لامبورگینی

تأیید رکورد لامبورگینی اوراکان پرفورمانته در نوربرگ‌رینگ

چندی پیش لامبورگینی با مدل جدید اوراکان پرفورمانته رسماً رکورد یک دور پیست نوربرگ‌رینگ را شکسته و تاج سریع‌ترین خودروی جهنم سبز را از پورشه ۹۱۸ گرفت؛ اما پس‌ازاین، عده‌ای از کارشناسان و متخصصان پرسش‌ها و شبهاتی را مبنی بر اینکه ممکن است رکورد لامبورگینی ساختی و تقلبی باشد مطرح کردند. ولی حالا سازندهٔ ایتالیایی اطلاعاتی را ارائه کرده که نشان می‌دهد رکورد اوراکان پرفورمانته در نوربرگ‌رینگ واقعی و صحیح است تا همه در این رابطه مطمئن شوند.

lamborghini-huracan_performante-2018-1024-06

مدیرعامل لامبورگینی آقای «استفانو دومنیکالی» در مصاحبه‌ای جدید با Autoblog هر شک و تردیدی در مورد زمان اوراکان در نوربرگ‌رینگ را رد کرده است. او دراین‌باره گفته است:

«چرا ما باید تقلب کنیم؟ تمامی اطلاعات این رکورد و تمام داده‌های GPS در این رابطه رسماً تأیید شده‌اند».

lamborghini-huracan_performante-2018-1024-0b

داده‌هایی که آقای دومنیکالی به آن‌ها اشاره کرده است اوایل ماه جاری (اواخر اسفند) به‌تفصیل منتشر شدند و زمان ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیهٔ اوراکان را تأیید می‌کنند. همچنین دستگاه VBox GPS تمامی این اطلاعات مانند سرعت خودروی درون پیست را به‌طور کامل نشان می‌دهد و هرگونه سؤال یا شک و تردیدی در مورداستفاده از لاستیک‌های خاص نیز مردود است چراکه در خودروی رکوردشکن از لاستیک‌های پیرلی Trofeo R مورداستفاده قرار گرفته است که به‌عنوان یک آپشن کارخانه‌ای برای نمونه‌های تولیدی هم ارائه می‌شود.

lamborghini-huracan_performante-2018-1024-0a

حتی رئیس آئودی اسپرت آقای «استفان وینکلمن» نیز از صحت این رکورد اطمینان داده است. وی در زمان معرفی مدل RS3 در هفتهٔ گذشته دراین‌ارتباط گفته است:

«ما میدانیم که اوراکان پرفورمانته توانایی رکورد زنی در نوربرگ‌رینگ را دارد و رکورد آن کاملاً معتبر است. آئرودینامیک فعال تفاوت‌های زیادی را به وجود می‌آورد».

lamborghini-huracan_performante-2018-1024-08

لامبورگینی اوراکان پرفورمانته به لطف پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی خود توانست به رکورد ۰۶:۵۲:۰۱ در جهنم سبز دست پیدا کرده و رکورد قبلی ۶:۵۷ متعلق به پورشه ۹۱۸ اسپایدر را بشکند که تقریباً پنج ثانیه کمتر است. این موتور ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قیمت اوراکان پرفورمانته در ایالات‌متحده از ۲۷۴,۳۹۰ دلار، در اروپا از ۱۹۵,۰۴۰ یورو، در انگلستان از ۱۷۳,۲۷۱ پوند، در چین از ۳,۸۵۰,۰۰۰ یوآن و در ژاپن از ۳۱,۶۳۸,۸۰۰ ین آغاز می‌شود.

lamborghini-huracan_performante-2018-1024-07

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۱ دیدگاه‌ها

  1. Bavaria

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (581 ديدگاه)

    احسنت، شاخ غول رو شکوند?

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حميد

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1724 ديدگاه)

      من زیر اون مقاله قبلی کامنت گذاشتم بازنده باید شکست رو قبول کنه دوستان کلی دیس لایک زدنند ولی خوب معلوم هم بود دلیلی برا تقلب نیست
      من بین پورش و لامبو انتخابم لامبو هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. reza

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (309 ديدگاه)

        تبریک میگم…هم به لامبورگینی هم به ایودی…ولی بیشتر به ایودی…همیشه پای المان در میونه..

        موافقم 0
        مخالفم 1
      2. عطا

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (186 ديدگاه)

        انتخاب من بین پورشه *( تاکید میکنم پورشه) و لامبو
        نیسان هست :■

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ferrari zonda TDF

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (479 ديدگاه)

      این ماشین از کارخونه بالاخره میاد بیرون.
      مجلات مختلف و… تستش خواهند کرد.
      زیاد هول برتون نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Madjid911 GT2

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ???
        هول برمون نمیداره .نگران نباش.
        آخه قبلا هم اونتادور SV در نوربرگ رینگ به رکورد زیر 7 دقیقه رسیده بود.
        ما به سورپرایز های لامبورگینی عادت داریم ، لامبورگینی عظمت خودش رو به ما اثبات کرده.

        موافقم 3
        مخالفم 0
    3. OMID-LAMBO

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (406 ديدگاه)

      پیشنهاد میکنم برین از یو..تیوب یا هرجایی که شد قسمت اول از فصل 5 برنامه ی ignition رو ببینید که راجع به تست اونتادور اس وی بوده و و زمانی که میخواستن ماشین رو تو پیست willow spring آزمایش کنن گفتن که اونتادور اس وی فقط با دو بار رکورد زدن تونسته زمان 73:59:6 رو بزنه و دیگه نخواستن ادامه بدن تا پورشه ی میلیون دلاری رو خجالت زده کنن و هنوز تایرهای تروفئو آر برای اونتادور اس وی در حال هستش و با اون تایرها تست نشده که دیگه ادامه نمیدم …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Gtr

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (890 ديدگاه)

    خب
    خوشحال میشم اون دسته از دوستان که مثل چی بالا و پایین میرفتن،که این رکورد تقلبیه رو الان ببینم چی میگن
    امان از تعصب کورکورانه
    حالا اشکال نداره
    مهم اینه الان صدر جدول مال یه ایتالیایه
    و این یعنی مهمترین چیز???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MADJID

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      از ته دل تبریک میگم به لامبو ??????
      شکوه و عظمتش رو به همه ی خودروسازان نشون داد.
      وقتی یک ماشین 300/000 دلاری رکورد هایپرکار های 900/000 دلاری رو به اختلاف بسیار بالا میشکنه.

      روراست میگم ، قبلا اصلا انتظار این رکورد رو نداشتم ، حتی سخت بود شکستن رکورد 918 افسانه ای با اون همه تکنولوژی و فناوری توسط هوراکان رو باور کنم ،
      لامبورگینی با اختلاف 5 ثانیه پادشاه نوربرگ رینگ شد.

      احتمالا تا 1-2 سال دیگه هایپرکار مرسدس یا استون رکورد هوراکان رو بشکنن، اما برای من ارزش کار لاکبورگینی که دست تنها ، اونم با همچین قیمتی رکورد زد برام خیلی باارزش تره.

      عاشقتم لامبورگینی. ??????

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. mohammadreza

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (870 ديدگاه)

      ولله چی بگم اخه چطور تونستن یه ماشینو با همون بدنه و پلت فرم و موتور(حالا به استثنا تغییرات جزیی)هر دور 36 ثانیه سریع تر کنن من خودم حدسم اینه که اولا لاستیکا خیلی تاثیر داشتن (کسایی که فرمول 1 دنبال میکنن با معجزه لاستیک اشنا هستن) دوما حدث میزنم تغییراتی تو ماشین مورد تست اعمال شده که میتونن خیلی هم تاثیر داشته باشن مثل از دور خارج کردن سیستم های کنترل الایندگی. چون یبار یه مستند راجبه ولوو دیدم که مهندسای ولوو فقط با اچر و پیچ گوشتی یه مدل رو خیلی سریع تر از حالت عادیش کردن. خلاصه من نظرم اینه که پرفورمنته نخواهد توانست رکورد های 918 رو تو پیست های دیگه وقتی توسط افراد عادی بشکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MADJID

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        این حرفا دیگه خریدار نداره ???
        .
        مطمئنا هر شرکتی ، فرق نداره لامبورگینی یا فراری ، هنگام تلاش واسه رکورد زدن حداکثر تلاشش رو برای سریع بودن انجام میده و از همه ی امکانات و ظرفیت ها استفاده میکنه
        .
        فقط لامبور‌گینی.
        6:52:01.

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. ali lambo

        ۱۵ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (6 ديدگاه)

        گلم اینارو تو فهمیدی داوران پیست نفهمیدن به نظرم تو باید داور شی و اصلا نذاری لامبو مسابقه بده چون مثلا متقلبه
        یکی اومده رکورد زده پورشه خودش اعتراض نکرده از اولم سایتای ورزشی این رو به راه انداختن که تقلب شده
        با اون همه تجهیزات طرف یه مگس نمیتونه با خودش ببر دیگه تایر های غیر عادی .!.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. vahid 956

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (474 ديدگاه)

      ایتالیا هه ، برادر لامبو مال آئودی و فولکسه بدون کمک اینا عمرا نمیتونست حتی فکر رکورد زدنم بکنه هوا برت نداره اگرم رکورد واقعی باشه مهم اینه که فولکس در حقیقت رکورد خودشو ارتقا داد اینو هیچوقت فراموش نکنن طرفدارای لامبو

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Gtr

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (890 ديدگاه)

        ببین با این حرفها ایتالیایی بودن لامبورگینی زیر سوال نمیره
        لامبورگینی قبل اینکه فولکس‌واگن هم باشه،میورا رو داشت،کانتاش رو داشت که از زمان خودشون خیلی جلوتر بودن
        شاید سر ماشینهای انگلیسی بتونید منت بذارید که از صدقه سر آلمانی ها سر پا هستن؛اما سر لامبو اینو نمیتونی بگی

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2751 ديدگاه)

          چند وقت پیش گفته بودم واسه تبریک گفتن زوده.
          ولی الان نه تنها باید تبریک گفت بلکه باید تعظیم کرد برای این شرکت.
          ?????????
          وحید جان پس اگه اینطوره پورشه 918 هم مدیون فولکسه.
          اگه فولکس خیلی توانایی داره با شیرونش بیاد با 1500 اسب بخار این ماشین 630 اسب بخاری رو شکست بده.
          Gtr جان چه منتی سر ماشین های انگلیسی میتونن بزارن؟؟
          دمشون گرم که بنتلی و رولز رویس و مینی رو به قدرت رسوندن.
          ولی شما مک لارن -استون مارتین -جگوار-لندروور و….((مثل آریل و کیتینگ -نوبل و….. بخوام بگم زیاد میشه)) رو چی میتونید بگید.
          بازم میتونید بگید آلمانی ها منت بزارن سر خودروسازی انگلیس؟؟
          ولی گذشته از اینا بازم تبریک میگم کار بزرگی کردن با قیمت و قدرت کمتر با این اختلاف رکورد دارن.
          در ضمن طرفدارای لامبو هیچ وقت فراموش نکنن که برای شرکت فولکس وجودشون یه اعتبار بزرگه.

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. رامکال

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (594 ديدگاه)

          آقایون دعوا نکنید .
          لامبورگینی شرکتی توانا برای زدن این رکورده.
          البته هممون از کمک هایی که بین این شرکت ها صورت میگیرد آگاهیم.
          من تبریک میگم مثل همون بار اول.
          چی بهتر ازاین که شرکتی که رکورد 918 رو میشکونه یک شرکت از کشور خوب و دوست ایتالیا و اون شرکت هم کی بهتر از لامبو؟
          فقط جناب جی تی بی اونهایی که اکثرا این رکوردو زیر سوال میبردن اتفاقا ربطی به طرفداران پورشه و آلمان نداشتند.
          اگر باور نمیکنید برید در مقالات ابتدایی مربوط به همین خبر یک چرخی بزنید میبینید که کیا هستند!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          جی تی آر عزیز سر ماشینای انگلیسی هم نمیتونن منت بزارن ،مطمئن باش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Madjid911 GT2

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          با دوستان ، ” مکلارن” و ” بنتلی” موافقم.
          خودروسازی مهم ترین صنعت دنیاست و آلمان به نظر من با اختلاف بسیار زیاد نسبت به رقبایی غیر از ژاپن ، بر قله ی این صنعت ایستاده.
          اما انگلستان هم خودروسازان بزرگ و خوبی داره که مستقل و بدون منت دیگران کار میکنن.
          بهترین نمونش استون مارتین و مکلارن.
          میدونم بعضی ها میگن بزرگترین سهام داران استون و مکلارن به ترتیب ایتالیایی ها و خلیج فارسی ها هستند ، اما ملیت سهامداران اصلا مهم نیست ، مهم روح ، هنر ، فناوری و اصالت یک ماشینه که مکلارن و استون از این نظر هیچ وابستگی به سهامدارانشون ندارن.
          همه ی خودروسازان مطح دنیا الان چند ملیتی هستند ، این کار خیلی فایده برای شرکت سازنده داره که سر فرصت توضیح میدم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Madjid911 GT2

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          در ضمن وجود بنتلی و رولزرویس برای فولکس و BMW مایه ی افتخاره ، یه زمانی ، 20 سال پیش ، سر مالکیت این شرکت ها بین BMW ، فولکس و چندین خودروساز مطرح دیگه دعوا بود.

          موافقم 1
          مخالفم 0
        6. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان اصلا باهات موافق نیستم. صنعت خودروسازی مهم ترین صنعت دنیا نیس و از طرفی گفتن این ک کدوم کشور در این صنعت قدرت بیشتری داره آسون نیس. اصصلا قبول ندارم آلمان با اختلاف زیاد در صدر باشه! حدنهایی صنعت خودرو و تکنولوژی های جدید و پیشرفته مسابقات فرمول وان هس و در این مسابقات انگلیس و فراری نقش اساسی دارن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        وحید جون این رکورد ب خاطر آیرودینامیک فعالی ک ب صورت کااملا مستقل در کارخونه لامبو توسعه داده شده بدست اومده و هیچ ربطی ب آئودی نداره!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. vahid 956

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (474 ديدگاه)

        اقا چرا انقد بحث میکنید لامبو تقریبا هرچی پیشرفت و اعتبار داره از کمک فولکسه چه کمک مستقیم چه غیر مستقیم تمام شد ورفت تاریخ رو فراموش نکنیم!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. مهدی 911

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    اعتبار لامبو رو بالا برده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. مهدی 911

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    کاش 918 از این نوع لاستیک استفاده میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. MADJID

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      918 هم لاستیک مخصوص داشت.
      با لاستیک معمولی رکوردش بالای 7 دقیقه بود.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. رامکال

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (594 ديدگاه)

        مجید مثل همون چند هفته پیش باز هم بهت تبریک میگم.
        من همون موقع هم میدونستم که لامبورگینی توان و لیاقت این افتخار رو داره.
        بازم میگم خوشحالم که رکورد پورشه بدست لامبو شکسته شد نه کسی دیگه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MADJID

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          ممنون رامکال جان.
          زنده باد ماشین های آلمانی و ایتالیایی.

          موافقم 1
          مخالفم 0
  5. kurdishlambo

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (68 ديدگاه)

    معرفی پرفورمانته در ژنو یه تفاوت اساسی داشت با سایر رونمایی های لامبو اونم نبود وینکلمن بود?وینکلمن واقعا دوست داشتنی بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. OMID-LAMBO

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (406 ديدگاه)

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید !
    الان باز بعضیا میان میگن تقلب شده .. ای سی یو دستکاری شده … سیستم تعلیق فلان شده … نمودار قدرت و گشتاور میخوان …
    بشین کشکتو بساب باااااوووووو
    :))

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Hj

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (83 ديدگاه)

      نه الان بعضیا میان میگن کاتالیزورشو ورداشتن،زود استارت زد لامبو،لامبو تقویته،راننده پورش راننده نبود،من با پورش خودم رکورد این لامبورو زدم و…????????

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. shirko

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (200 ديدگاه)

    اونایی که تقلب بودن این رکورد رو تایید کردن ، الان هیچ کدوم جرات کامند گذاشتن رو ندارن !!??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      ما نگفتیم تقلبه سوال پرسیدیم با سی اسب قدرت اضافه کار معجزه اسایی هست ولی تا نشریات مستقل تست نکنن اعتباری نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid911 GT2

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        حتما پیش شما یک نفر اعتبار نداره دیگه ، نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ?????????

        موافقم 1
        مخالفم 0
  8. Mclaren (F1-650s-570s-675LT-P1)Mc

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1115 ديدگاه)

    فوق العادست آفرین به لامبورگینی رکوردی بهتر از 918 که رکوردار بود.
    باور نکردنی اما شدنی از لامبورگینی.
    تبریک به طرفداراش البته خودمم دوسش دارم

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. mans

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    کجا هستن اونایی که میگفتم دروغه
    لامبو یعنی قدرت
    سه تا تایم برتر دوتاش لامبورگینیه
    فراری و اون مدیرش باید برم بوق بزن
    مکلارن و پورش هم من دیگه چیزی نمیگم
    با اون همه تکنولوژیه فرموله وان و سیستم های هایبرید و وزن کم و قدرت زیاد
    جلو یه سوپر اسپرت لامبو کم آوردن چه برسه لامبو بخواد هایپر کار بزنه
    در ضمن اون دوستمون که میگه کاش پورش با این تایر تایم میزد باید بگم پورش خودش با بهترین لاستیک میشلن تایم زده اصلا پورش با لاستیک پیرلی محصولی نداره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  10. ساسان

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    کاربزرگیو کرد لامبو…فکرکنم جا داره یه مستد یا حداقل پدال یه مقاله ی فنی خوب راجبش جمعو جور کنه.
    امیدوارم دیگه صحبتهای حاشیه ای تموم شه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. حسن

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (97 ديدگاه)

    مساله ی مهم اینه که حالا کت تن یه ماشین خوش تیپ و جذابه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. lmbx

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (287 ديدگاه)

    ضمن تبریک عید به همه بچه های گل پدالی و آرزوی سال سلامتی و پرپولی برای همه!
    دوستان عزیز لامبورگینی این رکورد رو زده و کاملا صحیح است.اصلا برفرض محال اومده با تغییر تو ecu قدرت رو زیاد کرده خوب مگه چند اسب اضافه میشه فوقش 50-60 تا نه 300 تاکه!من عاشق لامبورگینی هستم نه به خاطر این رکورد به خاطر اینکه این ماشین یه حس دیگه ای داره یه روح دیگه ای داره.درسته این رکورد یه کم عجیبه ولی ماشین با یه راننده ی حرفه ای همچین رکوردی میزنه نه با من نابلد.منظورم اینه اگه پشت 918 هم این راننده میشست شاید زمان بهتری میزد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2366 ديدگاه)

      دوست گرامی در زمان تایم گیری پورشه 918 سه راننده ی حرفه ای در پیست بودن به نام های؛
      Walter rohrl
      Timo kluck
      Marc lieb
      بعد از دورهای زیادی که زدند بهترین تایم متعلق به marc lieb بود.
      برای مقایسه ی کوچک بد نیست اشاره کنم یک خودرو که مخصوص پیست آماده میشه رکوردهاش فقط چند ثانیه ناچیز جابه جا نمیشه و کلی فاصله س
      مثلا خودروی فراری 488 GTLM که مخصوص پیست هست رکورد پیست spa بلژیکش 2:17 بوده در حالی که قدرتش فقط 490 اسب بخاره و پورشه 918 در پیست spa رکوردش 2:39 هست.
      داستان رکورد پرفورمانته با همه متفاوته چون خودرویی در پیست بوده که هنوز معرفی نشده وگرنه در حال حاضر اگر با همین پرفورمانته که معرفی شده بره به پیست هیچکس برچسب تقلب نخواهد زد و هر نتیجه ای بگیره برای همه قابل قبوله.
      در ضمن این بدبینی تنها از سوی افراد عادی نبوده و تحلیل گرانی که با خودرو سرکار دارن هم به این موضوع شک دارند چون این همه اختلاف با چند تغییر کوچک امکانش کمه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. OMID-LAMBO

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (406 ديدگاه)

        بهزاد جان ببین ! بالا بری پایین بیای .. چپ بری راست بیای که چیزی تغییر نمیکنه و حالا هی دلیل و مدرک و برهان بیار که تقلب تو کار بوده و برو یوتیوب و جی تی اسپریت رو بخون .
        باید قبول کنی که رکورد الان دست لامبوعه و دیر یا زود این رکورد باز میفته دست یه ماشین دیگه و ما نمیایم اینجا دلیل و مدرک بیاریم که تقلب شده صحبت از ای سی یو و نمودار قدرت و گشتاور بخوایم ولی میدونی چیکار میکنیم؟ تبریک میگیم … چون لامبورگینی ارث بابامون نیست که …
        :|

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. بهزاد

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2366 ديدگاه)

          Omid جان امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشید.
          دوست گرامی دیگه بهتر از این نمیتونم منظورم را برسونم و حتما ایراد از بندس.
          ما نمیگیم پرفورمانته یک خودروی اسپرت معمولیه و توسط یک شرکت معمولی ساخته شده!
          حرف ما به ساده ترین شکل ممکن اینه آقا همین پرفورمانته که معرفی شده و داره تحویل مشتریان میشه بیاد تو پیست با بهترین راننده ی ممکن و رکورد بزنه.
          ما کجا گفتیم این رکورد تقلبیه؟!
          این رکورد برای خودرویی بوده که هنوز معرفی نشده و با استتار در پیست بوده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. MADJID

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          بهزاد جان ، یه سوال فکرم رو بدجوری درگیر کرده …
          .
          چرا این سوالات ، درخواست منحنی گشتاور و قدرت ، حساسیت به نوع لاستیک ، این همه تحلیل و بررسی و …. و …. و …. و …. در مورد لامبورگینی به ذهن شما رسیده ؟ ?
          .
          چرا موقعی که رکورد های فراری یا مکلارن مطرح میشه این سوالات به ذهنت نمیرسه ؟!؟ ???
          .
          چرا اینقدر نسبت به لابورگینی شک داری ؟
          یعنی تحمل پیروزی این خودروساز اینقدر سخته ؟
          .
          لامبورگینی هوراکان هم قبلا رکورد مک لارن MP۴-۱۲C رو در پیست تاپ گیر شکسته بود ، با وجود این که مک لارن قدرت تقریبا مساوی و گشتاور بیشتر و وزن کمتر داشت و اختصاصا در همون پیست تکامل پیدا کرده بود و تست شده بود .
          .
          بار ها گفتم ، فراری ۰ تا 300 لافراری رو 15 ثانیه اعلام کرده بود ، برای 0 تا 200 ، 200 تا 300 و … و … هم اعدادی اعلام کرده بود ، مکلارن هم واسه پی وان 0 تا 300 رو 16.5 ثانیه اعلام کرده بود ، پورشه ی بی ادعا هم واسه ۹۱۸ اعدادی رو مطرح کرده بود ، اگر این اعداد واقعیت داشتن لافراری باید سلطان تمام درگ ها میبود و تمام رکورد ها رو میشکست ، اما نتیجه اصلا اون چیزی که انتظار داشتیم نبود ، در درگ ها لافراری همیشه تا 250 کیلومتر پشت ۹۱۸ و بعد با سبقت گرفتن پی وان و خودش از 918 برای باقی مسیر پشت پی وان بود و فاصلشون هم با افزایش سرعت مرتّب زیاد میشد .
          .
          هدف من از بیان موضوع لافراری این بود که بگم لامبورگینی نسبت به فراری که برای لافراری رکورد هایی رو اعلام کرد که با واقعیت فاصله داشتن و محقق نشدن قابل اعتماد تره.

          اگر قراره به رکورد شرکتی شک کنی اون لامبورگینی نیست .

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. lmbx

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (287 ديدگاه)

        مؤمن خدا!شما چی رو داری با چی مقایسه میکنی ماشینی که شما میگی اگه یه بچه هم ببینه میفهمه چه قدر با ماشین عادی فرق داره.بعدشم هیچ کدوم از کارشناسا نگفتن که لامبورگینی ماشین پیست رو ازمایش کرده میگفتن تو خود زمان تقلب کرده یعنی این زمانی که اعلام کردن دروغه و شاید فیلمو تند کرده بعدشم لامبورگینی تازه تاسیس نیست که بخواد اعتبار کسب کنه.به نظرم به جای این بحثا بریم درمورد آیرودینامیک فعالی که لامبو روش حساب بازمیکنه یه مطالعه ای داشته باشیم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. bugati

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بوگاتی رو بیارن زیر شش و پنجاه میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ب ام و سلطان

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (198 ديدگاه)

    یه روز سلطان میاد و رکوردهارو بدجوری جا به جا میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بهزاد

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2366 ديدگاه)

    این دو لینک که بنده میزارم چند تا نکته داره حالا اگر دوستان تونستن نکته هارو بگیرن و بیطرف باشن گلی به جمالشون.
    http://m.sgcarmart.com/articles/articleinfo.php?CT=n&AID=16485
    http://usautoguides.com/prototype-drive-lamborghini-huracan-performante-2/
    عکس لینک اول که کارکنان و دست اندرکاران شرکت لامبو در روز تایم گیری نشان میده به رینگ و تایر و ورودی هوای دماغه و شیشه ی بغل که شیشه نیست و تلقی که برای مسابقات استفاده میشه توجه کنید…
    فیلم رکورد دقیقا با همین خودرو بوده!
    و لینک دوم پرفورمانته ی واقعی که دقیقا مشخصه ورودی هوای دماغه متفاوته و همچنین رینگ به همراه تایرهای پیرلی corsa و فیلم هایی از اون موجوده که در پیست ایمولا هست و برای خبرنگاران مجلات بوده و خب صدای جیغ تایرها که مشخصه شنیده میشه و بازی بدنه ی خودرو در سر پیچها در حالی که اون خودروی 6:52 به هیچ عنوان این تکان های بدنه و شاسی را نداره و چند تا مورد دیگر که از حوصله ی دوستان خارجه.
    اول ببینید بعد پیش خودتون قضاوت کنید که چرا میگن خودروی واقعی که معرفی شده نمیتونه این تایم را بزنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID-LAMBO

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (406 ديدگاه)

      اینا به سیاست کارخونه برمیگرده که برای تست مجلات چه امکاناتی رو برای خودروها در نظر بگیرن . برا ی مثال مک لارن پی وان که اکثر تستایی شده ( کلیپهای evo یا timerack) با تایرها ی پیرلی پی زیرو بوده ولی وقتی دیدن زمانشون کمتر از 918 بوده با گذاشتن تایرهای تروفئو آر زمانشون 1.5 ثانیه بهتر شده . پس لامبورگینی برای ثبت زمان بهتر باید از تایرهای بهتری باید استفاده میکرد که !!!!!! بشه تو خیابونم ازشون استفاده کرد.
      والا من نمیتونم صدای جیغ لاستیکا رو از عکس!!!! بشنوم یا تشخیص بدم اون شیشه ست یا طلق! و اینکه ورودی های تو هر دو تا یکیه فقط قسمتی که پوشونده شده فرق داره

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2366 ديدگاه)

        Omid جان تو عکس دنبال صدا نباش عزیز دل!
        بی زحمت برید و تست های پیست ایمولا در یوتیوب را تماشا کنید.
        یا بنده بد توضیح میدم یا شما یکسری مسائل به این سادگی را نمی بینید یا اصلا بحث رو کم کنی و لج بازی و غیره هست.
        باز هم میگم اگر دوست دیگری هست که این موارد را بهتر و روانتر توضیح بده بنده سپاسگزارشم.
        چرا ورودی های هوا اینقدر متفاوته؟!
        شیشه ها که اصلا تابلو نیست!
        لامبورگینی زحمت کشیده پرفورمانته واقعی را در ایمولا در اختیار مجلات گذاشته خب زحمت میکشید همین کار را در نوربرگ رینگ انجام میداد و مجله ی evo با مجرب ترین راننده ها میومد و تستی میزد!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid911 GT2

          ۲ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          تست میشه ، عجله نکن ، هنوز که زمانی نگذشته.

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. بهزاد

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2366 ديدگاه)

        Omid جان همانطور که اشاره فرمودید با تعویض تایرهای مکلارن رکوردهای پیستش نسبت به 918 بهتر شد در حالی که قبلش اینطور نبود و در واقع تایرهای میشلین pilot sport cup 2 تاثیر بسیار زیادی هم در شتاب گیری هم رکورد پیست دارند در حالی که تایرهای استاندارد لافراری پیرلی corsa هست و با این تایر به هیچ عنوان نمیتونه در بسیاری از پیست ها از 918 بهتر باشه و اگر هم نزدیک بوده حساب کنید با تایر اسپرت کاپ 2 یا پیرلی trofeo چه اتفاقاتی میوفته!
        همین موضوع تایر تا چند هفته ی پیش به عنوان جک و تمسخر فرض میشد و همین که بسیاری از دوستان به اهمیت اون پی بردن جای شکر داره.
        البته ناگفته نمونه متخصصین پیرلی در زمان تایم گیری کنار پرفورمانته بودن تا ببینند تایر جدیدشون چه عملکردی داره!
        به نوعی این تایر جدید پیرلی جوابی بود برای میشلین pilot sport cup 2 و به احتمال بسیار زیاد یکی از اسپانسرها و مشوق های اصلی این رکورد همین شرکت پیرلی بوده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. سهيل

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    مطمئنم یه مارمولک نابغه تو گروہ فولگس هست که این تقلبا همش زیر سر اونه ?
    (لطفن زیاد دیسلایک ندین?)

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Madjid911 GT2

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      اتفاقا لایک دادم.
      چون الان 20 دقیقست دارم میخندم ???
      .
      با این کامنتت لحظات خوبی رو واسه ما رقم زدی. ???

      موافقم 1
      مخالفم 0
  17. مهدی

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1583 ديدگاه)

    این ماشین بلاخره بیرون میاد و مشخص میشه. هرچند من فکر میکنم این رکورد عالی فقط منتهی میشه به همین پیست و همین تست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid911 GT2

      ۲ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      نوربرگ رینگ برترین و مهم ترین پیست های دنیاست.
      همه ی ماشین ها بیشترین تلاش و قدرتشون رو میذارن واسه نوربرگ رینگ.
      لافراری و پی وان اگر میتونستن رکورد بهتری از 918 در نوربرگ رینگ ثبت کنن مطمئن باش ده هزار بار اعلام می کردن تا همه ی جمعیت دنیا بفهمن و قیمت ماشین هاشون افزایش پیدا کنه.

      اگر رکورد هوراکان فقط در نوربرگ رینگ هم باشه واسم کافیه. حداقل از فیورانو که مهم تره. ?

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2366 ديدگاه)

        لامبورگینی پیست اختصاصی نداره مجید جان؟
        شرکتی با این عظمت حداقل باید یک پیست داشته باشه.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. OMID-LAMBO

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (406 ديدگاه)

          نیازی به پیست نداره
          ماشینایی که میسازه برای دوست داران خودرهای سوپر اسپرت و عشاق ماشینای فک براندازه (ریچارد هموند)
          نه واس زدن عاشقای شکستن رکورد تو پیست و مسابقه
          چون وقتی اونتادور از بوگاتی سوپراسپورت و هوراکان از هردوی اینها توی پیست تاپگیر سریعتر بود به مزاق هموند و می خوش نیومد ومیگفتن باید فک برانداز باشه نه سریع !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. V.m

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    هروقت لافراری پر ادعا اومد 0تا300 در 15ثانیه زدطبق گفته خودشون انوقت ما میگیم این رکورد تقلبی بابا تعصب بزارید کنار

    موافقم 1
    مخالفم 0
  19. بهزاد

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2366 ديدگاه)

    مهمترین پیست دنیا لمانز فرانسه هست.
    رکوردگیری و اهمیت پیست نوربرگ رینگ با این شرایطی که شاهدشیم خیلی قدیمی نیست و متاسفانه با این بازیهای جدید احتمالا از این به بعد رکوردگیری کمی بی مزه بشه!
    سازنده خودرویی میساخت و مجلات ماشینو از نمایندگی یا شخص میگرفتن میبردن پیست های مختلف بدون اینکه شرایطش عوض بشه باهاش رکورد میزدن و اون مزه ی اصلی سرجاش بود ولی الان برخی شرکت ها یک تیم مسابقه ای درست میکنند و راهی پیست میشن!
    بنده این روشو دوست ندارم و مطمئن باشید در آینده ای نچندان دور نیسان gtr و audi r8 و پورشه 911 و مکلارن و چندتا از اسپرت سازان گم نام به زیر 6:50 هم برسن که دیگه شگردها برای همه مشخصه و نیازی به توضیح نیست.
    بنده خدا کریس هریس آخرش تایرهای مکلارن p1 را عوض کرد ببینه چی میشه یهو دیدن 2 ثانیه از 918 در یک پیست جلوتره در حالی که بیشتر مواقع کم میاورد! و اگر با همان تایر بیاد نوربرگ رینگ براحتی 10 ثانیه از 918 سریعتر خواهد بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Saied

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    کار نه شد نداره . ولی به نظرم به دست و پایه پورشه پیچیدن تو هندلینگ و شتاب کار هر کسی نباشه.
    منتظر شاخ به شاخ شدن لامبو با ٩١٨ هستم ببینم چی تو چنته داره.
    و به نظر من این رکورد به زودی توسط مکلارن ٧٢٠s تغیر پیدا خواهد کرد. و واقعا به هندلینگ و مهندسیه مکلارن ایمان دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. عرفان

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز.
    واقعا من تعجب می کنم که برخی از دوستان با تعصب هی میزنن تو پرو بال شرکت لامبورگینی.
    واقعا لازم نیست اینقدر به خودتون فشار بیارین
    وقتی سایت رسمی پیست نوربرگ رینگ زمان ثبت شده پرفورمانته رو تو‌ جدولش درج میکنه همه چی تموم شدست.. اگر لامبو هم تقلب کنه کارشناسان پیست که نمیزارن یه شرکت با تقلب رکورد ثبت کنه و واسش بدون بررسی و تایید صحت موضوع بزنن تو لیست و اعلام کنند..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مهدی

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1583 ديدگاه)

    دوست عزیز جناب v.m سواد هم خوب چیزیه میتونید تو اینترنت سرچ کنید جای رو هوا حرف زدن. مجله motortrend که از معتبرتنرین مجلات هست لافراری رو تست کرده و شتاب 0-60 مایل این ماشین 2.4 ثانیه بوده و 400 متر رو هم 9.7 ثبت کرده که سریعتر از مکلارن و پورش بوده که بازهم توسط همین مجله تست شدن. این رو گفتم که بدونی این اعداد فقط توسط فراری ثبت نشدن. (تو سایت خود موتورترند هست)
    و اینکه شما صرفا چنتا فیلم شتاب و لپ تایم میگیرید و نسخه میپیچین در حالی که مجله topgear و motortrend و autocar که معروفترین مجلات هستن لافراری رو ماشین بهتری دونستن نسبت به پی 1 و 918 ( دوست داشتین میتونید سرچ کنید و مقالات رو بخونید)
    در جواب دوستمون جناب madjid هم باید بگم دوست عزیز ماشینی مثل اونتادور اس وی وقتی این پیست رو زیر 7 دقیقه ثبت میکنه مطمعنا لافراری که بقیه پیستها رو با اختلاف زیاد سریعتر از اونتادور بوده میتونه تو نوربرگ رینگ هم برتر باشه و با توجه به طولانی پیست فاصله زمانی بیشتر هم خواهد شد این چیزی که گفتم فکر میکنم منطقی باشه درسته؟؟ در ضمن فراری کدوم محصولش رو رسما تو نوربرگ رینگ تست کرده که بخواد لافراری رو تست کنه؟؟ فراری خودش پیست ازمایشیش رو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID-LAMBO

      ۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (406 ديدگاه)

      پیست مخصوص به خودش به درد خودش میخوره وقتی یا رکورد درست و حسابی توی مجلات و مستندهایی مثل تاپگیر یا evo یا گرندتور نداره چون خودشو خاص میدونه ولی تواضع داشتنم چیز خوبیه و اینکه اجازه بدی ماشینایی که میسازن رو تست کنن .
      لافراری fxxk یا 599 xx میسازه ولی به صاحبانشون تحویل نمیده و میگه جایی که ما میگیم تست کن یا دست ما باشه هرموقع خواستیم بیا یه دور بزن :| :| :|

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. V.m

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    اون چیزی که ما دیدیم شکست لافراری درمقابل 918وپی وان آن هم باقدرت بیشتر ووزن کمتر بود اگه بحث شتاب باشه سستوالمنتو که با 570اسب بخار اون هم با تکنولوژی 8سال پیش 0تا 100تو 2/5ثانیه زد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مهدی

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1583 ديدگاه)

    دوست عزیز تواضع و فروتنی و … اینا دیگه چیه که مینویسی؟!! پسر خوب اون ماشینها اگر نمیاد تو خیابون به خاطر قوانین الایندگی و صوت و این جور چیزهاست که اجازه تردد تو خیابون رو ندارن چه ربطی به تواضع داره اخه؟؟ اگر هم فراری واسه استفاده از اون ماشینها چهارچوب تعیین میکنه این ممکنه برگرده به مدیریت تبلیغات و همینجوری فراری خاص و دلربا شده
    شما انگار به عرایض بنده دقت نکردین. خود مجله تاپگیر لافراری و p1 و 918 رو تست و مقایسه کرده و فراری رو برتر دونسته ( تو سایت تاپ گیر هست)مجله evo هم تو مقایسه اونتادور و برلینتا گفته بود فراری به لحاظ سطح تکنولوژی برتر از همه شرکتها هست ( این جمله هم مشخصا تو خود مقاله هست برین بخونید) پس چطور میگی رکورد درست و حسابی تو مجلات معتبر نداره و فراری بدرد نمیخوره و از این حرفا لابد بهتر بوده که همه مجله هایی که تاحالا این سه تا ماشین رو تست کردن باهم لافراری رو برتر دونستن
    مشکل اینه که دوستان با دیدن چنتا کلیپ نسخه میپیچن و بهتر و بدتر مشخص میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Machine

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    واقعاً نمیفهمم این همه دلبل و مدرک و درگیری برا نقض رکورد لامبورگینی چه دلیلی داره، دوستان رکورد فقط درون گروه فولکس‌واگن جابجا شده یعنی از یه زیرمجموعه به زیرمجموعۀ دیگه منتقل شده، همین!
    نکته‌ای که مهمه اینه که فعلاً نه فراری، نه مرسدس، نه مک‌لارن و نه هیچ شرکت دیگه‌ای حریف عظمت و نبوغ گروه فولکس‌واگن نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. بهزاد

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2366 ديدگاه)

    به نکته ی خوبی اشاره کردید!
    دلیل لامبورگینی برای رکورد زدن در این پیست چیه؟
    این همه مسابقه و گرندپری و… در دنیا وجود داره که شرکت ها میتونند برای نشان دادن برتری مهندسی و تکنولوژی شون در اون شرکت کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Machine

      ۴ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1196 ديدگاه)

      دلیلش اینه که پیست نوربرگ‌رینگ تو صنعت خودروسازی دنیا به نوعی یه معیار محسوب میشه و اعتبار زیادی داره برای همین هم رکوردهایی که تو این پیست ثبت میشن اهمیت بالایی دارن بطوری‌که مثلاً عنوان‌هایی مثل سریع‌ترین خودروی نوربرگ‌رینگ، سریع‌ترین SUV نوربرگ‌رینگ، سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلوی نوربرگ‌رینگ و… بسیار برای خودروسازها مهم هستن. بنابراین شرکتی که بتونه تو این پیست رکورد بزنه شاید اعتباری چندین برابر بیشتر از شرکت و موفقیت در پیست‌ها و مسابقات دیگه بدست بیاره و لامبورگینی هم از این قاعده مستثنی نیست. شما هم بجای اینکه توهم توطعه داشته باشی و مدام به دنبال سرنخی برای نقض رکورد اوراکان پروفورمانته تو نوربرگ‌رینگ باشی بهتره با این حقیقت کنار بیای، اوراکان فعلاً سلطان نوربرگ‌رینگه و اسمش رسماً تو سایت این پیست ثبت شده. مسلماً اونها بسیار بیشتر از شما این رکورد و این ماشین رو بررسی کردن و بعداً رکوردشو قبول کردن. پس مطمئن باش هیچ تقلبی در کار نبوده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۴ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2366 ديدگاه)

        راستشو بخواهی همه منتظر رکورد پرفورمانته واقعی هستند تا ببینند چطور این خودرو به این رکورد رسیده.
        اونا حتما بهتر از این رکورد خبر دارند ولی اگر امکانش هست منبعی ارائه کنید که خودرو توسط مسئولان پیست ارزیابی شده و اونها این خودرو را تایید کرده باشند؟
        تا به حال که تنها تایید کننده ها خود نفرات شرکت بودن!
        بحث توهم و توطئه نیست بلکه این همه ثانیه که کم شده هست وگرنه اگر شما با دنیای خودرو به خصوص مسابقه ای آشنا باشید تردیدی در مشکوک بودن نوع رکورد نداشتید.
        الان باز میایید میگید رکورد درست بوده ما هم میگیم درسته اما بحث فنی و جزییات اون در ابهام قرار داره و متاسفانه شما هنوز فکر میکنید در تایم تقلب شده!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  27. آریا

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (80 ديدگاه)

    حالا مسئولان فراری بیان لامبورگینیو مسخره کنن.
    قیمتش کمتر از 300 هزار دلاره ولی رکورد 918 شکسته
    فراری حتی جرئت نداره از سوگلیش (لافراری) تایم لپ بگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. بهزاد

    ۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2366 ديدگاه)

    آریا جان خودرو یا خودروهایی که از قبل تولید همگی فروش رفته که نیازی به رکوردگیری ندارن!
    به قول دوستمون ماشین جان خودروهایی که رکوردگیری میکنند اعتبارشون بیشتر میشه و در فروششون تاثیر داره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. شاهین

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    با سلام
    ی مسئله که خیلی تو مخمه اینایی هستن که میگن به لطف آئودی و فولکس،لامبو تونست رکورد بزنه!
    اقا لامبورگینی اسمش روشه لوگوش روشه شرکتش جدا از این شرکتاس و توی ایتالیاس و … اخه با چ رویی میایین میگین به لطف فلانی لامبو رکورد زده؟!
    مستند کمپانی لامبورگینی رو ندیدین هنوز چشم بصیرت میخواد.مراحل ساخت مورسیه لگو اس وی رو نشون میداد مرحله به مرحله والا منکه ندیدم ی پرسنل با تیشرت آرم آئودی یا فولکس توی محوطه اسکی بره!
    خو خود آئودی هم آر8 رو داره بیاد رکورد بزنه ببینیم و مثل نوشابه کف کنیم واسش
    فولکس چی؟پلتفرم سوپر اسپورت داره که بخواد به لامبو ببخشه که لامبو بخواد روی اون پلتفرم مانور بده؟!
    بهونه نیارید با این یذره اطلاعاتی هم که دارید لامبورگینی رو تخریب نکنید.اصن درسته انگار صاحبش آئودیه ولی اسم و اصالت و … لامبو روی ماشیناشه و ما به اسم لامبو این افتخاراتو حساب میکنیم.هروقت توی لپ تایم اومدن زدن فولکس واگن-آئودی-لامبورگینی هوراکان پرفورمانته 6:52 اونوقت بگید تقلبه این به لطف سه شرکت تونسته این رکورد رو بزنه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا