لامبورگینی

احتمال معرفی نسخهٔ تولیدی لامبورگینی اوروس در شانگهای

به گزارش GTspirit، انتظار می‌رود که لامبورگینی از نسخهٔ تولیدی کراس‌اوور اوروس در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ که بین ۱۹ تا ۲۸ آوریل (۳۰ فروردین تا ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶) برگزار می‌گردد، پرده‌برداری کند. چند روز پیش بود که گفته شد تولید نسخه‌های آزمایشی لامبورگینی اوروس در ماه آوریل آغاز می‌شود و حالا تصور بر این است که رونمایی از نسخهٔ تولیدی این کراس‌اوور در نمایشگاه شانگهای صورت خواهد گرفت. همچنین با توجه به اینکه چینی‌ها عاشق SUVهای لوکس هستند، پرده‌برداری از اوروس در این کشور چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد به‌خصوص که نسخهٔ کانسپت اوروس نیز در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۲ رونمایی شد.

lamborghini-urus_concept-1

با توجه به اینکه ساخت پروتوتایپ‌های اولیهٔ نسخهٔ تولیدی اوروس هنوز آغاز نشده و هیچ اطلاعاتی از طراحی آن وجود ندارد، دشوار است که بخواهیم تصوری از طراحی احتمالی آن داشته باشیم. بااین‌حال گفته شده که انتظار می‌رود طراحی این کراس‌اوور نزدیک به نسخهٔ کانسپت باشد و این یعنی ما در نسخهٔ تولیدی اوروس شاهد خطوطی بسیار تیز و طراحی تهاجمی خواهیم بود یعنی همان چیزی که از زبان طراحی فعلی لامبورگینی انتظار می‌رود.

lamborghini-urus_concept-2012-1024-0a

اما در حال حاضر تأیید شده است که نیروی موردنیاز این سوپرکراس‌اوور از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو تأمین خواهد شد که هرچند میزان دقیق قدرت تولیدی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد قدرتی در حدود ۶۰۰ اسب بخار داشته باشد. بدین ترتیب احتمالاً لامبورگینی اوروس خواهد توانست عنوان سریع‌ترین SUV دنیا را از بنتلی بنتایگا بگیرد. پس از عرضهٔ اوروس، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی نیز به مدل‌های آن اضافه خواهد شد.

lamborghini-urus_concept-2

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. alpha

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی واسه لامبورگینی خوشحالم.
    این شرکت عشق منه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GT

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (544 ديدگاه)

      تصاویر جاسوسی اوروسم منتشر شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ace

        ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        کاش یک لینک از تصاویرش میذاشتی دوست من.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. یوسف

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    گیریم چینی ها کشته مرده شاسی بلند لوکس باشن ولی آخه معرفی یه مدل تاریخ ساز و حیاتی تو چین؟! شانگهای؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا