لکسوس

معرفی لِکسِس RX200t، محصول تازه ایرتویا

ایرتویا، نماینده رسمی کمپانی تویوتا در ایران، از فرصت نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران برای رونمایی و معرفی پنج مدل جدید استفاده کرد که یکی از آن‌ها لِکسس RX جدید با تریم ۲۰۰t بود.
نسل کنونی RX سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه نیویورک معرفی شد و حالا پس از یک سال به تهران رسیده است. طراحی اغراق‌آمیز، شخصیت تهاجمی، خطوط شکسته فراوان و متریال داخلی بسیار باکیفیت عناصر اصلی آن را تشکیل می‌دهند و همزمان توانسته‌اند برگ جدیدی از توانایی‌های لِکسس را به دنیای چهار چرخ بشناسانند.

lexus rx200t

دماغه خودرو پیرامون چراغ‌های تیز و شکسته و جلوپنجره شش ضلعی شکل گرفته که امروزه به‌عنوان امضای طراحی این خودروساز شناخته می‌شوند. در نمای جانبی بیش از هر چیز خطوط شکسته و حجم‌پردازی‌های وسیع شما را به خود متوجه می‌سازند. ابعاد بزرگ لاستیک‌ها، زه پلاستیکی لبه گلگیر، قاب‌بندی تیز پنجره‌ها و طرح جالب ستون C همه و همه به زیبایی این قسمت کمک زیادی کرده‌اند. به عقب که می‌رسیم اسلوب کلی شبیه به سری NX است. چراغ‌ها با حالت اخمو نگاهتان می‌کنند و بخاطر فرورفتگی‌های درب صندوق برجسته‌تر به نظر می‌رسند. سپر هم حالت پف‌کرده دارد و با دو خروجی کرومی اگزوز نمای قدرتمند عقب را تکمیل کرده است.

2016-Lexus-RX-350-F-Sport-interior-view

داخل اتاق، تلفیق جالبی از سادگی و زیبایی به چشم می‌خورد. شاید با دیدن ظاهر خودرو فکر کنید نمای داخلی هم همین‌قدر اغراق ‌آلود و تهاجمی است، اما تنها چند لحظه پس از سوارشدن متوجه می‌شوید چُنین تصوری اصلا صحت ندارد. کنسول جلو، مجموعه فرمان و سایر نقاط به‌دوراز هرگونه پیچیدگی طراحی شده و نوید فضایی آرام و دل‌نشین را به سرنشینان می‌دهد.

2015_09_09_2015_lexus_rx02

2015_09_09_2015_lexus_rx01
RX در حال حاضر با انواع پیشرانه‌های بنزینی و هایبرید در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. نمونه آینده کشور هم یکی از مدل‌های بنزینی بوده و قلب ۲ لیتری چهار سیلندر توربو دارد که قدرت و گشتاور به ترتیب ۲۳۸ اسب بخاری و ۳۵۰ نیوتون‌متری آن در مقایسه با سایر خودروهای مشابه موجود در بازار قابل قبول به نظر می‌رسد.

2015_09_09_2015_lexus_rx07
بد نیست نگاهی به جوانب مختلف این سامورایی دوست‌داشتنی بیندازیم.
مشخصات فنی

  • طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر): ۴۸۹۰ / ۱۸۹۵ / ۱۶۹۰
  • فاصله بین دو محور: ۲۷۹۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۸۹۰ الی ۱۹۹۵ کیلوگرم
  • ابعاد رینگ و لاستیک: ۲۳۵/۵۵R20
  • پیشرانه: ۴ سیلندر خطی ۱۹۹۸ سی‌سی توربو – دارای ۱۶ سوپاپ
  • بیشینه قدرت: ۲۳۸ اسب بخار در ۴۸۰۰ تا ۵۶۰۰ دور بر دقیقه
  • سقف گشتاور: ۳۵۰ نیوتون‌متر در ۱۶۵۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه
  • جعبه‌دنده: شش سرعته خودکار تیپ‌ترونیک
  • نحوه انتقال نیرو: چهار چرخ محرک (AWD)
  • سامانه تعلیق (جلو/عقب): مک‌فِرسون / جناغی دوبل
  • ترمزها (جلو/عقب): دیسکی خنک شونده / دیسکی خنک شونده

تجهیزات استاندارد بیرونیسامانه مدیریت کنترل پویای خودرو (VDIM) – ترمز ضد قفل (ABS) – توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) – کمکیِ ترمز (BAS) – کنترل پایداری خودرو (VSC) – کنترل لغزش خودرو (TRC) – ورود بدون کلید – استارت دکمه‌ای – سه حالت رانندگی Normal، Sport و Eco – کمکی شروع به حرکت در سربالایی (HAC)
کیسه هوا: ردیف جلو، زانویی ردیف جلو، جانبی ردیف جلو و عقب و پرده‌ای جلو و عقب – سامانه ضد سرقت (ایموبیلایزر) – قفل مرکزی – نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها
حسگر پارک عقب و جلو – دوربین دید عقب – برف‌پاک‌کن دارای زمان‌سنج – شیشه‌های برقی – سانروف – آینه‌های جانبی تمام برقی – چراغ روشنایی در روز – چراغ جلو خودکار

2016-Lexus-RX-350-F-Sport-grille

امکانات استاندارد داخلی
صندلی عقب تاشو با نسبت ۴۰/۲۰/۴۰ – فرمان برقی (EPS) تلسکوپی قابل‌ تنظیم با روکش چرم – آینه وسط الکتروکرومیک – بلوتوث – تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای با امکان تنظیم جداگانه دما برای راننده و سرنشین جلو – شارژر بی‌سیم تلفن همراه

2016-Lexus-RX-exterior-2

فهرست موارد سفارشی
ترمز پارک برقی (EPB) / سامانه پیشگیری از برخورد به همراه رادار موج کوتاه / سامانه تشخیص نقاط کور / سامانه هشدار وجود مانع در عقب / سامانه هشدار خروج از خط حرکت / سامانه تشخیص و هشدار تابلوهای راهنمایی و رانندگی به‌وسیله دوربین / کروز کنترل هوشمند / سامانه تعلیق انطباقی (AVS) / کمکی پارک هوشمند / نمایش پانورامیک خودرو همراه با چهار عدد دوربین
راهنمای آینه‌های جانبی مجهز به حافظه یکپارچه با فرمان و صندلی راننده / تنظیم خودکار زاویه آینه‌ها برای دید بهتر هنگام حرکت به عقب / چراغ‌های جلو با تطبیق خودکار شدت نور و شیشه‌شوی / حسگر باران / سقف پانوراما / درب صندوق عقب برقی و هوشمند
تودوزی چرمی اتاق / تنظیم برقی صندلی‌های ردیف جلو در ۱۲ حالت مختلف / حافظه صندلی سرنشین جلو / تهویه صندلی‌های ردیف جلو / کلیدهای کنترل سیستم صوتی و نمایشگر کنسول روی فرمان / حافظه یکپارچه فرمان با آینه‌های جانبی و صندلی راننده / پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان / هدآپ دیسپلی / سیستم صوتی ساخت لِوینسون (Levinson) با ۱۵ بلندگو / صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی / رهیاب / پشتیبانی از CD، MP3، DVD و رادیو AM و FM.

طبق اعلام ایرتویا مشخصات قیمتی و شرایط عرضه لِکسس RX200t طی چند ماه آینده اعلام می‌گردد و همزمان در سبد فروش این شرکت قرار می‌گیرد. قطعاً ورود دوباره این ژاپنی خوش‌نام به خیابان‌های کشور و جدال آن با رقبای مطرح بازار بسی جذاب و دیدنی خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. ahmadreza

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    اگر قیمت زیر ٣٧٠ حتما یکی میگیرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mehran

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (178 ديدگاه)

    دوستان پیش بینی تون از قیمت این شاسی بلند زیبا لوکس خوشنام و کم توان چیه؟ اعدادتون بگین ببینیم حدس کی درست از اب در میاد.
    من میگم ۴۶۰ یا ۴۷۰

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      مسئولش تو نمایشگاه گفت حدود 600

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرشاد سجادیان

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (3019 ديدگاه)

        اگر حدود ۶۰۰ باشه، خرید ولوو XC90 کاملا منطقی‌تره ولی در کل ماشین خارجی رو باید کارکرده خرید، افت قیمت صفر کیلومترشون خیلی بالاست به خصوص اگر تمام فابریک نباشن، هرچند که بعد از این افت، بازم قیمتشون از واقعیت دوره‌

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Mehran

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (178 ديدگاه)

          اقای سجادیان همیشه حرفای خوبی میزنه من به کامنتاش دقت کردم. لایکش میکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. فرشاد سجادیان

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          ممنون مهران جان ❤ خیلی لطف داری عزیز ❤ باعث افتخارمه که وقت میذاری برای خوندن کامنت‌هام ❤

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محمد

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (302 ديدگاه)

        عزیزم جو نده

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. رضا

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (242 ديدگاه)

      که چی ما که پولشو نداریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ساسان.م

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (338 ديدگاه)

    گیربکس 6 سرعته کمه براش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. John

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (214 ديدگاه)

    قدرت موتورش ضعیفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ASA

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    حداقل 450 تومن
    ظاهر توهم کشیده ای داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. pooriya

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (584 ديدگاه)

    غیر ممکنه زیر ۵۵۰ بدن الان ان ایکس فول ۲۰۱۷ ایرتویا ۳۹۸ میده این که خدا داند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (302 ديدگاه)

      آقا چرا جو میدی خود ایرتویا تو نمایشگاه گفت زیر ۴۰۰ میلیون.
      خواهشا جو ندین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sina

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (362 ديدگاه)

        دوست من با توجه به قیمت nx اصلا با عقل جور در میاد این ماشین زیر چهارصد باشه، خوب ایرتویا بگه، تا حالا کی اینا به حرفاشون عمل کردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (302 ديدگاه)

          زنگ بزن ۷۳۴۵۶ بپرس

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Mohamad

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (812 ديدگاه)

    کابین و داشبورد فوق العاده
    طراحی بی نظیر
    باید دید قیمت گذاریش چجوریاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرشاد سجادیان

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      نیسان یه حرکتی زد از این مدل سقف شناور تو نسل آخر مورانو استفاده کرد، لکسوس و اپل و چند تا شرکت دیگه هم سریع ازش الهام گرفتن! به نظرم اگر نسل جدید مورانو وارد شه موفق‌تره چون علاوه بر ظاهر و قدرت و امکانات خوب، قیمتش کمتره و از طرفیم کابینش واقعا حس لوکس بودن داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فیصل

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (350 ديدگاه)

        آقا فرشاد این مدل سقف رو اولین بار تویوتا تو FJ cruiser مدل 2006 به بازار معرفی کرده. فکر کنم پدال هم مطلب نوشت در موردش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فرشاد سجادیان

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (3019 ديدگاه)

          فیصل جان، FJ از این نوع سقف که من مد نظرمه استفاده نمی‌کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. mahdi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    نماینده رسمی کمپانی تویوتا ؟؟؟میتونی اثبات کنی این فرضیتو آقای قوام صفری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahan

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (56 ديدگاه)

      اقای ناصر حداد زاده در تهران معذوف به ناصر خان
      صاحب ایرتویا و نگین خودرو نمایندگی انحصاری تویوتا و لکسس و رنو در ایران
      البته یه سری انحصاری های دیگ هم داره ک ماشین نیس مثل نمایندگی انحصاری سیستم صوتی B&O. در ایران و یه سری دیگ
      و اینهمه تویوتا زمان جنگ ک ایران داشت رو ایشون دادن به ایران بورو سایت رنو و تویوتا میبینی نمایندگیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فقط تویوتا و هوندا

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (571 ديدگاه)

        داداش منظورت کدوم سایته؟ والا ما که رفتیم تو سایت جهانی تویوتا اسمی از ایران و ایرتویا نبود. همش دروغ محضه. نه تنها ایرتویا بلکه اکثر شرکت ها مثل اطلس خودرو و آسان موتور و …. نمایندگی رسمی نیستن. نماینده رسمی هر شرکت باید تو سایت جهانی اون شرکت اسمش باشه. تا اونجا که من تحقیق کردم تو ایران آرین موتور (نماینده میتسوبیشی)، ستاره ایران(نماینده بنز) و رامک خودرو(نماینده سانگ یانگ) نماینده ی رسمی هستند. دلیلش هم واضحه. شرکتی که تو یه کشور نماینده داشته باشه نمیذاره تو اون کشور هرجور که دلشون میخواد قیمت گذاری کنند. شما الان میتسوبیشی رو نگاه. مثلا اوتلندر تو دو سال اخیر چه قدر افزایش قیمت داشته؟ اوتلندر 2015، 209 تومن بود الان 211 تومن و تیپ 5 هم که جدیده 218 تومن. اکثر محصولاتش قیمت ثابتی تو طول سال دارند و فقط اندکی تغییر تو تغییر سال ایجاد میشه که طبیعیه. اما تویوتا رو نگاه. کمری هیبریدی پارسال همین موقع 175 تومن بود. تا چند وقت پیش چه قدر بود؟ 240 تومن. تو کمتر از یه سال 80 میلیون افزایش. یا راو4. یا مثلا اپتیما که الان فولش 208 تومنه و پارسال کلی کمتر بود. یا توسان یا سانتافه که الان تو بازار تا 255 تومن هم میدن …. . جدا از این شرکتی که نمایندگی رسمی داشته باشه تو یه کشور اجازه نمیده هر جور خواستن با مردم رفتار کنن و کاملا کنترلش میکنن. نه مثل ایرتویا که به راحتی دزدی توش انجام میشه. خود من چندین مورد سراغ دارم که سرشون کلاه گذاشته ایرتویا. طرف ماشین گرفته دیده یکی از بلندگوهاش نیس. یا ماشین گرفته دیده یک یا چند آپشنی رو که بهش گفتن داره آخر سر دیده نداره. یا مثلا برده برای سرویس، فلان جای ماشین که کاملا سالم بوده صرفا برای اینکه پول بگیرن ورداشتن یه قطعشو عوض کردن و کلی نمونه دیگه. مطمئن باش شرکتی که ذاتا و از اساس و پایه دروغه و خودشو با عنوان نماینده رسمی جا زده، هیچ ابایی از دروغ گفتن به مردم و کلاه گذاشتن سرشون نداره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محمد

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (302 ديدگاه)

          البته بنده نه ارتباطی به اسان موتور-ایرتویا و…
          ولی چون چند وقت پیش تصمیم گرفتم خودرو خارجی بگیرم البته از وارد کننده نه شرکتی چون که قبلا تجربه خوبی از خدماتشون نداشتم.
          یک تفاوتی بین نمایندگی خودرو های کره ای کیا و هیوندای و ایرتویا وجود داره.درسته ما به علت تحریم ها نمایندگی رسمی نداریم ولی اگر دقت کرده باشین در ماشین های کیا و هیوندایی شرکتی در قسمت لچکی شیشه عقب یک برچسب وجود داره که شماره شاسی و…واین که نوشته خودرو سفارش کدوم کشوره که در همه نمونه های شرکتی نوشته IRAN. ولی در وارداتی ها کشور هایی مثل عراق کویت عمان و امارات نوشته یعنی مثلا :خودرو اپتیما شرکتی(آسان موتور و اطلس خودرو) به سفارش ایران ساخته شده و آپشن غیر فابریک عموما ندارند.
          و بعد که سوال کردم فهمیدم ظاهرا آقای گرامی مالک آسان موتور و اطلس خودرو خودش یک شرکت به اسم دنیش در امارات تاسیس کرده به این صورت که خودرو به سفارش ایران در کره ساخته میشه و بطور امانی به کمرک امارات تحویل میده وبعد مستقیم از طریق دنیش (بدون دستکاری امارات و نصب آپشن های غیر فابریک مثل مانیتور بزرگ ۳۶۰ و…)به ایران میاد.
          ولی ایرتویا این طور نیست و همان خودرو های سفارش عمان و امارات را که همگی دارای آپشن های غیر فابریک هستند و دستکاری شده اند. را وارد میکنه و هیچ ارتباطی با تویوتا ژاپن نداره.
          بنده خودم ۲سال پیش تویوتا کرولا ۲۰۱۵ داشتم که حتی موبایل هنذفریش هم غیر فابریک بود.و مشکلات دیگه…
          وتصمیم گرفتم خودرو را بفروشم .
          در حال حاضر چون حوصله تحویل ۳۰ روزه اطلس خودرو را نداشتم یک اپتیما وارداتی گرفتم که سفارش عمانه .
          و بسیار راضی هستم.
          ولی توصیه می کنم خودرو های کیا را از اطلس خودرو بگرید چون هم سفارش ایرانه هم گارانتی ۵ ساله داره ولی به خودرو های وارداتی متفرقه ۲سال گارانتی میده.
          و عطا تویوتا را به لقاش بخشیدم (با توجه به نمایندگیش که به مشتریاش احترام نمیزاره )
          و من الله توفیق…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محمد رضا

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (804 ديدگاه)

        شما درست میفرمایید نماینده رسمی تویوتا بود
        ولی بعد از تحریم ها دیگه نماینده نیست وکماکان خریدش رو از دسته چندم های امارات انجام میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mahan

          ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (56 ديدگاه)

          دوست عزیز من مطمعنم ک نمایندگی رسمی و انحصاری ولیکن بعد تحریم ها ایرتویا یکم بهم ریخت اون فرمایشاتی ک شما فرمودین برای کم کاستی ها خوب اشتباهاتیه ک گاهی اوغات رخ میده ولی من در کل دلیلشو میدونم ک نمیشه اینجا گفت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. كوروش

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    Nx رو ۴٠٠ می فروشند اینو زیر ۵٠٠ میلیون نمی دهند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Omid622

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (744 ديدگاه)

    واقعا عالی اما وزنش خیلی بالاست که همین نقطه ضعف رو داره من که اینو ترجیح میدم به ماشین های تا ۵۰۰ میلیون اما امیدواریم قیمت معقولی روش بزارن اما از ایرتویا بعید قیمت منصفانه بزاره رو ماشین
    ورود این ماشین جز بهترین خبر ماشین در سال ۹۵ واسه من بود بد جور عاشق Rx هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (25 ديدگاه)

    کاش ایرتویا تعهد و خدماتش هم در حد نماینده رسمی بود نه فقط اسمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (297 ديدگاه)

    واقعا جاش خالی بود تو خیابونای ایران
    امثال من که نمیتونیم بخریم حداقل با دیدنش تو خیابونا لذت ببریم از این اثر هنری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Ali

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (775 ديدگاه)

    نسل قبلش رو سوار شدم خیلی ماشین نرم و لوکسی بود خدایی… کیفیت لکسوس هم واقعا در حد لالیگا ست… نسل جدیدش خیلی زیبا و لوکسه ..کارای اش هم صد درصد بهتر از قبله…خیلی حال میکنم باهاش…ولی قیمتش فضایی میشه تو ایران متاسفانه..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ELEMENTO

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    موتور ضعیفه. هر چند توربو باشه. حداقل باید 3 لیتری باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. shahin

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    زیر ۵٠٠ تومنه حدس من. اگه اینو به x4 bmw ترجیح میدین مثبت بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. shahin

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (856 ديدگاه)

      سابقه خودروسازی ژاپنی ها به قبل از جنگ جهانی بر میگرده.یعنی حدود ٨٠ سال پیش.بیست سال بعد از کارخونه ب ام و که خود ب ام و هم بیست سال بعد ازمرسدس بنز شروع کرده بود.الان بنز باید به ب ام و بگه بی اصالت؟ خندم گرفت از حرفت خیلی کودکانه بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. سهيل

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (138 ديدگاه)

    ژاپنی بی اصالت کجا و بی ام و کجا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      ژاپنی بی اصالت :))) ماشالا به شما. چند وقته اومدی تو دنیای ماشین داداش؟؟؟ همین ژاپنی به قول شما بی اصالت، چندساله پدر آلمانی ها از جمله بی ام و رو تو مهمترین بازار خودرویی دنیا از جمله آمریکا دراورده و پرفروشترین شاسی بلند لوکس آمریکا برای چندمین سال پیاپی شده. همون بی ام و آرزوشه یه روزی قابلیت اطمینان لکسوس رو داشته باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کاوه آهنگر

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (432 ديدگاه)

      ژاپنی بی اصالت!!!!!!!!!
      یا خدا
      شما دیگه کی هستی؟!
      شما مرزهای تعصب رو رد کردی و به جنون رسیدی.
      ژاپن از نظر قدمت خودروسازی تقریبا همسطحه با آلمان ، از نظر موفقیت هم که ژاپن از آلمان جلوتره ، پس دیگه حرفی نمی مونه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. حميد

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    قیمتش حدود چهارصد و هشتاد تا پونصد
    به نظر من بنز کلاس ای با اینکه سدانش تو ایرانه انتخاب بهتریه
    ان ایکس قیمتش تو إمارات حدود صد و هفتاد هست و این حدود دویست
    میشه حدس زد حدود هشتاد از ان ایکس گرونتر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ELEMENTO

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      VOLVO XC90 اگر قطعاتش تامین باشه و مکانیک خوب واسش پیدا بشه خیلی عالیه.
      اونم یک موتپر ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری داره. اما توربوشارژ + سوپرشارژ + هیبرید (الیته نمیدونم این مدل عرضه میشه یا نه. )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. power active

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    ۳۰۰ الی ۳۵۰. به نظرم این قیمت باشه خوبه . چون باید با رقیباش به جنگه. اگه ۵۰۰ باشه که انتخاب های بهتر از اینم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehran

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      دقیقا چه انتخابهایی؟میشه بگید ماهم بدونیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. power active

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (171 ديدگاه)

        بی ام و 750 li مدل ۲۰۱۱ ۲۰۱۲ . پانامرا ۴s مدلای 2011. e350 کروک . cls500 2012 ,لند کروز 2013. به نظرت اینا بهتر نیسن ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. حسین وی

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (463 ديدگاه)

    دوستان محترم نظراتتون کاملا با ارزشه ولی خاهشا اگه نشستین داخله یه خودرویی بعد نظر بدین که مثلا ولوو ارزش خرید بیشتر داره !
    از رو کاغذ نظر ندین ! رو کاغذ ماشین جدید بی وای دی همه ی اینارو قورت میده یه آبم روش ! این شاسی بلند لوکس قرار نیس باهاش کسی ویراژ بده هرچند که شتابش بد نیست ولی نسل قبل بهتر از این بود
    من پشت نسل قبل نشستم واقعا سکوت بی نظیری تو ماشین بود نرمی و راحتی لکسس مثال زدنیه
    اون دوستمون گفت x4 بهتره من پشت اونم نشستم ماشین کاملا قابل احترامی هستش سواری فوق العاده ایی داره که لکسس نمیتونه اون سواری و به شما بده
    ولی نرمی و راحتی لکسس ام نمیتونه بی ام و به شما بده بسته به نیازتونه اگه شهرتون ترافیک نداره بی ام و بگیرید و لذت ببیرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (571 ديدگاه)

      کاملاً حرفتون درسته. انتخاب بین اینا بستگی به نیاز مشتری داره. اگه یه جوون هستین که میخواین از هدلینگ یه ماشین لذت ببرین و گه گاهی یه فشاری به ماشینتون بیارین و از قدرت بالاش استفاده کنین و کم هزینه بودن یه ماشین زیاد براتون مهم نیس، 100 درصد بی ام و برای شما بهتره. ولی نه اگه یه خانواده هستین و میخواین یه ماشین لوکس بی دردسر و برای سال ها بدون هزینه داشته باشین و نرمی و راحتی ماشین براتون مهمه، قطعا باید برین سمت لکسوس. البته بنز هم هست ولی خوب شاسی بلنداش نیس تو کشور ما.
      لذا فلسفه ی تولیدات هر شرکت یه چیزیه. مثلا بنز از ابتدا فلسفش تولید نرم ترین و آرامش بخش ترین ماشین ها بوده و این بدان معنا نیست که نمیتونه ماشین با هندلینگ بالای بی ام و بزنه. یا مثلا بی ام و هدفش تولید ماشینای با بهترین پرفورمنس و هندلینگ بالا هستش و این بدان معنا نیست که نمیتونه ماشین به نرمی و راحتی بنز بزنه و … . اصلاً همین تفاوت هاست که دنیای ماشینو زیبا و جذاب کرده و هرکی بر اساس معیارهای خودش طرفدار یه برند میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. محمدرضا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    بازار آزاد ۵۰۰ به بالا میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (302 ديدگاه)

    من جای ایرتویا بودم با این همه تبلیغاتی که شما براشون کردید.یک دستگاه RX200T به پاس این همه خدماتتون هدیه می دادم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehran

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      یه دونه هم باید به اون دوستمون کفت ۶۰۰ تومن بدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. محمد

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (302 ديدگاه)

    اخه مرد مومن اول مقاله نوشتی ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن!!!!!!!
    شما یک سند بیار که ایرتویا نماینده تویوتا ژاپنه .ایرتویا فقط یک واسطه که خودرو سفارش کشور های عربی را از امارات وعمان میخره و تو بازار ایران میفروشه.و تاکنون هم تویوتا بهش نمایندگی نداده.
    آقای قوام صفری توسایت تویوتا گلوبال:
    http://www.toyota-global.com
    صفحه اول کنار جست وجو که یک کره زمین کوچک داره کیلیک کن اگر درقسمت آسیا خاورمیانه اسمی از ایران و ایرتویا دیدی اون وقت بنویس ایرتویا نمایندگی///رسمی///تویوتا.
    تویوتا هیچ .تاکید میکنم هیچ نمایندگی در ایران نداره.
    اگر ایرتویا نمایندگی رسمی باشه باید به تمامی خودرو های تویوتا چه وارداتی چه شرکتی خدمات گارانتی بده نه این که ازشون برای کرولا ۸میلیون پول بگیره (در صورت وارداتی بودن)وبعد گارانتیش کنه!!!
    تمامی خودرو های تولیدی تویوتا گارانتی جنرال تویوتا را دارند و در تمامی نقاط جهان که تویوتا نمایندگی رسمی داشته باشه معتبر است.
    ولی در ایران ……..این طور نیست چون تویوتا نمایندگی رسمی نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. محمد

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (302 ديدگاه)

    اگه نظر بنده را چاپ میکردین عجیب بود.
    ولی حرف حقم ظاهرا تخلخ بوده ..
    نه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (302 ديدگاه)

    &ممنونم از این که نظرم را درج کردید.
    تشکر☺
    درضمن بابت کامنت بالایی هم عذر خواهی می کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. علي

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    ماشین ژاپنى تا وقتى خوب بود که موتورش تنفس طبیعى بود وقتى توربوش کردن دیگه خطرناک میشه کسی که مثل من زخم خورده باشه میفهمه انجین توربو چه نگهدارى حساسى میطلبه من هیچ تعصبى به هیچ برندى ندارم انجین توربو با این بنزین ایران واقعا خطرناکه حالا میخواد ب ام و باشه یا لکسوس یا ام جى یا آلفا هیچ فرقى نداره
    واقعا به کسانى که میخوان ماشین خارجى گرون قیمت بخرن تاکید میکنم سعى کنن سمت توربو نرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. حمیدرضا

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    لکسوس همیشه خوب بوده و الان چهرشم خوب شده ولی قدرتش برای این جثه شاید خیلی مناسب نباشه البته ما که عادت کردیم سری هفت دولیتری ولوو دولیتری کلا همه چیمون چهار سیلندره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. پویا

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    من 18 بهمن از ایرتویای کلاهبردار راو4 258 تومن ثبت نام کردم تحویل فوری.امروز 17 اسفند میگن احتمالا اخر فروردین با پلاک تحویل میدن…! دزدن. واقعا پشیمونم از خریدم.258 تومن بابت ماشینی که اینه تاشو برقیشو برداشتن،رادار و مموری صندلی و گرمکن فرمون و صندلی و خلاصه همه چیرو برداشتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. Amir.dp

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (64 ديدگاه)

    جالب و زیبا
    البته نمای جلو بیشتر به دل میشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا