دردسرهای سوار شدن بر لوتوس اگزیج [ویدئو]

هرچند هر کمپانی برای آنکه خودرویی لوکس یا اسپرت یا خیلی خاص بسازد بدنبال پارامترهای مختلفی می رود اما همه آنها یک منطق دارند؛ اینکه مشتری در ازای پولی که پرداخت می کند، راضی باشد. حالا تصور کنید خودرویی ساخته شده که خریدارانش نباید به فکر قیمت آن باشند بلکه باید اندام مناسبی داشته باشند . . . !

Lotus Exige S
Lotus Exige S

لوتوس اگزیج S رودستر مثال خیلی خوبی برای این موضوع است. یک خودروی 127,000 دلاری 345 اسبی با قیمتی حد واسط آئودی TT RS و پورشه باکسترS که همیشه هندلینگ و شتابگیری اش زبانزد راننده ها بوده و هست. اما متاسفانه باید بگوییم که لوتوس خودرویی ساخته که فقط جوان های لاغر اندام آن هم با قامت متوسط قادر به استفاده از آن هستند! خودرو را در خیابان پارک می کنیم و از عابران پیاده می خواهیم سوار و پیاده شدن از اگزیج رودستر را با سقف بسته امتحان کنند؛ حالا ببینیم چه می شود . . .

[jwplayer mediaid=”72299″]

22 دیدگاه

    1. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      یک خودروی 127,000 دلاری 345 اسبی با قیمتی حد واسط آئودی TT RS و پورشه باکسترS
      مطمئنی پدال جان؟قیمتشو میگم؟؟؟!!

      پاسخ
      1. ahmad
        سوابق: (570 دیدگاه) ,

        نه بابا پورشه 911 کررارا اس120 هزار دلار قیمتشه.شایدم جدیدا تورم به اونور آب سرایت کرده.

        پاسخ
  1. adel
    سوابق: (154 دیدگاه) ,

    خیلی خنده داره …. یعنی این شرکت واقعا به این فکر نکرده ؟؟؟؟؟

    پاسخ
  2. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    کلا زندگی سخت شده…..اینهمه پول میدی ولی بازم نمیتونی راحت سوار بشی….

    پاسخ
  3. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    شاید اگه از فرمون های تلسکوپی یا تاشو استفاده میکردن، تا حدی مشکلشون حل میشد، شایدم نمیشده که استفاده نکرده! ولی توی کلیپ، اون پیرمرده واقعا اذیت شد

    پاسخ
  4. شاهین
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    واقعا قابل تامل هستش!
    سواری لوتوس و هندلینگش حرف نداره.سوارش شدم،بازی های کامپیوتری رو عرض میکنم.

    پاسخ
    1. Ehsan
      سوابق: (1252 دیدگاه) ,

      شاهین جان ، یک کامنت در خبر بهترین و مقرون به صرفه ترین هیبریدی ها گذاشته بودی نوشته بودی کدوم رو نخرم ، من اشتباه خوندم بخرم و جواب کامنتو براساس بخرم دادم ، بعد اینترنت کلا بطور گسترده قطع شد تا امروز ظهر ، دیگه نتونستم تصحیح کنم

      پاسخ
      1. شاهین
        سوابق: (3142 دیدگاه) ,

        خواهش میکنم احسان جان،واسه من که خیلی تفاوتی نداشت! جفتشونم نمیتونم بخرم!ارادت

        پاسخ
  5. مجتبی
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    این ماشین به درد راننده های حرفه ای میخوره چون اکثرشان لاغرند
    قیمتش هم زیاد است بدنه اش هم پلاستیکی هست

    پاسخ
  6. مصطفی فقط آگراR
    سوابق: (296 دیدگاه) ,

    بد بخت از جرمی کلارسون مجری تخت گاز اگر می خواست تستش کنه…ماشین از هم می پاشه!

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (1690 دیدگاه) ,

      اتفاقا چند سال پیش جرمی تستش کرد و با بدبختی سوارش شد…
      به قول هموند و می قیافه جرمی شبیه گوریله.
      این ماشین بیشتر بدرد هموند میخوره

      پاسخ
  7. Mory
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    مثل پوشيدن و دراوردن كفش اسكيه.. ولي وقته پاته سرعته كه تورو راضي مي كنه و كيفيتش..

    پاسخ
  8. Ehsan
    سوابق: (1252 دیدگاه) ,

    این پیرمرده موقع خروج ، کم مونده بود روی یک تابلو بنویسند ، 1 ماه بعد

    پاسخ
  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    چقدر چراغای جلوش شبیه داج واپره .

    پاسخ
  10. خاوری مزراتی
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    بنظرم این یعنی عیب مهندسی ..مگه برا باربی خودور ساخته..این یه اشتباه فاحشه که قابل بخشش نیست

    پاسخ
  11. yas
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    هر چي هم داشته باشه من بازم ترجيح مي دم به جاش يه bmw سري ٥با z4يا بنز eبا slk بگيرم.يا يه بنز s

    پاسخ
  12. پویان
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    اون فاصله بین در و صندلی اگه نبود خیلی بهتر میشد
    فکر کنم بخاین سوار شین باید اول سقفو باز کنین بعد سوار شین

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.