لامبورگینی

تزریق استروئیدهای فیبرکربنی به لامبورگینی اوراکان اسپایدر!

لامبورگینی اوراکان اسپایدر به خودی خود خودرویی زیبا و گیرا به شمار می‌رود اما بدنه‌ای نارنجی‌رنگ به همراه قطعات زیاد فیبرکربنی قطعاً سرهای بیشتری را به سوی خود خواهد چرخاند. این دقیقاً همان کاری است که تیونرهای Vision of Speed با گاو روباز سنت آگاتا انجام داده‌اند. این خودرو هم‌اکنون پذیرای بال عقبی ثابت فیبر کربنی شده است. البته نمونه‌ای مسابقه‌ای نیز که به‌صورت مکانیکی قابل تنظیم است را می‌توان سفارش داد.

lamborghini-huracan-spyder-by-vision-of-speed

lamborghini-huracan-spyder-by-vision-of-speed3
فیبرکربن بیشتری را می‌توان در بخش عقبی دید، جایی که اوراکان اسپایدر دیفیوزر کاملاً جدیدی دارد که توسط چهار خروجی جدید سیستم اگزوز تیتانیومی احاطه شده است. این سیستم اگزوز Akrapovic حدود ۲۰ کیلوگرم سبک‌تر از نمونه استاندارد کارخانه است. این سیستم اگزوز جدید همچنین خروجی پیشرانه را در حدود ۲۰ اسب بخار و گشتاور آن را نیز ۲۲ نیوتون متر افزایش داده است. با یک حساب ساده می‌توان گفت که پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی این خودرو هم‌اکنون قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۸۲ نیوتون متری دارد. این قدرت عظیم از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

lamborghini-huracan-spyder-by-vision-of-speed01

lamborghini-huracan-spyder-by-vision-of-speed4

قطعات فیبرکربنی بی‌شماری در بدنه بکار رفته و از آن جمله می‌توان به پوشش باک سوخت، قاب آینه‌های جانبی و لبه‌ی اسپویلر جدید اشاره کرد. این قطعات سفارشی در کابین نیز بکار رفته‌اند. ورودی‌های هوا، دستگیره‌ی درب‌ها و کنسول مرکزی نیز پذیرای فیبرکربن شده است. Vision of Speed گفته که مشتریان می‌توانند این قطعات فیبرکربنی را در رکاب درب‌ها، پدال شیفترها و غربیلک فرمان نیز ببینند.

تکمیل کننده‌ی کارها استفاده از رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی منصوری و لاستیک‌های میشلین یا پیرلی است. این بچه گاو خشمگین لامبورگینی را می‌توان با کیت فنرهای اسپورت H&R که ارتفاع خودرو را تا ۳۵ میلی‌متر پایین می‌آورد سفارش داد.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. افشین

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ۳۴۵ میلیمتر نه ۳۵ میلیمتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. شایان

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    جذاب بود جذابتر هم شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شایان

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    فاز اونایی که منفی دادن رو درک نمیکنم واقعن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. KING 918

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    خیلی خوشم میاد جلو ماشین رو جوری طراحی میکنن که انگار ماشین اخم کرده و عصبانیه …
    البته هر گوشه این لامبو رو نگاه میکنی واقعا زیباست ………..
    توی ماشین های عصبی سیویک هم خیلی دلرباست …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. madjid

    ۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عشقم نفسم. عاشق این ماشین هستم، از 8 سالگی تا الان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      مجید رفیق شما 8 ساله بودی اوراکان وجود نداشته ….
      مگه 12 سالت باشه … :-)
      ( شوخی کردم ها ) نیای برام ….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (40 ديدگاه)

        شاید منظورش کلا لامبورگینی بوده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امپراتور لامبورگینی

          ۸ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خوب معلومه دیگه مهدی عزیز….

          محمد رضا بیچارت میکنم ?????
          گستاخ … ????

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. KING 918

          ۹ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          :-) :-)

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا