گالاردو سوپر تروفی در موناکو [ویدئو]

مدل های سوپر تروفی نخستین بار برای نسل دوم گالاردو و در سال 2010 معرفی شدند. در آن زمان سوپر تروفی، در واقع مدل ارتقا یافته ای از LP550-2 ولنتینو بالبونی بود که با داشتن امکاناتی مانند کیت بدنه جدید، مانیتور TFT کنسول، ایربگ های جلو و جانبی، پورت USB و ورودی آی پاد، بلوتوث، نویگیشن و سیستم تنظیم ارتفاع محور جلو فقط و فقط تحویل مشتریان هنگ کنگی شد.

دومین مدل سوپر تروفی یکسال بعد یعنی در 2011 و برپایه LP570-4 سوپرلجرا تولید شد. لامبورگینی اینبار نام آنرا به سوپر تروفی استرادل تغییر داد تا به همه بگوید که این سوپراسپرت، مجوز حضور در خیابان ها را هم دارد. ناگفته نماند که استرادل، برگردان ایتالیایی واژه استریت است. از این مدل تنها 150 دستگاه ساخته شد که یکی از آنها به تازگی وارد خیابان های موناکو شده؛ طنین صدای این کوپه 570 اسبی آنقدر زیادست که خیلی زود خبر آمدنش همه جا پیچید . . .

[jwplayer mediaid=”72081″]

20 دیدگاه

  1. نیهاش آنتونیو تابارز
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    فکر نکنم دیگه خودروهایی مثل مورسیه لگو و گالاردو تکرار بشن.(البته آونتادور هم در اینده همینطور خواهد شد)
    سواری گالاردو که عالیه! من سوارش شدم.توی NFS سوارش شدم.

    “فرقی نمیکنه تو ماشین شجریان گوش بدیم یا سا30 مانکن

    وقتی صدای ضبطتمون کسی رو تو خیابون اذیت کنه

    یه احمقیم که چرت و پرت گوش میده”

    پاسخ
  2. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    آره منم دیدمش.چون من تو موناکو زندگی میکنم.وضعیت اینجا خوبه فقط کمی دلار گرونه!آب و برق هم خیلی گرون شده بنزینم قطع کردن! میخوام از موناکو مهاجرت کنم برم یه جای بهتر……..احتمالا میرم ایران..
    این آقا هم همسایمونه شغلش هم کارگره بنده خدا عرق ریخته اینو خریده عیال رو باهاش میبره بیرون!

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      رضا جان احیانا توی خیابونای اونجا هم پژو زیاد دیده میشه نه؟!!!!!!!

      پاسخ
      1. رضا
        سوابق: (1690 دیدگاه) ,

        مدلهای جدید زیاد هست که خوب نیستن فقط 405 که هیچ جا پیدا نمیشه الا ایران!!!!

        پاسخ
    1. Zonda R
      سوابق: (1591 دیدگاه) ,

      @.F
      موناکو….
      هر روز با طنین سوپراسپرت هاش بیدار میشه

      پاسخ
    1. نیهاش آنتونیو تابارز
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      سلام خاوری عزیز.آقا چرا نگفتی استاد دانشگاهی؟ ترسیدی بیایم پیشت،ازت درس یاد بگیریم؟
      داداش من ارادت ویژه بهت دارم.

      پاسخ
      1. خاوری مزراتی
        سوابق: (68 دیدگاه) ,

        سپاسگزار لطفت… البته من استاد نیستم..مخلصت اما چرا

        پاسخ
        1. نیهاش آنتونیو تابارز
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          داداش شرمنده میکنی منو.انشاالله همیشه موفق و سربلند باشی.

  3. sasan
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    گالاردو یه اسطورس که تکرارنمیشه
    یه سوپراسپرت ارزون قیمت که توزمان خودش آرزوی داشتن یه سوپراسپرت ازنوع لامبورگینیو برای خیلیا مهیاکرد

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      فراري خيلي ادعاش ميشه بياد اينو جلوي 458 بندازه نه سوبرلجرا530 اسب بخاري رو!!!!!!شتاب أين 3.1 ثانيه هست درحالي كه سوبرلجرا 3.7 و مدل lp560-4 شتابش 3.5 مي باشد!!!!!!!!

      پاسخ
  4. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    بعضی ماشینا اونقد تاریخ ساز و محبوب میشن که قطعا کارخونه ها بعد چند سال جایگزینی برای اونا میسازه، قطعا گالاردو از دست ماشیناس

    تو این متن یه جمله خیلی رو من تاثیر گذاشت:

    طنین صدای این کوپه 570 اسبی آنقدر زیادست که خیلی زود خبر آمدنش همه جا پیچید . . .!!!

    پاسخ
  5. h.s.7
    سوابق: (28 دیدگاه) ,

    اون ماشین نارنجی ک آخر فیلم تو پارکینگ بود چی بود؟؟؟؟!!!!!

    پاسخ
    1. نیهاش آنتونیو تابارز
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      داداش اسمش “زنوو” هستش.اینم مشخصات خودش و کارخونش:

      در سال 2004 میلادی کمپانی ZENVO دانمارک با کمک دو تن از مهندسین خود به نامهای جاسپر جانسن و ترودلس ولرستن که در حقیقت بانیان این پروژه بزرگ هستند دست به طراحی و ساخت خودرویی بنام ST1 زدند . در این گزارش تنایجی که در سال 2009 یعنی پس از گذشت 5 سال از آغاز این طرح دست یافته شده است مورد بررسی قرار گرفته است.
      این خودرو ZENVO ST1 است که شاید بتوان گفت شبیه آن را در فیلمهای علمی تخیلی مشاهده کرده ایم اما باید گفت خودرویی برای رقابت ساخته شده است .
      ST1 برگرفته شده از اول کلمات سوپرشارژ ، توربو شارژ و 1 به عنوان اولین مدل و یا گفته می شود به خاطر قدرت بالای 1000 اسب بخار می باشد و این خودرو را جزء معدود سوپراسپرتهای با عملکرد سوپرشارژ و توربوشارژ به شمار آورده است .
      قدرت و گشتاور این سوپراسپرت به شرح ذیل می باشد :

      – موتور : 8 سیلندر آلومینیومی (16 سوپاپ) و به حجم 7.0 لیتر متعلق به کمپانی GM که گفته میشود مربوط به شورولت کوروت می باشد

      – قدرت : 1104 اسب بخار معادل 810 کیلووات @ 6900 دور در دقیقه

      – گشتاور : 1430 نیوتن متر @ 4500 دور در دقیقه

      – شتاب 100 – 0 : 3 ثانیه

      – حداکثر سرعت : 375 کیلومتر در ساعت ) 233 Mph (
      نکته جالب توجه طراحی 100% دانمارکی این خودرو می باشد. گفتنی است ST1 رقیبی جدی برای بوگاتی ویرون و حتی 15 سوپر اسپرت منحصر به فرد دنیا به شمار می رود. این سوپر اسپرت انتظار خریداران در ایالات متحده ، اروپا و حتی خاورمیانه را برآورده خواهد کرد .
      بر خلاف بوگاتی ویرون که انتقال نیرو به چهارچرخ تقسیم می شود ، زنوو انتقال نیرو را روی محور عقب تعبیه نموده است . در حالیکه زنوو مدعی است که به سریعترین خودروی دنیا دست می یابد اما در رقابت با بوگاتی ویرون قضاوت را به آینده می سپاریم .
      در صلیبی بین سوپراسپرتهایی نظیر نیسان GT-R ، لامبورگینی رونتون و خودروهای مفهومی آینده نگر ، زنوو همچون الماس درخشنده ای نمایان است .
      ابعاد کلی این سوپراسپرت به طول 4.66 متر ، عرض خودرو اندکی بیش از 2 متر و ارتفاعی در حدود 1.19 متر و به وزن فقط 1376 کیلوگرم در نظر گرفته شده است . سبکی این سوپر اسپرت مدیون شاسی یکپارچه فولادی سبک و ریسینگ و بدنه ای از جنس فایبرکربن ساخته شده است .
      چراغهای جلو سه تکه و با پروژکتور زنون و پرتویی زیبا و نهایتاً محفظه های بزرگ جانبی برای ورود هوا .

      قسمت عقب دیفیوزری حرفه ای برای خروج بهتر شدت جریان هوا از زیر خودرو و نیز چراغهای ترمز LED شبیه به فراری به همراه بال یکپارچه عقب نمایی بسیار جذاب و زیبا به نمایش گذارده است .
      برای بهبود هندلینگ از رینگهای 19 اینچی در جلو (255/35 Y19) و 20 اینچی در عقب (335/30 Y20) استفاده شده است

      یک مخزن سوخت 69 لیتری برای رانندگی با حداکثر سرعت اما نه بمدت طولانی و یک ظرفیت 130 لیتری مناسب برای مسافرت در نظر گرفته شده است .

      گیربکس 6 سرعته و دستی (بهمراه پمپ روغن درونی) این سوپراسپرت که گفتنی است همانند گیربکسی است که در فورد GT به کار رفته است و ساخت شرکت ریکاردو می باشد ، زنوو همچنین دیفرانسیل هیدرولیکی با ویژگی لغزش محدود ساخته و از این نظر به فن آوریهای آینده و تکنولوژی ریسینگ نیز دست یافته است .
      سخن پایانی :

      به هر ترتیب دانمارک با ظهور این سوپراسپرت ، خود را جزء مدعیان به شمار آورده و شاید بتوان گفت اریکه پادشاهی سوپراسپرتهای فعلی را متزلزل یا از آن خود گرداند

      پاسخ
  6. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    چه شتابی داره لامصب وقتی گاز میده تو یه لحظه غیب میشه
    صدای اگزوزشم خیلی عالی بود بیچاره اونایی که تو تونل بودن

    پاسخ
  7. مصطفی فقط MP4-12C
    سوابق: (296 دیدگاه) ,

    اگه جی تی500بود الآن هی می گفت موناکو بهترین جای دنیاست،فلانه بهمانه…

    پاسخ
  8. mahdi
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    دورود
    ماشین بسیار فوق العاده ای هست
    ایکاش دوباره تولیدش رو تکرار کنند چون طرفدار و خواهان زیاد داره
    یه جوری خوش فرم هست و قدرت مناسبی داره
    هرچند آوانتادور تونسته جایگزین مناسب مدلهای هم دوره گالاردو باشه
    ای بابا بهتر ماها فقط بپردازیم به پراید و 405 و سمند و …… فعلا تو خودروهای داخلی موندیم
    حالش مال عربهای ……….. ه هست
    یه روزی میرسه توی ایران هم مردم بتونن یه سوپر اسپرت دلخواهشون رو سوار بشن
    کربونادو یه لامبورگینی سوار بشه
    میلاد عزیز یه بنز کلاس S سواربشه
    خاوری یه مازراتی سواربشه
    50 هم یه نیسان نیسمو سوار بشه
    پژو هم یه مدل جدید پژو رو سوار بشه
    و بقیه دوستان ……
    من هم به یه ماشین ساده ارزون قیمت راضیم فقط درحد رفع نیاز
    علاقمون رو به یه بنز کلاس S و یه بنز C 350 این پدر سوخته ها دارن از بین میبرند اما همچنان پایداریم و مبارزه میکنیم
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.