جزئیات جدید لانچیا دِلتا 2014

لانچیا جزئیات جدیدی از خودروی دلتا 2014 که ماه آینده وارد بازار خواهد شد را منتشر کرده است. با تغییراتی متوسط، مدل جدید دارای سپرهایی اصلاح شده، رکاب‌هایی تغییر شکل یافته و سیستم اگزوز دوتایی می‌باشد.

2014 Lancia Delta
2014 Lancia Delta

تغییرات داخلی خودرو محدود هستند و دارای ظاهری به روز همراه با تزئینات به رنگ مشکی مات می‌باشد. این مدل همچنین می‌تواند به صندلی‌های چرمی با رنگ سیاه یا بژ مجهز شود.
تجهیزات مدل پایه‌ی آن کم بوده و شامل تهویه مطبوع، صندلی‌های پارچه‌ای و سیستم صوتی CD/MP3 می‌باشد.

2014 Lancia Delta
2014 Lancia Delta

در مدل دلتا Silver علاوه بر تجهیزات پایه؛ فرمان چرمی، روکش صندلی از جنس پارچه و آلکانتارا و سیستم کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای نیز وجود دارند. سایر تجهیزات این مدل شامل شیشه‌های دودی و سیستم اتصال Blue, Me می‌شود.

2014 Lancia Delta interior
2014 Lancia Delta interior

مدل دلتا Gold علاوه بر تمامی تجهیزات ذکر شده دارای صندلی‌های چرمی سوراخ دار، دسته‌ی صندلی در ردیف عقب، سنسورهای پارک در پشت خودرو، آینه‌ی دید عقب الکتروکرومیک و رینگ‌های 17 اینچ آلیاژی نیز می‌باشد.

2014 Lancia Delta
2014 Lancia Delta

برای این خودرو سه نوع موتور مختلف قابل ارائه می‌باشند:

  • یک موتور 1.6 لیتری Multijet با 105 اسب بخار قدرت
  • یک موتور 1.6 لیتری Multijet با 120 اسب بخار قدرت
  •   یک موتور 1.4 لیتری Turbo-Jet LPG با 120 اسب بخار قدرت و 206 نیوتون بر متر گشتاور

موتور Turbo-Jet دلتا را قادر می‌کند تا صفر تا صد را در 9.8 ثانیه طی کند و نهایت سرعتش به 195 کیلومتر بر ساعت برسد.


قیمت دلتا 2014 از 23,000 یورو آغاز می‌شود و هم اکنون امکان سفارش آن وجود دارد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

21 دیدگاه

  1. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    داشبورد پلاستیکه سخت
    عقبش زشت.عین مورانو میمونه
    فیات خدا لعنتت کنه .لانچیا کمپانی خوبی بود به *** کشیدیش

    پاسخ
    1. فرامرز
      سوابق: (749 دیدگاه) ,

      فیات خودش رو هم نابود کرده! کلاْ فیات از نظر کیفیت داشبورد در حد فرانسوی ها هم نیست!!!

      پاسخ
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        دوستان تا جاییکه من خبر دارم فیات بعد از چند سال دوباره برند

        لانچیا رو زنده کرد.حدود 5 الی 6 ساله.

        فیات هم جزو بزرگترین خودروسازان اروپاست.

        فروش خوبی را هم در ترکیه تجربه میکنه.

        البته از نظر مدل و محصولات تولیدی در حد همان ماشین های

        فرانسوی است.

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          میلاد چی میگی بابا
          لانچیا سلطان ساختن هاچ بک بود.الان 5 تا ماشین میزنه بغیر از یکیش (که این باشه)بقیشون محصولات کرایسلر هستن!لانچیا بهترین هاچ بک های داغ رو تولید میکرد.این حرفا چیه میزنی مرد؟

  2. zondar
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    F.A
    طراحی خاصی داره.کلا ایتالیایی ها هر چی دوست دارن طراحی می کنن به بقیه هم کاری ندارن.

    پاسخ
  3. عادل
    سوابق: (153 دیدگاه) ,

    عقبش چقدر شبیه نیسان مورانو شده….

    پاسخ
  4. مصطفی
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    واقعا پشتش شاخی نیس و قیمتش هم به نظرم بالاست.

    پاسخ
  5. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    من فکر میکردم لانچیا دیگه نابود شده!!!
    عقبشم که مورانو!

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      این لانچیا چه قدر اسمش آشناست . کجا باهاش رانندگی کردم!!!!!!!!!

      پاسخ
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      محسن جان نابود شده بود.

      ولی چند سالی میشه که فیات زندش کرد.

      البته اگه اشتباه نکنم از پلت فرم کرایسلر استفاده میکنه.

      کلا طراحیش چنگی به دل نمیزنه.مخصوصا عقبش.باز رنگ سفیدش قابل تحمل تره.

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
  6. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2212 دیدگاه) ,

    جلوش بد نی اما عقبش حال ادم رو میگیره.اما چرا سرعت و شتاب و قدرتش انقدر پایینه و قیمتش انقدر بالاست؟به دلار قیمتش از شولت ایمپالا 2014 بیشتره و کمی از سمند و پژو قویتره.مثل اینکه ایران خودرو الگوی فیات شده و ما خبر نداریم!

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      عزیز من . قدرت این 120 اسب بخار ولی ماله ایران خودرو 100 الاغ بی بخار هست که اگه بخواهیم حساب کنیم می شه 300 الاغ بی بخار بر واحد ایران خودرو!!!!!!!!!!!

      پاسخ
      1. carbonado aventador
        سوابق: (3638 دیدگاه) ,

        در مورد سایپا هم که الاغ بی بخار هم براش زیادی هست!!!!!!!

        پاسخ
  7. رضا س
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    طراحیش یه دسته و روون هیچی اضافه یا کم نیست و خیلی خوب هماهنگی رو بین جلو و عقب حفظ کرده ولی خب بنظر میاد قدیمی باشه . موتور هم که هیچی اصلا حرفی برا گفتن نداره بیشتر برای همون اروپاست .

    پاسخ
  8. فرامرز
    سوابق: (749 دیدگاه) ,

    اگه این قیمت شامل مالیات اتحادیه اروپا نباشه خیلی گرونه. حتی با در نظر گرفتن این مالیات ۲۰ درصدی با ۲۳۰۰۰ یورو میشه ماشین های قویتر و بهتری خرید:
    بی ام و سری ۱
    آئودی آ۳
    فولکس واگن گلف
    سئات لئون
    اشکودا اکتاویا
    و …

    پاسخ
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      اقا فرامرز میشه به جیمیل من سر بزنی؟؟؟

      ((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
  9. ab12
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    فک کنم از نزدیک خوشکلتر باشه سقف پاناروما و… بنظرم که باحاله طراحی خاصی داره ولی لعنت به هرچی ماشین با گیر بکس معمولی کاش من یه اتومات داشتم !ادم میخواد نهایت حالرو از ماشینش ببره چیه این دنده معمولی مثه گوشتکوب .نمیدونم این خارجیا که میتونن به راحتی با یه پرداخت کم یه ماشین اتومات داشته باشن انگیزشون از خرید دنده معمولی چیه .حالا گیرم که در سال 100 دفعه بخوان شتاب بگیرن ولی اونی که مهمه وروزمره هست حال بردن از دنده اتومات و راحتیه رانندگیه (یه پاویه دست هم که بیشتر درگیر نیست ) والاااااااا

    پاسخ
    1. Kayhan
      سوابق: (84 دیدگاه) ,

      علل زیادی داره که گیربکس دستی رو میشه به اتوماتیک ترجیح داد:
      اولا در ماشین های ارزان قیمت (مثل همین!) چون تکنولوژی گیربکس اتومات پیشرفته استفاده نشده براشون (مثلا گیربکس دوبل کلاچ چند برابر همین گیربکس های معمولی قیمت داره) برای همین عملکرد و بازده پایینی دارن این گیربکس اتومات های ارزان.
      دوما به دلیل پیچیدگی سیستمشون احتمال خرابی بسیار بالاتری دارن.
      سوما در صورتی خرابی ماشین کاملا از حرکت می ایسته و می میره!
      چهارما مصرف سوخت بیشتر!
      پنجما لذت رانندگی بیشتر با گیربکس دستی!
      ششما معمولا بازار دست دوم ماشینای اتوماتیک بدتره
      البته کسی منکر این نیست در شهرها گیربکس اتوماتیک خیلی کاربردیه!

      پاسخ
  10. e.scamp
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    با 23 هزار یورو میشه کلی ماشین آلمانی و آمریکایی و ژاپنی عالی خرید این ارزش این پول رو نداره در مورد کره ای ها نظری ندارم ولی حداقل میشه مزدا 3 فول امکانات گرفت

    پاسخ
  11. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    بنظرم بهترین خودروسازی که میتونه وارد بازار ایران بشه، محصولات آمریکاییه. واقعا با کیفیت و متنوع.
    پژو و کلا فرانسه اصلا گزینه خوبی نیست. ایتالیایی ها هم اصلا خوب نیستند، چون خنده داره فراری یا لامبو را وارد کنند و فیات های بیخود فقط گزینه مد نظرشونو.

    پاسخ
  12. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    از قیافه این خودرو معلومه که پر از جنب و جوشه واقعا محشره!!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.