لوتوس

لوتوس از نمایشگاه پاریس کنار کشید

دو سال پیش لوتوس شش مدل جدید را به نمایشگاه پاریس آورده بود تا بلند پروازیهای مدیرعامل جدید آن، دنی بهار را به رخ بکشد. اما اکنون بهار از لوتوس رفته و این شرکت فروخته شده و اوضاع مالی آن نیز وخیم گزارش می شود.

رونمایی از لوتوس الیت در نمایشگاه پاریس
رونمایی از لوتوس الیت در نمایشگاه پاریس

حالا لوتوس از عدم شرکت در نمایشگاه پاریس می گوید. شاید بخاطر اینکه مدل جدیدی برای نمایش ندارد و قرار هم نیست که مدلهای سابق را دوباره رونمایی کند. اما شاید اوضاع خیلی هم خراب نباشد زیرا در جشنواره گودوود از لوتوس استقبال خوبی شد و قرار است مدلهایی چون اگزیج اس (Exige S) و رودستر V6 در آینده ای نزدیک شور و هیجان را دوباره به لوتوس برگردانند. شاید بهار دیگری در انتظار لوتوس باشد.

2012_lotus_exige_s
لوتوس اگزیج S

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. galardo

    ۲۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (182 ديدگاه)

    سلام به همه بر و بچ پدالى.
    یه پیشنهاد میدم اگه خوب بود عملیش میکنیم
    بابا بیاین هر چى از دستمون میاد بذاریم این شرکت رو بخریم و به جاى پراید, لوتوس به مردم بدیم و برن حالشو ببرن و روى ویران خودرو و سایپا رو کم کنیم. هر کى موافقه یه موافق بزنه. تورو خدا مخالف نزنین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۷ تیر ۱۳۹۱
      سوابق: (40 ديدگاه)

      ایران اگر فراری و لامبورگینی و لوتوس و بنز و …. کلا بخره اخرش تبدیلش میکنه به 405 و سمند و پراید به این خاطر که ما ایرانیها فقط به فکر منافع خودمون هستیم همین بهتر که شرکت های خودرو ساز خارجی و مردم خارج از ایران به سرنوشت ما داخل ایران دچار نشند و خودروساز بدرد بخوری باقی بمونه جای شکرش باقی هست;حرف من رو قبول ندارید برید از مردمی که خارج از ایران هستند در مورد پسته و میوه وخاویار و … صادراتی ایران بپرسید تا بفهمید ما داخل ایران چی میخوریم و چه چیزیهایی از کشور ما صادر میشه که ما رنگش رو هم نمیبینیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نرگس

        ۶ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        با آقا امیر موافقم….(دمت گرم)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      چه پیشنهاد شگفت انگیزی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سردبیر

    ۲۷ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (764 ديدگاه)

    اگه سرمایه گذارای ایرانی بخوان، می تونن شرکتهای بزرگتری مثل اوپل یا مزدا رو که بدنبال خریدار هستن رو هم تصاحب کنن. حتی دولت بجای دادن این دو هزار میلیارد تومن یارانه به هر کدوم از شرکتهای خودروسازی داخلی، می تونه این پول رو صرف خریداری یک شرکت بزرگ بین المللی کنه. اما متاسفانه مشکل نخواستن هست نه نتوانستن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۵ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    امیر دمت گرم واقعا درست میگی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا