لوازم جانبی و تیونینگ

تجهیزات و لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی خودرو طیف وسیعی از محصولات را در بر می گیرد. به عنوان مثال تجهیزات رفاهی شامل صندلی ها، روکشها، ماساژور، سقف برقی، تجهیزات برقی مثل انواع پخش کننده های مالتی مدیا، GPS و راهیاب، لوازم سرمایش و گرمایش، دوربین و نشاندهنده ها، تجهیزات ایمنی نظیر ترمز های ویژه، کیسه هوا و رادار، تجهیزات اسپرت نظیر انواع قطعات آیرودینامیک و زیبا، رینگ و تایرهای مخصوص، لوازم تقویت موتور و بطور خلاصه همه انواع تجهیزات، لوازم، ابزار و خدماتی که می توانند به راننده برای رسیدن به راحتی، آرامش، لذت و کارایی بیشتر کمک کنند را شامل می شوند.

سایت پدال یرای موسسات، شرکتها و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند این امکان را فراهم نموده تا برای فروش کالای خود از طریق فرم ثبت آگهی به آسانی اقدام نمایند.

بعلاوه امکان تبلیغ و قرار دادن آگهی ویژه تصویری در تمام صفحات سایت نیز پیشنهاد می گردد. در این روش پرداخت هزینه آگهی به ازای تعداد نمایش آگهی خواهد بود که بسیار بصرفه و با راندمان می باشد. امیدواریم خدمات سایت پدال مورد توجه شما قرار گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۲ آبان ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام من یک نظر داشتم. کاش میشد توی ساسیتتون مقایسه های خودرو ها را داشتین ویک سربرگ بهش اختصاص میدادین. و کار باهاش راحت باشد مانند سایت جی اس ام که میشود هم زمان چندین گوشی را مقایسه کرد .
    اگه این امکانات در سایتتون وجود داشته باش خیلی خوب میشود.
    باتشکر
    1407

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. mitti

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    بله درست میگه ممنون میشم این قابلیت هم اضافه بشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا