لکسس IS فیس‌لیفت با چاشنی خشونت
لکسس IS فیس‌لیفت با چاشنی خشونت

لکسس IS فیس‌لیفت با چاشنی خشونت

این روزها سرعت تغییرات خودروها شتاب بیشتری گرفته به گونه‌ای که هر خودرو در نیمه عمر خود یعنی حدود سه تا چهار سالگی برای نیفتادن در ورطه بحران تکرار و تناسخ مجبور است به فیس لیفت و ارتقای عمده‌ای دست بزند. جای تعجبی ندارد که لکسس IS به‌عنوان یکی از سدان‌های لوکس کامپکت برتر جهان نیز چنین روندی را در پیش بگیرد.

2017 Lexus IS
2017 Lexus IS

2017 Lexus IS
2017 Lexus IS

قابل‌توجه‌ترین تغییر در لکسس IS مدل 2017 بعد از جراحی پلاستیک، مربوط به سپر و چراغ‌های آن است. جایی که جلوپنجره دوکی شکل بزرگ با انحنای خاص و برجسته خود در دوسو با دو هواکش مثلثی که کمی عقب‌تر قرار گرفته‌اند حمایت می‌شود و چراغ‌ها نیز فرمی اخمو و خاص پیدا کرده‌اند. چراغ‌های روشنایی از نوع DLR و چراغ‌های روزتاب نایکی شکل از نوع LED می‌باشند. این ویژگی‌ها در مدل F اسپرت تشدید شده و با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر تشنه هوای بیشتری می‌باشند. در مجموع این خودروی سدان، ترکیبی خشونت بار را به نمایش می‌گذارد که بیشتر می‌تواند طیف خریداران جوان‌تر را به سوی خود جلب نماید.

2017-Lexus-IS-8FL
در انتهای خودرو نیز اگزوزهای کرومی دوطرف به شکل ذوزنقه در زیر یک زیرسپری تیره رنگ جای گرفته‌اند. چراغ‌های عقب نیز فرم گرافیکی کاملاً منحصر به فرد کشیده و چاقو مانندی دارند. رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی نیز در طرح‌های تازه‌ای ارائه شده‌اند.

2017-Lexus-IS-5FL

2017-Lexus-IS-9FL
با ورد به داخل کابین، فضایی دنج و لوکس با رنگ‌های تیره را مشاهده خواهید نمود. اندازه نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از 7 اینچ به 10.3 اینچ افزایش یافته است. کنسول مرکزی نیز کمی مرتب‌تر شده و در کنار رابط لمسی کنسول هم یک کنترل Enter و تعدادی دکمه بیشتر افزوده شده است.

2017-Lexus-IS-6FL

2017-Lexus-IS-12FL

2017-Lexus-IS-7FL
برای پیشرانه لکسس IS مدل 2017 می‌توان از سه گزینه 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو با قوای 241 اسب بخار، 3.5 لیتری V6 با قدرت 255 اسب بخار و نهایتاً 3.5 لیتری V6 دیگری با قدرت 306 اسب بخار دست به انتخاب زد. بنابراین تغییری در نیرومحرکه خودرو صورت نگرفته است. برای انتقال نیرو هم از گیربکس شش یا هشت سرعته خودکار و انتقال نیرو به محور عقب یا هر چهار چرخ به صورت آپشن و بسته به مدل می‌توان سود برد.


مدل 2017 لکسس IS با بسته ایمنی پلاس شامل سیستم پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از خط جاده، پرتو نور بالای خودکار و کروز کنترل تطبیقی ارائه می‌گردد. [دانلود ویدئو]


منبع: digitaltrends

21 دیدگاه

  1. walid
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    عقبش خوبه ولی جلوش زیادی شلوغ شده. از کنار هم اون خط رکاب رو من اصلا باهاش حال نمیکنم ساده بود بهتر بود

    پاسخ
  2. king 918
    سوابق: (1607 دیدگاه) ,

    بد نیست عالی هم نیست ………..
    اما لکسوسه دیگه همیشه باید خوب باشه
    همه هم میگن وووووووووووووووووووووووووووووووووو

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل حسين
    حسين
    سوابق: (1172 دیدگاه) ,

    درود.
    جلو پنجرش واقعا دیگه افراطی بزرگه! البته تو واقعیت از عکسش خوشگلتره و بیشتر به دل میشینه ولی به قول لئوناردو داوینچی: سادگی نهایت پیچیدگی (کمال) است.(استیو جابز هم همین عقیده رو داشت.)
    خیلیا هم این طراحی رو دوست دارن، اما به نظر من لکسس یه ماشین آرومه، این طراحی خیلی خشنه! به هر حال صلاح ملک خویش مدیران دانند. حتما مصلحتی توشه

    پاسخ
  4. امین آریامن
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    جلو پنجره لکسوس بنظرم زیادی داره تو خاص بودنش اغراق میشه..
    ولی در کل عجب چیزیه لامصب

    پاسخ
  5. احمد باقری
    سوابق: (4370 دیدگاه) ,

    مثل همیشه، معرکه هست. هم بیرون و هم داخل، ماشین خیلی عالی ای هست.

    پاسخ
  6. بهنام طیبی
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    من به نظرات دوستان احترام قائل هستم ولی به نظر من لکسوس خودروساز لوکسی و معروف هم هست در ایران.مگه ادمی از یک خودرو چه انتظاری باید داشته باشه که لکسوس نداره.البته رنج قیمتی هم باید بررسی بشه

    پاسخ
  7. امیر
    سوابق: (229 دیدگاه) ,

    این لکسوز چرا شاسی بلنداش زیباتراز سواریاشه چجوریاس به غیر از rcبقیشون مثلا در مقایسه با بی ام دبلیو خوش قیافه نیستن

    پاسخ
  8. فقط ژاپن
    سوابق: (16 دیدگاه) ,

    فقط آدم و یاد فیس لیفت پراید معمولی و تبدیلش یه 132 میندازه، البته که به اندازه پراید روش کار نشده و پختگی اونو نداره، ولی برای لکسوس که خودروساز پیش پا افتاده ای در برابر سایپا به حساب میاد بدک نیست………

    پاسخ
  9. علی
    سوابق: (60 دیدگاه) ,

    خرطوم داره انگار….
    شبیه ماموت عصر یخبندان شده…
    ولی خشنه دوست دارمش بسیارها

    پاسخ
  10. American and japan
    سوابق: (200 دیدگاه) ,

    خیلی شیکه.یه مشکیش کرمان هست نعره میکشه با کیت f sport .واقعا خاصه.مخصوصا با اون موتور 3500 سیصد اسب بخاریش و سیستم چهار چرخ محرکش عالی میشه!

    پاسخ
  11. Peyman
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    جلو پنجره وشکل ورودی هواش جوریه که انگار میگه “بیای جلو میخورمت “فکنم بچه هاتوخیابون ببیننش بترسن.
    عقب ماشین میخواد باهات دست به یقه شه
    جلو ماشین میخواد بخورتت
    در کل ماشین با ابهت وبی اعصابیه

    پاسخ
  12. Pooyan
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    یکم دیگه چراغا عقبو بکشه به لاستیک میرسه! D:
    ولی کلا یه سری ماشینا از نزدیک خیلی از عکسشون بهترن

    پاسخ
  13. Mahmood
    سوابق: (162 دیدگاه) ,

    در ابتدا باید بگم که مقایسه ی طراحی خارجی سدان های بی ام دبلیو و لکسوس کار درستی نیست که دوستمون انجام داده چون که طراحی خارجی بی ام دبلیو زیبایی خاص خودش رو داره و طراحی خارجی لکسوس هم همینطور که هر کدوم اصالت برند خودشون رو نشون میدن و در انتها باید بگم که در کل مثل همیشه خودروی زیبایی از آب در آمده به طوری که از چراغ های عقبش که طراحی L شکل در هم پیچیده دارد خیلی خوشم آمد ولی به نظر من طراحی چراغ های جلو در مدل قبل از فیس لیفت زیباتر بود و در کل بقیه ی موارد همچون جلوپنجره و داخل خودرو بسیار عالی طراحی شده اند.

    پاسخ
  14. سينا
    سوابق: (87 دیدگاه) ,

    واقعا پر ابهت و خشمگینه
    نمای بیرونی کاملا سلیقه ای هست
    من طراحی خارجی این رو بیشتر قبول دارم تا ماشینای آلمانی

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.