لامبورگینی

ترافیک پر سر و صدای لامبوها در شهر [ویدئو]

ترافیک سنگین احتمالاً بدترین بلایی هست که می‌تواند سر هر راننده‌ای بیایید. وقتی صحبت از ترافیک می‌شود ناخودآگاه همه به یاد ترافیک‌های ۱۵ ساعته جاده چالوس می‌افتیم ولی همهٔ ترافیک‌ها هم بد نیستند! با خود تصور کنید که سال‌تحویل برای رفتن به شمال، به سمت جادهٔ چالوس حرکت می‌کنید ولی ناگهان خود را در بین انبوهی از لامبورگینی می‌بینید!

از بزرگ‌ترین مهمانان این همایش می‌توان به مورسیه لاگو sv اشاره کرد که به دلیل تولید محدود بودن، بیش از ۸۵۰۰۰۰ دلار قیمت دارد. حال که صحبت از مورسیه لاگو سوپر ولوچه شده است، گفتنی است که این گاو وحشی مجهز به موتور ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری به قدرت ۶۷۰ اسب‌بخار و ۶۶۰ نیوتون متر می‌باشد که می‌تواند ۰-۱۰۰ را در ۲.۸ ثانیه طی کند و حداکثر سرعت آن بیش از ۳۴۵ کیلومتر می‌باشد.

از دیگر مهمانان این همایش می‌توان به آونتادور، آل اوراکان، گایاردو سوپر تروفی، گایاردو سوپر لجرا و مورسیه لاگو اشاره کرد.
گفتنی است که طبق نظرسنجی کار اند درایور لامبورگینی مورسیه لاگو sv, به‌عنوان بهترین و خاص‌ترین ماشین تولید شده توسط لامبو تا به امروز شناخته می‌شود!
در ادامه از این ترافیک زیبا لذت ببرید.
سنگاپور با اینکه کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیاست و جمعیتی کمتر از ۵.۵ میلیون نفر (حتی کمتر از نصف جمعیت تهران) دارد ولی در عین حال کشوری مدرن و ثروتمند است تا آنجا که پایتخت آن بعد از شهرهای نیویورک، لندن و هنگ کنگ هم اکنون چهارمین شهر اقتصادی جهان یا بعبارت بهتر چهارمین جهانشهر دنیاست. [دانلود ویدئو]

ترجمه: محمد حسین صباغچیان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. نوید

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    محمد حسین جان بازم دستت درد نکنه که از لامبور گینی مطلب گذاشتی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    منم بدم نمیومد پشت یکی از این گاوهای وحشی میبودم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Xman

    ۲ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    عجب همایشی! خیلی زیبا بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا