جزئیات و قیمت لندروور دیسکاوری جدید

دیسکاوری جدید اولین بار در ماه گذشته و در نمایشگاه خودروی پاریس ظاهر شد و حالا این خودرو برای حضور در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس آماده می‌شود. دیسکاوری جدید که در ایالات‌متحده جایگزین LR4 می‌شود بهای آغازین 49990 دلاری خواهد داشت که به این مبلغ باید هزینه‌ی حمل و تحویل 995 دلاری را نیز اضافه کرد. با این مبلغ شما مدل پایه‌ی SE مجهز به پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری با قدرت 340 اسب بخاری و گشتاور 450 نیوتون متری را دریافت خواهید کرد.

Land_Rover-Discovery-2017-1024-05
اگر پیشرانه‌ی دیزلی و گشتاور بیشتر را می‌خواهید می‌توانید پیشرانه‌ی 3 لیتری 254 اسب بخاری را با گشتاور 600 نیوتون متری در تریم HSE و با بهای 58950 دلاری انتخاب کنید. مدل HSE مجهزتر با بهای 65950 دلاری نیز در دسترس شماست. صرف‌نظر از نوع پیشرانه، دیسکاوری 2017 به‌صورت استاندارد با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته عرضه می‌شود و به لطف ساختار آلومینیومی خود 453 کیلوگرم سبک‌تر از LR4 قدیمی است.

Land_Rover-Discovery-2017-7
اما گران‌ترین نسخه‌ی دیسکاوری 2017 مدل تولید محدود First Edition با بهای 73950 دلاری است. این نسخه انحصاراً با پیشرانه بنزینی در دسترس بوده و تجهیزات بیشتری نسبت به مدل فول کامل HSE دارد. به عنوان مثال این مدل به‌صورت استاندارد با رینگ‌های 21 اینچی، چراغ‌های جلوی LED، کنترل حرکت در تمام سطوح، جلوپنجره‌ی تیره و دستگیره‌های درب همرنگ بدنه عرضه می‌شود. داخل کابین شاهد سیستم ناوبری و InControl، نورپردازی محیطی و سیستم دوربین اطراف با دستیار پارک هستیم. این مدل همچنین دارای کلید فعالیت ضد آب و تا شدن هوشمند صندلی است که به مالک این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از صفحه لمسی یا حتی با برنامه‌ی گوشی هوشمند آرایش صندلی‌های ردیف دوم و سوم را تنظیم کند.

Land_Rover-Discovery-2017-1024-34

Land_Rover-Discovery-2017-1024-4a
خریداران دارای بودجه‌ی محدود از شنیدن اینکه تریم SE پایه با تجهیزات فراوانی مثل سقف شیشه‌ای پانورامیک ثابت، چراغ‌های جلوی خودکار، آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به سرعت و رینگ‌های 19 اینچی عرضه می‌شود خوشحال خواهند شد. لندروور همچنین حسگرهای پارک عقب و صندلی‌های جلویی چرمی و برقی را به خودرو اضافه کرده و صفحه لمسی 8 اینچی، صندلی‌های عقبی تاشونده و سیستم صوتی با 10 بلندگو را نیز ارائه می‌کند.

منبع: motor1

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

14 دیدگاه

  1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
    سوابق: (1605 دیدگاه) ,

    جلوی ماشین تو نسل قبل خشن تر بود ولی اینم زیباست
    نمای عقب نسل قبل بهتر بود و طرح کلی بدنه هم همین طور این ماشین از نیم رخ حس خوبی رو منتقل نمیکنه به نظرم ..
    اما کابین همچنان فوق العاده مخصوصا موس کنترل ویژه این ماشین که ارتفاعش تنظیم میشه دیوانه کننده س و هنوزم هیجان انگیز …
    موتور هم 3 لیتری دیزل اینش خوبه 600 نیوتن گشتاور تقدیم میکنه فقط برای لذت بردن ……
    از همه مهتر قیمت هم کاملا مناسبه ….

    پاسخ
  2. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1299 دیدگاه) ,

    سلام به دوستان اینگلیسی باز
    تبریک بخاطر این مدل جدید رنجروور که واقعا خوبه
    من دنبال یه نبرد مردونه حسابی بین کمپانی لندروور و جیپ هستم به عنوان 2 کهنه کار افروود

    پاسخ
    1. فقط انگلستان
      سوابق: (437 دیدگاه) ,

      (ali (CHEVY NOVA عزیز سلام از ماست خیلی ممنون
      لندروور و جیپ همیشه رقیب همدیگه بودن و هر دو آفرود خیلی خوبی دارن من در جیپ ها گرند چروکی اس ار تی رو بیشتر از همشون دوست دارم باید به شما تبریک بگم چون شاسی بلند سازی آمریکا به نظرم حرف اولو تو دنیا می زنه.

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل (پهلوان مک لارن)new great britain
      (پهلوان مک لارن)new great britain
      سوابق: (855 دیدگاه) ,

      سلام به علی نوا عزیز.
      منم اتفاقا منتظرم ولی چندان مهم نیست چون این دو شرکت به عنوان یک غول آفرود ثابت شدن.
      البته بعضی از کشورهایه اروپایی میخوان بگن آفرود بلدیم بسازیم در حد این دوتا که هم لوکس باشن هم قابلیت آفرود بالایی داشته باشن. ولی عملا شکست میخورن.منظورمو که میفهمی؟😉😉

      پاسخ
      1. Monster_ALM
        سوابق: (398 دیدگاه) ,

        ای کاش جای این همه طرفدار متعصب تو خالی 4 تا کاربر مثل علی جان و رفقای انگلیسی خودمون داشتیم که هر جا میرسن کامنت پوچ نذارن…
        و تو هر مسئله ای که اصلا در موردش اطلاعات ندارن اظهار نظر نکنن…
        ولی افسوس…

        پاسخ
  3. volvo fh
    سوابق: (153 دیدگاه) ,

    از شیشه عقب چیزی دیده نمیشه.تو آینه وسط فقط پشت سری صندلی دیده میشه

    پاسخ
  4. مجید
    سوابق: (470 دیدگاه) ,

    روی کاغذ که خیلی بهتر شده مثلا 450 کیلو سبکتر و تجهیزات استاندارد بهتر ولی باید دید تو عمل مثل نیکان خودش مرد روز های سخت هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  5. امیر.عارف
    سوابق: (372 دیدگاه) ,

    من این تیپ ماشینها را خیلی میپسندم مخصوصا لندروور چرا که ماشینی را میرانیم که هم قابلیت آفرود بالایی دارد و هم داخل شهر به دلیل جثه نه چندان بزرگش مشکلی به وجود نمی اید. یعنی با خرید این ماشین یک ماشین همه کاره به معنای واقعی داریم

    پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3779 دیدگاه) ,

        نه.
        من از 2 سبک طراحی SUV آفرود خیلی خوشم میاد.
        سبک جی کلاس
        سبک لندکروز

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3779 دیدگاه) ,

          عاشق نسل قبل بودم و هستم.
          در حالی که اون ازین بریتیش تر بود.

    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3779 دیدگاه) ,

      یک حوری نامتناسبه.
      لندرور نمیخواسته از طراحی جعبه ای نسل قبل استفاده کنه.
      از طرفی نتونسته یک طرح عضلانی مناسب ارائه بده.
      دقت کنید
      جلوش از طراحی جعبه ای فاصله گرفته در حالی که عقبش هنوز در همون حال و هوا مونده.

      پاسخ
  6. آرش
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    فکرشو بکنین، هاوال H9 هم هفت نفره‌س، پیشرانه 2 لیتری (!) با توربوشارژ داره که قدرت عظیم (!) 220 اسب بخار رو تولید می کنه و 50 هزار دلار هم قیمتشه!!! دیشب مقاله‌شو خوندم هنوز تو کف درایت و قدرت بازاریابی مدیران این برند جهانی چینی هستم.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.