لکسس LX570 در پوست تمساح!

لکسوس LX570 خودرو لوکس بزرگی است که هیچ‌کس بدش نمی‌آید این خودرو شیک را امتحان کند. حال که این خودرو لوکس ارتقا یافته است حتماً می‌خواهید یکی از این خودروها را داشته باشید.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator

تیونر Larte این شاسی‌بلند فول سایز را زیر تیغ جراحی برده و خودرویی به‌مراتب زیباتر از قبل را ساخته است. این تیونر نام این خودرو را تمساح گذاشته است. آیا فقط ظاهری خشن برای تمساح بودن کافی است یا به چیز دیگری هم نیاز است؟؟؟

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator

قسمت بیرونی این خودرو از یک بسته آئرودینامیک کامل ساخته شده که در این پکیج با کیفیت بالا از فیبر شیشه‌ای گران‌قیمت نیز استفاده شده است. جلوی پنجره این خودرو از کروم گران‌قیمت سوئیسی ساخته شده و چراغ‌های LED DLRS این خودرو ساخته شرکت آلمانی NOLDEN می‌باشد.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator

از دیگر نکات برجسته این خودرو مجهز بودن به سیستم اگزوز Remus می‌باشد. که صدای دل‌انگیزی را برای صاحب این خودرو فراهم می‌کند. چرخ‌های این خودرو هم مجهز به رینگ‌های 22 اینچی مات با لبه‌های قرمز که این رینگ‌های 7000 دلاری نیز به‌طور سفارشی برای این خودرو ساخته شده است.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator

نمونه استاندارد این خودرو مجهز به موتور 5.7 لیتری V8 با 367 اسب بخار قدرت و 530 نیوتون بر متر گشتاور می‌باشد که شتاب اولیه آن 7.5 ثانیه و نهایت سرعت این خودرو 220 کیلومتر بر ساعت است که برای این غول 3 تنی مناسب می‌باشد. ولی تیونر Larte این این مشخصات فنی را راضی‌کننده ندیده و دست به کار شده و قدرت موتور این خودرو را به 518 اسب بخار و 800 نیوتون بر متر گشتاور رسانده است که قادر است این غول 3 تنی را در 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند و نهایت سرعت این خودرو را تا 250 کیلومتر بر ساعت بهبود بخشد.

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator

ناگفته نماند نمونه استاندارد این خودرو با امکانات فول 110 هزار دلار می‌باشد. و این نسخه ویژه و کمیاب 260 هزار دلار قیمت دارد. آیا حاضرید تفاوت قیمت 150 هزار دلاری بابت این پکیج ویژه بپردازید. که تنها 10 نسخه از آن تولید خواهد شد؟؟؟؟؟؟

Larte Design Lexus LX 570 Alligator
Larte Design Lexus LX 570 Alligator

ترجمه: محمد حسین توفیقی

53 دیدگاه

      1. توفیقی
        سوابق: (1124 دیدگاه) ,

        باشه.فقط برا شکر نعمت یه سر باهاش بریم نماز جمعه…پشت فرمون تو بشین بغل راننده میلاد.پشت صندلی راننده!!!!!هم من میشینم.که سریع روندی…………..هیچی!!!!!!

        پاسخ
        1. HASSANBMW
          سوابق: (401 دیدگاه) ,

          خیلی از این ماشین خوشم میاد!!!
          اونقدر که اگه یکیشو بهم بدن قطعا سوارش میشم!!!

    1. Saeed.shariati
      سوابق: (477 دیدگاه) ,

      ما ماشین شدگان لکسوس تویوتا پناهیم
      ما کشته آن لکسوس سانروف کلاهیم
      ما از هر دو جهان غیر تو ای بوگاتی نخواهیم
      با جام می با رینگ وی،شوری دگراندازیم در پیشرانه جان
      جمع مستان ماشین دوستیم همه مستانه به پا خواستیم
      همه به ایران خودرو و سایپا لعنت فرستادیم
      به امید روزی که نشود کشته آن بیگنه خریدار پراید
      شما هم ای مدیران خودروی ایران از لاک پسرفت دراید

      واسه همه پدالی ها که هم نظر و همدلیم

      پاسخ
    2. ASTON MARTin
      سوابق: (831 دیدگاه) ,

      250 کیلومتر؟ 4.2 ثانیه؟ اینجاهاس که نیش آدم باز میشه 🙂
      اگه لکسوس میداد ال ایکس 570 رو همین تیونر بسازه به مراتب بهتر نتیجه میگرفت 😀
      فقط کاش اون چراغای پشت رو بیشتر خشن میکرد تا هم من بتونم بگم همه چیز تموم شده و هم دیگه هیچیش قدیمی نزنه

      پاسخ
    3. matin
      سوابق: (211 دیدگاه) ,

      لامصب خیلی بنزین می سوزونه توی ایران با کیفیت بنزین و اسفالت توی شهر راحت هر 100 کیلومتر 25 لیتر می سوزونه

      پاسخ
  1. مهندس
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    قیمتش خیلی بالاست من رنجروور دیسکاوری رو ترجیح میدم .

    پاسخ
  2. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    به نظرم هر قیمتی ارزش خاص بودن رو داره.

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل mahdi
    mahdi
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    درود
    نسخه استاندارد این لکسوس خیلی خوبه
    حالا با این تغییرات خیلی ویژه شده
    250 هزارتا زیاده
    اما نکته :
    آیا شرکت تیون کننده مسئولیت تامین قطعاتی که اضافه کرده رو میپذیره
    یا فقط به شما یه ماشین تیون شده میده
    مسئله اصلی قطعاتیه که به بدنه و نمای ظاهری اضافه شده
    اگه قطعاتش تامین باشه 250 هزارتا میتونه برای عده ای که دنبال یه ماشین خاص میگردند توجیه پذیر باشه ، در غیر اینصورت نه
    من ترجیح میدم فقط موتور (قدرت و گشتاورش) رو تغییر بده
    518 اسب بخار و 800 نیوتون بر متر گشتاور و 0 تا 100 (4.9 ثانیه) ارقام قابل توجهی هست
    در کل لکسوس بصورت استاندارد هم خیلی خوبه
    سپاسگزارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    پاسخ
  4. علی عقیلی
    سوابق: (118 دیدگاه) ,

    سلام
    خیلی قیمتش بالاست بابا چه خبره اخه
    بجای مدل استانداردش میتونم یه اس 500 2014 بخرم
    با اون قیمت خاصش هم میتونم یه اس 65 AMG بخرم !!!!
    630 اسب و 1000 نیوتن و یک هتل متحرک لامصب !!!!!!
    که وقتی باش تو خیابون رد شدم مردم خشکشون بزنه
    چون بنز یه چیز دیگست !!
    تو اهواز هم که کوه نداریم که بهونه شاسی بلند کنم !!
    نهایتش یه پرادو هم میخرم برا صحرا و …… !!!!
    البته تو خواب !!!
    لطفا نرید سر ممبر که مقایسه اشتباهه
    اون شاسی بلنده و اون سدانه و….. !!!
    من سلیقمو گفتم .
    بله
    فقط بنز و بنز و بنز
    البته اوناهم خوبن هااااا
    ولی بنز بهتره !!
    بله
    خداحافظ عزیزان .

    پاسخ
  5. ROLLS R R ROYCE
    سوابق: (190 دیدگاه) ,

    من خودم لکسس LX570دارم ، به صورت عادی خیلی قدرت داره!!!!

    حالا با این پکیج و با این کیت بدنه ، رو دست پورشه کاین 8سیلندر، توربو S هم زد!!!!!!

    شتاب شون که یک سانه!!!

    پاسخ
  6. ali
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    گاو بود گاو تر شد
    لکسوس عالیه ارزومه یکی بخرم فک کنم از رو ماشین های کره ای رد شه که میشه و بازم فک کنم این ژاپنی حریف قول های آمریکایی بشه

    پاسخ
  7. volkswagen
    سوابق: (290 دیدگاه) ,

    بدم میاد وقتی یه ماشین رو تیون می کنن لوگوی ماشینو بر می دارن لوگوی تیونرو می زارن . کار خونه کلی جون کنده ماشینو طراحی کرده و ساخته اون وقت تیونر میاد چار تا تغییر توش می ده لوگوی خودشو می زاره

    (پرچم بالاست)

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل فرید
    فرید
    سوابق: (788 دیدگاه) ,

    یاااااااااااااااااااا اببببببببببببببلفضل قیافرو…توفیقی جان یدونه ای ممنون عزیز…
    لکسس خودش هم بخواد خیلی راحت میتونه ماشیناش رو قدرتمند کنه ولی بحث موتور یه دنیایی داره و فعلا بهش وارد نمیشه و قدرتش رو به صورت تک نشون میده مثل LFA و RCF….به امید LF-LC یه شاهکار دیگه ای از لکسس و جانشین برای LFA انشاالله…

    پاسخ
    1. hrf
      سوابق: (375 دیدگاه) ,

      داشتم کامنتارو میخوندم میومدم پایین دنبال کامنت شما میگشتم فرید جان. مگه میشه پست لکسس باشه و فرید کامنت نذاشته باشه؟ 😀 اصلا کامنتاتو ک میخونم در مورد لکسس روحم شاد میشه. یه دونه ای فرید جان 😀

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        عزیییییییییییییییز دل منی hrf جاااااان…شما محبت داری به من عزیز…خیلی ممنونم از لطف و محبتت…منو شرمنده کردی بخدا اونجوریا هم که میگی نیست…علاقه من به لکسس رو میلاد میدونه چطوره…واقعا زندگیم این برنده جوری که وقتایی که اعصابم خورد میشه میرم تو سایتش چرخ میزنم و نگاه که میکنم آروم میشم عشقم واقعا به این برند زیاده و خالص…و میبینی هم که من بیشتر تو پیج لکسس نظر میزارم و زیاد تو پیج های دیگه چی بشه که بزارم چون فقط عشقم لکسس هستش…خیلی خوشحالم کردی با کامنت قشنگت دوست خوبم…نمیدونم چی بگم فقط ممنونم از لطف و محبتت دوست خوبم 😉 😀

        پاسخ
    2. تصویر پروفایل « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      فرید به نظر من که اصلا نمیرزه . نظر شخصیمه .

      من مدل استاندادرد رو بیشتر میپسندم . حرف علی عقیلی درسته .

      اخه 150 هزار تا بدی ، تازه به داخل ماشین هم نرسیده .

      خود استانداردش ، قدرتش کم نیست !!!!!!! عالیه . من که همچین کاری

      نمیکنم . تازه بهت قول میدم نرمیش هم کم شده . به خاطر سایز رینگ ها

      و کم شدن دیواره ی لاستیک .

      150 هزارتا برای این تغییرات خیلی زیاده . خیلی .

      در ضمن در مورد قدرت موتورش استانداردش بگم که کلا تویوتا علاقه چندانی

      نسبت به استفاده ی موتور توربو نداره . پس این مساله ضعف تویوتا نیست .

      پاسخ
      1. محمد ، عشق ژاپن
        سوابق: (1683 دیدگاه) ,

        من کل زندگیمو فروختم شد 245 هزار یورو ، چقد این خارجیا خرپولن که 250 هزار تا پول ماشین میدن ، من اگه این بودجرو واسه ماشین داشتم حتما بنز S65 میگرفتم ، خرید این ماشین با این قیمت بالا دیوانگیست و دیگر هیچ

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        سلام به دوستان از جمله میلاد، علی عقیلی،محمد ژاپن …
        نظر شما محترمه…ولی میلاد مثلا منصوری میاد یه برند رو تیون میکنه و قیمتش میره بالا دلیل نمیشه که اون ارزش داره یا نداره…ربطی به شرکت مادر نداره که…نمیشه اینرو اونجوری قیاس کرد…مثلا اس کلاس رو میارن میکنن طلا ۱۸ عیار و ماشین میلیارد ها تومن قیمتشه و بگی بابا این که ارزش سواری نداره که من میرم فلان رو میخرم بهمان رو میخرم…این شرکت اومده این رو تیون کرده و قیمتشم بالا رفته حالا این شرکت این تصمیم رو گرفته و مطمئن باش نمیاد چیزی رو بزنه که هیچکی نخره مطمئن باش طرفدارهای خودش رو داره…اصلا من مقایسه شما و آقای عقیلی رو قبول ندارم.هر چی ارزش خودش رو داره.
        این حرفتم قبول ندارم که میگی( تویوتا علاقه چندانی نسبت به استفاده ی موتور توربو نداره . پس این مساله ضعف تویوتا نیست)…کسی که کلا موتور توربو دار نمیزنه و تولید نمیکنه…البته NX دارای توربو هستش قابل توجه شما…این میشه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا پورشه مثل تویوتا نمیتونه خودروی هیبرید بزنه میشه ضعف؟؟؟؟؟؟؟؟ لکسس قدرت خودش رو توی LFA نشون داد و شاهکاری زد که همه تو مهندسیش موندن…موتور ۱۰ سیلندری تولید کرد که از V8 کوچیکتره و وزنی کمتر از V6 داره…پس نمیتونی بگی تویوتا ضعف داره…درثانی اصلا نیازی به توربو نداره تویوتا و لکسس…هروقتی هم بخواد موتوری تولید میکنه که در نوع خودش تک باشه….تازه لکسس برند لوکس تویوتاست اسپرت نیستش که.تویوتا هم که برند معمولی هست پس نیاز به توربو نداره…مثل اینکه رو ۴۰۵ توربو بزاری…تویوتا برند معمولی هست و لکسس برند لوکس.پس انتظار زیاد از این برند ها نداشته باش…توربو نداشته باشه ولی خیلی چیزایی داره که ماشینایی که توربو دارن اونارو تو رویا هم نخواهند داشت.

        پاسخ
    3. تصویر پروفایل « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      فرید ، عاشق این جمله ام :

      ((( جلوی پنجره این خودرو از کروم گران‌قیمت سوئیسی ساخته شده و چراغ‌های LED DLRS این خودرو ساخته شرکت آلمانی NOLDEN می‌باشد. )))

      منظورمو که میفهمی ؟؟؟؟!!!!!

      پاسخ
  9. علیرضا
    سوابق: (164 دیدگاه) ,

    لکسوس خیلی عالیه و این مدل ابهت داره. اما همون 110هزارتا هم در شرایطی که بالاترنی مدلای X5 و GL به ترتیب حدود 70000 و 120000 تا هستن یکم زیاده چه برسه به این قیمت سرسام آور.

    پاسخ
  10. مجتبی
    سوابق: (137 دیدگاه) ,

    با اینکه لکسوس از نظرات گوناگون خودرو عالی و ایده آلی به نظر میاد ولی واقعا به دل نمیشینه ماشینی نیست که روح داشته باشه و یه راننده ازش خوشش بیاد

    پاسخ
  11. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    این ماشین شکل و ظاهر جذابی نداره اما ابهت زیادی داره بخصوص وقتی پیشش بایستی فکر میکنی کامیونه

    پاسخ
  12. Only germany ~~ Only BMW
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ما حاضریم 150 هزار دلار برای این ماشین بیشتر بدیم فط مشکل اینجاست که پول خریدن معمولیشم نداریم چه برسه به 150 هزار دلار بیشتر.

    پاسخ
  13. Nissan GTR
    سوابق: (141 دیدگاه) ,

    جلوش خیلی پیچیده است یه لحظه نگاه کردم هنگیدم!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ahmad..F12
      Ahmad..F12
      سوابق: (2517 دیدگاه) ,

      سپر و جلوپنجره دوکی رو برداری میشه لندکروز

      سپر و جلوپنجره دوکی رو بزاری میشه لکسوس

      !!!!!!

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        احممممممممممممممممد…
        بخدا لکسس میتونه خیلی راحت مدل LX رو عوض کنه ولی نمیکنه…چون سیاست داره…نمونش…خیلی ها دنبال تمام خصوصیات لندکروز هستند ولی آپشن های زیادتر و لوکس تر…و این مشتری ها بخوان یهو با یه چهره از ال ایکس مواجه بشن که هیچکی دیگه نمیخره که…تویوتا به فروش و سیاستی که داره فکر میکنه وگرنه واسش عوض کردن قیافه هیچ کاری نداره…هر کار تویوتا سیاست عجیبی پشتشه اشتباه نکن.

        پاسخ
  14. ياكان
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    واقعا معركس! خدايا چرا ماها نبايد يكي مثل اينو داشته باشيم؟ انصافتو شكر!

    پاسخ
  15. حمید.....infiniti&benz
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ماشین خوبه ولی تواین رنجgl63amgروترجیح می دم

    پاسخ
  16. سجادمظفری
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    عجب چیزیه!لکسوز کارش درسته فکرنکنم جایی باشه که این تمساح نتونه بره

    پاسخ
  17. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    ای کاش یه چند تا عکس از درون خودرو هم میزاشتین ولی خودرو خوب و عالی هست اما گذینه های زیادی هست که بخریش و با کمتر از این پول

    پاسخ
  18. تصویر پروفایل نوید
    نوید
    سوابق: (1525 دیدگاه) ,

    من داخل LX570 نشستم خیلی عالیه با این که دیگه محشره ولی مشکلی که داره اینه که قابلیت آفرودش کم شده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.