفیفای مضحک مدلای فیات،…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. من

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (59 ديدگاه)

    همه جای دنیا مدل جدید که میاد قیمت مدل قبلی افت میکنه، قیمت مدل جدید رو به همون قیمت قبلی میفروشن. توی این خراب شده، قیمت مدل قدیم ثابته، قیمت مدل جدید میره فضا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (259 ديدگاه)

      کجا قیمت قدیمیش ثابته دوست عزیز؟ همون لگن قدیمی هم هر روز گرون ترش میکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. MPH

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (418 ديدگاه)

    یکی نیست به این فیات بگه فازش چیه؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش

      ۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (163 ديدگاه)

      فازش جنگ قیمته برادر من. یه اصل ساده تو اقتصاد برای بزرگ تر کردن سهم بازار و در نهایت افزایش سود. مطمئن باش چنین سیاستی پشتش مدت ها رصد رفتار مصرف کننده و شرایط بازار خوابیده. همینجوری ..کیم خیاری که قیمتو بالا پایین نمی کنن که یکی مث من بیاد بگه فلانی داره فیات-کرایسلر رو نابود می کنه و این حرفا.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا