نسخه دیفرانسیل عقب اوراکان در نمایشگاه لس‌آنجلس

اوراکان سبک می‌شود!
جدیدترین گزارش منتشرشده از گاو وحشی سنت اگاتا نشان می‌دهد که بخش تحقیقات لامبورگینی در انگلستان می‌خواهد نسخه دیفرانسیل عقب اوراکان را در ماه آینده در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس به نمایش بگذارد.

GMG Lamborghini Huracan
GMG Lamborghini Huracan

استفان وینکلمن مدیر کمپانی در مصاحبه با مجله‌ی انگلیسی autocar به این نکته اشاره کرده است که: این تغییر را اولین بار در مدل گایاردو به‌عنوان یک آپشن اعمال کردیم. ما به این نتیجه رسیدیم که به‌عنوان سازنده‌ی ماشین‌های سوپراسپورت، چرا نباید یک آپشن دیفرانسیل عقب داشته باشیم. ما برای برآورده کردن انتظار مشتریان، نیاز بسیار زیادی به نوآوری داریم.

GMG Lamborghini Huracan
Lamborghini Huracan

وی در ادامه افزود: استفاده از دیفرانسیل عقب به این دلیل در اولویت ما قرار گرفته که سبکتر کردن این مدل نسبت به اوراکان چهارچرخ محرک، یک اقدام اساسی در برنامه ما به شمار می‌رود. این آپشن در هماهنگی با یک موتور 5.2 لیتری V10 که 601 اسب قدرت تولید می‌کند و از جعبه‌دنده‌ی 7 سرعته و دو کلاچه بهره می‌برد، منتج به اوراکانی است که سبک‌تر، وحشی‌تر و فرمانپذیرتر است. خبرهای منتشرشده از کارخانه لامبورگینی از تولید این مدل به‌صورت محدود و در حدود 250 نسخه خبر می‌دهد.

2015 Lamborghini Huracan
2015 Lamborghini Huracan

اوراکان جانشین مدل بسیار موفق گایاردو است و از زمان معرفی از اقبال مناسبی به آن از جانب مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات اسپرت صورت گرفته است.

Lamborghini Huracan GT3
Lamborghini Huracan GT3

منبع: leftlanenews

درباره نویسنده

تصویر پروفایل محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

22 دیدگاه

  1. احمد باقری
    سوابق: (4358 دیدگاه) ,

    بسیار زیبا و پرشکوه. واقعا دمشون گرم بااین طراحی و فناوری.

    پاسخ
    1. yahya
      سوابق: (43 دیدگاه) ,

      واقعاً دیس لایک داری … برو از خدا بترس و استغفار کن …

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Elring-aventador
        Elring-aventador
        سوابق: (284 دیدگاه) ,

        1997 تو رو چه حسابی این حرفو میزنی . وقتی یه نفر هیچ اطلاعاتی نداره و خوبی یه ماشین از نظرش سرعت واسب بخاره همینه .

        برو بابا پدال یه مجله ی تخصصیه ن مال یه سری بچه هایی عین تو که بیاا اینو بگه

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل BMW E9
          BMW E9
          سوابق: (395 دیدگاه) ,

          منظورتون از اینکه اطلاعات ندارم چیه؟ چه نوع اطلاعاتی؟

        2. king 918
          سوابق: (1605 دیدگاه) ,

          دوستان هیچ ماشینی لیاقت اینکه ما به هم با بی احترامی صحبت رو نداره درسته نظر ایشون کاملا اشتباهه ولی میشه به نحو دیگه توجیه شون کرد نا سلامتی بو بچه های پدال یه پا دکتر هستن توی این مباحث ……………
          مخلصم ببخشید دخالت کردم دوستان………………..

        3. kurdishlambo
          سوابق: (54 دیدگاه) ,

          1997 اوراکان چند تا چرخ داره؟؟؟؟ برو تحقیق کن بیا اسمشو رو زبون بیار

    2. سینا 5445
      سوابق: (13 دیدگاه) ,

      من بهت لایک میدم چون جوک خیلی خنده داری بود

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل ali ayat
      ali ayat
      سوابق: (719 دیدگاه) ,

      دوست عزیز اینجور که نظر میدی با برخورد های خیلی شدید روبه رو میشی شایدم یه چیزی دیدی یه چیزی خوندی یا شنیدی ولی اینجور نگو ملایم با چند مثال منطقی و البته از خوبی و بدی بگو بعدشم میدونی یعنی خوبه سانسور میشه وگرنه بد تر از این ها گیرت میومد چون اینجا پیج و مقاله لامبور گینیه و مخصوص طرفداران لامبو هست البته خودم هم یه بار تو یه مقاله آمریکایی هم اینو گفتم ولی دیگه نه اینقدر تند و بی منطق که شما گفتی خلاصه اگه مثلا پیج فراری بود کمتر دیس میخوردی ولی قطعا اونجا هم باهات خیلی تند برخورد میشد چون مردم ما ***نیستند با تشکر از شما دوست عزیز فقط یه تجربه بود که در اختیارت گذاشتم

      پاسخ
  2. كاپيتاليسم
    سوابق: (116 دیدگاه) ,

    دوستان کسی میدونه چطور قراره اوراکان دیفرانسیل عقب از مدل فعلی فرمان پذیر تر باشه؟ و به طور کلی فرمان پذیری خودرو به غیر از وزن و توان موتور و داون فورس و نوع لاستیک تابع چه عوامل دیگه ای هست؟

    پاسخ
  3. MohseN
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    فرمانپذیرتر!!!
    به نظرم منظور از این کلمه یعنی اینکه راننده بتونه راحت ماشین رو سر بده و دریفت بکشه، وگرنه موقعی که یه ماشین 2تا چرخش بچرخه و با کامپیوتر هم کنترل بشه (ESP) قابلیت هندلینگ بیشتری داره! یعنی ماشین بیشتر در اختیار رانندست و یعنی فرمانپذیر تره!!!!!
    بصورت کلی موقعی که از ماشین دف عقب استفاده کنیم چسبندگی کمتری رو خواهیم داشت، بخصوص در جاده های لغزنده کنترل خیلی سخت خواهد شد.

    پاسخ
  4. MohseN
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    فرمانپذیرتر!!!
    به نظرم منظور از این کلمه یعنی اینکه راننده بتونه راحت ماشین رو سر بده و دریفت بکشه و دونات بزنه، وگرنه موقعی که یه ماشین 4تا چرخش بچرخه و با کامپیوتر هم کنترل بشه (ESP) قابلیت هندلینگ بیشتری داره! یعنی ماشین بیشتر در اختیار رانندست و یعنی فرمانپذیر تره!!!!!
    بصورت کلی موقعی که از ماشین دف عقب استفاده کنیم چسبندگی کمتری رو خواهیم داشت، بخصوص در جاده های لغزنده کنترل خیلی سخت خواهد شد و شاهد سر خوردن خواهیم بود.
    با ماشین هایی که 4 چرخ متحرک دارن به دو دلیل نمیشه حرکات نمایشی اجرا کرد:
    1- کامپیوتر ماشین تصور میکنه ماشین میخواد سر بخوره و از جاده خارج بشه. البته میشه ESP رو غیر فعال کرد اما باز هم این سیستم کاملا از مدار خارج نمیشه و فقط کنترل رو کمتر میکنه!!
    2 – در صورتی که فرض کنیم ESP وجود نداره، چون چرخ های جلو حرکت دارن شما نمیتونید به راحتی عقب ماشین رو سر بدین! و سریع دونات بزنین!

    پاسخ
  5. titan
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    تو تاپ کار بررسی کردن رانندش گفت اون حس اونتادور رو نداره..

    پاسخ
    1. مسعود
      سوابق: (39 دیدگاه) ,

      ریچارد هموندم گفت حس بقیه لامبورگینی ها رو نداره، ولی خیلی قشنگه از 458 قشنگتر هست اما 458 تو پیست عملکرد بهتری داره

      پاسخ
  6. king 918
    سوابق: (1605 دیدگاه) ,

    درگش با 918 خیلی با حال بود درسته تو کلاس 918 نبود ولی تونست حد اقل از دور نظاره گر پورشه باشه
    ولی در کل دوسش دارم

    پاسخ
  7. مسعود
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    من بین همه سوپر اسپرتا دیوونه f12 هستم پارسال این ماشینو تو استانبول از نزدیک دیدم حسی که بهم دست دادو نمیدونم چجور بگم، کاش حداقل یروز خواب ببینم این ماشینو دارم
    مثل این سفید بود
    http://8pic.ir/images/jtrai8dgonlgs7wina9a.jpg
    آخ آخ آخ چه دنیای بیرحمی

    پاسخ
    1. kurdishlambo
      سوابق: (54 دیدگاه) ,

      بله منظورت رسید و همگی فهمیدیم استانبول بودی!! مبارکه هر ساله تازه ش کنی.

      پاسخ
  8. تصویر پروفایل shahab
    shahab
    سوابق: (646 دیدگاه) ,

    فرض می کنم با اوراکان دف عقب توی نورنبرگم…
    نه من طاقتشو ندارم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.