لامبورگینی

گسترش مجموعه سنت آگاتای لامبورگینی

شاید لامبورگینی تاریخچه‌ی پرافتخار بیش از یک قرنی برخی کمپانی‌ها را نداشته باشد اما پس از حضور بیشتر از نیم‌قرنی در این صنعت می‌تواند کاتالوگی کاملاً قابل‌ستایش را ارائه کند. لامبورگینی سال پیش بخش PoloStorico را تأسیس کرد و حالا این بخش جدید صاحب‌ خانه‌ای جدید نیز شده است.

santagata-complex-with-dedicated-polostorico-center-03
جدیدترین بخش اضافه شده به مجموعه‌ی لامبورگینی در سنت آگاتای بولونیا به‌طور اختصاصی برای تاریخچه‌ی کمپانی تدارک دیده شده است.

santagata-complex-with-dedicated-polostorico-center-04
تکنسین‌های این مجموعه می‌توانند لامبورگینی‌های قدیمی از ۳۵۰ GT گرفته تا دیابلو را بازسازی و تأیید کنند. این بخش همچنین دربرگیرنده‌ی آرشیوهای لامبورگینی و قطعات یدکی نیز می‌باشد.

santagata-complex-with-dedicated-polostorico-center-05
لامبورگینی نیز همانند بازوی کلاسیک فراری کمیته‌ی دو لایه‌ای را برای تاریخچه و تأیید لامبورگینی‌های کلاسیک در نظر گرفته است.

santagata-complex-with-dedicated-polostorico-center
مرکز PoloStorico جدیدترین بخش اضافه شده به مرکز فرماندهی تاریخی لامبورگینی است. اخیراً تأسیسات جدیدی به منظور شخصی‌سازی بیشتر و تولیدهای تعداد محدود نیز به کارخانه‌ی لامبورگینی افزوده شده است. این کمپانی ایتالیایی در نظر دارد تأسیسات تولید اصلی خود را نیز از نظر ظرفیت دو برابر کند زیرا باید آماده‌ی تولید کراس اوور جدید اوروس شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Alireza.GT86

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (236 ديدگاه)

    ❤ Lamborghini Is My Love ❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Carbonado Aventador

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    باید به برندی که 3 بار زمین خورده و از صفر شروع کرده و دوباره خودشو به اوج رسونده تعظیم کرد…!!!
    لامبورگینی هیچ وقت مانور تبلیغاتی فراری رو نداشته و هیچ وقت مثل مکلارن ادعا نمیکنه که تازه ترین تکنولوژی های فرمول یک رو چپونده تو ماشین هاش…

    ولی خیلی چراغ خاموش میده با یه هوراکان 640 اسبی نوربرگ رینگ رو شخم میزنه و فک همه رو میاره پایین!!!!

    لامبورگینی از معدود شرکت هاییه که نمیشه دوستش نداشت….
    هر سنی باشی , هر سلیقه ای داشته باشی , ماسل باز باشی یا ژاپنی سوار ….
    امکان نداره لامبورگینی رو دوست نداشته باشی!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari zonda TDF

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      با هیشکدوم از حرفاتون مخالف نیستم و البته قویاً تاییدشون میکنم.
      اما..
      برداشت محترمانه من از “مانور تبلیغاتی فرراری ” =پرستیژ فوق‌العاده فرراری به دلیل 15بار قهرمانی در فرمولا وان، قدرت فوق العاده در لمانز، ساختن خودروهایی که چند دهه از زمان جلوتر اند(فرراری 512 مدل1970 توی مسابقه لمانز به سرعت 393کیلومتر بر ساعت رسید،،،شتاب جانبی f40که بهترین سوپراسپرت تاریخه 1/11 هست.
      شتاب جانبی اف50 1/23g هست،))
      و………………………..
      هیچ چیزی بی‌دلیل نیست،مخصوصا گرانی

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ferrari

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      کربونادو ی عزیز با احترام خدمت شما باید بگم لامبورگینی هم میتونه تبلیغ کنه کسی که از این کمپانی خرده نمیگیره که چرا تبلیغ کردید. این واقعیت رو باید پذیرفت که لامبورگینی با بیش از 50 سال سابقه از نظر فروش حداقل حریف مکلارن نشده و این کمپانی با سابقه ی خودرو سازی حدود 20 سال موفق تر بوده. مگه تبلیغات الکی چقدر در فروش موثره؟ ضمن اینکه خود لامبورگینی قبل از اینکه هوراکان پرفورمنس رو رسما معرفی کنه برده نوربرگرینگ و رکورد زده که این کار یعنی تبلیغ و گرم کردن بازار این اتومبیل. حالا وقتی رسما معرفی بشه خیلی ها بخاطر همین رکورد میرن که بخرنش. در مورد رکورد هم باید بگم به نظر من اصلا منطقی نیست.پورشه 918 حدودا240 اسب قوی تره گشتاور پورشه 2برار از هوراکان پرفورمنس بیشتره. حتی از ایرو دینامیک فعال و سیستم 4چرخ محرک هم بهره میبره اما هوراکان پرفورمنس 5ثانیه سریعتر بوده. نسخه ی معمولی هوراکان از اونتادور معمولی هم. حدودا3 ثانیه کند تر بوده اما با یه سری تغییرات نه چندان چشمگیر یهو 36 ثانیه سریعتر میشه. حرفو حدیث زیاده من فکر میکنم این رکورد حقیقت نداره البته امیدوارم دوستان ناراحت نشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2761 ديدگاه)

        البته دوستمون ((فراری)) تا حد ممکن جواب شما مجید عزیز رو داد.
        دوست من مجید اولا مک لارن به خاطر این ادعا میکنه تکنولوژی های فرمول یکشو چپونده تو ماشنیناش چون تو فرمول یک حضور داره.حتی فرمول e هم حضور داره(از لحاظ فنی و مهندسی).
        ولی لامبورگینی که حضور نداره انتظار داری بیاد ادعا کنه تو فرمول یک حضور داره؟؟؟؟؟!!!!
        دوما که لامبو هنوز در اندازه ای از مهندسی نیست که بتونه تو این مسابقات شرکت کنه.
        سوما لامبو از خودش مثل مک لارن استقلال نداره.ولی تا دلت بخواد سرمایه داره.برای اینکه زیرمجموعه فولکسه.همچنین تا دلت بخواد میتونه از مشورت ها و مهندسی بقیه شرکت هایی که زیرمجمموعه فولکس هستن استفاده کنه.مثل پورشه-آئودی و……..
        اون رکوردی هم که لامبو زده هنوز به طور دقیق چیزی مشخص نیست.پس واسه تبریک هنوز زوده.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ELEMENTO

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          پهلوون … !
          مجید کیه !؟!؟ این کربونادوئه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فقط انگلستان

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1046 ديدگاه)

          مجید جان باور کن منم وقتی کامنت کربنادو اونتادور رو خوندم فکر کردم تو هستی اما وقتی کامنت فراری رو خوندم که نوشته بود کربنادو اونتادور تازه فهمیدم
          احتمالا چون عکس آواتارت خیلی وقتا زرد رنگه و خیلی از لامبورگینی برای اسمت استفاده می کنی اشتباه کردم و فکر
          می کنم پهلوان مکلارن هم به همین دلیلا اشتباه کرده باشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. پهلوان مک لارن

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          ببخشید مجید جون. چندوقته همش عادت کرده بودم جواب شما رو بدم.یعنی هرکی رو تو سایت میبینم فکر میکنم خودتی.??
          تقصیر خودته دیگه بس که با من کل کل میکنی.?

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. VIPER ACR

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          – فقط انگلستان ، بله درست میگی دوست عزیز ، آواتارم رو عوض کردم که دیگه قاطی نشه.
          .
          .
          .
          -پهلوون …
          اشکالی نداره.
          من جدیدا از استون مارتین و مکلارن بیشتر از قبل خوشم اومده.
          اگر با ماشین های آلمانی دشمنی نکنی با هم از ماشین های انگلیسی دفاع میکنیم.
          به شرط این که پسر خوبی باشی و‌ تعصب و دشمنی با ماشین های آلمانی رو‌ بذاری کنی
          نه که بیام تو یک صفحه و ببینم گفتی‌ (چرا اسم نیسان در لیست بی کیفیت ترین ها هست و اسم فولکس واگن نیست. )

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Carbonado Aventador

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        درود به همگی دوستان…
        خوشحالم با تک تکون دوباره به بحث و گفت و گو میپردازم…

        روح من به لامبورگینی و فراری پیوند خورده…
        دقت کرده باشید اسم لامبورگینی و لوگوی فراری رو دارم!!!

        منظور من از تبلبغات فراری , بیشتر مربوط به این میشه که فراری ماشین های خودشو بهترین میدونه و همیشه ادعا میکنه بهترین خودروی سگمنت رو میسازه…
        مثلا تمام تبلیغات و مانورهایی که روی لافراری انجام دادن و تا مقام پادشاه ماشین ها بردنش بالا
        ولی از اون طرف پورشه با سر و صدای خیلی کمتر 918 رو تولید کرد…

        همه ی ما هم دیدیم که لافراری با اون همه ادعا تو اکثر تست ها و فاکتور ها حرفی واسه گفتن جلو 918 و p1 نداشت!!!!

        لافراری مثل بادکنکی بود که زیاد از حد باد شده بود و ترکید!!!!
        _________________________________________
        تو یه قسمت دیگه یکی از دوستان گفتن که لامبورگینی تکنولوژی حضور تو فرمول یک رو نداره…
        ولی در جواب شما باید بگم که تکنولوژی فرمول یک به راحتی توسط گروه فولوکس واگن”بوگاتی آئودی پورشه” خیلی راحت تر از چیزی که فکر کنید میتونه در اخیار لامبو قرار بگیره….

        حضور تو فرمول یک فقط یک پشتوانه ی عظیم مالی میخواد !

        _________________________________________

        البته اینم بگم وقتی من از اسم برند فراری و مکلارن استفاده میکنم اصولا واسه ی مقایسه هست و هیچ کسی نه توانشو داره و نه قدرتشو که بخواد خدشه ای به قامت این برند ها وارد کنه!!!!!

        اصولا همیشه بوگاتی فراری و مکلارن خیلی در متن حاشیه و مانورهای تبلیغاتی قرار دارن…
        و کمپانی های پورشه لامبورگینی پاگانی کونیگزگ خیلی کم سروصداتر کار میکنن و یه ماشینو معرفی میکنن…
        من خودم کلا ماشین های دسته ی دومو خیلی بیشتر از دسته ی اول دوست دارم!!!

        ببخشید سرتون رو درد اوردم.
        :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. ELEMENTO

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    این فکر بازسازی مدلدهای قدیمی توسط خود کارخونه بسیار عالی و خردمندانه هست. گاهی دیده میشه مدل های قدیمی این شرکت مثل اوراکو ، جاراما ، سیلهوت و … به خاطر عدم نگهداری درست و فرسودگی ناشی از آب و هوای مرطوب شمال اروپا در وضعیت بسیار بدی هستند و یک تیم حرفه ای برای بازسازیشون وجود نداره. خوشحالم که بخش Polostorico توسط خود این شرکت تاسیس شده. با خیال راحت میتونی لامبورگینی کهنه و خرابت رو به این مهندسان و تعمیرکاران حرفه ای مخصوص این شرکت بسپاری و از اون طرف یک لامبورگینی کلاسیک و پرافتخار تحویل بگیری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ساسان

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    میورا.دیابلو.کونتاچ…..اونتادور.هوراکان.یوروس…..تمام محصولاتش بینظیره و کاراکتر خاص لامبورگینیو داره…کاش یه روزی بتونم فقط ازنزدیک ببینمشون.همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سام

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (899 ديدگاه)

    لامبورگینی کانتاچ عشق دوران کودکی من بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا