لندروور دیفندر نسخه ویژه ۴۰ سالگی اورفینچ

تیونر انگلیسی «اُورفینچ» به مدت ۴۰ سال است که در لندن به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد و برای بزرگداشت این مناسبت، یک نسخه ویژه از لندروور دیفندر ارائه کرده است. این در شرایطی است که داستان پر فراز و نشیب تولید لندروور دیفندر، امسال به انتهای خود می‌رسد. اورفینچ تا جای ممکن، قابلیت‌های آفرود «دیفندر» را ارتقا داده است.

Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary

تنها ۵ نمونه از اورفینچ دیفندر نسخه ویژه ۴۰ سالگی تولید خواهد شد و هر کدام از آنها با شماره مخصوص و مجموعه‌ای از تجهیزات اضافه همراه هستند. این نسخه ویژه دیفندر، یک کاپوت و جلوپنجره مخصوص اورفینچ و چراغ‌های LED روشنایی روز دریافت کرده و می‌تواند نگاه‌های خیره زیادی را به سمت خود جلب کند.

Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary

Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary

همچنین یک درپوش ظریف برای مخزن سوخت، طرح شطرنجی پایین پنجره‌ها و طرح دستگیره‌های در متفاوت به این خودرو اضافه می‌شوند. یکی سری تجهیزات مفید مانند «پلکان عقب» و یک محور یدک‌کشی اتوماتیک در این کیت اورفینچ دیده می‌شوند.

Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary

چرخ‌های جدید ۱۸ اینچی و نشان‌های “Overfinch” مکمّل این تغییرات در ظاهر لندروور دیفندر هستند. این در حالی است که در درون کابین، یک سری جزئیات طراحی چرمی و صندلی‌های اسپورت «ریکارو» افزوده شده است. پدال‌ها نیز به صورت آلومینیومی و هماهنگ با درپوش باک هستند.

Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary

Overfinch Defender 40th Anniversary
Overfinch Defender 40th Anniversary

یک سیستم راهبری ماهواره‌‌ای، در کنار رادیوی DAB و دوربین نمای عقب نیز در این کیت دیده می‌شوند. در نهایت اگر به خرید یکی از نسخه‌های تیونینگ دیفندر علاقه‌مند شده‌اید، باید مبلغی معادل ۷۰ هزار پوند را نیز برای آن کنار بگذارید.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

11 دیدگاه

  1. hamed
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    به اندازه یک انگیسی از لندروور خاطره دارم

    پاسخ
    1. american and japan
      سوابق: (200 دیدگاه) ,

      بنده هم به اندازه ی یک سرباز بازمانده از جنگ جهانی اول از جیپ خاطره دارم

      پاسخ
    2. Hitler
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      فرمانش چقد شبیه فرمان پرایده

      پاسخ
    3. لگن ساز وطنی!
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      بنده هم اندازه عزرائیل از پراید خاطره دارم!

      پاسخ
  2. american and japan
    سوابق: (200 دیدگاه) ,

    به شخصه از دیفندر خوشم نمیاد.جیپ ((اولین دو دیف جهان ))رو صد در صد ترجیح میدم.اولین مدل از لندرور از روی جیپ ساخته شد و یه بنده خدایی در انگلستان که تو کار صنایع و کشاورزی بود لندرور رو ابداع کرد.و کاملا از روی جیپ مبنای لندرور رو برداشت.(هیچ وقت هم به پای جیپ نرسید).لندرور شاید تراکتور خوبی باشه ولی ماشین خوبی نیست به هیچ وجه.نه از لحاظ امکانات و نه از لحاظ سواری.مثلا میخواسته در عین این که چهره ی ماشین به روز باشه اصالت خودشو حفظ کنه .برای همین هیچ تغییری نکرده.چون راه ها با این طراحی بسته بودن و خیلی نمیشد چهره رو به روز کنه.ولی جیپ رو نگا.توی تمام مدل هاش مخصوصا رانگلر اصالت خودشو حفظ کرده.از چراغ ها بگیر تا جلوپنجره ای و به خصوص کروک بودنش که اصالت خوب و هیجان انگیزی هم هست.در عین حال چهره ی به روزی هم محصولاتش دارن.در حدی اصیل هست که قدیمیا به هر شاسی بلندی میگن جیپ حتی بعضی از حالایی ها.مثلا جیپ لندرور یا جیپ هامر یا جیپ تویوتا(اف جی 40 که طراحی و مبنای اون هم از جیپ گرفته شده).
    جدا از این مسئله ارتقاء هایی که روی جیپ انجام میدن خیلی وسیع تر از لندرور هست.من حتما اگر برم خارج از کشور به جای این جیپ شهبازی که الان دارم یه جیپ رانگلر روبیکون دو در نوک مدادی کروک با سقف فایبرگلاس میگیرم و لذتشو میبرم.چون هم میتونم آفرود خوبی باهاش داشته باشم و هم سواری خوبی داره و میتونم توی شهر ازش استفاده کنم و طراحی به روزی هم داره.منتهی لندرور چی؟؟؟؟؟پیشنهاد میکنم یک بار به جزیره ی کیش سفر کنید و یه جیپ رانگلر رو کرایه کنید تا بفهمید آفرودر یعنی چی…از ته دل آرزو میکنم که ماشین های آمریکایی وارد کشور بشن.فعلا که متاسفانه بعضیا صلاح نمیدونن رستوران های آمریکایی وارد ایران بشن چه برسه به ماشین هاشون
    only in a jeep
    oاااااااo

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل (new great britain(king mclaren
      (new great britain(king mclaren
      سوابق: (830 دیدگاه) ,

      اگه دقت کرده باشی تمام این مستند های حیات وحش که مسیرهای سخت وطاقت فرسا داره همشون لندروور هست.تازه من ندیدم کسی بگه جیپ لندروور اگه شما دیدین به ماهم معرفی کنید!!!!!!!!!! همیشه ماشین هایه لندروور سگ جون بوده هست و خواهد بود.همچنین بهترین ماشین شاسی بلند لوکس جهان هم هست.من معنی حرفتو نمی فهمم که میگی تقلید بوده.
      اصلا که حالا بوده. حالا که چی؟اگه این طوره آمریکایی ها اون زمان که هیچ صنعتی وحتی هیچ کشوری نداشتن.
      این بریتانیایی ها بودن که صنعت های مختلف رو با خودشون به آمریکا آوردن.
      و به آمریکا هویت دادن اینو من نمیگم خوده آمریکایی ها میگن.

      پاسخ
      1. american and japan
        سوابق: (200 دیدگاه) ,

        مستند های حیات وحش که میفرمایید به این دلیل هست که اولا اکثرشون توی افریقا هستند و خیلی از کشور های افریقا تحت استعمار انگلیس بودن و اکنون هم به صورت ناواضحی و نامحسوسی هنوز تحت استعمار انگلستان هستند.مثل آفریقای جنوبی.دوم اینکه لندرور ماشین ارزونی هست و همونطور که گفتم اگر دقیق بخوایم بهش نگاه کنیم لندرور تراکتور خوبی هست نه ماشین.چون از نظر امکانات رفاهی و آپشن و سواری در خیلی از مدل هاش کم داره.رنجرور آره ولی بحث ما سر لندرور هست نه رنجرور.جیپ برند گرون تریه و غیر قابل دسترس تر.برای اینکه جیپ رو ببینی به مستند ها سر نزن به مسابقات آفرود سر بزن ببین از هر ده تا 7 عدد از ماشین های شرکت کننده جیپ هستند.بعدش هم لندرور به دلیل اندازه ای که داره مدل 9 نفره ی اون بیشتر مورد استقبال مستند سازان و شکارچی های آفریقا قرار میگیره.چون اندازه ای داره که به راحتی میتونه وسایل و امکانات زیادی رو در خودش جا بده و به صورت کمپینگ در بیاد.اگر از جیپ بخوایم یاد کنیم مدلی در سطح این کلاس شاید بشه جیپ واگونیر(جیپ آهو خودمون)یا جیپ چروکی چیف های قدیمی رو مثال زد.که البته چروکی چیف به دلیل گرون تر بودنش مورد خوبی نیست و شاید واگونیر گزینه ی مناسب تری باشه.که اونم از بیست و پنج تا سی سال پیش دیگه تولید نمیشه.بعدش هم هر جایی یک ماشین بیشتر استفاده میشه.مثلا مستند های برزیل رو نگاه کنی همش تویوتا اف جی 40 مورد استفاده قرار میگیره.و در آخر بگم لندرور ماشینی هست برای کشاورزان و قشر متوسط و رو به پایین ملت خارج که براشون هم ماشین باشه هم تراکتور.ولی جیپ به دلیل اینکه قیمت بالاتر داره در دسترس هر کسی نیست و بیشتر قشرآفرود باز از نمونه ی حرفه ایش از این ماشین استفاده میکنن.یه سر به یوتیوب بزن ببین انواع جیپ رو چیکار میکنن و کجاها باهاش میرن.در ضمن لندرور به دلیل آلیاژ مزخرفی توی بدنه اش مورد استفاده قرار گرفته در صورت ضربه خوردن و تورفتگی نمیشه تعمییرش کرد.همین پاژن ها هم الان اینجورین.بعدشم من چیکار دارم بریتانیایی ها صنعت رو بردن یا نبردن.من میگم لندرور رو از روی جیپ ساخت.برای اینکه بهتر بفهمی یه سر به ویکی پدیا بزن. موریس فردیناند ویلکس مدیر بخشی از شرکت روور توی مزرعه روی شاسی جیپ لندرور رو ساخت که بهش میگن لندرور سری 1.و اینکه واسه ی درک بهتر کلمه ی جیپ لندرور و اینکه بفهمی به لندرور میگن جیپ لندرور یه سوال از پدربزرگت بکن یا برو توی سایت های خرید و فروش مثل دیوار و شیپور متوجه حرف من میشی.حالا اینا خوبه عربا هنوزم هر ماشین شاسی بلندی میبینن بهش میگن جیپ و یه پیشوند جیپ به اول اسمش اضافه میکنن.

        اینم دوباره به افتخار اولین دو دیفرانسیل جهان.جیپ
        oاااااااo

        پاسخ
  3. احمد باقری
    سوابق: (4302 دیدگاه) ,

    این ماشین، در آفرود، غوغا میکنه.

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل sina
    sina
    سوابق: (104 دیدگاه) ,

    دیفندرم آفرودش عالیه ، تو آفرود جدا از مسئله نوع ماشین راننده و مهارتش خیلی مهمه ینی تقریبا 60 ماشینه 40 راننده
    من دوروبرم آفرودر زیاده خودمم چند باری سفر آفرود حرفه ای و آماتور رفتم ولی اکثریت اونایی ک حرفه این و تجربشون زیاده تویوتا 2f و jeep رو بیشتر قبول دارن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.