رونمایی از لکسس ES فیس‌لیفت

لکسس، نمایشگاه شانگهای را برای نمایش و رونمایی از نسخه فیس‌لیفت سدان ES برگزیده است.

Lexus ES 200 2015
Lexus ES 200 2015

لکسس ES جدید علاوه بر زبان طراحی جدید این شرکت، سومین عضو این خانواده است که از موتور توربوی 2.0 لیتری چهار سیلندر سود می‌برد.

Lexus ES 2015
Lexus ES 2015

جلوپنجره دوکی شکل، چراغهای بومرنگی LED، سپرهای جدید تهاجمی و تزئینات کرومی در این خودرو نیز همانند سایر برادران آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب، یکپارچگی و همبستگی ظاهری بهتری در این خانواده مشاهده می‌شود که باعث تمایز بهتر و بخشیدن شخصیتی منحصر به فرد بدان‌ها می‌شود.

Lexus ES 2015
Lexus ES 2015

Lexus ES 2015
Lexus ES 2015

در داخل کابین، از یک داشبورد با نمایشگر بزرگ‌تر دیجیتال و رنگ‌های قابل انتخاب بیشتر در تریم داخلی می‌توان نام برد. کنترل لمسی سیستم سرگرمی هم به‌روز شده است. توجه به جزئیات باعث شده تا فضای کابین کمی کلاسیک‌تر و لوکس‌تر به نظر برسد.

Lexus ES 2015
Lexus ES 2015

لکسس ES هیچ‌گاه به‌عنوان یک خودروی هیجان‌انگیز شناخته نمی‌شد اما با استفاده از موتور توربوی چهار سیلندر 2.0 لیتری، کمی چاشنی اسپرتی دران افزون شده است. این موتور برخلاف RX جدید و NX در این خودرو با پسوند T شناخته نمی‌شود.

Lexus ES 2015
Lexus ES 2015

Lexus ES 2015
Lexus ES 2015

البته موتور شش سیلندر V شکل 3.5 لیتری هنوز به‌عنوان یکی از گزینه‌های قابل انتخاب این خودرو باقی می‌ماند. مدل هیبریدی ES 300h نیز با پیشرانه درون‌سوز 2.5 لیتری همچنان ارائه خواهد شد.

Lexus ES 300h 2015
Lexus ES 300h 2015

Lexus ES 300h 2015
Lexus ES 300h 2015

هنوز اطلاعات فنی و توانایی‌های این خودرو مخصوصاً مدل جدید توربوی آن اعلام نشده‌اند.

40 دیدگاه

      1. David
        سوابق: (76 دیدگاه) ,

        لازم دونستم اینا رو دوستان ببینن. فقط برای اون دسته از دوستانی که متعصبن و نمیخوان حقیقت رو قبول کنن.آقایون چه بخواین چه نخواین الان لکسس از همه نظر شاخ آلمانی ها رو شکسته.خودتون نتایج رو ببینین

        http://www.caradvice.com.au/324491/lexus-rc350-f-sport-v-bmw-435i-coupe-comparison-review/

        http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1206_six_cylinder_midsize_luxury_sedans/lexus_bmw.html

        http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/1503_the_big_test_2015_luxury_compact_crossovers/conclusion.html

        فقط خدایی نیاین بگین motor trend و car advice نامعتبرن که همه بهتون میخندن

        پاسخ
        1. MC-Alirezaz
          سوابق: (27 دیدگاه) ,

          داداش همه اینا رو بزار کنار شما برو پشت فرمون سری 5 (و همرده های آلمانیش) بشین بعد برو سوار جی اس شو اگر لکسس حس بهتری به شما داد من قبول میکنم لکسس تونسته شاخ آلمانو بشکونه داداش من اینکه 4تا مجله بیان تست کنن شاید معیار باشه ولی هیچی حس خود آدم نمیشه همین مجله هایی که گفتی خیلی از کره ای هارو هم از همرده های ژاپنیشون برتر دونستن
          هنوزم که هنوزه حسی که یه بنز یا بی ام با نشستن داخلشون میتونه بهت بده به هیچ وجه تو ژاپنی ها وجود نداره ساده تر بگم (نظر شخصی من) حسی که من به لکسس دارم=کره ای + کیفیت بسیار زیاد در حد رقبای المانی ولی حسی که برندای آلمانی بت میده یه چیزی فرای ایناست یه چیز غیر قابل وصف
          در کل این ها نظر شخصیه منه و ممکنه خیلی ها بر عکس اینو قبول داشته باشن
          با کمال احترام

        2. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          برادر دیوید شما چقدر لحن بیانتون آشناس! احیانا یادتون نرفته چی دی پاور و کانسومر ریپورتس رو هم بنویسین؟!
          فکر کردی دوتا لینک رو گلچین کردی و دادی دست مردم،لکسوس شد ابر برند؟!
          تاپ گیر رو چی؟ اونو قبول داری؟ تست RCF رو دیدی؟! میدونی دربارش چی گفتن؟! یه ماشین سنگین بی خاصیت که توی پیچ ها خیلی کم فرمانی داره.
          درگشو با M4 دیدی؟ 40 اسب بخار بیشتر داره ولی تو همون 100 متر اول از M4 میبازه!
          با چند تا لینک نمیتونی چیزی رو ثابت کنی.
          واست صدتا لینک ردیف کنم که BMW لکسوس رو برده؟
          بچسب به تعصب و جی دی پاور باو…

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .
          تجهیزات و اپشن که سلیقه ایی است .
          موتور لکسس فقط 500 سی سی بیشتره ، اما مصرفش 2.4 لیتر بیشتره . تازه ب ام و توربو هم داره .
          عملکرد سری 4 هم زبانزد عام و خاصه و از آن به عنوان الگو استفاده میشه .
          گشتاور ب ام و زودتر در دسترس قرار میگیره .
          با این که عملکرد ب ام و اسپورت تر هست ، اما گیبرکس لکسس ارامش
          گیربکس ب ام و را ندارد . کلا عملکرد گیربکس ب ام و خیلی بهتر از لکسسه .
          ترمز دستی لکسس پایی است ، اصولا برای خودروه8ای اسپورت ، از ترمز دستی استفاده میکنند . برایز هیجان و عملکرد بهتر .
          عملکرد سیستم idrive ب ام و عالیه . اما برای لکسس ، چیزی در حد تویوتاست .
          نه تنها در این مدل ، بلکه در مقایسه لکسس nx و ب ام و x3 هم این موضوع تأکید شده . که در اینده با مطلبش اشنا خواهیم شد .
          سیستم لکسس در حالت حرکت از کار میفته و فقط از فرامین صوتی تبعیت میکنه . جالب اینجاست که سیستم فرمان صوتیش هم ضعیفه .

          خیلی موارد دیگر هست .
          اما لکسس بیشتر به رغم قیمت پایین و آپشن برنده ی این تست است .
          اما امارها نشان میدهد که کسی که میخواهد یک خودروی اسپورت داشته باشد ، در این کلاس خودرویی ، بیشتر به سراغ این مدل ب ام و می ایند تا بنز و ائودی و ….

        4. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          تحویل بگیر کی شاخ کیو شیکونده!
          به قول میلاد دست به لینکتون خوبه!

          http://www.edmunds.com/bmw/3-series/2013/comparison-test.html

          http://www.caradvice.com.au/328321/luxury-suv-comparison-audi-q5-v-bmw-x3-v-lexus-nx-v-volvo-xc60/

          http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1309_2013_2014_luxury_sport_sedans/value_and_conclusion.html

          نباید با BMW سرشاخ شد،چون شاخ میشکونه،بد هم میشکونه…

        5. David
          سوابق: (76 دیدگاه) ,

          دوستان عزیز ! شما که میگی مجله ها هرچی بگن اشتباهه ! همین شما اگه تووی این تست ها ب ام و اول شده بود نمیومدین توو بوق کنین ؟؟؟؟؟؟؟ نوبت ما که میشه شده مجله الکی نوبت شما که باشه میشه نشریه و موسسه معتبر ؟؟!!!!!!!!!!!

        6. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          ای ای ای ای ای…شماها تا دو روز پیش که از… کار اند درایور و موتور ترند میرفتین بالا که…حالا بده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          بابا شماها دیگه کی هستین…تکلیف خودتون با خودتون معلوم نیست…فقط زمانی قبول دارین که برند مورد علاقتون توش اول شده باشه همین…تعصب تا چقدر آخه…این تو خیلی جاها ثابت شده.
          david جان…
          شما هزارتا لینک بدی (اونم معتبر) تا اینا برندشون توش مقام داشته باشه قبول میکنند نداشته باشه نمیکنند…آگه ما بخوایم از این لینک ها نشوشون بدیم که هیچی که…معتبر نشونشون میدیم قبول ندارند غیر معتبر نشون میدیم باز هم قبول ندارند…چی دوست دارین نشونتون بدیم؟؟؟؟شما بگین…عجب گیری کردیما…طرفدار اینقدر متعصب.
          از رو نمیرن که نمیرن…بعد بگی متعصب بدشونم میاد طفلی ها 😀 😀 😀 😀
          اینا ارزش فکر کردن ندارند چه برسه به بحث.

        7. تصویر پروفایل Mamas
          Mamas
          سوابق: (99 دیدگاه) ,

          من متعصب تر از طرفدارای لکسوس ندیدم !! یه تعصب کور کورانه هم دارن ، شاهین هم که یه شما از همون منابع لینک نشون داد بازم که شما حرف خودتو می زنی !! مصبتو شکر

        8. David
          سوابق: (76 دیدگاه) ,

          mamas جان کی با شما بحث کرد ؟! شما که داری میگی دوست عزیزت از همون منبع لینک داده خب اون منبع توو خیلی از تست ها لکسس رو برتر دونسته.منبع خودتونم قبول ندارین ؟ متعصب شمایین که هیچوقت حقیقت رو قبول نمیکنید.فقط وقتی که برند شما برتر میشه اون منبع میشه معتبر ؟؟؟؟

  1. ارماااان
    سوابق: (335 دیدگاه) ,

    لکسس حرف نداره،تا اسمش میاد یاد ماشینایی میفتم که تا خرخره آپشن و تکنولوژی رو حمل میکنن

    پاسخ
  2. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    خیلی زیبا وپخته تر شده.
    زنده باد Lexus……………

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (322 دیدگاه) ,

    بالاخره لکسوس یه داشبورد عالی طراحی کرد قبلی ها همه خیلی ساده بودن امیدوارم bmw همین کار انجام بده

    پاسخ
  4. احمد باقری
    سوابق: (4370 دیدگاه) ,

    طراحی داخلیش خوب کار شده. تکنولوژی خوبی هم داره. کلا لکسوس آفرین داره.

    پاسخ
  5. GT-R'
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    ای کاش داشبورد is250وis350این طوری بود.
    قیمتش از is350 بیشترمیشه؟اگه نشه تو ایران قیمتشو میکشن بالا……

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل RETOLEX
    RETOLEX
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    یه ماشین با اصالت
    همه نشانه های لکسس درش هست
    چراغ های عقب ls
    چراغ جلو اون led های gs رو داره
    همچنین نشانه های یک تویوتا رو هم داره
    Just lexus
    I love lexus
    I want a lexus

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .
      رضا جان بهت تبریک میگم . واقعا عالیه . هم از نظر طراحی داخلی و هم خارجی . اما این همیشه برای من سواله که رقیب این مدل در بین مدل های آلمانی کدام است ؟؟؟
      اگر هم اشتباه نکنم ، es پرفروش ترین مدل لکسس در امریکاست . به علاوه rx .

      پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          رقیب C!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 😀 😀 😀
          طرفدارای لکسس رو ببین!!!!!!!چطور طرفدار لکسسی…از شما بیشتر انتظار میرفت عزیز…آواتار بنز بزاری بهتر از لکسسه.
          اگه طرفداری برندی رو میکنید اول اطلاعات در موردش کسب کنید بعد نظر بدین درموردش دوستان…مثل بعضی از متعصبین نشین که بدون اطلاع فقط شعر می سرایند…

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .
          خواهش میکنم رضا جان . این اخلاق شماست که واقعا ادمو جذب میکنه . اما خداییش رضا جبوپنجرش با اون نوار استیل یک چیز عجیب در اومده . عاااالیه .

  7. سامان از تبریز
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    خیلی خوشگله دم تویوتا گرم
    واسه ایران بهترین ماشین لکسوس هست
    چون خیلی نرم و کم استهلاک هستش
    هرکی داره خیلی خیلی راضی هست

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    فیس لیفت خوبی انجام شده، ولی به نظر من باید برای نسل بعدیش کمی خطوط برجسته بر روی درب ها اضافه کنه

    عملکرد فنی هم که اطلاعاتی در دسترس نیست :/

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل RETOLEX
      RETOLEX
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      این در های ساده رو از اوالون به ارث برده
      از نظر من این سادگی کاری کرده که ماشین بزرگ تر به نظر بیاد
      ولی در کل با شما موافق هستم

      پاسخ
    2. احمد
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      حیف کارشناسان برجسته طراحی چون شما دارن تو این کشور تلف میشن
      ادم افسوس میخوره
      یک دفعه برداشت بدنکنیدا دارم راست میگم

      پاسخ
  9. sjs
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    چه داشبورد زیبایی داره.
    لکسس یک برند همه چی تمومه
    آقای Ahmad..F12 درسته یکم خطوط برجسته روی درب ها اضافه بشه زیباتر میشه

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل فرید
    فرید
    سوابق: (788 دیدگاه) ,

    روز به روز داره طراحیش زیباتر و باوقارتر میشه…واقعا نمیشه لکسس رو دوست نداشت…نمای داخلیش هم که خیلی زیباتر شده…بابا لکسسه دیگه.
    یه نکته هم بگم که موتور این ماشین توربو نیست!!!!!…فقط RX و NX توربو هستش…
    یه خبر خوب هم بدم که نسل جدید RX دارای موتور ۲ لیتری هستش(بغیر از بازار آمریکا) و این یعنی که به راحتی مثل NX وارد ایران میشه.
    زنده باد تویوتا…………………………..زنده باد لکسس……………………………….

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل BMW4ever
      BMW4ever
      سوابق: (151 دیدگاه) ,

      لکسس خودرویی نیست که سال به سال بروز بشه بلکه خودرویی که روز به روز بروز میشه

      پاسخ
  11. تصویر پروفایل صادق
    صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    درود

    نمیدونم چرا هیچ وقت نتونستم با جلوپنجره ی لکسس کنار بیام!! نمیگم بده ها، ولی من باهاش کنار نمیام
    در مورد این ماشینم خیلی طراحی خوبی داره، با احمدم هم عقیده ام، یکم درهاش شلوغ تر بود بهتر بود

    با طراحی داخلیش هم خیلی حال کردم، مخصوصا با مجموعه ی داشبوردش

    ارادت

    پاسخ
  12. احسان
    سوابق: (101 دیدگاه) ,

    طراحی و کیفیت فضای داخلی و داشبوردش بی نظیره
    دمشون گرم

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    از نظر طراحی کلی خیلی خوب نیست و زیادی ساده به نظر میاد چون خطوط بدنه نداره و نمای عقب و جلوش که خیلی هم قشنگه انگار جدا از بدنه به نظر میاد،
    کابینش رو من خیلی دوست دارم،متفاوت و قشنگه،ولی با ظاهر تهاجمی و خشن خودرو هماهنگی نداره

    پاسخ
  14. شهاب
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    دوستان بین BMW 328i و BENZ C200 کدوم بهتره ؟ هم از نظر آپشن هم سواری
    هم استحلاک و خرج و مخارج همچنین موتور و گیربکس

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.