لامبورگینی

انتشار داده‌های ثبت رکورد اوراکان پرفورمنته توسط لامبورگینی

در غباری از شایعات، گمانه‌زنی‌ها و قضاوت‌ها، لامبورگینی داده‌ی مسافت سنجی اوراکان پرفورمنته را منتشر کرد. همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش لامبورگینی ادعا کرده بود این خودرو توانسته یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را در ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه طی کند. همین عملکرد باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شده بود.

lamborghini-huracan-performante-nurburgring-7
اندکی پس از اعلام این رکورد افراد بسیاری که با جهنم سبز آشنایی دارند اظهار داشتند لامبورگینی در این رابطه تقلب کرده و برخی گفتند شاید سرعت فریم فیلم را تا حدود ۵ درصد افزایش داده است.

lamborghini-huracan-performante-nurburgring-12
هرچند، مدیر تحقیق و توسعه‌ی لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی گفته که این رکورد واقعی بوده و به منظور اطمینان از آن رکورد کامل Vbox ثبت شده را تهیه کرده است. این داده نشان می‌دهد که رکورد پرفورمنته همان ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه است (۴۱۲ ثانیه در مجموع).

huracan-performante-nurburgring
رجیانی همچنین تأیید کرده که این خودرو از لاستیک‌های چسبان پیرلی تروفئو R در زمان ثبت رکورد استفاده کرده و البته این لاستیک‌ها به‌صورت سفارشی در دسترس هستند.

lamborghini-huracan-performante-03
قلب تپنده این خودرو پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری با قدرت ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر است. این نیروگاه باعث می‌شود پرفورمنته در ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و زمان کنده شدن آن از زمین تا رسیده به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز ۸.۹ ثانیه باشد. همچنین حداکثر سرعت خودرو ۳۲۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷۶ دیدگاه‌ها

  1. Veneno

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    چرا ایندفعه بحثو سر فولکس میکشید.اگر اینطوریه بوگاتی هم مال فولکسه و اگر من درمورد پورشه یا فراری اینطوری حرف بزنم درسته؟!
    که پورشه یا فراری تقلب کارند یا نه
    این حرف زشته و لامبو رو دست کم نگیرید و ارزشش رو پایین نیارید
    لامبو پایین تر از مکلارن،فراری و پورشه نیست هر کدوم از این ماشینا تو چیزی خوبند و بهتری وجود نداره و شما یه چیزی بگو که لامبو تقلب کرده و اتفاقی نیفتاده،اصلا براچی بخواد شر مردم کلاه بزاره و این موضوع چه ربطی به فولکس داره و مگه فولکس میگه اینو بساز اینو نه
    کی لامبو سر مردم کلاه گذاشته که بخواد الان بزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا