لکسوس

اولین لکسوس LFA نوربرگ‌رینگ در انگلستان

هفته گذشته اولین دستگاه لکسوس LFA با پکیج نوربرگ رینگ برای تحویل به مالک خود وارد انگلستان شده است؛ این سوپراسپرت ژاپنی مزین به رنگ نارنجی بوده و تریم مشکی رنگ کابین داشته است.

Lexus LFA with Nurburgring package

لکسوس LFA نوربرگ‌رینگ در حدود ۷۰,۰۰۰ دلار گران‌تر از نسخه‌های استاندارد LFA است. این خودرو که دارای کیت فیبرکربنی جدید بوده، پیشرانه‌ای ۴.۸ لیتری V10 داشته که می‌تواند تا ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت تولید کند.

این میزان قدرت که ۱۰ اسب‌بخار بیشتر از LFA است، توسط گیربکس شش سرعته ترتیبی که در ۰.۱۵ ثانیه دنده‌ها را تعویض می‌کند، به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شتاب صفر تاصد این خودرو ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۵ کیلومتر برساعت است.

کاهش ۱۰ میلی‌متری ارتفاع تعلیق، تریم فیبرکربنی برای کنسول، تایرهای مسابقه‌ای و اسپویلر ثابت عقب از دیگر مشخصه‌های لکسوس LFA نوربرگ‌رینگ خواهند بود. گفتنی است از این خودرو تنها ۵۰ دستگاه تولید می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (68 ديدگاه)

    خیلی خوشگله واقعا مرسی..از مدل های قدیمیه lfaبهتره…

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. SOBHAN

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    خدا کندکه امسال ایران درزمینه ی خودروپیشرفت کند

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. mory

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (418 ديدگاه)

    ایران با وضع کنونی به هییییییییییچ وجه پیشرفت نمیکنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. پويا

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    این لکسوس LFA ولی قیمتش مدل معمولی 350 هزار پونده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. سید علیرضا

    ۳۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این ماشین شبیه پاگانی زواندا است

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. luis

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ح8دوستان عزیزان شاهین جان همه عزیز تر جانان این ماشین موتورش کار خود تویوتاست یاماها فقط در قسمت اگوستیک موتور و ایجاد صدای زیبا موتور و اگزوز به ال اف ای کمک کرده پوسته پلاستیکی موتور که در اسطلاح شت خوانده میشه کار یاماهاست یاماها بزرگترین تولید کننده الات موسیقی جهانه یاماها نبود این موتور این صدای قشنگو نداشت ولی لی اسب موتور دوعدد هم بالا یا پایین نمیرفت این اشتباه را سایت های خارجی هم کردند دلیلش عدم اطلاع رسانی دقیق بوده به پیر به پیغمبر میخواید اسم یه بابا رو بدونید بهترین راه شناسنامه طرفه نه برید از اتو گاید و اتو اکسپرس استعلام بگیرید هم تو سایت رسمی لکسس هم سایت رسمی یاماها هم ویکیپدیا واضحا اشاره شده یاماها این موتورو در قسمت اگوستیک)صوتی( به لکسس کمک داده اتوگاید زده کمک و همکاری ولی دیگه باز نکرده بحثو که بابا این کمک تو طراحی ذات موتور نبوده این کمک در بخش صوتی بوده عزیزان به خدا این یک توهم پوچه که موتور این ماشین با کمک یاماها ساخته شده حرف من به درک در سایت رسمی یاماها و سایت رسمی لکسس اثبات حرفم هست عزیزانمیاماها یه موتور سیکلت سازه موتور های کوچک و هوا خنک زیادی میسازه و ساخته در مهندسیشم شکی نیست ولی یه سیکلت ساز نمیتونه بیاد برای کمپانی خودرو ساز 80 ساله ای که اعجاب هایی مثل 2jz و 1 jz داره بیاد موتور ابخنک ده سیلندر وی شکل طراحی کنه این یک عمر محاله اگه میگفتن بیمر کمک داده نیسان کمک داده با عقل حداقل جور دی میومد ولی یاماها نمیتونه کمک داده باشه کماکان که در سایت رسمی یاماها هم علنا گفته کمک در قسمت اگوستیک موتور سایت لکسس هم همینو گفته ویکیپدیا بی طرف هم همینو گفته و حتی عکس پوسته موتور ال اف ای رو کنار گیتار یاماها در موزه نگهداری میشه گذاشته. سایت هایی مثل اتو گاید و….. یک حرفشون حجت نیست چون امکان اشتباه کردن دارن دو توضیح کامل نمیدن و فقط میگن کمک کرده . گیریم رنگ موتور اس ال اس بنزو کارخونه رنگ اصغر و برادران به عهده گرفته اینم میشه به بنز کمک کردن ولی حالا این رنگ اصغر و برادران نبود یه رنگ دیگه بود ایا یک اسب مشخصات موتور بنز تغییر میکرد؟؟؟؟نه که نمیکرد الان هم اگه یاماها نبود ال اف ای این صدای زیبا رو نداشت ولی به والله یک اسب موتور لکسس نه قوی تر از این میشد نه ضعیف تر.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا