لامبورگینی

پروتوتایپ اوراکان پرفورمانته رکورد نوربِرگ‌رینگ را شکست!

پس از انتشار شایعات متعدد پیرامون ثبت رکوردی جدید توسط نمونه آزمایشی لامبورگینی اوراکان پرفورمانته در جهنم سبز، این خودروساز سرانجام ویدوئی منتشر کرده که نشان می‌دهد تمامی گفته‌ها عیناً حقیقت دارند!

lamborghini-huracan-performante07
طبق اطلاعات مندرج در ویدئو، پروتوتایپ اوراکان پرفورمانته روز پنجم اُکتبر ۲۰۱۶ (چهاردهم مهرماه) توانسته یک دور کامل پیست نوربِرگ‌رینگ نوردِشلایفه (Nurburgring Nordeschleife) را با زمان باورنکردنی ۶ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۰.۰۱ ثانیه طی کند.

بدین‌وسیله نه‌تنها زمان ۶:۵۹:۷۳″ لامبورگینی آونتادور SV کنار می‌رود، بلکه رکورد ۶ دقیقه و ۵۷ ثانیه پورشه ۹۱۸ اسپایدر به‌عنوان سریع‌ترین زمان بین خودروهای شهری دنیا هم با اختلاف بسیار زیادی شکسته می‌شود. البته توجه داشته باشید که اوراکان پرفورمانته هنوز به‌صورت رسمی وارد بازار نشده و مشخص نیست آیا می‌تواند این رکورد را به نام خود ثبت کند یا خیر.

lamborghini-huracan-performante04
فردی که توانسته این زمان باورنکردنی را به ثبت برساند، مارکو ماپِلی (Marco Mapelli) راننده آزمایش لامبورگینی است؛ همان کسی که با آونتادور SV یک دور پیست را در کمتر از ۷ دقیقه طی کرد و همگان را متعجب ساخت!

lamborghini-huracan-performante-aero
عجیب‌ترین نکته این اتفاق به بحث فنی مربوط می‌شود. درواقع چُنین عملکرد خارق‌العاده‌ای نمی‌تواند در دنیای واقعی وجود داشته باشد، چراکه پیشرانه V10 پرفورمانته توانی بین ۶۲۵ و ۶۴۰ اسب بخار تولید می‌کند و حداقل ۱۰۰ اسب بخار نسبت به برادر بزرگ‌ترش ضعیف‌تر است. علاوه بر این، اگر خروجی ۸۷۴ اسب بخاری پورشه ۹۱۸ اسپایدر را هم مدنظر قرار دهیم اختلاف توان به بیش از ۲۰۰ واحد می‌رسد. شاید تنها موضوعی که می‌تواند به این مسئله پاسخ قانع‌کننده بدهد، فناوری آئرودینامیک فعال لامبورگینی (Aerodinamica Lamborghini Attiva) یا به‌اختصار ALA باشد. این سامانه توسط خود کمپانی توسعه یافته و با استفاده از چند موتور الکتریکی، فلاپ‌های تعبیه‌شده در نقاط مختلف خودرو ازجمله سپر جلو و بال بزرگ عقب را باز و بسته می‌کند تا در تمامی شرایط بهترین و سریع‌ترین عملکرد ممکن حاصل گردد.

خودروی حاضر در فیلم یکی از آخرین نمونه‌های آزمایشی بوده و بخاطر موارد امنیتی به میله ‌کشی داخل اتاق مجهز شده است. انتظار می‌رود لامبورگینی طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر کند.

رونمایی رسمی لامبورگینی اوراکان پرفورمانته هفته آینده در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو انجام خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۷۶ دیدگاه‌ها

  1. Madjid

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هیچ کس نمیتونه عمق عشق من به لامبورگینی رو درک کنه.
    لامبورگینی و محصولاتش رو با تک تک ذرات روحم ، عاشقانه دوست دارم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. vahid 956

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (474 ديدگاه)

      به قول نقی مگه داریم ؟مگه میشه همچین چیزی؟
      تبریک به فولکس و لامبو

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. ابوالفضل

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (19 ديدگاه)

        لامبو زیر مجموعه آئودی هست پس آئودی همه کارهای لامبو رو میکنه و آئودی و پورشه هم زیرمجموعه فولکس هستن یه تسلیت و یه تبریک به فولکس بخاطر شکسته شدن رکورد918

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      شک دارم ………..
      منتظر خبر دقیق ترم باز ………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        من شک ندارم.
        منتظر خبر دقیق تر هم هستم.
        شاید رکوردش از این هم بهتر باشه :-)
        لامبورگینی ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. ashkan

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (23 ديدگاه)

      هیچجوره نمیتونم با چراغ عقب اورکان کنار بیام واقعا عقب گالاردو خیلی بهتر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Lamborghini zonda TDF

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      خیلی از ماشینا نوربرگ رینگ نرفتن و رکورد ندارن.
      مثل هوآیرا بی سی یا لافرراری و بیشتر فرراری ها.مث اف12(مطمئنم زمان بهتری دارند)
      زوندا روولوسیون 6:30زده مطمئنم هوآیرا معمولی_اسپایدر_بی سی همگی رکورد بهتری از اوراکان بیبی لامبو دارن.
      هوآیرا بی سی قدرت و آیرودینامیک وحشتناکی داره)900اسب،2g شتاب جانبی)،اگر جای یه مالک بی سی بودم برای لج درآری و ثابت کردن خیلی چیزا میرفتم تو پیست و بعد از چند دور میایستادم و از پنجره انگشت وسطم رو به دوربین نشون میدادم.
      لامبو نور چشم ماست ولی نوربرگ رو همه نرفته اند.
      یه چیز میگم باور نمیکنید و به خاطرش دیسلایک میدید ولی میگمش :
      کوروتzr1 زمان بهتری از اوراکان میزنه (مطمئنم)
      کامارو z28 هم رکورد نزدیکی میزنه.
      فرراری ها که جای خود دارند.

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. Amir

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (164 ديدگاه)

        دوست عزیز پاگانی که هرجا رفته از لاستیک های مخصوص مسابقه استفاده کرده نمونه اش همین نوربرگ رینگ و پیست تاپ گیر که گندش در اومد اینم لینک
        https://www.google.com/amp/jalopnik.com/pagani-admits-they-used-two-sets-of-tires-for-top-gear-450547430/amp

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (164 ديدگاه)

          با این که خودم طرفدار فراری ام اما فراری هم مثل مک‌لارن رکوردش و قایم کرد تو گرند تور هم که کند تر پورشه بود
          در مورد پاگانی هم که توی hyper 5 از همه کند تر بود حتی از ویرون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Madjid

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          AMIR عالی و درست گفتی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. OMID-LAMBO

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (413 ديدگاه)

        شما زیاد حرص و جوش نخور واس قلبت ضرر داره
        و اینکه نیازی نداره شما بجای کارخونه های خودرو سازیو مالکا تصمیم بگیری چیکار کن چیکار نکن
        تنها چیزی که کارخونه ها ی امریکایی تازه دارن روش کار میکنن بحث هندیلینگه پس حرفی رو که درمورد کوروت و کامارو زدی جای دیگه ای نزن بهت میخندن.
        فراری و مک لارن پشتوانه و تکنولوژی شون از فرمول یک نشات میگیره
        پورشه از لمانز
        لامبو چی ؟ خودش و خودش !
        وبالعکس نوربرگ رو همه رفتن و همه زمان گیری کردن و اگر زمانشون خوب میبود با افتخار تو بوق و کرنا میکردن که ای ملت ما فلان رکورد رو زدیم ! نه مثل مکلارن بگن زیر 7 زدیم ولی زمان دقیق شو نگن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. audi sq7

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اوراکان چیست؟
    یک گاو وحشی که نوربرگ رینگ را شخم زد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. zenvo

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (218 ديدگاه)

    هوراکان با 620 اسب رکورد ماشین های 1000 اسبی و 2 میلیون دلاری را شکست. تبریک میگم به همه / منتظر اونتادور S و نسخه های تقویت شدش هستیم / اوراکان در برابر اونتادور مثل پسر در مقابل پدره / ببین اونتادور S و نسخه های تقویت شدش قراره چی باشن / نسل بعد از اونتادور که دیگه خدا بخیر کنه / لامبورگینی دوباره به جنبش و تکاپو افتاده و میخواد شکوه گذشته را به دست بیاره / صدای غرش های V١٢ رو دارم میشنوم / صدای کشیده شدن سُم گاو های وحشی سنت آگاتا روی زمین به دل هر رقیبی هراس و دلهره میندازه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. amirhossein

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (55 ديدگاه)

    محصولات هر شرکت ماشین ساز یک سری طرفدار دارن و یک سری دشمن . بنز مزدا فورد تویوتا و …. یک سری خوششون میاد یک سری نه. یکی بوگاتی رو تحسین میکنه یکی هم میگه بوگاتی گنده و پرمصرفه حتی فراری و پاگانی هم مخالفانی داره اما لامبورگینی به قلب مردم نفوذ میکنه جزو خودروسازانی هست که نمیتونی دوستش نداشته باشی. یا عاشقش میشی یا اینکه حداقل ازش بدت نمیاد
    شهریور 93 شیراز رفته بودم. یک مورسیه لاگو نارنجی تو مدتی که من اونجا بودم چند بار در خیابون ها دیده شد. طرف شوق و ذوق داشت میخواست ماشینش همه ببینن. یادم نمیره وارد یک خیابون شد و یک دفعه گاز داد. همه ی جمعیت از دختر 15 ساله تا پسر 35 ساله با دیدنش شروع کردن به کف زدن و سوت زدن. من اصلا حواسم نبود. فکر کردم این ها عقلشون رو از دست دادن. بعد از اون توجه بقیه ی افراد هم جلب شد و حتی من و همراهام هم جوگیر شدیم و دست میزدیم. تا وقتی که از فرعی پیچید و محو شد فک کنم 200 تا چشم داشتن بهش نگاه میکردن. هیبتی که لامبورگینی داره هواپیما نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Kamran

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (919 ديدگاه)

    دی ان ای ایتالیایی تو وجودشه لامصب تبریک به عاشقانه لامبورگینی مخصوصا پسر عموم که بعد از شنیدن این خبر داره از شدت خوشحالی بال درمیاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. BMW

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (584 ديدگاه)

    چرا پاگانی هوآیرا نرفت یه رکورد بزنه!!؟
    اکثرا پاگانیا رفتن جز این مدل!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. OMID-LAMBO

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (413 ديدگاه)

    ماشینی بدون استفاده از پیشرانه ی هیبریدی
    آیرودینامیک آنچنانی
    قیمت میلیون دلاری
    توربوی دوگانه
    سیستم کرس یا سیستمهای فرمول یک
    فقط تنفس طبیعی با ایرودینامیک فعالی که خود شرکت و کارخونه روش کار کردن را باید تعظیم کرد !
    مرسی لامبورگینی !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Omid622

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    واقعا عالی شد اگه ممکنه یه مقاله درستو حسابی از این رکورد شکستن تهیه کنید که چطور یه ماشین حدود ۶۲۵ اسب بخاری تونسته بزرگان عرصه ماشین رو میخکوب کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mans

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (51 ديدگاه)

    باور کنید باور کنید این تایم باور نکردنیه مرسی لامبورگینی
    یعنی P1,laferari و 918 رو باید آتیش زد که با اون همه تکنولوژی و فناوری و هیبرید بودنشون نتونستن چنین کاری بکنن
    فراری و مکلارن که کله دانشه فنی مسابقات فرموله وان ریختن تو این ماشینا پورش هم که کله دانش لمانز و به پای 918 گذاشت
    حالا یه ماشین سنگینتر از همشون و کم قدرت تر از همشون اونم بیشتر از 250hp باور کنید فقط میشه تحسین کرد لامبورگینی رو و سکوت کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (144 ديدگاه)

      سنگین تر از همشون؟؟؟جان من اینو از کجا آوردی؟؟بین اون سه هایپر کار پورشه918از همه سنگینتره.هوراکان هم حدودای P1وزنشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امیرحسین

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (102 ديدگاه)

      البته شما نباید فناوری لامبو و پورشه رو زیاد جدا از هم در نظر بگیری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. ساسان

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    من ایمان داشتم به موفقیت این گاو نر جوان!!!
    تبریک میگم به همه ی عاشقان دنیای اتومبیل…وتبریک ویژه به روح بلند فریچیو لامبورگینی بابت این موفقیت خیره کننده….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. kurdishlambo

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    چە می کنە این گوسالە ی وحشی?
    ولی دو تا سوال برام پیش اومده؟؟ یکی این که چرا از صفر شروع نکرد(سوپر ولوچه هم از صفر شروع نکرد)؟؟ دوم این که تو فیلمی که لامبو تو یوتیوب گذاشته یه جورایی مارکو با حداکثر قدرت و فشار رانندگی نمی کنه! حتی دنده هاشو در حدود 8000 میده؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. OMID-LAMBO

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (413 ديدگاه)

      هیچ ماشینی از 0 شروع نمیکنه
      بنظرم بخاطر شتاب اولیه س
      چون برای بعضی ماشینا با اینکه شتاب 0 تا 100 ضعیفی دارن ولی توی بقیه قسمتای تست و مسابقه خودشونو نشون میدن مثل پاگانی هو آیرا یا …
      تمامی ماشینا با یه سرعت ثابت از قبل تعیین شده از خط شروع شروع میکنن به زمان گیری
      چه پاگانی آر باشه
      چه پراید
      :))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. GT

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    خیلی جالبه که هر سال که میگذره ماشینا به میزان قابل توجهی سریعتر میشن.حتی ماشینایی که یه رده پایین ترن یک دوسال بعد سریعتر از ماشینای رده بالاتر سال پیش میشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سهيل

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    شاید یه تقلب دیگه از فولکس باشه ولی از نظر من اشکال ندارہ چون دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      فعلا که دنیای خودروسازی دست فولکسه.
      فولکس با همه ی تقلب هاش.
      شما هم زیاد جوش نزن. برای سلامتیت خوب نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Saied

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    کاش میشد به مهندس هایه طراحش تبریک بگم ولی افسوس که نمیشه???
    ولی باز تبریک میگم و حقه هر کسی هست که تلاش کنه و تو اوج باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. بهزاد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    به احتمال بسیار زیاد تایرهای مورد استفاده از نوع کاملا مسابقه ای بوده چون در ویدئو هیچگونه صدای جیغ لاستیک به گوش نمیرسه و در قیاس با سایر خودروها که در این پیست دور زدن و ویدئو دارن که مشخصه از تایرهای چهار فصل استفاده میکنند و صدای جیغ تایرشون شنیده میشه!
    به نظر میرسه اگر با تایرهای عادی که سایر اسپرت سازان در خیابان استفاده میکنند دوباره دوری بزنه چندین ثانیه با این رکوردش فاصله خواهد داشت!
    تایر مسابقه ای مناسب جاده و استفاده روزمره نیست و رکوردی هم که بدست اومده با شرایط ویژه همراه بوده که سایرین از این آوانتاژ استفاده نکردن تا رکوردی خلق کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ace

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      فلسفه نبافید لطفا.
      اینقدر جوش نزن ای رفیق فراری دوست من.
      فراری هم ان شا الله یه روز رکورد میزنه.
      یه روزی هم نوبت شما میشه.
      دنیا دو روزه. یه روزی هم نوبت فراری میشه. ?????
      در ویدئوی اونتادور SV هم صدای جیغ لاستیکی !!!! شنیده نشد. ???
      در خیلی قسمت ها اصلا صدایی ضبط نشده ، در ضمن نوربرگ رینگ در خیلی از بخش ها پیست سرعتی نیست و پیچ های تند داره ، اصلا امکان بیش فرمانی و جیغ و گریه ی لاستیک ها وجود نداره.

      در ضمن اون فراری FXX بود که در پیست تاپ گیر از تایر های مسابقه ای استفاده کرد و بعد به خاطر این تقلب رکوردش رو از جدول تاپ گیر حذف کردن ??????

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ساسان

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1039 ديدگاه)

        عجب حکایتیه…حداقل آبروداری کنید نشون ندید میزان فشار وارده بهتونو!!
        دوسه تا کامنت اینجورهست که چقدر سیاهه بین بقیه ی کامنتها….جای تاسف
        یعنی پیست نوربرینگ اینقدر بی درو پیکره اینقدر بدون کارشناسو بزررگتره که همینجور بیان یه رکورد بگیرن بدون رعایت قوانین مورد نظر بعد رکوردو اعلام کنن؟….مگه پیست آزادی تهرانه؟… بعد توی تریلر که صدا گذاری شده انتظار داری صدای جیغ لاستیک بشنوی…آدم سرشو به کجا بکوبه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Madjid

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      آقا بهزاد
      .
      اوایل که اومده بودم این سایت حس میکردم شما از کاربران قدیمی و با سطح اطلاعات بالا و تا حدودی بدون تعصب هستید.
      ولی این چند وقت اخیر فهمیدم تعصب در بین کاربران پدال اپیدمی شده ، و شما هم از این قاعده مستثنی نیستید و نبودید.

      1 در هر500 نفر در پدال میشه کسی رو پیدا کرد که روی ماشینی تعصب نداشته باشه. ( بر اساس تجربه ی خودم در پدال به این عدد رسیدم)
      و شما جزو اون یک نفر نیستی ، بلکه شامل همون 500 نفر میشی ( مثل من ، منم کتمان نمیکنم، به بعضی ماشین ها خیلی علاقه دارم ولی سعی میکنم تعصبم رو در انتخاب هام بروز ندم).

      شما هم روی ماشین های ژاپنی + فراری به شدت تعصب داری

      شاید شاهین احمد زاده رو بی تعصب ترین کاربر پدال بدونم ،

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. amir

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (164 ديدگاه)

      دوست عزیز از لاستیک های مناسب جاده استفاده کرده و گرنه رکوردش ثبت نمیشد
      مثل رکورد Zonda R که تایر های مخصوص مسابقه استفاده کرده بود و رکوردش ثبت نشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. سعید صالحی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اگه توروبو داشت که رکوردش ازین بهتر میشد،چرا یه توربو روش نمیذارن رکوردشو به ۴دقیقه برسونن خیال همه رو راحت کنن.
    چه ابهتی داره این گاو وحشی سنت آگاتا.
    تبریک به لامبو دوستها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      فک کن بری مسابقات پرس سینه..بدون مکملهای ورزشی مقام اولو بیاری…اینکه عجیبترو هنرمندانه تره!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    والا ما که نفهمیدیم داستان این پیست و لامبورگینی چیه . همون نسخه اونتادوری که زیر هفت دقیقه تایم زد و تقریبا 20 ثانیه با ماشینهایی مثل 488 و کروت و مکلارن و … اختلاف داشت این در حالیه که تو خیلی پیستهای دیگه از این ماشینها عقب میمونه چطور توی نوربرگ رینگ این تایمها رو میزنه تعجب داره. یا هوراکان استاندارد تایمش 7.28 ثانیه بود حالا چطور یه نسخه بهینه شده شهری یهو بیاد 36 ثانیه سریعتر بره به نظر خنده دار و نشدنی میرسه. امان از تبلیغات …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      هر پیستی شرایط خودش رو داره.
      لکسوس میاد واسه LFA پکیج مخصوص نوربرگ رینگ میسازه.
      هر پیستی شرایطش فرق میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        در ضمن رکورد اونتادور SV در نوربرگ رینگ 6:59 هست و رکورد فراری 488 برابر با 7:01
        فقط 2 ثانیه اختلاف دارن.
        همون پیست هایی که اونتادور SV از 488 عقب میمونه ( که کلا تعدادشون 2-3 تاست ، اختلاف سر چند دهم ثانیه یا حدااکثر 1-2 ثانیه هست).

        20 ثانیه رو از کجا پیدا کردی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! ???

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amir

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (164 ديدگاه)

          دوست عزیز رکورد فراری 7:21.63

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. ساسان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      این مدل اوراکانو تو همین پیست توسعه دادن…بهش میگن نسخه ی متمرکز درپیست اوراکان….یه بار دیگه میگم توجه کن…..نسخه ی متمرکز درپیست ..اوراکان پرفورمانته..یعنی ساخته شده اختصاصا”برای پیست….امید وارم جا افتاده باشه
      پیست با پیست شرایطش فرق میکنه…مصافتش..پیچها ..قسمتهای مستقیمش….تایمها که تو همه ی پیستها یکی نیست…اینم باید توضیح داد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. بهزاد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    چندین ویدئو از این هوراکان پرفرمانته در نوربرگ رینگ هست که صدا هم داره و به وضوح مشخصه جیغ تایر شنیده نمیشه و استفاده از تایرهای غیر خیابانی مثل روز روشنه!
    برای مقایسه برید فیلم رکوردهای LFA و فراری و GTR و چند خودروی دیگر را ببینید که صدای جیغ تایرهاشون قابل شنیدن هست و دوستان هم به شعور مخاطبین توهین نکنند و نمیشه شرایطی که برای تست فراهم شده را کتمان کرد.
    در ضمن مسئولین پیست نوربرگ رینگ که کاری به تایر مورد استفاده ندارن و فقط شما پول میدی و ساعات مشخصی از اون اونجا استفاده میکنی!
    فقط برای اشاره عارضم که در یک پیست کوتاه و معمولی که خودروهای فرمول یک در اون مسابقه میدن حدود 10 ثانیه یا بیشتر اختلاف تایم بین تایرهای مسابقه ای و بارانی آج دار وجود داره.
    شرایط این رکورد با دیگران برابر نبود فقط همین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      ای وای دیدی چی شد…فراری و پورشه باتقوا هستن و وجدانشونو زیرپا نمیزارن…لامبو چقدر بی تقواست ازلاستیکهای مسابقه استفاده کرد…فک نمیکنی داری یکم بیمنطق صحبت میکنی؟…تو از چندتا کلیپ داری اینقدر محکم میگی که ازلاستیک مسابقه ای استفاده کرده..مطمعا باش اگر همچین امکانی باشه همه ی خودروسازا تو جهنم سبز برای رکورد گیری ازلاستیک مسابقه ای استفاده میکنن.تا رکورد بهتری بزنن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      ای بابا هی میخوام کامنت نزارم…
      نمیزارید که!!!!
      عزیز من برادر من آقا داداش عمو…
      رو فیلم صدا گزاشتن و صدای واقعی ماشین تو پیست نیست!!!!
      یعنی واقعا نمیتونی بفهمی اینو که یه تیزر تبلیغاتیه نه فیلم رکورد گیری؟؟؟

      عجبا با چه کسایی باید هرروز تو پدال سر و کله بزنیم!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        داداش برو یوتیوب فیلم کامل با صدا موجوده.
        ما میگیم صدای جیغ تایرها نیست نتیجه ی این تیزر نیست عزیز.
        اگر هم میگیم سایرین صدای جیغ تایرهاشون معلومه به خاطر کلیپ های موجود در یوتیوب هست.
        یک تایر استاندارد جاده ای در پیست سر و صداش معلومه و نیازی نیست بحث های بیخودی و توهین ایجاد بشه فقط کافیه یه کوچولو تحقیق بشه…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. شاهین

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    بهزاد جان شما فرمودی که کمپانی ها پول میدن و از نوربرگ رینگ استفاده می کنن.
    خب فراری و پورشه و صد تا کمپانی دیگه هم می تونستن از لاستیک های مخصوص پیست استفاده کنن تا رکورد بهتری رو ثبت کنن. چرا این کار رو نکردن؟!
    پ.ن: هم فراری رو دوست دارم هم لامبورگینی و هم پورشه رو…
    چند روز دیگه صبر کنیم می تونیم صحت و سقم این موضوع رو بفهمیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (144 ديدگاه)

      رکورد باید با اجزای استاندارد زده بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. amir

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (164 ديدگاه)

    آقا بهزاد یک باره دیگه میگم که از تایر های مناسب جاده استفاده کرده و گرنه رکوردش ثبت نمیشد
    پاگانی Zonda R از تایر های مخصوص مسابقه استفاده کرده و رکوردش ثبت نشد
    اینم لینک ویکیپدیا

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times

    آگه دقت کنی برای پاگانی و نوشته non-road-legal

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ace

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      در مورد رکورد 488 در نوربرگ رینگ درست میگفتی.
      من اعداد مربوط به قسمت ( پل تا سکو) یا همون Bridge to Gantry از پیست نوربرگ رینگ رو نگاه کردم. بهش میگن Nurbergring BTG
      رکورد ها تو این پبست از این قراره :
      Aventador SV : 6:54.00
      فراری 488 :7:01.00

      اما در قسمت اصلی حرف شما درسته و رکورد اونتادور SV و فراری 488 به ترتیب برابر با 6:59.73 و 7:21.00 هست.

      اما این که میگی همش تبلیغاته و … اصلا قبول ندارم.
      وقتی فراری خودش ماشین هاش رو در پیست مخصوص خودش ( فیورانو) تست میکنه و اعداد و ارقام رکورد هاش رو خودش با داد و هوار اعلام میکنه ، اون تبلیغات نیست ؟!؟!؟
      لامبورگینی از یک پیست جهانی و بسیار معتبرتر از فیورانو استفاده میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amir

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (164 ديدگاه)

        دوست عزیز کامنت های منو بخون من طرفدار لامبورگینی ام دارم طرفداری اونو میکنم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. amir

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (164 ديدگاه)

          به رکورد لامبورگینی هیچ ایرادی نمیشه گرفت
          با مهندسی فوق‌العاده اش این کارو کرده
          شاید بعضی از دوستان ندونن اما حدود 5 ثانیه اختلاف تو دنیای ماشین ها خیلی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. akrh78

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1358 ديدگاه)

        میگم چطوریه که (پل تا سکو) یا همون Bridge to Gantry تا اخر پیست واسه اونتادور 6 ثانیه طول کشیده ولی واسه 488 20 ثانیه؟
        شاید فراری رو خاموش کردن هل دادن تا اخر پیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. REZA ///AMG

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      non-road-legal منظور خود ماشینه نه تایرش عزیز من

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. Jast bentley continental

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    هیس پورشه ها فراری ها مک لارن ها فریاد نمی زنند سکوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1590 ديدگاه)

    جناب ace هر کسی مقداری پیگیر تایم پیستها باشه میدونه دو ثانیه هم زیاده چه برسه به بیست ثانیه! و شما هم حتما این رو میدونی که تفاوت یه مدل بهینه شده 36 ثانیه نمیتونه باشه!
    یا این لامبو مدل خیابونی نیست و صرفا واسه پیست طراحی شده یا ادعای تبلیغاتی میتونه باشه
    در مورد رکورد اونتادور اس وی و در جواب دوستمون madjid هم باید بگم بله یه سری پیستها ماشینی مثل 488 بهتر عمل کرده یه سری پیستها اونتادور که اختلاف زمانیشون بازده 1-2 ثانیه بوده اما من به عنوان یه علاقه مند وقتی میبینیم یکدفعه توی پیستی مثل نوربرگ رینگ اختلاف میشه 22 ثانیه این عقلانی به نظر نمیاد و فکر هم نمیکنم قابل پذیرش هم باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. akrh78

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      محض اطلاعت ace و madjid و ….. همشون یه نفرن با یه حساب کاربری
      خخخخخخخ
      ناراحت نشیا مجید جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        نه دوست عزیز ،
        خودم میخواستم براش توضیح بدم.
        ممنون که گفتی.
        فکر کنم همه میدونن.

        آخه میدونی ، با 2 سیستم کامنت میذارم ، یکیش موبایله ، یک کدوم هم سیستم کافی نت !
        تو یک کدوم Log On هستم و پروفایلم باز میشه ( همین Madjid که اونتادور قرمزه)
        اون یکی چون تو کافی نت هست و امنیت نداره ، با ایمیل کامنت میذارم و چون حوصله ی تایپ ندارم یک اسم ساده و کوتاه و با معنی ( ACE به معنی تکخال، دلاور ، و پیروز ??? کسی که در کار خودش فوق حرفه ای هست !!) رو گذاشتم.

        فکر کنم همه میدونن این 2 اسم مال منه. چون تعداد کامنت ها نمایش داده میشه. چیزی نیست که بخوام مخفیش کنم
        این دوستمون مهدی تازه وارد پدال شده. خوش آمد میگم بهش.
        .
        .
        بچه ها از طرف لامبورگینی از خودتون و خودم !! تشکر میکنم.
        خوب جواب بعضی دوستان رو دادیم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. akrh78

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      الکی که نشده green hell
      اولا که نوربرگرینگ یه میلیارد (154 تا) پیچ داره و اینکه قطره قطره جمع گردد وانگهی 22ثانیه شود
      دوما نزدیک 20.8 کیلومتر طول پیسته درحالیکه اون پیستا 3-4 کیلومتر بیشتر نیستن
      پس قابل پذیرشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ساسان

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1039 ديدگاه)

        سنگ درهاون کوبیدنه دوست عزیز ..بیخیال…کسی که نخواد قبول کنه قبول نمیکنه..فیلم کامل یکدورش که رکورد زده هم تو یوتیوب منتشر شده..ازدید من منفجر شده…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. amir

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (164 ديدگاه)

    فقط تعصب باعث میشه این رکورد رو نادیده گرفت
    طرفدار های پورشه خودشون خوشحال ان ولی….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      درسته متاسفانه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. Amir

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (164 ديدگاه)

    جالبترین چیز اینکه حدود 3 ثانیه از Radical SR8
    ماشینی که اصلی هدفش شکوندن رکورد نوربرگ رینگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. REZA ///AMG

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    رکوردش کمی غیر قابل باوره
    البته به معنای رد کردن لامبورگینی نیست ولی اگه کمی سرتون تو حساب کتاب باشه میفهمید هر چقدرم یه ماشین خوب باشه همچین چیزی تقریبا غیر ممکنه مگه اینکه یه جای کار غیر متعارف باشه … این ماشین زیر پوشش استتاریه و ممکنه داخلشو سبک تر از نسخه تولیدی درست کرده باشند یا هر مساله دیگه ای …. پیشنهاد هم به شما اینه که اینقدر تو بوق و کرنا نکنید واسه یک رکورد غیر متعارف؛ کمی محافظه کارانه تر کار کنید و وایسین دو سه جا تایید کنه بعد خوشحالی کنید! یهویی میبینین یه جایی گندش در میاد اون موقع ست تا یه ماه مسخره دست ملت میشین !!! از ما گفتن بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA ///AMG

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      ازونجایی که رکورد قدری عجیب به نظر میرسه با رونمایی این ماشین احتمالا چند تا مجله اقدام به تست این خودرو در نوربرگرینگ کنند باید دید چی پیش میاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Madjid

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      نگران نباش دوست من.
      لامبورگینی کارش درسته ، من بهش اعتماد دارم و میدونم که غیر ممکن ها رو ممکن میکنه.
      همونطوری که استفانو دومیناکالی ، رئیس لامبورگینی گفته :
      ” What people call impossible is where we write the history ”

      این جمله ، در ویدئوی معروف رکورد شکنی اونتادور SV هم توسط راوی تکرار میشه.

      .

      در ضمن ، خیالت رو راحت کنم ، من از مسخره شدن توسط کسی نمیترسم.
      شکر خدا اینقدر اعتماد به نفس دارم ، اینقدر احساس بی نیازی از مخلوق خدا میکنم که هیچ انسانی توان آزار دادن من رو نداره. من رو از تمسخر شدن نترسون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ساسان

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1039 ديدگاه)

        بدبختی اونجاست که تو یه سرچ نکردی ببینی تمام سایتهای معتبرخودرو منتشرش کردن…. اتو کار ویدیشم تو یوتیوب تو صفحش گذاشت…ای کاش پدال زودتر چند تا پست بزاره این صفحه زودتر بره پایین تا حالمونو بیشتر بهم نزدین…کوفتمون شد این رکورد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  26. بهزاد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2409 ديدگاه)

    شاهین جان فراری 488 رکوردش توسط یک مجله ثبت شده و بیشتر رکوردهای بالای نیسان نیسمو با تایرهای چهار فصل یا تابستانی عادی که استاندارد جاده ای و مورد استفاده کارخانه ای هست صورت گرفته.
    فراری بارها اعلام کرده برای نوربرگ رینگ تدارکی ندیده و علاقه ای هم نداره.
    هوراکان پرفورمانته علاوه بر یکسری ویژگی ها که مخصوص رکورد زدن بوده با شرکت پیرلی نیز برای این رکورد چندین ماه مشغول توسعه ی تایر بودن که اسمش p zero trofeo r (سری جدیدش)هست و مخصوص این خودرو تدارک دیده شده و تنظیمات قدرت و گشتاور مخصوص پیست و برای همین بنده عرض کردم این خودرو رکوردش با شرایط ویژه بوده و یک مدل معمولی هوراکان امکان نداره بتونه به این رکورد دست پیدا کنه.
    اگر این شرایط آیرودینامیکی ، تنظیم قدرت و گشتاور ، کاهش وزن ، تایر مخصوص ، دمپر و تعلیق و هر چیز لازم برای هر خودروی دیگری در این سطح به کار برده بشه بدون شک رکوردها جابه جا خواهند شد.
    اگر دوستان یادشون باشه فراری 458 اسکودریا با تغییراتی توانست به رکورد انزو برسه و دست یافتن به رکوردها برای اینگونه شرکت ها امری شدنیست ولی باید دید نیازی به این قدرت نمایی ها هست یا نه که جوابش کاملا روشنه و دریافت یک تیکه کاغذ یا کاپ از یک پیست برای رکورد زدن جایی در ویترین اونها نداره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      اوراکان پرفورمانته علاوه بر یکسری ویژگی ها که مخصوص رکورد زدن بوده….!!!

      اگر این شرایط آیرودینامیکی ، تنظیم قدرت و گشتاور ، کاهش وزن ، تایر مخصوص ، دمپر و تعلیق و هر چیز لازم برای هر خودروی دیگری در این سطح به کار برده بشه بدون شک رکوردها جابه جا خواهند شد.!!!
      .
      .
      .
      اینایی که اسم بردی خود شرکت روی تحقیقو توسعش کارکرده بخصوص فناوری آیرودینامیک فعال ALA…من متوجه منظورت نشدم.یعنی چی که هرخودرویی اینا رو داشت به این رکورد میرسید…چرانمیگی اگر لامبورگینی روموتورش توربو داشت یا اگر سیستم هیبرید هم داشت یا اگر تکنولوژی فرمول1 و ناسکار داشت اونوقت رکورد به چه شکل میشد؟…لامبو با چه نداشته هایی این رکوردو زد وبا چه داشته هایی؟…داشته هایی که براش زحمت کشید…برای کاهش وزن از خصلت سستو المنتو استفاده کردن..تکنولوژی آیرودینامیکشم اختصاصا” کارخود مهندسین شرکت بوده…بله این یک مدل متمرکز درپیست بوده…همونطور که918 رو همونجا توسعه دادن…..فک نمیکنی داری به هر قیمتی زیر سوال میبری؟..متاسفم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        دوست گرامی اگر واقعا اطلاعات بدرد بخوری دارید اونو به اشتراک بزارید نه اینکه تاسف بخورید و یکسری کلماتی که خودتون اصلا معنی و مفاهیمشو درست متوجه نشدید را پشت سر هم تکرار کنید.
        اگر پیگیر مسابقات موتور اسپرت باشید که صد در صد شما و دوستان شما که نیستید چون لامبو حضوری در رقابت های مهم نداره ؛
        شرکت های تامین کننده ی تایر که وظیفه ی تامین در یکسری از مسابقات را بر عهده دارند برای هر پیستی با توجه به تعداد پیچ ها ، زاویه اونها ، خطوط مستقیم و دمای محیط و آسفالت و… تایری مناسب اون شرایط میسازند تا بهترین عملکرد را حفظ کنند.
        حالا شما فکر کن پیرلی همه ی این شرایط به علاوه وزن خودرو را در نظر گرفته و تایری سفارشی برای این رکورد ساخته و مطمئن باشید بیش از 10 ثانیه مدیون همین تایر هست و باقی موارد فنی که خب احتمالا غیر قابل هضم باشه!
        مثلا فکر کن دوستان شما اونقدر دانشمند هستند که برداشتش از تایر در خط مستقیم هست و این آقا زحمتی به ذهنش نمیده که تایر های مسابقه ای برای پیچ ها مناسبه!
        احتمالا الان بهش بگی حداکثر سرعت پرفورمانته از هوراکان کمتره بیاد دعوا راه بنداره چون نمیدونه چرا نهایت سرعتش پایینتره!
        این بابایی میاد میگه پارسال فتل خیلی آلونسو را آزار داد! آخه عالم گرانقدر ماشین آلونسو به فتل میرسید که اذیت بشه!
        چند نفر هم (خود شما)که تو گیر این کلیپ و تیزر تبلیغاتی بودن و دنبال صدای جیغ میگشتند و به خودشون اجازه نمیدادن یک چند گرمی فسفر بسوزونن و برن کلیپ اصلی را تماشا کنند!
        یک بنده خدایی هم پاگانی زوندا r را رفرنس قرار داده و پشت هم میگه تایرهاش مسابقه ای بوده حالا خود ماشین مگه خیابانیه و مجوز تردد داره؟! من نمیدونم این دوستان در چه فضایی سیر میکنند…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ساسان

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1039 ديدگاه)

          اولا” که من معنی و مفاهیم چیزهایی که میگمو میدونم…این شمایی که داری به هر دری میزنی این رکوردو قبول نکنی..که البته ذره ای اهمیت ندار
          پسرخوب..تایرهم جزعی ازخودرو هست ..واگربرای بهتر شدنش سرمایه گذاری و کاربشه یه امتیازه که باید تحصین کرد شرکتو…همین تایری هست که تو تولیدات انبوه خودرو مورد استفاده قرار میگیره وبه بازار میاد..این فرق میکنه با گفته ی شما که میگید تایرهای مسابقه ای هستن وخاص….شما اینو یه نقطه ضعف میدونید؟…مگه غیر ازاینه که بوگاتی با پیرلی یه فرمول جدید برای تایر هاش با سرمایه گذاری عزیمی که انجام دادن تا برای تحمل گشتاور و فشار وارده در سرعتهای بالا دربوگاتی بتونه تایر تحمل داشته باشه…مگر غیر ازاینه که شرکتی که ترمزهای بوگاتیو ساخت باسرمایه گذاری شرکت یک فرمول جدیدیو دراون سالها برای بوگاتی اختصاصا”طراحی کرده بود….سرمایه گذاری و توسعه ی یک بخشی از خودرو محصوب میشه و باید تحصین کرد شرکتو نه نفی کرد…من محکمتر از دفعه ی قبل برای شما متاسفم..بازم تکرار میکنم…شما فقط دارید سیاه نمایی میکنید….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ELEMENTO

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          ??????????????

          از علم و آگاهی شما زیاد دیدم و شنیدم.
          همین بس که اتوگاید میگی مجله ی زرد ?????????

          دوست عزیز ، خود آلونسو این فصل گفت یک بار باید حال فتل رو در پیست بگیرم تا بفهمه راه ندادن به بقیه و اذیت کردشون چه قدر بده.

          این جور فکر های شما این رو میرسونه که نسبت ادعا به علم در شما به سمت بی نهایت میل میکنه

          تعصب رو بذار کنار.

          اینجور حرف ها در پدال خریداری نداره
          .
          خیلی خو شحالم که بسیاری از اوقات با شما بحث نکردم و از گنارش گذشتم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. بهزاد

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (2409 ديدگاه)

          ساسان جان تایرهای بوگاتی ساخت میشلین هست نه پیرلی!
          خوبه حداقل قبول کردید که شرایط ویژه ای برای رکورد زدن بوده و این نکته همان تفاوت یک خودروی خیابانی با یک خودروی انحصاری که برای پیست طراحی شده را میرسونه و در صورتی که سایرین این عمل را انجام دادن و ثبت رکورد اونوقت میشه راجب زمان ها تبادل نظر کرد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  27. رضا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (144 ديدگاه)

    شما فکر کن 918اسپایدر با لاستیک مسابقه ای بخواد این پیستو بره.قطعا زیر 6و50ثانیه میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ساسان

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1039 ديدگاه)

      شما فکر کن لامبورگینی هم بالاستیکهای مسابقه ای و باموتور مجهز به توربو یا هیبریدباقدرت874 اسب بخار بخواد این پیستو بره.قطعا زیر 6و40ثانیه میره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. سعید صالحی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    همین توربو شارژو اگه لامبورگینی میذاشت مخالفان لامبو تا ابد باید گیر میدادن که توربو داره.مگه تمام ماشینهایی که تو پیستهای مختلف رکورد میزنن همون ماشینهایی هستن که بدست مشتری میدن،همه ماشینها چه تو مسابقات درگ چه تو پیستهای رکورد گیری روشون هزارجور کار انجام میدن تا بهینه تر عمل کنن.
    تلاش شبانه روزی یه گروه که مدتها تلاش میکنن تا رکورد بزنن رو با دلائل غیر منطقی و بهانه های الکی زیر سوال نبرید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. شاهین

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1166 ديدگاه)

    اول اینکه تبریک به لامبو پرستا.خودم توی سوپر اسپرت های جهان لامبو رو میپرستم
    دوم اینکه لامبو واس آئودی نیستش و آئودی هم واس لامبو نیست فقط ی تعامل باهم دارن اونم توی انجین ماشیناشونه مثلا موتور وی10 گالاردو روی آر8 نصب میشه و در آینده هم موتور آر اس 7 با کمی تغیراتی که خود لامبو توش ایجاد کرده با 600اسب روی لامبو اوروس نصب میشه.((سهامدار)) اصلی لامبورگینی فولکس واگونه همین.اینم نمیدونید بدونید که لامبورگینی طراحی دیزاین اکثر موتورسیکلتای دوکاتی رو به عهده داره.
    سوم اینکه فرم طراحی لامبورگینی واقعا نابه و تکه واس اینکه اون خطوط شکسته رو نمیتونید رو هیچ ماشینی پیدا کنید.آیرودینامیک لامبورگینی مختص خودشه و از ارتفاع ماشیناش میشه اینو فهمید.مثلا رفیقم عکس اونتادور رو دیده بود از بقل میگفت شاهین چجوری سوار این ماشین میشن باید رانندش ژیمناستیک کار باشه و دولا بشه!!!
    چهارم اینکه لامبو با تنفس طبیعی داره خودنمایی میکنه اگه بخواد مثل بقیه توربو بکار بگیره ک هیچی برو بالای 1000 اسب بخار قدرت با اون موتور وی10.واس اثباتش ی سر به سایت underground racing بزنید و کاراشونو ببینید.
    حالا میرسیم به غول مرحله آخر یعنی اونتادور S
    ی سری سیستم های مخصوص پیست سواری روش پیاده کردن مثل چهارچرخ فرمون پذیری ک اگه بخواد تو نوربرگرینگ رکورد بزنه دوباره 5ثانیه جلو میوفته از شاخای پیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا