لامبورگینی

تجربه اولین رانندگی با لامبورگینی اوراکان

اوراکان مدلی است که لامبورگینی جایگزین پرفروش‌ترین مدل تاریخ خود کرده است. گایاردو به میزان ۱۴۰۲۲ دستگاه خودرو فروخته شد که بیش از نیمی از فروش کل لامبورگینی در طول نیم‌قرن گذشته حیات این کمپانی بوده است. اوراکان جدید نیز آمده تا جای خالی گایاردو را پر کند.

2015 Lamborghini Huracan LP 610 4
تقریباً همه‌چیز در اوراکان تغییر کرده است. اوراکان دارای یک شاسی جدید، یک سیستم تعلیق جدید با کنترل الکترونیکی، سیستم فرمان جدید، یک موتور به شدت ارتقا یافته و یک گیربکس جدید اتوماتیک ۷ دنده دوکلاچه است که جایگزین سیستم دستی پر سر و صدای گایاردو شده است. همچنین سیستم جدید دیفرانسیل چهارچرخ به کار رفته و طراحی داخل کابین نیز تغییر کرده است. اوراکان شاید از نمای بیرونی یک خودروی کاملاً متفاوت به نظر نرسد، ولی از درون کاملاً تغییر کرده است.

2015 Lamborghini Huracan LP 610 4
اوراکان مانند مک‌لارن از فیبرکربن‌های RTM برای سطوح مختلف داخل کابین استفاده کرده، امّا فریم‌ها همانند ۴۵۸ و ۶۵۰S از جنس آلومینیوم است. پنل‌های بدنه نیز آلومینیومی هستند. شاسی اوراکان ۱۰ درصد سبک‌تر از گایاردو است، ولی سختی آن نسبت به گایاردو ۵۰ درصد بیشتر است.

در مورد موتور اوراکان، لامبورگینی تلاش زیادی به خرج داده است. در دنیایی که خودروهای مسابقه برای بهبود عملکردشان تحت فشار هستند، اوراکان نیز برای پیشرانه خود از یک موتور ۵/۲ لیتری V10 با تنفس طبیعی استفاده می‌کند که قدرتی معادل ۶۰۲ اسب‌بخار دارد. در نتیجه اوراکان می‌تواند تنها در مدت ۳/۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین در مدت ۹/۹ ثانیه مرز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. موتور V10 وقتی به بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، یکی از بهترین صداهای موتور را در بین خودروهای مدرن ارائه می‌دهد. وزن کلی اوراکان ۱۴۲۲ کیلوگرم است و این خودرو دارای نسبت قدرت به وزن ۴۲۳ اسب‌بخار به تُن است که جلوتر از این میزان در ۴۵۸ (با نسبت قدرت به وزن ۳۷۸) و تنها کمی عقب‌تر از ۱۲C است.

2015-2015 Lamborghini Huracan LP 610 4 driver interior seats
۲۰۱۵-۲۰۱۵ Lamborghini Huracan LP 610 4 Interior
وقتی وارد صندلی راننده می‌شوید، با فضایی آشنا و صمیمی و طراحی‌های تأثیرگذار و تهاجمی برخورد می‌کنید. زیربنای برگرفته از آئودی شاید اندکی از اصالت طراحی ایتالیایی در لامبورگینی کاسته باشند، ولی کیفیتی که در داخل کابین ایجاد شده، ارزش این کار را دارد.

2015 Lamborghini Huracan LP 610 4 Instrument Cluster
۲۰۱۵ Lamborghini Huracan LP 610 4 Instrument Cluster
صفحه نمایش TFT در این مدل از لامبورگینی با آئودی TT مشترک است؛ ولی با این حال جلوه‌های گرافیکی سفارش لامبورگینی هستند. با استفاده از این صفحه نمایش، می‌تواند وضعیت دور موتور، سرعت‌سنج یا سیستم راهبری را تحت نظر داشته باشید.

Lamborghini Huracan LP 610 4 Center Stack
Lamborghini Huracan LP 610 4 Center Stack
در پایین چرخ فرمان، لامبورگینی تنظیماتی برای سه حالت مختلف در اوراکان درنظر گرفته است؛ لامبورگینی این تنظیمات را انیما (Anima) نامیده است. حالت‌های مختلف انیما، استرادا، اسپورت و کورسا هستند. این حالت‌ها، تنظیم‌های سیستم فرمان، کنترل کشش و تعلیق را تغییر می‌دهند.
رانندگی با یک اوراکان، حس شرکت در یک مسابقه را دارد و کاملاً رفتاری مانند یک سوپرماشین از آن شاهد هستیم. می‌توان در را محکم بسته، کلید قرمز استارت را زده و نیروی V10 را وارد چرخه حیات کرد. در این لحظه، شاید بهترین تجربه رانندگی در انتظار شما باشد.

2015 Lamborghini Huracan LP 610 4
۲۰۱۵ Lamborghini Huracan LP 610 4
اوراکان واقعاً خودروی سریعی است. واکنش گیربکس بی‌نظیر است. لامبورگینی می‌گوید که در سیستم کنترل پایداری از همان تکنولوژی استفاده کرده که در جت‌های جنگنده استفاده می‌شود؛ ترکیبی عجیب و غریب از سه شتاب‌سنج و سه ژیروسکوپ. اعتماد به نفس رانندگی با اوراکان وقتی بیشتر می‌شود که بدانید یک سیستم دیفرانسیل چهارچرخ بهینه همیشه با شماست. ترمزهای کربن سرامیکی نیز قدرت بسیار زیادی دارند و در زمان‌های لازم، به سرعت می‌توانند اوراکان را متوقف کنند و همیشه همین عملکرد را حفظ کنند.
خودروی مورد بررسی از سیستم جدید فرمان لامبورگینی، با عنوان الکتریکی هوشمند بهره می‌برد که بسته به هریک از حالت‌های انیما، سرعت فرمان‌پذیری خودرو را تنظیم می‌کند. خوشبختانه قسمت مربوط به هوشمندی سیستم، مزاحم نیست و رانندگان اوراکان در هر حالت رانندگی که باشند، به راحتی می‌توانند از یک سیستم فرمان راحت و مطمئن استفاده کنند.
در پیست، اوراکان بسیار خوب عمل می‌کند و می‌توان گفت که از گذشتگان خود، جلوتر است. اوراکان خودرویی است که شما را واقعاً از پتانسیل‌های بالایی که دارد، شگفت‌زده می‌کند. اوراکان در جاده نیز عملکردی قابل‌توجه دارد. اوراکان به خوبی می‌تواند در دنده هفتم با سرعت آهسته و دور موتور پایین در مسیرهای کوهستانی حرکت کند؛ کاری که کمتر رقیبی می‌تواند انجام دهد. اوراکان در جاده چسبندگی بسیار خوبی دارد. به طور خلاصه می‌توان گفت که اگر یک سوپرماشین برای زندگی در دنیای واقعی ساخته شده باشد، همین اوراکان است.
مطابق اطلاعات رسمی، اوراکان از لحاظ شتاب‌گیری در بین ۴۵۸ و ۶۵۰S قرار می‌گیرد. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر، یک‌دهم ثانیه از مدل فراری جلوتر است، امّا دو دهم ثانیه با مک‌لارن فاصله دارد. بالاترین سرعت اوراکان، مشابه فراری به میزان ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت است و لامبورگینی نتوانسته به سرعت ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت مک‌لارن برسد.
بنابراین اگر بخواهیم مطابق آمار قضاوت کنیم، ۶۵۰S یک خودروی سریع‌تر است. امّا سوپرماشین بودن می‌تواند چیزی بیشتر از اعداد و ارقام صرف باشد. نمایش لامبورگینی از زمان مدل ۳۵۰GT همواره دلپذیر و خاطره‌انگیز بوده است. اوراکان نیز می‌تواند کمابیش چنین شرایطی داشته باشد.

مشخصات لامبورگینی اوراکان:

  • موتور:

۵۲۰۴ سی سی، V10 با ۴۰ سوپاپ، انژکتور مستقیم، ۶۰۲ اسب‌بخار در ۸۲۵۰ دور بر دقیقه و ۵۶۰ نیوتن‌متر در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه.

  • انتقال قدرت:

گیربکس ۷ دنده اتوماتیک کلاچ دوگانه، دیفرانسیل چهارچرخ متحرک.

  • عملکرد در شتاب:

۰ تا ۱۰۰ در ۳/۲ ثانیه. (شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر توسط مجله کارانددرایور: ۲.۵ ثانیه)

  • سرعت نهایی:

۳۲۵ کیلومتر بر ساعت.

  • وزن:

۱۵۳۲ کیلوگرم.

  • ابعاد:

طول ۴۴۵۹ میلی متر، عرض ۱۹۲۴ میلی‌متر، ارتفاع ۱۱۶۵ میلی‌متر.

  • قیمت:

۲۴۰,۲۴۵ دلار.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. benyamin007

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    شما با چه امیدی این عکس ها رو میزارین ؟اینا به درد نمیخوره برید از کارخونه سایپا و خودرو های جدیدشون بزارین مثلا پراید وانت بزارید ما کیف کنیم ما ماشینی جز پراید دوست نداریم…
    خدایی دنیا به چی خوشه ما به چی خوشیم:(

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز،مخاطب صحبت من،شما،خودم و همه ی بچه های پدال هستش.
      بعد از یه روز کار کردن و تحصیل،خسته و کوفته میایم به این سایت تا از مطالب خوبش استفاده کنیم و لذت ببریم اما تا میام نظراتو بخونم باز ایم موضوع تکراری مقایسه ی خودروهای داخلی با خارجی ها شروع میشه.باور کنین دیگه خسته کننده شده این موضوع.
      مرگِ من ولش کنین این قضیه رو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        شاهین به نظرت این میتونه تو درگ تیبا رو بگیره؟!!!!!
        :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4500 ديدگاه)

          دستت درد نکنه دیگه!!! دو ساعت قلم فرسایی کردم واسه تو ها!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. شاهین

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4500 ديدگاه)

    همیشه توی سایت تلاش کردم که بی طرف باشم و بدون هیچ گونه ذهنیتی راجع به خودروها اظهار نظر کنم ولی باور کنین در مورد لامبورگینی نمیتونم علاقه ی خودمو پنهان بکنم! به قدری لامبورگینی رو دوست دارم که حد نداره!
    اوراکان هم مطمئنم که موفق خواهد شد.

    پدال معنی این بخش یعنی چی؟! “سخت کننده های ائودی”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4500 ديدگاه)

      این بخش مقاله در واقع کار رو تموم میکنه:
      در پیست، اوراکان بسیار خوب عمل می‌کند و می‌توان گفت که از گذشتگان خود، جلوتر است. اوراکان خودرویی است که شما را واقعاً از پتانسیل‌های بالایی که دارد، شگفت‌زده می‌کند. اوراکان در جاده نیز عملکردی قابل‌توجه دارد. اوراکان به خوبی می‌تواند در دنده هفتم با سرعت آهسته و دور موتور پایین در مسیرهای کوهستانی حرکت کند؛ کاری که کمتر رقیبی می‌تواند انجام دهد. اوراکان در جاده چسبندگی بسیار خوبی دارد. به طور خلاصه می‌توان گفت که اگر یک سوپرماشین برای زندگی در دنیای واقعی ساخته شده باشد، همین اوراکان است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا 2272

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (186 ديدگاه)

        یک توی دفعات استفاده از کلمه ی اوراکان زیاده روی نشده؟
        6 بار / یک پاراگراف

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          عشق است هوریکان!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. رضا

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        ای شاهین کیبورد فرسا!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. e.scamp

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      نمیدونم چرا وقتی داشتم مطلب رو میخوندم بی اختیار لبخند میزدم و ضربان قلبم بیشتر شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        به خاطر اینکه أین ماشینlamborghiniاست!!!!به خاطر اینکه هنوز تولید نشده اندازه ی 3 سأل فروش آونتادور بیش فروش شده!!!!!به خاطر اینکه بیش فروش أین ماشین بیش از 6 سأل تولید f12 می باشد!!!!به خاطر اینکه بیش فروش أین ماشین نوعی رکورد محسوب می شه!!!!!در ضمن زبان موبایل من عربیه!نمى تونم بعضی از کلمه ها رو درست بنویسم!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. e.scamp

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1877 ديدگاه)

          حرف دلم رو زدی مرسی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          محمد اطلاعاتت خیلی خوب بود .

          خیلی لذت بردم . کاشکی منم میدونستم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          قربونت برم!!!!هرکسی تو یه بخشی اطلاعات داره!!!!100% تجربه و اطلاعات شما در زمینه ی آلمان و بنز خیلی بهتر و بیشتر از منه!!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. saeid

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (188 ديدگاه)

      بسم حق

      داداش من از این خوشم نمیاد خب
      دقیقا برعکس توام
      دست خودم نیست
      458 و بیشتر دوس دارم :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مجتبی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (198 ديدگاه)

    دنده هاش مثل اتوبوس شرکت واحده :)) دنده M دیگر چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. yedoost

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (30 ديدگاه)

      اگه اشتباه نکنم وقتی رو M باشه دنده دستی میشه و از پشت فرمون دنده کم و زیاد میکنی….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. saeid

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    به عنوان یه ماشین باز وقتی مطالب رو میخوندم احساس هیجان و لذت سرعت بهم دس میداد حالا چه برسه که ادم پشت فرمون این غول زیبا بشینه وایییییییی خدایا قسمت کن … :(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. yedoost

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    ننه ماشین که میگن اینه ها :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mohammad8743

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    این یه نظر شخصیه:
    به شخصه اونتادورو خیلی خیلی بیشتر از گالاردو یا گایاردو دوست داشتم و از گالاردو هم خوشم نمی اومد ولی از این راضیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مارال

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (274 ديدگاه)

      خدا را شکر که راضی هستی، انشالله خدا هم راضی باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. لامبوی کرد

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    ایران خودرو سمند میزنه سرعت که رسید به 180 ییییییههههههو یکی با تموم قدرت تو گوشت داد میزنه :این است خودروی ملی ایران!!!!! انگار که اونور 500 تا هم رفته!!طرف دسپاچه میشه فک میکنه رکورد ویرون رو زده،اصلا مشکوک میشه که این سمنده یا … ؟!؟!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. کافر مقدس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    آه پسر هم قیمت ـــــــــه یه پرادو VX ـه تو ایران:D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. javid

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (93 ديدگاه)

      با پول یه پرادو VX نه با پول یه پرادو GX دو در

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. gheysar

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    توصیف اورکان در یک جمله.

    اگه پول وننو یا آونتادور رو نداری یا اگه دلت Lamborghini Estoque می خواد. این سه تا رو می تونی تو یه ماشین الان داشته باشی. لامبورگینی اوراکان.

    و نظر من درباره اوراکان. اوراکان بد قیافه ترین لامبورگینی تاریخ .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاظم قاقی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      منم موافقم واقعا زشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. mersedes

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    به قول دوستمون قیمتش با پرادو تو ایران برابره این آه ه ه ه ه ه کشیدن داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. AndromedA

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    اگه چراغای جلوش و طراحی قسمت جلوی ماشین مث جوونای تازه به دوران رسیده ی وحشی نبود خیلی بهتر بود
    اونتادور مث یه مرد، باشخصیته
    ولی این یکی عقده ای به نظر میرسه (عشق اول و آخر خودم لامبورگینیه ولی از هوراکان از نظر “ظاهر” خوشم نمیاد)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. sasan

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    آدم میتونه ساعتها به عکسای بالا خیره شه وخسته نشه
    عجب طراحی داره عجب رنگی….
    ممنون پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (187 ديدگاه)

    به نظر من طراحیه داخل وبیرونش خیلی بهتر از اونتادور است اونتادور یه جوریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. mahdi

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    یه سوپر اسپرت همه چیز تمومه
    مناسب برای خرید
    تمام نیازهاتون برآورده میکنه
    اما فقط یه نکته داره
    شتاب و سرعت نهایی
    0-100 معادل 3.2 ثانیه یه خورده میزنه توی ذوق و حداکثر سرعت 325 کیلومتر
    فکر کنید کنار یه پورشه پانامرا جدید قرار بگیرید با این تصور که شما یه ماشین سوپر اسپرت سوار شدید و کناریتون (پانامرا) یه سدان هست و نتونید از پس این سدان تمام عیار بربیاد چه حالی بهتون میده
    به هر حال یه لامبور گینی فوق العاده هست
    240000 دلار
    مبارک اعراب ……… ده باشه
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      مهدی جان درسته شتابش 2.2 هست ولی أین شتاب غیر رسمی است،در ضمن اطمینان داشته باش که بیشتر از أین سرعت می ره!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. خاوری مزراتی

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    مث همیشه ؛ ایتالیایی …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. HASSANBMW

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (396 ديدگاه)

    40 سوپاپ میدونین تو موتور چه غوغایی میکنه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. احمدرضا بی ام و

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (128 ديدگاه)

    خییلی وقته که لامبورگینی دیگه آلمانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      احمدرضا جان لامبو شاید از اسب بیوفته ولی از اصل نمیوفته!!

      لامبو همیشه یه ایتالیاییه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        از سأل 2000 تا 2013 سوارتون بودیم الآن خسته شدیم اومدیم بایین!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          شما سوار کجا بودید اونوقت ؟؟؟

          الان یعنی لامبو مستقله ؟؟؟

          مثل اینکه مشترکات لامبو با ائودی را نخواندی !!!!!

          هرچند که اینها چیزی از ارزش لامبو کم نمیکنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. چاپلو

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    ماشین خوبیه اما به گرد وننو و اوانتادور نمیرسه.
    دلیلش کاملا واضه هدف از ساخت این ماشین فروش زیاده پس باید طراحیش به نحوی باشه که هم از خشونت خیلی زیادی برخوردار نباشه(رام تر باشه)به خاطر عامه پسند بودن و هم طراحیش معمولی تر باشه تا ماشینایی مس اوانتادور و شاید نسل بعدی لامبو تو حاشیه ی امنی باشن و بفروشن وگرنه اگه قرار باشه با 240 هزارتا یه لامبو داشته باشیم که هم از نظر تکنولوژِی از مورچیه لاگو سوپر ولوچه سرتره و هم جذابیت اوانتادور رو داره و هم تو اعداد و ارقام پا به پای وننو بیاد دیگه کسی طرف گایاردو و اوانتادور نمیره و لامبو برای طراحی نسل بعدیش به مشکل میخوره چون توقعات رو از خودش بالا برده و مردم انتظار یه چیز فراتصور رو خواهند داشت
    میخوام بگم لامبو میتونست از این خیلی بهتر و قشنگتر بسازه(البته هوراکان ام خیلی زیباست) اما نه با این هدف و قیمتی که هوراکان داره
    من مطمئنم نسل بعدی لامبو یه چیز خوبی خواهد بود که انتظارات رو کاملا برطرف میکنه.
    اما احتمالا لامبو به سمت هایپرکار با تولید انبوه نخواهد رفت حداقل من که امیدوارم اینکارو نکنه چون اگه خودشو با این چالش مواجه کنه دیگه پا پس کشیدن میشه ابرو ریزی مس بلایی که الان سر بوگاتی اومده(امیدوارم بوگاتی رو بازم در صدر ببینم)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      چاپلو جان مطمئن باش که دوباره بوگاتی در صدر میشینه . فقط باید صبر کرد ،

      تا تمام مدلهاش به فروش بره .

      فولکس کارشو خوب بلده .

      اینقدر مار خورده که افعی شده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    خیلی زیباست . مخصوصا طراحیه داخلیش . زمین تا اسمون فرق کرده .

    لامبورگینی همه ی مدلهاش خوب بوده . خوب هست و خوب خواهد بود .

    و جاداره که از پدر خواندش (( فولکس واگن )) نهایت تشکر را به جا اورم .

    واقعا گل کاشتی .

    درود بر شرکتهای با وجدان .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Arash66

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (87 ديدگاه)

      پدر خواندش آئودیه !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        پس فولکس میشه جدش .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          همین نویره أی که شما می فرمایید باعث سربلندی جدشه!!!!!!سیاستتون در مورد bugatti که شکست خورد ولی در مورد لامبو خیلی خوب جواب داده!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. sadegh

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    شاید بعضیا بگن که زیاد قشنگ نیس، ولی وقتی من نگاش میکنم، سر تا پای این ماشینا هنرِ طراحی میبینم

    “چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ROLSE ROISE

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    نه!!!!!!!!!!خوشم امد!!!!!!

    می خوره بهش که خوشگل و قوی باشد!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. کافر مقدس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    نمیدونم چرا یه سری از دوستان اینقدر لامبو رو آلمانی میکنن! سهام یکی رو خریدن که نشد زیر مجموع و این حرفا! ! !

    توی کابین پرـــــه از پرچم ایتالیا بعد دوستان حرف از آلمان مییارن!

    باووو تاریخچه و ریشه لامبو رو آفتابه گرفتید روش :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      کسی نگف لامبورگینی المانیه .

      ولی سرمایه های یک شرکت المانی درون رگهاش جاریه .

      از تکنولوزی المانی ایتالیایی بهره میبره .

      در ضمن شما نمیتونی منکر نمودار جهانی بشی .

      الان همه میدونن که موفقیت های لامبو از چیه و کیه …….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. hamid3x

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (395 ديدگاه)

    اگه چراغای عقبش مثل مکلارن طراحی میکرد خیلی خوشکل تر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Un4given

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    عاشق اون سری کلیدهای روی داشبردشم. همه جوره کابین نازی داره.نمای بیرونشم مشکلی نداره شاید ما عادت کردیم که لامبو باید تو بدنش خطوط شکسته زیاد داشته باشه ولی این یه ماشینیه که میتونی بندازیش تو شهر و حالشو ببری نه اینکه مثل آوانتادور تیریپ فوق فضایی داشته باشه. منظورم اینکه اگه یه هواپیما تو شهر حرکت کنه خیلی جلب توجه میکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. انزو

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    این چ مسخره بازیه خداوکیلی.آخه رو چ حسابی اومدن این شرکتو بردن زیر مجموعه آئودی؟باید همیشه یه ایتالیایی اصیل باقی میموند.الان فقط فراری.در ضمن اونتادور خیلی خوشکلتره.کلا ی چیز دیگس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      یه سؤال می برسم مردونه جواب بده!الآن همکاری بین مکلارن و بنز که موجب تولید slrافسانه أی شد بد بود?????لامبو یه شرکت سوبر اسبرت سازه و آئودی یه شرکتیه که دانش بسیاری در تولید ماشین داره!!!!!!!افتاد??????

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4500 ديدگاه)

        به نظر من که تلفیق هنر ایتالیایی و تکنولوژی المانی یعنی اوج پیشرفت و شکوه و عظمت! یعنی همون چیزی که میبینیم: لامبورگینی!

        فراری هم زیر بال و پر فیات هستش دیگه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . محمدرضا جان مرسدس بنز به خاطر این همکاری کرد ، چون صاحب

        مقداری از سهامه مکلارن است .

        این همکاری بود نبود . به اسم مرسدس بنز هم تمام شد . همینطور

        با لوگوی مرسدس بنز .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          محمدرضا کیه????الآن slr772 و slr McLarenبد شده???همکاری دو غول خودرو سازی یه افسانه آفریده!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      غول خودروسازی دنیا فولکس واگنه .

      هیچ برندی مثل فولکس واگن زیرمجموعه نداره . با مدیریتی که کرده ، پول

      خوبی به دست اورده . این پول رو در جهت مثبت خرج میکنه .

      نمیذاره شرکتهای خوب از گردونه خارج بشن . هیچ زیرمجموعه ای از خودش رو

      در سطح پایین نگه نداشته . همه در سطح عالی .

      دنیای معرفته فولکس واگن .

      امریکایی ها یاد بگیرند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. saied

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    به نظر من برنده میدان ۴۵۸ اسپشیاله‌:)
    البته یه ماشین خیلی خاص و قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مصطفی فقط آگراR

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    3.2ثانیه با325تا جور در نمی یاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محسن.د

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    من نمیدونم چرا بعضی از دوستان ، اینقدر زیرمجموعه بودن و همکاری شرکت ها رو بد میدونن !!؟؟!!
    بابا تموم شد اون دورانی که فورد اعتقاد داشت همه چیز باید محصول خودش باشه و از هیچ شرکت دیگه ای جنس نخره! تا حدی که حتی معدن آهن میخرید واسه خودش یا مثلا کارخانه نساجی راه مینداخت واسه صندلی هاش!!! خب البته ممکنه این تز واسه اون زمان خیلی بد نبوده اما تو دنیای امروز، به جرات میشه گفت، هیچ شرکتی نمیتونه به طور کامل مستقل کار کنه و با هیچ شرکت دیگه ای همکاری نداشته باشه! موفق ترین شرکتهای امروز رو نگاه کنید، اصلا غیر خودروسازی مثلا، مایکروسافت، اپل، گوگل و… مگه با شرکتهای دیگه همکاری ندارند؟؟!!؟؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. رضا

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    واقعا از مک لارن 12c بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاظم قاقی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      برو بابا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        قاقی خان اصلا می دونی 12c کدومه??????شرط می بندم با 650s اشتباه کرفتی!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  30. امید

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    درود بر اوراکان
    درود بر شرفت لامبورگینی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا