آکورالامبورگینی

درگ عجیب لامبورگینی اونتادور و آکورا NSX

این مسابقه باید یک برنده‌ی واضح داشته باشد اما آیا این‌گونه است؟!
در روی کاغذ هیچ راهی وجود ندارد که آکورا NSX 2017 بتواند در یک مسابقه‌ی درگ از عهده‌ی لامبورگینی آونتادور ۲۰۱۶ بربیاید. هرچند ویدئوی منتشر شده از سوی The Exotic Revolution نشان می‌دهد که آیا مزیت اسب بخاری لامبو برای به دست آوردن پیروزی کافی است یا خیر.

nsx-versus-aventador-race2
برای مقایسه باید گفت که خروجی کل پیشرانه‌های آکورا ۵۷۳ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۶۴۴ نیوتون متر است. این میزان قدرت از ترکیب یک پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربو با سه واحد الکتریکی به دست می‌آید. پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری آونتادور نیز قدرت ۶۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متری را تولید می‌کند. هر دو خودرو نیرو را به همه‌ی چرخ‌ها منتقل می‌کنند.

آونتادور همچنین سبک‌تر از NSX است. نسخه‌ی Pirelli Edition در کلیپ حاضر شده که تغییرات کوچک صورت گرفته در بدنه‌ی خودرو تأثیر زیادی روی وزن خشک ۱۵۷۵ کیلوگرمی مدل استاندارد نداشته‌اند. آکورا کمی سنگین‌تر بوده و وزن آن برابر با ۱۷۲۵ کیلوگرم است.

nsx-versus-aventador-race
خب لامبورگینی آونتادور با قدرت بیشتر و وزن کمتر نسبت به رقیب در درگ حاضر شده است. متاسفانه دو فاکتور در این کلیپ وجود دارد که ما کنترلی نمی‌توانیم روی آن داشته باشیم. اولین فاکتور اینکه راننده‌های متفاوتی در هر خودرو حاضر هستند و بنابراین مهارت‌های هردوی آن‌ها می‌تواند در نتیجه نهایی تأثیر بگذارد. دومین فاکتور هم اینکه این ویدئو تنها یک بخش ساده از درگ را نشان می‌دهد. راهی برای دانستن اینکه مثلاً یک سوپرکار استارت بدی داشته وجود ندارد.

nsx-versus-aventador-race4
خب حالا که با نقاط قوت و ضعف نسبی هر دو خودرو آشنا شدید این ویدئو را ببینید تا با برنده آشنا شوید. [دانلود ویدئو]

تحویل آکورا NSX به مشتریان آمریکایی در حال انجام بوده و انتظار داریم که ویدئوهای مشابه بیشتری در آینده ببینیم.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. tv

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (225 ديدگاه)

    تقصیر راننده ست … مثل اینه زانتیا بیاد مثل موشک از کنار ازرا رد شه… ایا شدنیه ؟! شاهین جان دستت درد نکنه

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      دیگه مسخره بازی هم حدی داره . ما رو چی فرض کرده ؟؟؟
      NSX حریف Audi R8 و مک لارن 650 S و نیسان GTR و AMG GT نمیشه . بعد اونتادور رو اینطوری شکست داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ درگ سال موتورترند 6 و 5 و 2 رو نگاه کنین.
      خخخخخخخ …. خخخخخخخ…. خخخ.
      خیلی مسخره بود.
      این یارو که پشت این ماشین بود فکر کنم مشکلی چیزی داشت.
      یعنی واقعا کیف کردم.
      خیلی روحیه ی بامزه ای دارن.
      .
      .
      معلوم نیست یارو چحوری لانچ کرده ؟ فکر کنم تا حالا پشت پراید ننشسته بود..
      .
      تازه:
      اوننادور الان در اصل 5 ساله شده. حالا که گرد پیری بر صورتش نشسته کسایی که یک عمر عقده داشتن شکستش بدن اومدن با درگ های فیک و ساختگی برای خودشون نوشتبه باز میکنن و واسه خودشومون دست میزنن و هورا میکشن!!
      .
      برو عمووو. جمع کن با اون خالکوبی هات.
      .
      حیف اون 9 مگابایتی که برای دانلود این ویدئو ی مسخره خرج کردم.
      .
      .
      راستی ممنون آقا شاهین.
      بیشتر کامنتم جنبه ی شوخی داشت. توهین به کسی نکردم..
      اینا بیشتر یک برنامه واسه بچه ها درست کردن.

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        داش مجید ناراحت نباش
        لامبو چه ببازه چه ببره برا فردی مثل تو نباید مهم باشه و همیشه باید بهش بنازی

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          عزیز دلی علی آقا.
          مثل خودم عاشق و دیوونه.
          راستی جایی میگم ماشین های کشور های دیگه به ماشین های آلمان نمیرسن منظورم ماشین آمریکایی نیست. یکی دیگست !! یه وقت به GM و فورد نگیری .

          موافقم 1
          مخالفم 0
  2. ارش

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2033 ديدگاه)

    هر دو عالی هستن

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2820 ديدگاه)

      بعله ولی هماهنگی موتور با گیربکس فک کنم برنده بازی این در سوپر اسپرت شد!

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. حميد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      هر سه جیگر بودنند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        به به بازم نظرات حرفه ای حمید خان رو شنیدیم
        منظور ایشون 2 ماشین و اون خانم هست

        موافقم 2
        مخالفم 0
  3. ROHAM

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (727 ديدگاه)

    چرا؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      اگه میخوای به دلیلش پی ببری به صدای موتور لامبو گوش بده…
      :)
      بعد لانچ صدای موتور رو دقت کن
      خخخخخ
      راننده پلشت بعد لانچ به جای اینکه یه دنده بده اشتباها دوتا دنده میده(از دنده 1 میپره دنده 3)…!
      ____________________________________________
      خدایا ما به پیکان و پراید تو کورس بهتر از اینا دنده میدیم به ماشین!
      چرا این بی لیاقتا باید بشینن پشن ماشین های چند صد اسب بخاری؟؟؟؟
      ____________________________________________
      طرف با سیستم لانچ و شیفتر پشت فرمون نمیتونه درست دنده بده به ماشین , دیگه ته پلشت بازیه!!!
      همیشه یه راننده ی اماتور باعث باختن یه سوپر ماشین میشه!
      تو درگ موتورترند سال 2013 هم راننده ی آماتور 458 باعث شد که 458 از gtr ببازه!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ارش

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (93 ديدگاه)

        اینا یه سری ویدئوی تیلیغاتیه بالاخره کار آکورا تو این بازار رقابتی خیلی سخته باید بتونه یه جایگاهی پیدا کنه خوب راه حل تقلب مخصوصا اینکه دیگه دوره آونتادور داره تمام میشه و نوبت تسل بعدیشه زیاد مهم نیت چهره اش خراب بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بلانسبت شما صد باز شکر میخورن چهره ی اونتادور رو خراب کنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Ehsan

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (191 ديدگاه)

        حتما این دفعه هم میخواستن آونتادور به ژاپنی ها ببازونن؟….خخخخ
        خوشم میاد همیشه یه بهونه ای جور میکنین.
        تا دیروز مکلارن 675 ال تی بود حالا نوبت آکورا شد….
        من خودم لامبورگینی دوست دارم از هیچ ابر خودرویی بدم نمیاد چون در جایگاهی نیستیم که بخواییم ایراد بگیریم…ته تکنولوژی ماها دنا هست.
        ولی اینکه علایقت شکست بخوره ینی تقلب شده یه چیز فوق العاده مسخره ایه.
        ولی خداییش آونتادور از 675 ال تی شکست بخوره عادیه ولی فکر نمیکردم از آکورا هم شکست بخوره…ناراحت شدم واقعا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          .
          شما هر جور راحتی میتونی فکر کنی. نظرت محترمه.
          نه مجبورت میکنم حرف منو قبول کنی و مثل من فکر کنی نه اصلا برام کوچکترین اهمیتی داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. 1989

        ۲ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (42 ديدگاه)

        در جواب Carbonado Aventador عزیز .
        پراید و پیکان موتور ضعیفی دارن ، لانچ کردن 700 اسب بخار که کار هر کسی نیست !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. Nima

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    نه تقریبا درسته
    چون تست شتاب هایى که از NSX گرفتن شتابش حدود 2.7 در میاد.
    آوانتادور هم که 2.7 هست.
    نمیدونم باید برابر میرفتن ولى کمى اختلاف میتونه از راننده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      اونتادور فکنم 2.9 باشه ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        رانندش مشکل داشت.
        معلوم نیست گواهینامه داشته یا نه.

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. محمد

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (49 ديدگاه)

        فقط ان اس ایکس شما درست میگی اونتادور 206
        اونتادور چی هه

        موافقم 2
        مخالفم 1
  5. کاوه آهنگر

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (432 ديدگاه)

    لامبورگینی حتی زودتر حرکت کرد ، ولی عقب موند.
    در ضمن شتاب آکورا هم حدودا 2.7 است و از نظر شتاب کم نمیاره.
    Nsx گودزیلای شماره 2 .
    日産GT-RとアキュラNSXのみ

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      برای من دانلود نشد نتونستم ببینم
      نتیجه؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        بهنام جان حتما دانلود کن.
        خیلی میخندی
        خخخخ???????

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (49 ديدگاه)

          به قول جناب خان هه هه هه و

          موافقم 1
          مخالفم 0
    2. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      کاوه :::
      نقطه ی قوت این NSX شتاب اولیش هست.
      اینا اینقدر نادون بودن که کاری نکردن NSX از همون اول جلو بیافته تا بتونم باورش کنم.
      نقطه ی قوت یک ماشین تنفس طبیعی شتاب ثانویه هست.
      لامبو دقیقا در شتاب ثانویه عقب افتاد !!! خخخخخخخ
      .
      درگ باید معتبر باشه. مثل موتورترند. اونجا دیدیم که NSX حتی حتی در شتاب اولیه هم حرفی برای گفتن در مقابل AUDI R8B10 PLUS نداشت. چه برسه به لامبورگینی.

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Ehsan

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (191 ديدگاه)

        تا دیروز که موتورترند متقلب انگلیسی بود!!! حالا بهش ایمان آوردین…عجب!

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          داداچ داری اشتباه میگی !!
          اون اتواکسپرس بود که من بهش نقد وارد کردم.
          درگ های موتورترند همیشه برام معتبر بودن. از سال 2010 دنبالشون میکنم.
          پشت صحنش رو دیدم.
          یک درگ رو 24 بار تکرار کردندتا همه چیز عادلانه باشه.

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. کاوه آهنگر

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (432 ديدگاه)

        المنتو گرامی ، اگه کلیپ موتور ترند رو با دقت نگاه کنید ، کاملا مشخصه در چند لحظه اول یعنی شتاب اولیه، آکوراnsx شتاب بیشتری نسبت به آئودی آر 8 دارد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          کاوه جان مدتی که NSX جلوتر از همه بود به 0.5 ثانیه هم نمیرسید !!!

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. کاوه آهنگر

          ۲۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (432 ديدگاه)

          المنتو جان. 0.5 ثانیه در شتاب اولیه بسیار تاثیر گذار است

          موافقم 1
          مخالفم 0
  6. علي

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هوندا خودش استاد ساختن موتور های مسابقه ایه اینبار هم در خودرو عالییییی کار کرده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. GOD BLESS AMERICA

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    گشتاور بالای موتورهای الکتریکی از دور موتور صفر غوغا می کنه.
    شاید بد نباشه آن اس ایکس با آستریون چنین درگی انجام بده .
    از قدیم گفتن با هم قد خودت دعوا کن و آستریون اگه عرضه بشه محصولی هیبریدی و همتای آن اس ایکس خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GOD BLESS AMERICA

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      در ضمن آستریون موتور بنزینی قویتری داره که به اندازه مجموع موتورهای آن اس ایکس قدرت خروجی داره ، و به همراه موتورهای الکتریکی = بذار بگیم این فرزند لوس و پرورانده در آب نمک هوندا رو قورت خواهد داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        تولید بیش از 50 دستگاه از مدل آستریون برای لامبو کار آسونی نیست هزینه ساخت مدل های هایپرکار هیبرید با بیش از 800 اسب بخار قدرت نیاز به برنامه و هزینه های سرسام اوری داره لامبو فقط تونسته یک دستگاه از این مدل تولید کنه که هنوز جای کار داره وبه مرحله ی وتست نرسیده (در حالی که پورشه و فراری دیگه به فکر جایگزین برای هیبریدی هاشون افتادن )
        در کل لامبو یکم باید تغییر ایجاد کنه ( به نظرم) نزدیک بودن عملکرد مدل های لامبو به هم اصلا کار درستی نیست
        من نمیدونم چه کاریه لامبو با داشتن اونتادور و اونتادور اس وی بیاد این همه هزینه کنه و مدل وننو رو تولید کنه با همون قدرت و عملکرد اونتادور اس وی یا مدل های دیگه ش مثل رونتون و موسیالاگو و…. که همه عملکردی شبیه به هم داشتن
        لامبو احتیاج به برنامه جدید داره …………..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. GOD BLESS AMERICA

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (758 ديدگاه)

          تحلیلت عالی بود.
          شدیدا باهات موافقم.
          ولی نسخه های خاص جهت بالا بردن پرستیژ برنده و عملکرد چندان بالاتری نداره، برای مثال وننو یکی از طرح های آیرودینامیک ناسا بوده که در نهایت به شکل یکی از محصولات لامبورگینی پا به عرصه وجود گذاشته وگرنه با اون قیافه و آیرودینامیک باید رکورد سرعت دنیا رو یک 100 مایلی افزایش میداد و از مرز 500 کیلومتر بر ساعت میگذشت.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          اتفاقا قیافه ی وننو اصلا برای سرعت های بالا ساخته نشده !!
          شما یک نگاه به بوگاتی ویرون ، شیرون، مک لارن اف وان، پی وان ، هنسی ونوم و… بنداز. حتی هواپیما ها…
          همشون بدنه ی نسبتا کروی یا گوشه های کند دارن.
          ولی زاویه های بدنه ی وننو دست آدم رو مثل چاقو میبرن. این باعث میشه در سرعت های بالای 385 کیلومتر به شدت ناپایدار بشه. این ناپایداری با افزایش سرعت به صورت لگاریتمی بالا میره !
          وننو هیچ وقت برای سرعت های بالا طراحی نشده بود.
          سرعت بالا بدنه ی کروی میخواد.
          اصلا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. king 918

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          خب مجید جان
          منم همینو میگم
          اصلا هدف از ساخت وننو چی بود برای لامبو ( وقت و هزینه اضافی)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. GOD BLESS AMERICA

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (758 ديدگاه)

        داداش المنتو داری نسبت به لامبورگینی وننو کم لطفی میکنی .
        این حرفا چیه نیز (اشکال تیز آیرودینامیک نیست اشکال کروی هست)
        یاد فیلم دیکتاتور افتادم که به مهندس هوافضا میگفت : چرا موشکی که برام ساختی نوکش تیز نیست ، اگه تیز نباشه بره بخوره برمی گرده میخوره توسر خودمون.
        لابد میخوای بگی جنگنده رادارگریز F117 هم آیرودینامیک نیست؟؟؟
        اون که از وننو هم تیزتر و با خطوط و اشکال شکسته بیشتری طراحی شده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          دوست عزیزم جوابتو اون صفحه دادم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. new great britain

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    اه خسته شدیم بس که لامبورگینی تو درگ به انواع اقسام ماشین ها باخت.
    ):
    ):
    جالبه هر ماشینی که با لامبو درگ میندازه.طرفداراش به شکست خوردنش باور ندارن.
    یکی میگه چون مسابقه تو انگلیس بود نزاشتن ببره.
    یکی میگه ماشینهاشون خوب لانچ نکرد(یا نزاشتن!!!!!!!)
    یکی دیگه میگه راننده بی عرضه بود.
    یکی دیگه میگه زمینه طرف لامبو سنگ خوردش زیاد بود و چاله زیاد داشت!!!!!
    یکی دیگه میگه راننده حینه رانندگی چند ثانیه دماغشو خاروند
    و………
    نکته مهم:
    هیچ یک از طرفداران(شاید هم بعضی ها)به ضعف لامبورگینی اشاره نمیکنن.
    فقط صدایه زیاد داره و ظاهر خشمگین.همین دو مورد باعث شده خیلیا عاشقش بشن و تو هر مورد که میبازن(چه به حق یا نا حق) حق رو به لامبورگینی بدن.
    بیاین قبول کنیم لامبو از لحظ مهندسی خیلی عقب تر از مک لارن-پورشه – فراری و بوگاتی هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. sasan

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      دوست عزیز درگهای زیادیم هست که لامبودبرندست… یه سرچ بکنی میبینی
      منتها اینسایت 90%درگهایی که میزاره مربوط به باختهای این برند محبوبه…البته خوب باخت لامبو سوژه ی خبریه بهتریه تابردش…
      درضمن لامبوشروع خیلی بدی داشت حالاشما میتونی بگی دماغ راننده میخواریدو ….مسخره کنی موضوعو….مهم نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. new great britain

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2777 ديدگاه)

        مثلا شما این درگ با مک لارن رو نگاه کن.
        اگه فقط مک لارن اینطوری لانچ کنه لامبو میتونه ببره.(حداقل بیش از دو ثانیه مک لارن دیر لانچ کرد)
        http://www.aparat.com/v/HJLzW
        در ضمن دوست من تازه تو این درگ لامبو زودتر شروع کرد.
        آخه من موندم کی نفع میبره از باخت لامبو که شما میگی؟
        تو اکثره درگ ها باخته مطلق داشته به اکثرها سوپر کارها.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. uss zumwalt DDG-1000

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        من درگ لامبورگینی با پورشه دیدم
        لامبورگینی باخت

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Elemento

        ۱۸ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        ول کن آقا ساسان این دوستمون رو…
        مک لارن چی در مقابل لامبورگینی داره که ازش دفاع میکنی ؟؟
        مک لارن شهرتش رو مدیون فرمولا وان هست که با لابی گری ها و پول های انگلیسی ها چند سال برندش کردن. البته شهرت اف وان هم موتور های BMW. تیم فرمولا وانش با موتور های بنز برنده میشد. الان که موتور هاش رو گرفتن بیچاره از تول فصل داره در قعر جدول واسه خودش فانوس به دست دنبال راه فرار میگرده تا نگیرنش و ازش بپرسن تو که سال های قبل ( با لابی گری و قانون هایی که به نفعت وضع شد ) اول بودی امسال چرا اینجوری شدی ؟؟
        .
        هممون موافقیم که مک لارن در مقابل لامبورگینی هیچ چی نیست. هیچ ‌چی نبود. هیچ چی نخواهدبود. هیچ چی نمیتونه باشه.
        .
        لطفا خلاف حرفم رو ثابت کنین. نرین از چند تا مرورگر بهم دیسلایک بدین !!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. RRTT

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (30 ديدگاه)

          مکلارن 9 بار تو فرمول 1 قهرمان شده; 4 بار با power unit هوندا قهرمان شده و 1 بار با مرسدس.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Bmw power

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2 ديدگاه)

          المنتو لامبورگینی باخته خب اصلا مهم نیس ولی حق نداری به مکلارن توهین کنی. سعی کن توی کامنت هات دقت کنی …و زیاده گویی نشانه داشتن اطلاعات نیست طوری کامنت نذار که با اون علی معروف یکی بدونیمت….موفق باشی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          BMW Power
          من گفتم مک لارن همیشه موتور بنز داشته ؟
          به جز 1 یا 2 مورد مثل اسکودریا فراری همه ی شرکت ها در برهه های زمانی مختلف از موتورهای مختلف استفاده کردن.
          این مشخصه . هر کسی میدونه.
          این دوستمون new great britain ارزش موتور تنفس طبیعی ، بدنه ی فیبر کربنی سگمانته ، گیربکس ISR ، و … مورد دیگه در اونتادور رو درک نمیکنه بعد میاد نظرات گوهربار میده که لامبورگینی خیلی عقب تر از مک لارنه !! افتخارش فقط قیافه و صداشه !!
          .
          .
          همین الان درگستر Dragster ها با توربو های پیشرفته و البته بنزین و اتانول خاص به شتاب 0 تا 500 در 3 ثانیه میرسن !
          .
          شما هنوز نمیدونی منصوری و UGR با توربو شتاب اونتادور رو به 1.8 ثانیه رسوندن. چیزی که تا سال 2025 احتمالا بدون رقیبه. اما لامبورگینی مثل مک لارن بی اصالت نیست. موتور های تنفس طبیعیشو کنار نگذاشته.
          .
          خود لامبورگینی اگر میخواست مثل مک لارن ( که به موتور 12 سیلندر F1 پشت کرد و رفت سراغ توربو ) میتونست با نصب توئین توربو روی اونتادور و حتی اوراکان کاری کنه که مک لارن پشت سر ماشین هاش خاک بخوره.
          .
          من از مک لارن خوشم نمیاد چون در وضع قوانین فرمولا وان اعمال نظر میکرد. چون هر وقت فراری خودش رو میخواست با شرایط تطبیق بده سریع قوانین رو عوض میکرد. چون شهرتش رو با عقب انداختن فراری بدست آورد.
          .
          .
          .
          .
          شما بدون دونستن هیچ کدوم از حرفایی که در مورد اونتادور و مک لارن گفتم میای تهدید میکنی که منو مثل کاربر “علی”میدونی ؟؟
          ولم کن بابا حوصله داری.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Bmw power

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2 ديدگاه)

          نمیدونستم اصالت شرکت ها به اینه که موتور تنفس طبیعی زدن هست و اگر توئین توربو باشه بی اصالته…مسخره ترین کامنت ها داری میذاری لامبورگینی اصلا در حد مکلارن نیست همونطور که ایتالیا در حد انگلستان نیس تو هیچ زمینه ای….اتفاقا بریتانیا کبیر ادم پری هست و این واسه امثال شما زجر اوره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Elemento

          ۱۸ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          من با شما با احترام صحبت کردم.
          .
          اول الفبای ادب و فرهنگ که همون احترام متقابل هست رو یاد بگیر بعد بیا حرف بزن .
          اصالت از دید من و شما متفاوته.
          من مثل خیلی های دیگه در حفظ سبک و سیاق سابق میبینم.
          بازم گفتم ادب مرد به ز دولت اوست.
          غیر ازون هر جور میخوای فکر کن.
          .
          .
          با لحن صحبت کردنت نشون دادی که ارزشی برای ادامه ی حرف زدن باهات نمیشه متصور شد.
          .
          .
          بریتانیای کبیر ؟؟!
          اون مال زمانی بود که نصف دنیا مستعمرش بودن.
          ایتالیا هم یک زمانی 3/4 دنیا زیر قلمروش بود.
          من باید بیام بگم ایتالیای کبیر ؟
          جمع کنید بابا .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. uss zumwalt DDG-1000

          ۱۹ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          لطفا ادب رعایت کنیم و بعد کامنت بزاریم

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      ما هم خسته شدیم از بس خبر های تعطیلی کارخونه های انگلیسی و خریدشون توسط چین رو شنیدیم!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. 1989

      ۲ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (42 ديدگاه)

      عزیز جان من طرفدار هیچ برندی نیستم . اینطوری بگم همه جور ماشینی رو دوست دارم از سیویک بگیر تا مک لارن. هر ماشینی یه نقطه قوتی داره یه نقطه ضعف. اختلاف چند صدم ثانیه ای هم چندان مهم نیست. لامبورگینی همیشه لامبورگینیه. لامبو که به درد مسابقه درگ نمیخوره. نمونه ش همون لامبورگینی که تو ایران بدست راننده و صاحبش خرفتش تو مسابقه درگ چپ شد. لامبورگینی رو باید بذاری یه گوشه فقط بوسش کنی. یا نهایت آخر هفته باهاش بری مهمونی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. new great britain

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    موسیقی زیبایه این درگ هم faded بود از alan walker.(البته به طور خیلی خیلی ناقص)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      اتفاقا موسیقیش شبیه بازی های میکرو و سگا بود !!!
      یادش بخیر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. sasan

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    به شروع لامبورگینی دقت کنید. ماشین یه کله میزنه بعد برای 1/5ثانیه اصلا راننده گازنمیده!!! خیلی ناشیانه شروع کرد راننده ی لامبو… تفاوتها تورانندس وگرنه یابرابرند یا لامبوبرندس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      پول گرفته تا ببازه دوست عزیز.
      .
      حیف الاغ پیر که اینا سوار بشن چه برسه به لامبورگینی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (49 ديدگاه)

      چی میگی شما

      موافقم 0
      مخالفم 1
  11. Mehrbod

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (242 ديدگاه)

    تفاوت در زمان دستیابی دو خودرو به بیشینه نیروی گشتاور است .
    NSX تندتر به گشتاور نهایی خود می رسد..

    موافقم 0
    مخالفم 1
  12. كوروش

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    فکر کنم لامبو گاز رو پر نکرد چون توی تمام تست ها صدای برن اوت اگزوز دائما شنیده میشه اما اینجا اصلا صدا نداشت بعد وسط تست اکورا رو نشون داد گفت برندس
    بهر حال من طرفدار nsx هستم بنظرم سواری خاصی داشته باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      خوش به حالت که اینقدر منظقی هستی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (49 ديدگاه)

      آقا کوروش (با تعجب)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. mans

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (51 ديدگاه)

    با سلام عزیزای من هوراکان نسخه ی ابن و میپیچه چه بریه به اونتادور اینجا کاملا واضه راننده لامبو ضعیف ظاهر میشه
    نکته بعد اشتباه ترین کار ممکنه اینه که شما بخواید یه موتور توربو رو با تنفس طبیعی مقایسه کنید خوب کاملا مشخصه موتور توربو شتابگیریه ثانویه ی وحشتناکی داره
    در آخر لامبو رو باید با ماشین تنفس طبیعی مثل اف12 مقایسه کرده
    اوجه کاره لامبو لپ تایم نورنبرگه که چه تایمی زد
    در آینده ی نزدیک که لامبو توربو شد متوجه میشد که دنیا دسته کیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Elemento

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      ربط زیادی نداره.
      این درگ معلوم بود تبلیغاتی بوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مهدی drift

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    اونتادورش چینی بود

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۱۸ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (49 ديدگاه)

      یعنی چی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. Peyman

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    درگیریتون سر چیه ؟تازه NSXرو دارن تحول میدن به مشتری ها دندون سر جیگر بذارید یه مدت دیگه یوتیوب میشه پر درگ NSXبا اکثر خودروها
    تازه هیج جایگاهی ابدی نیست
    اول بشه/اخربشه/بترکه/بسوزه/نابودشه/فسیل شه
    من لامبو دوست دارم اون جوری که من دوست دارم اون منه دوست نداره
    دیدم خودم دیدم بغلش کرد دوست پسر داره خخخخخخخخخخخخههههههههه
    بخندین بابا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. Peyman

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    این یه فیلم 12دقیقه ای هست
    شخصی که فیلمبرداری میکنه از افرادی هست که از زندگی خودش ودوستانش که ماشین های اسپرت داره فیلم میسازه از این دست افراد زیاد هستند . انگلیس و امارات وروسیه و…
    خودش گالاردو نارنجی که به بنفش تغییررنگ داده داره چند نفر دیگه توفیلم هستند ازجمله 911/GTRکه برای این درگ به خارج شهر رفتند
    که NSX باLamborghini Aventador وFerrari 458 وMclaren 650sدرگ میده
    که فقط 650s تونست برنده شه البته کسی که داشت فیلم میگرفت گفت درسته که NSX برنده شد ولی صدای Aventadorو458 قشنگ تر بود
    نمیدونم اجازه دادن لینک یوتیوب رودارم یا نه.
    مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. آرش

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    مشکل دوستان متعصب به یه برند تو درگ ها اینه که:
    “شرایطی رو مشخص نمی کنن که تو اون حالت باخت برند محبوب شون رو تایید کنن”
    یعنی از قبل درگ مشخص باشه که اگه تو فلان شرایط برند x تو درگ باخت، واقعا باخته، بدون عذر و بهانه. چون این شرایط معلوم نمیشه، همیشه یه بهانه ای واسه توجیه شکست پیدا میشه. به قول یکی خدا آدمیزادو آفرید و آدمیزاد توجیه رو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. احمد باقری

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هر دو خیلی خوبن. مهمتر از همه اینکه هر دو اون استایل و ابهت خالص و ناب ماشین سوپر اسپرت رو دارند و مثل پورشه 911 نیستند.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  19. akrh78

    ۳۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1358 ديدگاه)

    مسخره کردی ملت رو؟؟؟فک کرده ما چی هستیم؟؟؟؟
    مردکه نکبت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سعید صالحی

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ولی بی طرفانه میگم،شتاب لامبورگینی این نیست،خیلی بد شتاب گرفت یا عمدا یا سهوا….بحرحال مسابقه جدی و جذابی نبود که بخواد اینقد سرش بحث بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mahdi

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برو عمو جان مگه بچه بازیه اونتادور با اون ابهت و عظمتش به یه nsx نو پا و تازه کار ببازه معلوم نی راننده ی لامبور چی زده مست یا خمار و اینکه تا حدودی با حمید اقا موافقم یعنی هر دو جیگر بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. 0m1d

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لامبوگینی بهتره مشکل تو رانندست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. پوریا درویشی

    ۵ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آکورا nsx همون هوندا nsx هست
    اگه قسمت 1 فصل 2 گرند تور رو نگاه کنید یه مسابقه درگ بین سه تا سوپر ماشین گذاشتن
    لامبورگینی اونتادور
    هوندا nsx
    ریماک کانسپت وان
    برید اون درگ رو نگاه کنید بعد بگید که لامبورگینی هیچی نیست

    موافقم 3
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا